>3 beautiful things from the workshop part 5

>018
Are you tired of seeing this picture? I know, I know, we use it may be hundreds of other projects but I really love it very much…What can I do?

Biliyorum, aynı resmi görmekten bıktınız….Ama o kadar güzel bir resim ki, o kadar hamurla çalışmaya müsait ki, öğrenciler “dikişle ilgili bir şey yapalım” dediler mi, aklıma başka resim gelmiyor….

019
Look!!! Isn’t it amazing?
Ama gerçekten söyleyin, çok güzel durmuyor mu?

Now I am gonna show you 2 interesting projects…Actually they are the same coffee tables but my students worked different techniques and they used totally different pictures…..So here are the results….By the way, this coffee table is so useful because you can use both sides of the upper part!!!!

Şimdi size, aynı objenin farklı farklı çalışmalarla, nasıl değişik durduğunu göstermek istiyorum…Türesin hanım, aşağıdaki ayaklı sehpayı meyveli, neşeli, cıvıl cıvıl çalışmak istedi; Derin hanım ise salonunda kullanacağı şekilde kahverengili, bejli, klasik çalışmak istedi…Bu arada sehpamızın bir güzel tarafı var, her 2 yönünü de isterseniz süsleyip kullanabilirsiniz…Siz en iyisi aşağıdaki resimleri bir güzel inceleyiniz.

016

014

002

008

006

005

Hoşçakalın, sevgiyle kalın….

8 Yorum on “>3 beautiful things from the workshop part 5”

  1. zeyno diyor ki:

    >iki yönlü sehpa harika bir fikir kimin keşifiyse tebrikler.derin hanımın yaptığı sehpayı çok beğendim zaten evinde önceki yapyıklarınıda görmüştük, çok zevklisiniz çok…….sevgiler

  2. lolipu diyor ki:

    >Ece hanım yine süper işler çıkmış ortaya, bayıldım. Bu ara cam boyamalar deniyorum. Tabii yine sizde öğrendiklerim sayesinde. Sizin atölyede malzemeler de satıyordunuz di mi? Yarın öğlen gelsem enamel boyalara baksam, alsam olur mu?Sevgiler:))

  3. Karen Hanim diyor ki:

    >Çok güzel şeyler!!

  4. >You and your friends always have way to much fun making beautiful projects! I am always amazed with your talents! Have a wonderful weekend! Hugs, Maryjane

  5. Kitchen Witch diyor ki:

    >Ay bu iki yonlu tepsiler superrr.. Bayildim , tepsiler cok buyuk gozukuyor.. Peki resimleri nasil okadar buyutebiliyorsunuz. Yani A3 den buyuk gibi..

  6. PINAR diyor ki:

    >Şebnemciğim ne olacak bizim bu halimiz :)) ikimiz de dünyanın bir yerlerinde siteye bakarak yalanıp yalanıp duruyoruz uzaktan uzağa :))))Ece Hanımcım çok öperim yanaklarınızdan ….Pınar

  7. guest from izmir diyor ki:

    >Merhaba Ece Haniiimmm:)Bu sabah onceden kaydettigim programlardan birkacini pespese izleyerek kendime 'Eceli Sabahlar' yaptim:))Izlerken birsey farkettim; yaptiginiz objelere cocugunuza bakar gibi bir ifadeyle bakiyorsunuz.Cok hosuma gitti:))Ben bu arada size eskitmeyle ilgili bisey sormak istiyorum.Programda oturdugunuz sandalyeler ve cicekli kanepeye uygulanmis olan eskitmeyi bir turlu beceremedim.Eski goruntusu var fakat obje beyaz rengini koruyor,cok guzel gorunuyor.Fakat benim yaptigim eskitmelerde obje sarariyor,hatta bazen camur gibi cirkin bi goruntu olusuyor.Beyazligini korumasi icin ne yapmaliyim.Keyifli bir gun diliyorum.Kocaman opuyorum:)

  8. Kitchen Witch diyor ki:

    >Ah Pianrcim sorma.. Allahtan ki su kanal B programi var. Valla diger seyrettigim dizileri nasil bekliyorsam obur hafta gelsede izlesem diye ayni heyecanla bekliyorum bi sonraki haftayi. Ha bide olaki o hafta yoksa ece hanim bozuluyorum bide..:D bosa gecti haftam diye.. Bu arada web sayfasina birkac gun gecikmeli yuklendigi icin program ancak izleme sansim oldu.. Ay ece hanim gene benden bahsetmis.. Sanirim bende bigun Ece hanim kadar taninmis olucam.🙂 hihihih.. Ece hanim haftaya merakla bekliyorum parcali buyuk boy yapistirma isleminizi. Kameraman arkadasda yakindan ceksin guzel guzel izleyelim..😀


Bir Cevap Yazın

