>Tam ekran yakalama 08.05.2010 223945

Anneler gününüz kutlu olsun…

I love you, Mom!!!


9 Yorum on “”

  1. lolipu diyor ki:

    >Sizin de Anneler gününüz kutlu olsun Ece Hanım:)))

  2. Kitchen Witch diyor ki:

    >Sizin ve tum annelerin, anne adaylarinin ve buyukannelerin anneler gununu kutlarim…

  3. ÖZNUR diyor ki:

    >Sevgili Ece,Bugün sen başta olmak üzere tüm annelerin ve annelik duygularını taşıyabilen tüm kadınların anneler gününü kutlarım. Sevgiyle ve sevdiklerinle.

  4. >Sizin de anneler gününüz kutlu olsun daha nicelerine inşallah.

  5. Lavanta Bahçesi diyor ki:

    >anneler gününüz kutlu olsun!🙂

  6. guest from izmir diyor ki:

    >Sizin de anneler gununuz kutlu olsun.Anne olmak dunyanin en guzel duygusu…Tum anneleri sevgiyle kucakliyorum…

  7. zeyno diyor ki:

    >sizin ve tüm annelerin bu güzel gününü kutlarım.

  8. maya30 diyor ki:

    >sevgili Ece Hanım Çalışmalrınız çok guzel bende kendı capımda sızın calışmalrınızı örnek alarak evde bır şeyler yapıyorum.ben sizin 3 adet resmini cok beyendım acaba linki verebılırmısınız yada resimleri bizimle paylaşırmısınız .1.si dikişle ilgili olan hanı sızınde çok beyendıgınız 2. kırmızı elma kamyonu3.onun üstünde dama oyunlu şömine karsısındakı payşalırsanız benı çok mutlu edersiniz teşekkurler

  9. senem diyor ki:

    >Ece Hanım,Ben sizlerle birlikte olmaya başaladığımdan bu yana inanın orada bir şeyler üretmekten o kadar keyif alıyorum ki inanamazsınız. İnsanın kendi yaratıcılığı ile yaptığı işten keyif alması kadar güzel bir şey olamaz. Ancak maalesef heryerde olduğu gibi bizim ülkemizde de bazı şeyleri insanlar başakalarından kopya çekerek veya kendininmiş gib lanse ederek menfaat elde etmeye çalışıyorlar…Bunların hiç biri sizi yıldırmasın. Çünkü siz içinizde bu fikirlerin, çalışmaların asıl sahibi olduğunu biliyorsunuz ya bu yeter. Bence asıl 'self satisfaction' bu.. Gerisi boş.. Ben bile kendi bebek blog'umda hem sizin atölyede yaptıklarımı hem de kendi takılarımı yayınlarken gurur duyuyorum. Bunlar belki görünüşte ufak ama içinizdeki değeri çok ama çok büyük işler…Sevgi ile kalın.Senem KAPTAN


Bir Cevap Yazın

