>MaxFm 95.8

>168

MaxFm 95.8 | Music Box | Satellite.
Blogumu takip edenler hatırlarlar…200 parçadan oluşan bir müzik listem vardı ve siz bloga bağlanınca çalmaya başlıyordu..Tüm favori müziklerimi orada sizinle paylaşmaya çalışıyordum..Maalesef telif hakları sebebi ile, o site, Türkiye’ye kapandı…Uzun zamandır nasıl sevdiğim şarkıları sizlerle paylaşırım diye araştırıyorum ama bir yol bulamadım…Kolay bir yöntem varsa, lütfen bana yazın…

En azından sevdiğim radyo kanalını sizle paylaşmak istedim…Her yerde, arabada, atölyede, evde, yatak odamda sadece MAxFm dinliyorum…

Anneler günü dileklerinize çok teşekkürler…İyi ki varsınız…

Sizleri atölyeden güzel resimlerle başbaşa bırakıyorum…





































Bilin bakalım, atölyenin çatısında ne saklı?
087

Huzurlu, güneşli, bereketli, bol kazançlı, sağlıklı bir hafta diliyorum.



20 Yorum on “>MaxFm 95.8”

  1. minik diyor ki:

    >Bloğunuzu dün keşfettim ve bayıldım.Harıkasınız….İlk defa bir elişi bloğu bende fenalık yerine merak uyandırdı.Tam 1,5 saat tüm bloğu inceledim.Biyerde bu aralar biraz hüzünlü olduğunuzu yazmışsınız.Sizin kadar yetenekli biri nasıl olsa tüm sorunları zamanla aşar.Sevgilerimi yolluyorum…..

  2. guest from izmir diyor ki:

    >Ankaraya ve Atolye Beyaza bahar gelmis.Bahcenizde leylaklar acmis.Herkes arilar gibi calisiyor.Yine muhtesem seyler cikarmissiniz ortaya.Burada da bahar var,ama Atolye Beyaz yok:(( Bizler sadece uzaktan bakip imrenmekle yetinmek zorundayiz.Herkese bol gunesli ve Eceli gunler diliyorumm:))

  3. Kitchen Witch diyor ki:

    >Ay Ece hanim ne guzel olmus gene bu konu.. bol resim, atolyeden calisanlarin enerjisini hissettim valla.. Bahar dallari deseniz bi yandan. biz burda kis yasiyoruz ( gerci Turkiyem gibi souk yok ama kapali havalar ic sikici tabi ) icim kipir kipir oldu.. Az kaldi az.. Geliyorum ve mutlaka Ankaraya da gelecegim, hizlandirilmis kurs istiyorum Ece hanim, bana yeterki orda olacaginzi tarihleri verin ona gore oglusu kapip gelicem 10 gunlugune.😀

  4. evcilik diyor ki:

    >Harika resimler,herkes çok mutlu görünüyor,cıvıl cıvıl…anneler gününüz kutlu olsun,sevgiler.

  5. Lavanta Bahçesi diyor ki:

    >O kadar güzeller ki her seferinde yok canım artık bunu da nasıl yapmışlar diye hayretle bakıyorum, birbirinden marifetli öpülesi elleri olan yetenekli takım arkadaşlarınıza da sevgilerimi ve saygılarımı yolluyoruz. Güzel bir hafta olsun.Ahu(Bu şarkı ruhumu güneşin tatlı tatlı yaktığı hafif esintili bir sahile götürdü, teşekkürler…)

  6. yıldız diyor ki:

    >ahhh canım ece hanım o kuş yuvalarında yaşamak o naylon poşetlik evlerin içinde yaşamak geldi içimden . huzur , sakinlik , iyimserlik evet evet siz kendinizi yansıtıyorsunuz her bir yaptığınız yaptırdığınız objede.sevgileryıldız

  7. neduk diyor ki:

    >Çok güzel, herşey çook güzel. Sevgiler.

  8. zeyno diyor ki:

    >ne güzel, baharın tadını doya doya çıkarın ece hanım haketiniz siz,bana artık fotolar yetmiyo..napıcam bilmiyorum orda olmak istiyorum……sehpaya bayıldım….ve diğerlerinede tabi,öpüldünüz zeynep bayram

  9. NEFİSE diyor ki:

    >Sevgili Ece… gözüm göğnüm açıldı.. ha ha ha .. Leylaklar harika.. çalışma ortamınız güzel.. tabii ki bu hepinizin yaratıcılığını perçinliyor.. ellerinize sağlık .. hepsi ayrı ayrı güzeller..sevgilerimle..

  10. Sibella diyor ki:

    >Yine yapılan herşey çok zevkli ve güzel, çalışma ortamı da bir o kadar, bunun da çok etkili olduğunu düşünüyorum. Bakalım Bodrum'da buluşabilecekmiyiz ? Sevgiler :))

  11. Kitchen Witch diyor ki:

    >Sevgili ece hanim sizi bu tatli ayicikla odullendiriyorum.. sevgiler.. http://akitchenwitch.blogspot.com/2010/05/benimde-artik-bi-odulum-var.html

  12. minik diyor ki:

    >Bahçedeki baharı içime taşıdınız.Fotoğraftaki hanımların mutlulukları yüzlerine yansımış. dilerim hep böyle gitsin.Sevgiler….

  13. mamila diyor ki:

    >Sevgili Ece hanım,mailime hemen ve çok zarifce geri döndünüz,çook teşekkürler.Bu güzellikler içinde size neşeli hafta sonları diliyorum,izninizle sizi arkadaş listeme ekliyorum.,çooook sevgiler Mualla

  14. >Ece Hanım, blogunuzu keşfettiğim kısa süe öncesinden bu yana sizi öyle ketifle izliyorum ki anlatamam. Hayata bakışınız, hayal gücünüz, beceriniz o kadar güzel yansıyor ki! Fırsat bulup bilgisayarın başına geçtiğimde hakkaten ilk işim blogunuzu ziyaret etmek oldu, hakkaten ışık saçıyorsunuz. Bugün az önce gözyaşlarımı inanın leylaklara kadar tutabildim; içtenlikle gözlerim yaşardı, müthiş bir ilham kaynağısınız. O çalışma ortamınız, o yaptıklarınız, o renkler…Ben de kendimce boyamalar yapıyorum ve bloguma yaptıklarımı aktarıyorum ve sizin çalışmalarınız insana müthiş ilham veriyor; bunun için sizi yürekten tebrik ediyorum ve size çok teşekkür ediyorum. Ne yapsak da sizi İstanbul'a getirsek:) Sevgilerimle!

  15. colette diyor ki:

    >Atölyenize de cicilerinize de bayıldım,İzmirdeyim yoksa koşa koşa gelirdim…Cicilerinizin hepsinden istiyorum:)

  16. fidoş diyor ki:

    >sevgili ece hanımcım,dün sırf sizle irtibatta olabilmek için kendime bir blog açmayı becerdim sanırım.çok acemice oldu ama olduuuuuulütfen beni de arkadaş grubunuza alırsanız çok mutlu olucam.fırsat bulursanız ve bloğuma bi kısaca göz atarsanız çok mutlu olucam.mutlu kalın

  17. hobivakti diyor ki:

    >Merhaba Ece hanım,Bloğunuza bloglar arası dolaşırken ulaştım ve takıldım kaldım. O kadar güzel şeyler yapılmışki çıkamadım bir türlü. Bende ahşap kursuna gitmiştim ama sizin ve kursiyerlerinizin yaptıklarını görünce anlıyorumki biz pek bişey öğrenmemişiz. :)Bizimkiler çok sıradan kalıyor. Sizin yaptıklarınız dolu dolu, cıvıl cıvıl. Tek kelime ile bayıldım.Elinize, emeğinize sağlık. Güzel bir gün diliyorum.

  18. hobivakti diyor ki:

    >Merhaba Ece HanımBen bloğumda beğendiğim site yada blogları ayrı bir kategoride tavsiye etmek amaçlı link veriyorum. Sizin çalışmalarınızda beni çok etkiledi. Bunun için bloğumda sizin bloğunuzdan bahsettim. Eğer müsade ederseniz atölye çalışmalarından bazılarınıda altına ekleyebilirmiyim?Cevap verirseniz sevinirim. Şimdiden Teşekkürler.

  19. dollystar diyor ki:

    >Olá, fico maravilhada com o talento que Deus te deu!Amo sua criatividade e daria tudo para aprender um pouco mas aqui no Brasil a diversidade de materiais não é tão grande.Estive ausente dos blogs desde agosto e fiquei meio perdida quando cheguei aqui e vi tudo em turco…tive que ir para os arquivos para entender que você mudou!Que Deus te abençõe muito em qualquer lugar que estejas!Sinceramente, Dolly


Bir Cevap Yazın

