>SİZLERİ ÖZLEDİM…..

>048

Merhaba Arkadaşlar,
Uzun bir ayrılıktan sonra, en nihayet, sizlerle paylaşabileceğim bir kaç saat buldum…
Bu az zamanımı, müsadenizle, bol resimle değerlendirmek istiyorum.
Yukarıdaki dolap kapağı ile başlayayım.Bugün derste Suzan hanım yaptı.O kadar sevimli ki, bol bol resmini çektim.
054
054

Kahverengi boyayıp, mum sürdük. Mavi boyayıp zımpara yaptık. Hamur ile resimleri kabarttık…Tabi, en büyük esprisi Mehtap’ın kestiği küçük pano oldu.Onu da telle bağlayıp kulpuna astık.
049-1

Ya bu sevimli arkadaşlara ne demeli?…Resimler zaten güzeldi.Bir de hamurla kabartılınca, enfes oldular. Ellerine sağlık Beril.
060

061

062

061-1

Uzun bir aradan sonra yine el boyaması bir kapı asacağı yapabildik. Bu çalışmalardan o kadar keyif alıyorum ki, hani devamlı böyle çalışsak, sanki hiç sıkılmam gibi geliyor.
085

Biraz uzaktan çekmişim galiba.Buyrun, bir de yakın plan çekim…….

059

Daha neler var derseniz şayet……….
083

077

075

Derin hanım’ın cam kavanoza yaptığı bu çalışma da gerçekten hem çok değişik hem de çok şık oldu…
066

Atölyeyi bu aralar Mehtap ve Yasemin götürüyorlar…Sağolsunlar…..Dekorasyon işleri ile o kadar yoğunlaştım ki, umarım alnımın akıyla hepsini kısa zaman sonra bitireceğim. Biliyorsunuz İzmir Alaçatı’da bir otelin içi dekorasyonunu yapıyorum…Oda mobilyaları en nihayet nakliye ile yola çıktı. Şimdi perdeler, baza etekleri, gardrop perdeleri vs. dikiliyor. Mutfak da yapılmaya başlandı..Bütün bu aşamalar da Savaş Usta’nın
ve Erdal Usta’nınellerine sağlık….Tasarımlar her ne kadar bana ait olsa da, yapım ve boyama aşamaları onlara ait…Üretim aşamasında Erdal Usta ve Savaş Usta tüm problemleri benimle birlikte sakince atlattılar ve çok güzel mobilyalar ortaya çıkardılar. Resimlerden sizlere azıcık mobilyalar hakkında tiyo verdim galiba…Asıl güzel resimler, otel açılınca gelecek…Herşey öyle güzel oldu ki…

Benim evde de bahar temizliği falan derken epey bir yenilikler oldu. Antrem……. biliyorsunuz tümden değişti.Şimdilerde yatak odamla uğraşıyorum…Tam bitmedi ama size fikir versin diye bir resim koymak istedim.
Öncesi……..

302

Gece yarılarına kadar herşeyi ile ben uğraştım…..
061-2

Ama sonrasında yorgunluğuma değdi galiba. Ne dersiniz?
008-1

En son İstanbul seyahatimden de uzun zamandır istediğim birşeyi mutfağıma aldım. İkea’dan, hem de 80 liraya…..
Lavabomun üstü, cumbalı pencerenin içinin öncesi……….
014

Veeeee……demir askılık ile, sonrası…………….
005-1

İstanbul resimlerimi henüz toparlayamadım…En kısa zamanda sizlerle paylaşacağım…
Kendinize çok iyi bakın…Kanal B’den, ya da blogdan sorularınızı bekliyorum….

Unutmadan hatırlatayım, bu ay yine “Evim” dergisindeyiz. İsterseniz bir göz atın…
Tam ekran yakalama 03.06.2010 080213


21 Yorum on “>SİZLERİ ÖZLEDİM…..”

  1. evcilik diyor ki:

    >Hepsi okadar güzelki,diyecek kelime bile bulamıyorum.Bugüne kadar gördüğüm en güzel önce-sonralar..Ellerinize ve emeğinize sağlık,sevgiyle kalın..

  2. NEFİSE diyor ki:

    >Ne kaaadddaaannn da güzel…odanız çok iç açıcı bende bu sene nedense pembe beyaza takmış durumdayım.. her zaman ki gibi hepsi çok güzeller Ece'cim.. atölyedeki herkesi kutlarım.

  3. lolipu diyor ki:

    >Ece hanım, yatak odanızın ve mutfağınızın yeni hali çok güzel olmuş, güzel günler de kullanın:))

  4. PINAR diyor ki:

    >Ece Hanım ne kadar şekersiniz..her gün defalarca acaba yeni birşey var mı diye bakıyordum ve yine her zamanki gibi bizlerin gözlerini bayram ettirecek resimler koymuşsunuz..yatak odanıza bayıldıımmmmmm..insan yataktan çıkıp işe gitmek istemez valla :))) İnsan hayatında bir kere gördüğü insanı sever mi ? İnsan sadece birkaç defa telefonla konuştuğu birisini ne kadar sever..ama ben sizi çok seviyorum..Yüzünüzden o muhteşem gülümsemeniz hiç eksik olmasın..İtalya'dan en büyük hayranınız Pınar

  5. Lavanta Bahçesi diyor ki:

    >Her şey süper, yatak odanızın yeni hali kesinlikle harika olmuş, gardolaplarımız çok benziyor🙂 IKEA'dan aldığım beyaz dolapları Bauhaus'tan aldığım seramik kulplarla süslemiştim :)Yeni cicilerinizi güle güle kullanın Ece Hanım, sevgiler…Ahu

  6. Diidem diyor ki:

    >mutfak da yatak odası da bir şahane olmuş :)Size ulaşabilmek için mail adresinizi aradım ancak bulamadım.Blogumdaki mail adresimden haberleşebilirsek sevinirim🙂

  7. MARİFETLİ PERİ diyor ki:

    >Yine çok hoş resimler paylaşmışsınız bizimle. Mutfağınızı çok beğeniyordum, şimdi de prenses odası gibi bir yatak odası olan odanıza bayıldım. Pembe ve beyaz yan yana, çok huzur verici olmuş. Ellerinize sağlık. Bu arada İkea Ankara'ya da açılacakmış :)İstanbul fotoğraflarını da merakla bekliyorum. Sevgiler.

  8. Ufuk'ta mutfak diyor ki:

    >Ece Hanım herşey harika. Yatak odanız pembe renk ve beyaz dolaplar ile muhteşem olmuş. Güle güle kullanın. Ben yine her zamanki gibi sizi hayranlıkla izliyorum.Sevgilerimle…

  9. banuca diyor ki:

    >Hepsini hayranlıkla, azıcıkta kıskançlıkla izledim:)) Hepsi muhteşem, ama mobilyalar var ya, o beyaz mobilyalar, ve o güzelim mutfak, tam benim zevkimin aynası, çooook sevdim….

  10. aksungur46 diyor ki:

    >sevgili ece senin sayfanı gezerken bütün sıkıntılarım uçup gidiyor.insanlara güzellikler sunuyorsun.hepsi birbirinden mükemmel.iyiki varsın.gülen yüzün hiç solmasın.

  11. fidoş diyor ki:

    >ben de yeni hayranınız olarak yine hepsine hayran kaldım:)))))pembe rüyalar dilerimmutlu kalın

  12. minik diyor ki:

    >Ece Hanım ,hoşgeldiniz….Evinize hakikaten bahar gelmiş.Ben Savaş usta dışarıya iş yapıyormu merak ettim?Kızıma yatak pdası istiyoruz.Acaba nasıl irtibata geçeriz?Cevaplarsanız sevinirim.Sevgiyle…

  13. ebru diyor ki:

    >Merhaba Ece, özledik valla🙂 Bütün herşey harika görünüyor, sana da kolay gelsin. Valla atölye o kadar güzeldi ki keşke sık sık gelebileceğim biryer olsaydı. selamlar. Ebru

  14. guest from izmir diyor ki:

    >Aman allahım!!Hangisinden başlıyım bilemedim.Öncelikle bizde sizi çook özledik diye söze başlamak istiyorum.İşlerinizin çok yoğun olduğunu bildiğim için mızmızlanmıyorum.Ama artık kedilerinizle aynı duyguları paylaşmaya başlıycam;Ece Anne çoook çalışıyor sahiden:))Odanız şeker gibi olmuş,inanılmaz güzel ve keyifli…Güle güle kullanın.Kapı süsü çok güzel,kedicik ve köpeciklerle yapılmış panolara bayıldım.Mavi dolapta çok cici görünüyor.Alaçatıdaki otel bitsede gidip görsem diye sabırsızlıkla bekliyorum.İşlerinizde kolaylıklar diliyorum.Çabuk bitsinde kediciklerde,bizde sizi özlemekten kurtulalım.:))

  15. Kitchen Witch diyor ki:

    >Oh be, ay valla ozlemistik ece hanim.. Pek guzel calismalar olmus gene. bayildim bayildim. Hele pempis pembis yatak odaasi. ne harika olmus.. Aslinda pembeyi yogun oldugu zaman sevmem ama cok yakismis inanin .. Kiskandim bende istiyorum.. Pinarcim Lara hanim icin tuyolar alabilirsin odasini hazirlarken..😉 Su el boyamaya bi ornek yapsak ece hanim kanalB de.. sure kisa ama oldugu kadar , ne dersiniz? Bide orda baslayip bittigini gormedigimiz urunlerin resimlerini buraya eklermisiniz.. Ben bi arsivime bakiim size yazarim neleri goremedik. hihihi..

  16. ESRA diyor ki:

    >Siteniz o kadar guzel ki….ilac gibi geliyor.Cok begeniyorum,defalarca bakiyorum bikmiyorum.Ece hanim sizi kutluyorum!!!Mutlaka bir gun atolyenize gelecegim.Elleriniz dert gormesin…:)ESRA ISIK

  17. neduk diyor ki:

    >Sanki görünmeyen iki kol ve iki bacağınız daha var. Tabii bir de hepsini idare eden akıl dolu bir kafanız. Becerikliliğinizle yarattığınız güzellikler beni resmen büyülüyor. Allah hak ettiğiniz övgülerden, sağlıktan, sevgiden uzak bırakmasın.

  18. evcilik diyor ki:

    >Sevgili Ece hanım,yurtdışından yazıştığım blogların birinden dekorasyonla ilgili bir ödül aldım ve sizinlede paylaşmak istiyorum,bloguma uğrarsanız sevinirim..sevgiyle kalın..

  19. çınar diyor ki:

    >bayıldım odanız çok güzel olmuş,rengi tam benim rengim. bu arada soruları bekliyorum demişsiniz yoğunsunuz biliyorum ama şu kapı süslerini nasıl yapıyorsunuz tarif edebilirmisiniz. hamurdan mı? ben bir türlü anlamadım hamuru açık resmi üstüne koyup kesip resmi üstünemi yapıştırıyorsunuz. sadece bu kadar mı??? kapı süsüdemi hamurdan. şimdiden çok teşekkürler.

  20. dikisdersi diyor ki:

    >ııı ıhh.o manken orda hiç olmamış :)bizim evin yolunu tutsun ,öncesi ve sonrası çok güzel ellerine saglık

  21. Gök diyor ki:

    >odanızın dekorasyonu harika olmuş demir mankeni nerden aldınız acaba öğrenebilir miyim?


Bir Cevap Yazın

