>Yeni Hayranım Bahar’a Nispet…………

>Bahar adlı izleyicimin( galiba ilk defa bana yorum yazıyor), yorumunu sizlerle mutlaka paylaşmam lazım…Defalarca okudum, bir yandan çok güldüm, bir yandan gözlerim doldu……

Bahar ve yazdıkları:
ece hanım merhaba, birazdan buraya yazacaklarım inanın mecazi cümleler değil, tam tersine çok içten ve gerçek olacak. Ben sayfanıza her baktığımda içten içe ağlayan bir insanım. herkesin söylediği gibi çok güzel şeyler yapıyorsunuz,ama biz neden bunlara sahip değiliz. ben burda istediğim en basit dolap şeklini bile mobilyacılara anlatamazken siz nasıl bu kadar hoş şeyleri yaptırabiliyorsunuz? ben en son ne zamanbaktım sayfanıza inanın hatırlamıyorum. çünkü baktıkça kendimi artık kötü hissediyorum. Önceden terapi gibi gelen sayfanız bana şimdi haset duygusu veriyor valla. ama bugün bir kumbara yaptım ve ilk paramı da az önce attım. belki o kumbara dolduğumda sizle tanışma fırsatım olur ve belki benim evime de sizin güzel elleriniz değer. burda yemin ediyorum sizinle tanışma fırsatımız olmadığı sürece o biriken paraların tek kuruşu bile harcanmayacak. sizi hem çok seviyorum, hem de deli oluyorum.sevgilerle
bahar

Ah Bahar’cığım, seni güzel yanaklarından çok çok öpüyorum ..Ne kadar güzel bir yazı yazıp duygularını ifade etmişsin…Ben de seninle tanışmayı sabırsızlıkla bekliyorum…Yorumlarını benden lütfen esirgeme…İnan, gecenin bu saatinde yorgunluk falan kalmadı.

Bahar’ın yorumunu yayınladım ama asıl teşekkürüm herkese....Bunca yoğun hayat koşuşturmasının arasında beni takip eden ve üşenmeden bana uzun uzun yorum yazan herkese…..
Bir evvelki yazıma(İLK OLMAK)karşılık benim için en değerli olan yorumlarını yazmak zahmetinde bulunan
Nur’a,
Çiğdem’e,
Kitchen Witch’e,
Lolipu’ya,
Fidoş’a,
Neri’ye,
Lavanta Bahçesi’ne,
Marifetli Peri’ye,
Nefise’ye,
Çınar’a,
Şehnaz’a,
Minik’e,
Pınar’a,
Neduk’a,
NUR’a,
guest from Izmir’e,

ve bana yazamayan ama beni severek takip ettiklerini bildiğim herkese destekleriniz için binlerce kez teşekkürler…

Ah ben sizin için ne yapayım bilmem ki?2-3 hediye resime ne dersiniz? Yine internetten bulduğum, yüksek çözünürlüklü birkaç resim var…Ben çok beğendim…Şöyle bir yağlı boya ya da mumla eskitme ya da beyaz eskitme bu resimlerle nasıl olur sizce?
(2-3 derken yine bir sürü resim buluverdim….Güle güle kullanın…)

36_93925_robert-gemmell-hutchinson_sea-gulls-and-sapphire-se

Yal_Boya_Resimler_tablolar_nl_Ressamlarn_sanat_resimleri_103

Tam ekran yakalama 09.06.2010 193137

bale

Tam ekran yakalama 09.06.2010 193332

Tam ekran yakalama 14.06.2010 212753

Tam ekran yakalama 09.06.2010 193538

Tam ekran yakalama 09.06.2010 193355

Bari, hem Bahar’a nispet yapmak için , hem sizleri alıp şöyle bir maziye götürmek için, eskilerden bir küçük derleme yaptım…..

En güzel günleri diliyorum.

114-1482_IMG

IMG_1336

IMG_1437

316

099

114-1482

237

181

048

115-1547_IMG

469

IMG_1358

025

002

IMG_1474

IMG_1467

015


33 Yorum on “>Yeni Hayranım Bahar’a Nispet…………”

  1. Tiryaki diyor ki:

    >ne kadar içten bir yorum olmuş cidden.bahar hanımı tebrik ediyorum ve bahsettiği duygunun haset olmadığına inanıyorum.haset duygusuna sahip çirkin karakterler duygularını ve kötü yorumlarını adsız şekilde duyuruyorlar çünkü:(sevgiler…

  2. nur diyor ki:

    >Sen bambaşka bir dünyasın sevgili ece …asıl ben(bizler) teşekkürederiz paylaştıkların öğrettiklerin ve sunduğun tüm güzellikler için …bahar hanım benide güldürdü haksızda sayılmaz sizin ve o güzel atölyede ki güzel insanların arasında bulunmak bir ayrıcalık işallah bende en uygun zamanda o atmosferi yaşaya bilirim bunu çok istiyorum …şimdilik sanal katılımcıyız sayenizde tekrar binlerce teşekkür size tüm ekibe…unutmadan geçen gün çok stresliydim dedim beni ecenin güzellikleri yumuşatır en baştan tekrar yaparak gezindim yarattığınız güzelliklerde ama hiç dikkatimi çekmemişti yapılanlara odaklandığım için bu kez yapan her yüzü inceledim ve inanın her resimde bana yansıyan mutlu yüzlerdi benim ekrana hayran hayran bakan yüzüm gibi..yani kısaca demiyim ayıp olur bayağı uzadı sen mutluluksun ece iyiki varsın …yakın uzak tanışmış tanışmamış sevgi dolu 'hasetten uzak' kalplerle hep birlikte nice tebessüm yaratacak eserlere …kalın sağlık ve sevgiyle ..sarıldım nur

  3. ÖZNUR diyor ki:

    >Sevgili Ece,Bu nisbet sadece Bahara değil bize de galiba. Bir süre ara verip, ondan sonra bombardımana tutuyorsun. Aklım karışıyor ve gözüm şaşıyor. Ne diyelim, Allah tekrarına erdirsin. Sevgiler.

  4. minik diyor ki:

    >uçtu,uçtu minik uçtu,Gerçekten bloğunuzda teşekkürü görünce minik kanat takıp uçtu

  5. Kitchen Witch diyor ki:

    >Ah ece hanim Bahari okadar iyi anliyorum ki.. Bende burda ne marangoza yaptirabilirim objeleri ne hazir obje bulup alabiliyorum. Fotokopi cektirmek bile hem cok pahalli hemde beceriksizler.. ya fosforlu parliyo resimler ya istedigim olcuye getiremiyolar.. Ama butun bunlara ragmen azimle biseyler yapmaya devamediyorum. Sevgili Bahar da benim gibi yapsin evde ne varsa boyasin oncelikle. :)) Ben valla en son tuvalet fircaligina bile dekopaj yaptim.. Bende sizin yaptiginiz guzel objelerden almayi cok istiyorum , insallah Ankaraya gelebilecegim bu yaz . Geri sayima basladim bile 20 gun sonra Turkiyedeyim. Eylul ayinda da Ankara planlarim var.

  6. fidoş diyor ki:

    >ben de sonunda listeye girmeyi başardım:)))))adımı teşekkür listesinde görmek çok mutlu etti beniiyiki sizi bulduminşallah tanışma imkanım da olurBahar'cımkıskanma ne olur, boya,yapıştır senin de olurrrrrr:))))))şaka tabikiben de bazen diyorum,bu zevk bu kabiliyet,bu sevimlilik keşke bende de olsa diye:)))))seni çok iyi anlıyorummutlu kal

  7. fidoş diyor ki:

    >sevgili Ece'cimbloğumda bebek parkı şenliği bölümünde satış yapan öğrencinizin resimlerine baktınız mı?ona söz verdim,sizi haberdar edeceğimebakıp yorum yaparsanız ikimiz de çok sevinicez

  8. sevim diyor ki:

    >bahar ne dese az bence bende bayılıyorum yaptıklarınıza ama zaten beyenmemek imrenmemek hatta kıskanmamak mümkünmü sizceellerinize emeklerinize sağlık

  9. Meleğin Dünyası diyor ki:

    >Walla süper şeyler yapmışsınız.Ellerinize sağlık.Bahar özenmekte çok haklı.Umarım dileği gerçekleşir.

  10. Lavanta Bahçesi diyor ki:

    >teşekkürünüze teşekkürler :)ben şimdi bir köşeye çekilip ağlamaya başlıyacağım, Bahar arkadaşımız haklı, o kadar güzellerki…

  11. lolipu diyor ki:

    >Ece Hanım, o kadar içten ve paylaşımcı birisiniz ki, sizden çok şey öğrendim. Çok teşekkür ederim. Ahh keşke çalışmıyor olsaydım da bütün günü sizin atölyede geçirseydim:))

  12. neduk diyor ki:

    >Demek ki neymiş, durup oturarak Ece Aymer olunmuyormuş. Eski çalışmalarınız bunun kanıtı. Sevgiler.

  13. ebru diyor ki:

    >Merhaba Ece, o kadar çok insana ilham ve mutluluk veriyorsun ki seni tanımayan ve blogunu görmeyenler için üzgünüm. Zor bir yıl geçirdim, çoğunlukla elimi kolumu kaldıracak halim olmuyor ama bloga bakınca veya televizyon programını izleyince dinleniyorum, mutlu oluyorum ve umut doluyorum. Yaratıcılık herkese nasip olan bir yetenek değil, yaratıcılığını bizlerle paylaştığın için asıl biz teşekkür ederiz. Kendine iyi bak ve bizleri unutma hiç sakın olur mu? Sevgiler,Ebru

  14. çınar diyor ki:

    >yorum yazmaya uğraşıyorum hata veriyor sonunda ulaştım. ece hanım yaptıklarınız bir harika,bende elimden geldiğince sizden öğrendiklerimle bir şeyler yapmaya çalışıyorum fakat bazı sorunlarla karşılaşıyorum yardımcı olabilirseniz sevinirim. öncelikle hamurdan yapdığım objeler düz durmuyor kuruyunca eğriliyorlar üstüne birşey kapayıp mı kurutmam lazım.2) beyaz bir şımarık tepsi yapmak istiyorum, fakat beyazın üstüne vernik sürünce sarartıyor,bunun için başka bir vernik mi kullanmam gerekiyor.3)son olarakda son resimdeki kapı süsünün üstündeki küçük objeleri nerden buluyorsunuz?şimdiden çok teşekkürler, yoğun olduğunuzu biliyorum ama yardımcı olursanız çok sevinicem.

  15. neval diyor ki:

    >bahar hanımın yorumuna şiddetle katılıyorum çok beceriklisiniz

  16. zeynep diyor ki:

    >hernekadar listenizde ismimi göremesemde=) bende çok sık takip ediyor ve beğeniyorum sizi, web sitemde de yeriniz var açıldığından beri=)

  17. Meltem diyor ki:

    >Ece Hanım, Siz alışkanlık yaptığınızı biliyor musunuz…:)) Stresli bir işim var kendime sizinle molalar veriyorum:)Hele bazen dekupaj kağıdı hediye ediyosunuz ya, keşke benim bayram çocuğu hallerimi görseniz:) geçen gün ben keyiften aptalca sırıtırken yardımcım odama girdi söyleyemedim desen buldum da mutlu oldum diye:) fakat sizden bir ricam var, lütfen artık ham obje örneklerini de sitenizde satışa koyun… Ankara'ya geldiğim anda yanınızdayım:))İzmir'den sıcak ve sevgi dolusu selamlar…Meltem A.

  18. ayşen diyor ki:

    >Merhaba Ece hanım; keşke diyorum Ankarada kalacak yerim olsada sizin atölyede kendime moral depolasam. Yaptıklarınıza tek tek dokunup aynılarını yapsam.Eğer ben ahşap boyama biliyor ve yapıyorsam hep sayenizde. Bana terapi gibi geliyorsunuz.Blog sayfanıza girip bakmak bile beni o kadar motive ediyor ki anlatamam.Elinize ve yüreğinize sağlık.Hayal gücünüz katlanarak çoğalsın inşallah.

  19. minimalist diyor ki:

    >ben sıklıkla Ankara'ya gelmeme rağmen her seferinde farklı bir nedenden ötürü sizin atölyenize gelemiyorum. Satın almak istediğim de bi çok şey var yaptığınız.Bi sorum olacak: İnternet üzerinden satış yapıyor musunuz? Yapıyorsanız ben neden algılayamadım. Yapmıyorsanız neden yapmıyorsunuz! lütfen yapın derim.Özelikle "merhaba" yazan bir kız var kapı süsü onu çok beğeniyorum; sehpalar var beğendiğim; tekerlekli su koyma kutusu var ve hepsini alasım var :)) lütfen acil yardım!sevgiler, saygılar

  20. fidoş diyor ki:

    >sevgili Ece'cimben de beyaz boyadıktan sonra hangi verniği kullansam sararttısarartmayan vernik neyi kullanıyorsunuz?lütfen markasıyla birlikte verirseniz ben de çok sevinirimmutlu kalın

  21. Pasaklı Kraliçe diyor ki:

    >Ece Hanım tekrar merhaba; hadi dedim sayfanızı bugün de açayım aman bugüne kadar olanlardan daha iyi ne kadar şey verdır ki? diye. Bir de baktım başlık olmuşum. Ve bana yorumlarında gördüğüm kadarıyla katılan onca insan. Yakında sizin atölyeyi hurra basmazsak ne iyi. Bu arada kumbarada para birikmeye başladı. bereketi kaçmasın diye saymıyorum, sevgilerBahar

  22. bego diyor ki:

    >Hi Ece! I´m Bego, your new follower, i love your blog, really, kisses

  23. Noah diyor ki:

    >WOWTrabalhos Maravilhosos!Parabéns!Noahhttp://albumdaartesa2.blogspot.com/Brasil

  24. Rocío diyor ki:

    >Preciosos tus trabajos. Felicidades!!!

  25. >HiI´m visit you from Chile, Sud América!!your blog is nice!I love it!congratulations!I´m followin now!visit me!c@

  26. nathally diyor ki:

    >Felicidades por tu hermoso blog y por supuesto por esos maravillosos trabajos, son toda una belleza y las chicas que trabajan son todas unas ternuras…te envio saludos desde un pais muy lejano…chile!!! me llamo natalia y ya me hice tu seguidora, espero que algun dia me visites, aunque mi blog esta recien empezando a desarrollarse… queria preguntarte algo uds. trabajan con laminas aplicadas a la madera, pero que usan para que estan se resalten????se ven tan lindas , me gustaria aprender para hacer un trabajo y luego mostarselo… espero su respuesta…carñitos desde chile…nathally

  27. NEFİSE diyor ki:

    >İyi ki kışın İstanbul buluşmasına katılmışım… ben en çok senin naifliğini seviyorum.. sesinin tonu yumuşacık,sakinleştirici..seni tanımak çok güzeli Ece..başarılarının devamını diliyorum canı gönülden…sevgiler.

  28. Nihan SARI diyor ki:

    >burayı nasıl oldu da yeni keşfettim bilemiyorum.şu eski fotoğraflar beni çocukluğuma götürdü.nasıl severdim onları.en içten sevgilerimle.

  29. Isabel R. diyor ki:

    >Tienes un blog precioso y unos trabajos maravillosos.Desde ahora tienes una seguidora masFelicidades.

  30. Mahek diyor ki:

    >hiI just love your blog and have been following it for a long time and i am reading your back dated posts too.I am staying in India and i would love to learn this art can you please help me in what way i can learn this as i dont think anyone is doing it here .

  31. Pepela diyor ki:

    >Merhabalar..Sayfanıza ilk ziyaretim,çalışmalarınız ve içtenliğiniz beni çok etkiledi diyebilirim.Hepsi birbirinden şık ve en önemlisi,sevgiyle , muhabbetle yoğrulmuş..Can-ı gönülden kutluyor,başarılarınızın devamını diliyorum..Yüreğinize sağlık..

  32. Pepela diyor ki:

    >Merhabalar..Sayfanıza ilk ziyaretim,çalışmalarınız ve içtenliğiniz beni çok etkiledi diyebilirim.Hepsi birbirinden şık ve en önemlisi,sevgiyle , muhabbetle yoğrulmuş..Can-ı gönülden kutluyor,başarılarınızın devamını diliyorum..Yüreğinize sağlık..


Bir Cevap Yazın

