>Müjdeli Haber!!!

>

DSC_0176

Malum dekorasyon işine Alaçatı’daki ASMAHAN otelle bir girdim, ne olduğunu anlayamadan üstüste dekorasyon işlerim oluverdi…İnanın bazen sabah evden 8.30’da çıkıp gece 11’de eve girdiğim oluyor…..Hepsi çok güzel devam ediyor..Otelin ufak tefek işleri kaldı…Zannedersem 1-2 hafta içinde Alaçatı’ya gidip tüm yaptığımız eşyaları yerleştireceğiz ve güzel fotoğraflarla sizlere geri döneceğim.

page

Şimdi gelelim asıl haberime….

Günlerim nasıl yoğun geçiyor…Öğrencilerimiz azalsa da atölye çalışmalarımız 016

devam ediyor…Akşam 5’te ders bitiyor, hadi başlıyor, bu sefer de sucu, elektrikçi, fayansçı işleri…

Bazen eve dönünce, kapını önünde oturup kalıveriyorum, ancak 1 saat dinlenince içeri girebiliyorum…DSC_0203

Ah şu kız arkadaşlarım var ya….

Çok güzel bir güzel söz var.

“Gerçek kız arkadaşlarımız, tanrının bize vermeyi unuttuğu kız kardeşlerimizdir…”

diye…

Bu sözü çok seviyor ve doğru buluyorum…Sağolsunlar, arada onlarla stres atmasam herhalde tekrar şarj olmak pek bir zor olurdu…DSC_0186Aygün?? ama sen nerelerdesin kardeşim?Artık lütfen şu akşam yemeklerimize katıl…

İstanbul’a gitme sebebim de birazcık planlarımı gerçekleştirmek içindi….

Televizyondan olsun, atölyeye gelen telefonlar, blogdaki mesajlar…hemen hemen hepsi…… ahşap ve dekoratif boyama yapan kişilerin doğru fikirlere, ipuçlarına, güzel resimlere ne kadar ihtiyacı olduğunu bana gösteriyordu….

Ben de uzun zamandır onlar için ne yapabilirim diye düşünüyordum ki……

Aklıma güzel bir fikir geldi….

Aslında uzun zaman, daha kapsamlı ve olanakları daha fazla olan bir televizyon kanalı aradım durdum….Ama ne yazık ki, hemen hemen hepsi İstanbul’a taşınmam gerektiğini belirttiler…

Şimdilik hiç böyle bir planım yok…

Eeeee, ne yapacağım, bu kadar çok, güzel boyama yapmak isteyen arkadaşlarım, blog dostlarım, televizyon izleyicilerim varken ne olacak şimdi?

Önce kanalB’den…., programımızı….. nasıl geliştiririz toplantısı….. istedim…Yavaş yavaş da olsa……….. değişik fikirlerimi……….. kabul etmeye başladılar…İyi haber…

Ama yine de bana yeterli değildi…

Sonra birden kafamda ampuller yandı….

İşte bu ya, dedim……., en güzel, bu sayede herkese ulaşıp, sert zemin boyama konusunda ne biliyorsam aktarabilirim…

Vallahi, her eve döndüğümde, yeni bahçemde sizler için, çok sıkı çalışmalar yapıyorum…Hatta bu sayede günün yorgunluğunu da bir güzel atıyorum…006

DSC_0054

Merak ettiniz mi? Ha ha ha ha…….

Nedense, sizleri meraklandırmak bazen çok hoşuma gidiyor….

DSC_0196

Sizleri çok seviyorum ve hepinize güzellikler dolu, neşeli, güneş dolu bir haftasonu diliyorum….

23 Yorum on “>Müjdeli Haber!!!”

  1. Sibella diyor ki:

    >Aaaa anlamadım ama ben şimdi, ne olduğunu sonra mı öğreneceğiz yani.. Galiba Bodrum'a gelme işi de yatmış gibi görünüyor, bana mı öyle geldi yoksa😦 Senden gelecek her güzel haberi dört gözle bekliyorum Ece'cim, öpüyorum, sevgiler🙂

  2. mycitycottage diyor ki:

    >Ece selamlar nasilsin isleri kolayladigina sevindim bende yogunluk hic degismedi cebinde mesajlari tahmin ediyorum kontrol etmiyorsun ama bir daha hatirlatayim 6 temmuzda pink martini Ankarada biz yusufla biletlerimizi aldik umarim gorusuruz

  3. fidoş diyor ki:

    >aşkolsun ama:)))))çok merak ettim ,çatlarım şimdi…..hayırlı olsun otel işleriniz,devamı bol bol gelsin inşallaheminim çok güzel olmuştur,ellerinize sağlık

  4. fidoş diyor ki:

    >ayılar ne kadar sevimli olmuşlar:))))dekopaj resmi olarak hediye eder misiniz?cam kavanozlar da süper

  5. nilgün diyor ki:

    >Size hayranım!Ürettiklerinize,başarılarınıza ve gülen yüzünüze.Öğrenciniz olmayı isterdim….Sevgiler

  6. Nur diyor ki:

    >Ece hanım, oldu mu şimdi?Otel resimlerini 44 gözle beklerken şimdi bidaha mı bekleyeceğim🙂 neydi sürpriz neolur arayı uzatmadan paylaşın.Buarada aklıma sürprizle ilgili bişeyler geliyor mesela yaptığınız programa izleyicilerinizden birilerini aralarda almak gibi yada onların getirdiği ürünleri beraber yapmak gibi birşeyler olabilirmi?..Eğer öyle ise ilk beni alın lütfen😀 bitane sandığım var onu oğlumun odasına hem puf olarak, hem oyuncak sandığı olarak koyup değerlendirmek istiyorum tabi önce kahverengi halini boyayarak:DPrograma ilk beni alın beni alın😀 kendi kendine gelin güvey olmak bu olsa gerek" Şaka bi yana ama açıkçası bu sandığımla ilgili sizin fikirlerinize ve cesaretinize için ihtiyacım var çünkü benim böyle büyük bir iş için hiç cesaretim yok…Neyse belki yolum birgün Ankaraya düşer diye umud etmekten başka çarem yok benim :)Sevgiyle kolaylıklar

  7. çınar diyor ki:

    >merhaba,öncelikle bu yoğunlukda sorularıma cevap verdiğiniz için çok teşekkürler.çok merak ettim haberinizi dört gözle bekliyorum.hamurun kurumasını bekleyip öyle yapıştırıyorum objeye demek ondan kıvrılıyor hamur. o zaman hamuru açıp resimdeki şekilde kesip objeye direk yapıştırıcam.resmide üstünemi yapıştırıcam? çünkü hamur kuruyunca bu sefer resimde hava kabarcıkları oluyor da…birde hamuru objeye neyle yapıştırıyorsunuz? özel bir yapıştırıcısı var mı? sizi sorularımla bunaltıyorum ne olur kusura bakmayın… ankaraya geldiğim ilk fırsatta atölyenize uğrayacağım çok teşekkürler…hoşçakalın

  8. >Merhaba Eda Hanım,Beni hatırladınız mı? Bu yoğunluğun arasında nasıl hatırlayacaksınız… ben size anımsatayım İstanbul'dan bir hafta sonu atölyenize gelip sizi ziyaret etmiştim ve size resimlerimi göstermiştim… Sizin o güzel enerjiniz, misafirperverliğiniz beni öyle etkilediki kelimelerle anlatmam mümkün değil… Müjdeli Haber yazınızı okurken hayli heyecanlandım doğrusu çünkü İstanbul'da oturan birisi olarak sadece bloğunuzdan yada sitenizden sizi takip etmek bana yetmiyor… Ankara'ya da taşınamayacağım için bunun haksızlık olduğunu düşünüyorum… Bende resimlerimi paylaştığım kendi bloğumu açtım vakit bulup bakarsanız sevinirim şimdilik sadece iki resim var ama diğerlerini fotoğrafladıkça yavaş yavaş ekleyeceğim. Müjdeli Haberinizin sonunu merakla bekliyorum… Kendinize çok iyi bakın… Gülüşünüz ışığını kaybetmesin çünkü o ışık bizleri de aydınlatıyor…

  9. Çiğdem diyor ki:

    >ama ama olmazki ama , ben çok merak ettim bu yeni fikri..

  10. ebru diyor ki:

    >Bir dakika ne oldu şimdi ben anlamadım:( sürpriz geliyor galiba🙂 valla dekorasyon işi yapmanız çok normal bence özellikle kendi stilinizde sizden daha yaratıcı ve zevkli biri zor bulunur. Kanal B'nin programları ya erteleniyor ya kısa kesiliyor son zamanlarda onlara çok kızıyorum valla. Size bol işler,bol kazançlar diliyorum. Bizi de unutmamanızı umut ediyorum tabi :)Sevgiler, Ebru Yücetin

  11. ozlem diyor ki:

    >Merhaba Ece Hanım; İnternetten de olsa sizi tanıdığıma çok memnunum. Farklı bir sanatı Türkiye'ye getirdiğiniz için ve tüm güzel çalışmalarınızı bizlerle paylaştığınız için sizi tebrik ediyor ve şükranlarımı sunuyorum. İnsana şevk veriyorsunuz. Ben şu an nişanlıyım, ufak tefek çeyiz hazırlıkları yapıyorum. Bunun için mağalazara gittiğimde hiç birşey alasım gelmiyor, herşeye bunu ben de yapabilirim gözüyle bakıyorum. Gerçi pek birşey yapmışlığımm yok, ahşap boyama kursuna da gitmiş değilim ama siteniz bana cesaret veriyor. Yalnız benim sormak istediğim bazı şeyler var. Şimdiye kadar birkaç şey boyadım ve büyük objelerden başladım. Cahil cesareti işte.. Yalnız birinde eskitme yaptım o da zımparalama yöntemiyle. Benim öğrenmek istediğim beyaza boyalı objeleri nasıl eskittiğiniz. Genelde beyaz ya objeleriniz. Çok güzel görünüyorlar🙂 Bloğunuzu birkaç gündür baştan sona incelemeye çalışıyorum ama henüz bitiremedim. Bu yüzden açıkladıysanız bile görmemiş olabilirim. Ahşap boyamayı kendi kendime öğrenmeye çalıştığım için teknikleri pek bilemiyorum. Bana açıklarsanız çok sevinirim. Başka sorularım da olacak muhakkak, hepsini sorabilir miyim acaba siz bu kadar meşgulken.. Bir de one stroke tekniğiyle boyamam zor olur mu bilmeden? Şimdilik bu kadar. Umarım mesajı doğru yere yolluyorumdur:) Çalışmalarınızda başarılar.. Hoşçakalıın..

  12. ozlem diyor ki:

    >Bu arada sürprizinizi de merak ettiğimi söylemeyi unuttum. İlk kez yazıyorum ya ne yazsam şaşırdım. Bu kadar insanı daha fazla meraklandırmayın:)

  13. Kitchen Witch diyor ki:

    >Ay ece hanim valla bende merak ettim su surprizi..Benim de Turkiyeye gelmeme cook az kaldi. son haftam burda.. Bundan sonra Cok yakindan takip edcegim sizi insallah.. Soylediginiz gibi kiz arkadaslarima da kavusacagim, kiz kardesime de canim annemede.. Bahcenizin keyfine diyecek yok, ama hersey paylasildigi zaman guzel. Benimde kucuk bi bahcem, bahcemde ciceklerim ve sebzelerim var ama kucucuk agacimin golgesinde kahvemi yalniz yudumluyorum. Bi yazinizda yurt dsinda yasamak hayaliniz diye yazmistiniz. sanirim bi anket turu bisiydi.. Yok Ece hanim yoook .. hic bi yere gitmeyin.. Insan dostlariyla, ailesiyle var , onlar yoksa sizde eksiksiniz.. Kalin siz Turkiyemde.. Turkiyemin sizin gibi yetenekli , becerikli, yaratici, caliskan kadinlara ihtiyaci var. 😉

  14. minik diyor ki:

    >Sevgili Ece Aymer,Ne güzel,herşey nasılda yoluna giriyor.İnşallah hep böyle güzel olur.Bu arada bloğumdaki''Biz kadınlar''başlıklı yazıyı size ithafen yazdım ve yazımdada belirttim.Vakit bulup okursanız sevinirim.

  15. aksungur46 diyor ki:

    >sevgili ece senin çok sıkı bir takipcinim.gene harikalar yaratıyorsun alaçatı resimlerini bekliyoruz.kimbilir ne şahaserler yaptın.canım ellerine,gözlerine ve canına sağlık.sevgiler

  16. ayseyaman diyor ki:

    >Hmmm acaba süpriz bir videolu anlatım projesi olabilir mi? "favorite video to visit" :)Ece hanım herkes üzerinde nasıl bir etki bırakıyorsanız bende de durum aynı… Sizi, tasarımlarınızı, içtenliğinizi gerçekten çok sevdim. Her zaman Ankara bana çok kasvetli gelirdi ama sizin atölyeyi tanıdığımdan beri artık sevimlileşti..İlerde bir butik pastane açarsam hayalim onu sizin ellerinize bırakmak…O rüya gibi beyaz dekorunuza ben de pembeli turkuazlı sarılı çiçekli rengarenk pastalar yapmak istiyorum.🙂 Bu arada size bir teşekkürüm var. Uzun zaman önce sizin blog listenizde kendimi tesadüfen keşfetmiştim…nasıl güzel bir mutluluktu benim için…O gün bugün ben de sizin takipçiniz oldum…Dilerim şu yabancı firmalarla da iletişime geçer bir yolculukta buralara yaparsınız.. Artık New York New Jersey neresi olursa Amerikada da bir kapınız var..:)

  17. >Merhaba,Bloğuma yapmış olduğunuz yorum beni oldukça heyecanlandırdı… Resimlerin üzerindeki yazı hakkındaki fikrinize katılıyorum. Bende bakarken beni de rahatsız ediyor…Atölyenizde yapılan son yenilik ve şahaserlere şöyle bir göz attım da yine Ankara'da olmadığıma vahlandım bugün… Dayanamayıp yine bir haftasonu kaçamağı yapacağım herhalde :))) Almak, uygulamak istediğim o kadar çok şey varki her bir resim beni ayrı heyecanlandırıyor… Bu arada sizden aldığım malzemeleri kendimce değerlendirdim onları da bloğuma koyacağım… Onlar için de değerli yorumlarınızı almak beni sevindirecek… Kendinize iyi bakın :))

  18. Maru diyor ki:

    >Hola, soy Maru, de Chile. He visto TODO tu blog y me ha encantado. Tienes trabajos muy lindos, te seguiré visitando.Un beso

  19. Anonymous diyor ki:

    >Olá Ace , gosto muito de seus trabalhos , são maravilhosos . Um abraço. Ana Amélia -Rio de Janeiro -Brasil

  20. josefa diyor ki:

    >GRACIAS POR OFRECERNOS TAN LINDO BLOG.DEMUESTRAS QUE ERES UNA GRAN ARTISTA Y CON EL TODAS PODEMOS APRENDER UN POCO MAS.UN SALUDO

  21. D-Adas diyor ki:

    >Ece hnm merhaba. Blogunuzun sıkı takipçisiyim. Hergün yeni birşey varmı diye mutlaka 3-4 kez uğruyorum. Kanalb deki progamınızı yeni keşfetim ve arşifden hergün 3 program izliyorum.çalışmalarınız süper.Yeni süprizi sabırlızlıkla bekliyorum.Ben Bandırma da yaşıyorum küçük bir yer olduğu için malzeme sıkıntısı çok fazla çoğu malzemeyi bilmiyorlar bile. Sizin fikirlerinizden yardım alarak ahşap boyamayı daha bir zevkli yapar oldu. Sayenizde buyıl halk eğitim ahşap boyama kursunda sınıf 1.si oldum…HAMURLA YAPILAN ÇALIŞMALARDA ÖZELLİKLE.Yeni çalışmalarınızı merakla bekliyorum.

  22. Merche diyor ki:

    >Precioso blog y preciosos trabajos felicidades besitos

  23. MARIA JOSE diyor ki:

    >Precioso el blog y todos los trabajos. Es un mundo lleno de color y delicadeza.Muchas gracias por compartirlo.Mª José


Bir Cevap Yazın

