>OLA!!! my friends in CHILE, SPAIN, BRAZIL AND PORTUGAL

>

Hi my friends in Spain, Portugal, Brazil and Chile

Since last year, I know that I have some great followers in those countries… They sometimes write very nice comments (in their languages!!) and when I translate them, I always get very surprised with their lovely words…I don’t know how they have learned my blog, and it is very interesting….Cause my visitors from those countries are increasing everyday…

I am so happy that you follow me….
I follow you as well….. my friends in Spain, Portugal, Brazil and Chile…

Thank you so much for being such amazing followers…..
I appreciate all of you!!

I’ll be back as soon as I can, with a list of your blog names in order to introduce you to my other followers…Cause, you, also, create very very gorgeous things….

In the meantime, I wish you love and blessings always!!

Merhaba arkadaşlar, Yukarıda bahsettiğim gibi şaşırtıcı bir şekilde İspanya, Portekiz, Şili, Brezilya, ve zannederim Güney Amerika’dan o kadar çok ziyaretçim var ki, hem bütün gün birkaç defa girip beni kontrol ediyorlar, hem de “followers” listeme hepsi kayıtlı…Maalesef ingilizce değil de, kendi dillerinde yorum yazdıklarından, önce internetten, yazdıklarını tercüme ediyorum, ondan sonra da ingilizce cevap yazıyorum ama henüz ingilizce bana dönen olmadı….

Acaba nereden öğrendiler beni? Neredeyse Türkiye kadar , bu ülkelerden takip edenim var…Valla, çok şaşırıyorum bu işe….Ve daha da ilginci, benim blogda sergilediklerime o kadar yakın işler yapıyorlar ki…Çok çok hoşlandım bu durumdan…. Eğer zaman ayırıp en beğendiklerimi toparlayabilirsem, blog isimlerini yayınlayıp size de fikir vermek istiyorum…

Çok çalışıyorum çok….
Biliyorum sürprizi merak ediyorsunuz…Galiba sizi birazcık daha meraklandırmaya devam edeceğim…Ama inanın, beklediğinize değecek…Kendimi size affettirmek için şimdiye kadar fotoğrafladığım objelerden, sizler için, çok güzel bir arşiv hazırladım…

Bol neşeli, huzurlu bir haftasonu dileği ile…

Not: Teknik konularda sorular var, en kısa zamanda bütün yorumlara cevap yeni bir blog yazısı yazacağım…

1
p8
p7
p6
p5
p4
p3
2


16 Yorum on “>OLA!!! my friends in CHILE, SPAIN, BRAZIL AND PORTUGAL”

  1. Rocío diyor ki:

    >Hola!!! Muchas gracias por tu visita a mi blog, me alegra mucho haber encontrado el tuyo, como te dije el otro día me encantan tus trabajos. Besos y feliz fin de semana desde España.Hello!!! Thank you very much for your visit to my blog, I am pleased much have found yours, as you said the other day I love your work. Kisses and happy weekend from Spain.

  2. Cocukla Cocuk diyor ki:

    >Yaptığınız eserler o kadar güzel ki dönüp dönüp bakmak çok doğal.

  3. kakiko diyor ki:

    >Hi… I am from Spain, I´m visit your blog many many times….and is a wonderful blog. You are amazing….thak you very much.A big big kis for you……

  4. Çiğdem diyor ki:

    >İspanyadan takip ettiğim birkaç blog var, dediğiniz gibi sizin yaptıklarınıza çok benzeyen çalışmaları oluyor onlarında.Ayrıca süprizi sabırsızlıkla bekliyorum önümüzdeki günlerde istanbulda olucam inşallah süpriz bu zamana denk gelir bende sebeplerinirm.Sevgilerimle.

  5. çınar diyor ki:

    >süprizi merakla bekliyoruz ve sbırsızlanıyoruz. yaptıklarınıza bakmayada doyamıyoruz. izniniz olursa yaptığınız bir posta kutusunu yapmaya çalışacağım, becerebilirsem…bu arada farklı ülkelerden takip edenlerinizin olması ne kadar sevindirici..

  6. Nihan SARI diyor ki:

    >bahsettiğiniz ülkelerden ben de pek çok illüstratör tanıyorum.görsel sanatlara karşı inanılmaz bir zaafları var ve bu tip çalışmalarda çok başarılılar.zaten blogunuzu ve tatlı kişiliğinizi sevmemek mümkün değil.Ankara da yaşayıp atölyenizde ders almayı çok isterdim.sevgiler.

  7. Lila handcraft diyor ki:

    >Hepsi birbirinden güzel. İnsan bakmaya doyamıyor. Ellerinize sağlık.

  8. devrim diyor ki:

    >Sizi bu kadar geç tanıdığım için kendimden utanıyorum :))Bu saatte buldum blogunuzu ve birkaç sayfasını hayranlıkla ağzım açık okudum. Yaptığınız şeyler olağanüstü yok yok hatta olağanüstünün de üstü yok ya ben kelime bulamıyorum !!Lütfen İstanbul'da eğitim verin neresinde olursa olsun farketmez hatta İstanbul'a yakın başka bir şehir de bile olabilir. Oraya da gelirim yeter ki İstanbul a yakın olsun lütfennnn..KanalB'de program hangi gün?

  9. lolipu diyor ki:

    >Ece hanımmmm, valla çok merak ediyorum sürpriziniz ne diye. Genelde hafta sonu post yazıyorsunuz. Sürpriz açıklandı mı acaba diye girip bakıyorum bloğunuza. Yine güzel güzel şeylerle karşılaşıyorum.

  10. Anonymous diyor ki:

    >hola, me encantan tus trabajos, pero tengo una duda, ¡como le das relieve a las laminas?, usas goma eva(foamy)?

  11. Anonymous diyor ki:

    >hola, soy de CHILE!! me encantan tus trabajos, me gustaria saber si usas goma eva( foamy), para que las laminas queden en relieve. gracias por compartir tu arte!!

  12. zeyno diyor ki:

    >ahhh ece hanım sizi öyle özlemişimki önce annemin hastalığı ve hastane ev arasında geçen maraton çok şükür şimdi iyi ama bu sefer bizim bilgisayar hastalanmış bu sefer onu hastanede bakıma aldılar yakında taburcu olucakmış.fırsat buldukça bakıyorum alaçatıdaki evde harika oluyor,aksi olamaz zaten elinizin deyipde güzelleşmeyen birşey görmedim…sizi çok seviyorum….hoşça kalın..öpüldünüz..zeynep bayram

  13. çınar diyor ki:

    >sayenizde hamur olayını başardım. ayrıca sizin yapdıklarınızdan esinlendiğim posta kutusunu yaptım. şuanda beyaz simitçi sehpa yapıyorum. teşekkürler

  14. Roseny Crisp diyor ki:

    >Muito obrigada por falar das blogueiras do BrasilGosto muito do seus trabalhos.Beijos..¸¸♥♥Thank you for speaking of bloggers in Brazil I really like your work. Kisses.

  15. María diyor ki:

    >Hello!I have found your blog a few weeks ago and I shared the link with some friends. We love your jobs.Thank you so much for inspiring us.Kisses from Spain.

  16. Marie diyor ki:

    >Such a beautiful blog! I git here from a link through a lady who works on decoupage! I am a crafter amnd lately trying my best at decoupage " cheat paint" I love your work , you are an awesome artist and I wish you the best , to keeo creating mmore wonderful things! I would love tyo see some tutorials, in englsih hahahah! It would also be very helpful for many readers and crafters as well if you could sghare some tips as what sorts of paints to use depending on the different surfaces like tin , wood , etc.. Keep enjoying your art!!I am a chilean lady , but I live in Australia (I am very happy that a lot of my "compatriotas" visit your blog "We Chileans know what is good!..TYYour blog is very good!"Keep it up!Cheers, Marie


Bir Cevap Yazın

