>İzmir Alaçatı’dayım!!

>

Tam ekran yakalama 08.07.2010 085551

Bu akşam İzmir Alaçatı’ya gidiyorum..Dekorasyonunu yaptığım “Asmahan” otelini hem yerleştirmeye, hem de açılışını yapmaya…. Dönüşte, bol bol resimlerle görüşmek üzere…
Bana ulaşmak isteyenler için telefonumu vereyim…0532 396 3032.
Hepinize huzurlu günler diliyorum.
035

12 Yorum on “>İzmir Alaçatı’dayım!!”

  1. colette diyor ki:

    >Merakla bekliyorum,bol bol fotoğraf çekin lütfen🙂

  2. Sibella diyor ki:

    >Kolay gelsin Ece'cim, herşeyin kusursuz olacağından eminim. Bu arada Bodrum'a gelme işi ne oldu ? Ben dört gözle bekliyorum da🙂

  3. Sebi diyor ki:

    >Sevgili Ece Hanım, Tesadüf eseri keşfettim sitenizi ama bir daha çıkamadım. Bu ne masalsı bir dünya böyle, hayallere kapılıp sizi içine alıyor, üretme isteğiyle yanıp tutuşuyorsunuz…Yaptığınız işi başkalarınında sevebilmesini sağlamanız ne büyük bir meziyet. Tebrik ediyor, Sevgiyle kucaklıyorum… İzmir'den Sevgilerle Sebi

  4. >Creo que el idioma no puede ser un impedimento para decirte lo que me encanta tu blog, es muy bello, las manualidades muy coloridas, felicitaciones.Saludos cariñosos de Chile.Mary

  5. VANESSA diyor ki:

    >Good morning fron Spain!!!!!!My name is Vanessa I am from Barcelona and I want say you that your blog is fantastic, I love all that you do, its wonderful, perfect….the better that i have never seen .Your works are full of love and sweetness….for me will be a honor that you´re visiting my newly released blog.http://lasmilyunacuentas.blogspot.comCongratulations for your work!!!!Kisses!!!!!!

  6. fidoş diyor ki:

    >hayırlı uğurlu olsun açılışınız,bol müşteriler:)))))masal gibi bi yer olduğunu hayal ediyorum,resimdeki kızlara bayıldımnasıl yapıldığını kısaca öğrenebilir miyim?resimleri sabırsızlıkla bekliyorumöpüyorum çok

  7. Nati-Jerez diyor ki:

    >Hola!Es la primera vez que te escribo, aunque hace ya tiempo que admiro tu blog y tus trabajos.Eres una artista excelente, me gustan mucho las cosas que haces.Un saludo desde España!Nati.

  8. Karen Hanim diyor ki:

    >I can't wait to see it all! I have heard a lot about Alaçatı and but have never been there myself. I will look forward to seeing both the town as well as what you have been doing for the new hotel there! What fun that we get to participate from afar in this wonderful new project of yours!

  9. Anonymous diyor ki:

    >Ace ,é interssante como a internet possibilita conhecermos pessoas de lugares tão distantes, fico emocionada com essa possibilidade. Gosto muito dos seus trabalhos , são lindos. Não tenho blog , faço artesanato para enfeitar minha casa e presentear amigos , na verdade sou apaixonada por artes em geral.Saiba que é muito bom poder ver seus trabalhos e admira-los.Um grande abraço.Ana Amélia -Brasil

  10. Kitchen Witch diyor ki:

    >Sız alacatıdasınız bende Turkıyemdeyım nıhayet.. Eylulde sızı zıyaret etmeyı planlıyorum. umarım bı aksılık cıkmaz..

  11. >Olá, amamos o seu cantinho, suas peças são diviiinas!!!!Já somos suas seguidoras, estamos esperando a sua visita em nosso cantinho.Beijinhos e uma linda semana.

  12. jess diyor ki:

    >hola te felicito por estos bellos trabajos que desde hace un tiempo admiro en tu blog, que gran artista eres un saludo afectuoso desde Merida Yucatan en Mexico


Bir Cevap Yazın

