>ALAÇATI ASMAHAN’DA KÜÇÜK BİR MOLA

>

Hello my friends,

At last I am gonna share the photos of the boutique hotel in Alaçatı, that I have been busy decorating since April… There are 9 rooms and I decorated every room with different colours and furnishing…I hope you will like them….
DSC_0120

Merhaba benim tatlı dostlarım,

Nisan ayından beri Alaçatı’da yeni açılacak olan bir butik otelin iç dekorasyonunu yaptığımı biliyorsunuz.
İsmi Asmahan…..
page5
Nisan’da gidip, neler lazım, odalar nasıl olacak, hangi renkler kullanılacak, durum tespiti yapmıştım…Daha sonra Ankara’da hummalı bir çalışma başlamıştı…Seçtiğim kumaşlar, çizdiğim modeller, mutfak, dolaplar, perdeler vs. hepsi hızlı bir şekilde yapılmaya başlandı ve bazı ufak tefek eksiklerle geçen hafta başı en nihayet Ankara’daki işler bitti…Kamyonlara yüklendi, eşyalar Alaçatı’ya vardı….Biz de Cemile hanımla birlikte perşembe gece, Alaçatı’ya gittik… Gece 11.00 uçağı olunca, maalesef sabaha karşı 1.00 civarında oteldeydik. Maalesef otelde daha 10 günlük bir iş var, inşallah çabucak bitirirler de, tekrar açılışa gideriz…Sağolsunlar, o karışıklıkta bana (en sevdiğim)Cibinlikli odayı hazırlamışlar…Tabi bende bir merak, bir merak…Otele varır varmaz, Candan Bey’e, “odaları bir açsanız, eşyaları görsem, yoksa meraktan öleceğim”, dedim…Candan Bey, “Yahu, yatın allahaşkına Ece hanım,, bu saatte hala uykunuz gelmedi mi, sabah bakarsınız”, diye şaşkınlıkla beni odama yolladı…Sabahı zor ettim. sabah Candan beye hak verdim….Her yer her yerde…………, neresinden tutacağımızı şaşırdık…
Sevgili Erdal ustamda o sabah otele Ankara’dan geldi,DSC_0115
bütün gün mutfak montajı ile uğraştı ama daha çok çalışmaları lazım, çoook!!!
İlk günkü otel girişi, odalar ve bahçenin durumu….



Biz de, Atölye Beyaz olarak otele bazı aksesuarlar hazırlamıştık…Mesela her odanın kapısına “üzüm” ismi yazan panolar hazırladık…
DSC_0105
Oda kapılarına da pek bir yakıştı canım!!!!
DSC_0231
DSC_0148
Hiç gittiğim yerde boya yapmadan durabilir miyim? Tabi, orada da aldık elimize fırçaları…..bir konsol….ve giriş aynalarını boyayıverdik…
DSC_0130
DSC_0135
Amaaaaaa…… konsolun boyası ve yaptığım el deseni çalışmaları bitince, (ben dahil) herkes hayran kaldı!!!!
DSC_0253
DSC_0238
Boya yaparken, aynı anda da çoğu odayı da yerleştiriverdik….Yok, yok, bayağı sıkı çalıştık canım….., gerçi……., şimdi……., şu anda…….., başımdan parmak ucuma kadar her bir eklemim ağrıyor ama bir amaç için topluca, el birliği ile hummalı bir çalışma ne kadar zevkli bir iş…….
Bu arada çok cici ziyaretçilerimiz oldu…..Natamam otel salonumuzda onları ağırlamak zorunda kaldık…

Beni ziyaret ettiğiniz için çok teşekkür ederim Mustafa Kirişman Bey, güzel eşinizi de yanaklarından öpüyorum…
Eeee gelelim odalara….Maalesef her oda bitmedi amaaaa….
Ne dersiniz?
Bunca yorgunluğuma değmiş mi?
DSC_0222
page33
DSC_0197
DSC_0199
DSC_0203
DSC_0192
page44
DSC_0180
DSC_0182
DSC_0184
DSC_0187
page66
page77
page88
DSC_0164
DSC_0162
DSC_0139
DSC_0145
DSC_0156
Veeeee banyolarımız……………..
DSC_0224

İnanılmaz dostluklarınız için çok teşekkür ederim…İyi haftalar diliyorum.
DSC_0124
DSC_0098


39 Yorum on “>ALAÇATI ASMAHAN’DA KÜÇÜK BİR MOLA”

  1. >Harikasınız Ece hanım ellerinize emeklerinize sağlık..

  2. çınar diyor ki:

    >çok güzel olmuş, hemde çokkk, bayıldım herbirine ama en çokda şu mavili beyazlı olan odaya adını hangi üzümden alıyor bilmiyorum ama gidip kalmak istedim orada…ellerinize sağlık. çok zevklisiniz ece hanım

  3. Meltem diyor ki:

    >Ece hanımm ahh Ece Hanım:)) siz inanılmazsınız… O kadar fazlaca zevkime ait şeyler yapıyorsunuz ve de bunları muhteşemce yapıyorsunuz kii…mest oldum yine..Emeğinize, yüreğinize sağlık…Kucak dolusu sevgilerimle..:) İzmir'den Meltem Akkan

  4. Ömür diyor ki:

    >Son derece zarif ve ince zevk ürünü olan dekorasyon çalışmalarınıza hayran olmamak elde değil.Sizi candan kutlar,en kısa zamanda Alaçatı'ya gidip bu güzellikleri birde kendi gözlerimle görmek istiyorum.İzmir'den sevgilerimle

  5. ebru diyor ki:

    >tabi ki harika olmuş :)) Ellerinize sağlık valla. kolay gelsin daha nice projelere inşallah! sevgiler, ebru yücetin

  6. colette diyor ki:

    >Ece hanım çalışmalarınızı gerçekten çok beğeniyorum. derdi hocalarımız bize doğrudur;gören göz yaratan el tanrının armağanıdır insana keza kimine vermiş kimine de…Elleriniz hep işlesin,gözleriniz hep görsün.Sevgilerimle…

  7. Sibella diyor ki:

    >Herşey, her ayrıntı harika olmuş bayıldım ben. Zevkinize, elinize, emeğinize sağlık. Ben de mümkün olursa yakından görmeyi isteyenlerdenim inşallah. Kolay gelsin, öpüyorum🙂

  8. Sebi diyor ki:

    >Nasıl bir tasarım ruhudur hayran olmamak elde değil..Bu güzelliğin içinde insanın uyuyası geliyor..Belki bir gün yolumuz düşer kimbilir! Sevgiler..Sebi

  9. ESRA diyor ki:

    >BAYILDIM !!!!!!!COOOK GUZEL OLMUS.ELLERINIZ DERT GORMESIN.ALLAH INSALLAH SIZINLE TANISMAYI VE CALISMAYI NASIP EDER BIR GUN BANADA.EVIMDE YAPMAK ISTEDIM COK SEY VAR DA…BLOGUNUZU HAYRANLIKLA TAKIP EDIYORUM.MASALLAH SIZE!!!!!!!!!!

  10. Karen Hanim diyor ki:

    >Wow what a hotel!! I am impressed! Your work goes so fabulously in this Hotel concept/design. I am wondering what the address is and how much a room is for the night! Great work!

  11. lolipu diyor ki:

    >Ahhh Ece Hanım yine harikalar yaratmışsınız. Tek tek inceledim, her şey muhteşem. Sanırım 3-5 gün tekrar tekrar bakacağım. Yorulduğunuza deymiş, her şey çok zevkli. Ellerinize, emeklerinize sağlık. Beni yanınıza çıkar olarak alır mısınız:)))))

  12. hepsusluydum diyor ki:

    >Sevgili Ece..Harikasın gerçekten harikasın, ellerine sağlık..Konsollara aşık oldum, hepsi birbirinden şık..Otel de süper, inşallah her şey gönüllerine göre olur..Benim de hayalim olan butik otelimin dekorunu da yaparsın di mi?:)))))Benim ki Gökçeada'da olacak ama daha çok zaman var:)))Sevgilerimle Zehr@

  13. evcilik diyor ki:

    >Zevkinize bir kere daha hayran kaldım.Az önce düğün hazırlıkları yapan kızkardeşimede blogunuzu gezdirdim inanın herkesin hayranlığını hakediyorsunuz bu butik otel tam da hayallerimde ki gibi bir tatil mekanı olmuş,ellerinize emeğinize sağlık…sevgiyle kalın..

  14. Beyazkkelebek diyor ki:

    >valla ne desem ne söylesem az az harika yani böyle bir işle uğraştığınız için böyle müthiş işler çıkardığınız için kendiniz ile gurur duymalısınız inşallah ilerde sizin gibi işler çıkarırsam ne mutlu bana…Çarşaflar ve ince ayrıntılar çok güzel durmuş.İleride Alacatıya gidersem mutlaka kalmasamda bu butik otelle uğrayacam.Sevgilerimle

  15. MARİFETLİ PERİ diyor ki:

    >Dergi sayfasından fırlamış gibi her bir oda. Bence bu çalışma bir dergiye de konu olmalı. Çöp kovaları bile sevimli. Tarzınızı çok beğeniyorum ve sayfanızı her ziyaretimde ufkum genişliyor. "Bak ben bunu böyle yapmazdım, ne güzel olmuş" diye geçiriyorum içimden. Oda numarası yerine, onlara isim vermeniz ve yaptığınız panolar da şahane olmuş. Yorulduğunuza değmiş kısacası… Sevgiler.

  16. Çiğdem diyor ki:

    >Ece hanım harika olmuş, zaten sizin elinizden kötü birşeyin çıkması mümkün değil, yorğunluğa deymiş görünüyor.

  17. Mary diyor ki:

    >Estoy tan feliz de haber encontrado este blog!!! Es una delicia para los ojos!!Besos desde Argentina!!Te paso mi blog para que te des una vuelta LABATUCADA-MARY.BLOGSPOT.COMmARY

  18. guest from izmir diyor ki:

    >MerhabaaaSizi çok özlemişim.20 gündür izmir dışındaydım.Dört gözle gelmenizi bekliyordum.Blog sayfasını açıpta gelip gittiğinizi görünce kaçırdığıma çok üzüldüm:(Otel tam hayal ettiğim gibi muhteşem olmuş.Yine her köşesi buram buram Ece kokuyor:)Bayıldım bayıldım.Yataklar,yatak örtüleri,dresuarlar,aksesuarlar,kullanılan renkler ,hepsi inanılmaz olmuş.Hele mavi beyaz sedir…Oda kapılarının isimlikleri…Ancak bu kadar güzel yapılabilirdi.En kısa zamanda gidip görmek için can atıyorum.Ve bir daha ki ziyaretinizi dört gözle bekliyorum:)

  19. neduk diyor ki:

    >Kendi eviniz gibi özenerek çalışıyorsunuz. Allah nazardan sakınsın. Çok daha büyük işlere vesile olsun inşallah. Gözlerinizden içim titreyerek öpüyorum.

  20. fidoş diyor ki:

    >insanın oteli satın alası geliyor:)))))muhteşem olmuşodaların hepsi birbirinden güzelemeğinize değmiş çok

  21. guest from izmir diyor ki:

    >3 gündür sürekli açıp detaylara bakıyorum.Az önce eşime de gösterdim otelin resimlerini,o da bayıldı.Bir banyoya bu kadar cici bir avize takmak başka kimin aklına gelebilirki…Çok keyifli bir mekan olmuş.Harikasınız gerçekten harika…

  22. Anonymous diyor ki:

    >Tek kelime ile inanılmaz….Hep sizi takip ediyorum ve hayretle bakakalıyorum, her seferinde daha ne olabilir diyorum, yine daha güzel yapıyorsunuz, nasıl bişi bu??Allah aklınıza,gücünüze, kolunuza kuvvet versin..Eski yazılarınızın birinde bir karamsarlık var…Aman Ece hanım, sakın sizin gücünüzü alaşağı etmelerine izin vermeyin, yaptığınız herşeyi hak ediyorsunuz. Değil Türkiye'nin , dünyanın en güzel atölyesine sahip olmak ile gurur duymalısınız ve tek başınıza da olsa, atölyenizi sağlam tutmak için herkesle mücadele etmelisiniz…Sizi televizyondan da apartmanca seyrediyoruz..İlk defa bir yere yazı yazıyorum, sizi çok seviyorum..Allah yolunuzu açık etsin. Mersin'den selamlar.Meryem Açıkalın

  23. MARİFETLİ PERİ diyor ki:

    >Sevgili Ece Hanım, siz bana çok kötü birşey yaptınız. Sizinkilerigördükten sonra artık başka çalışmaları beğenemiyorum. O kadar renkli çalışmalar yapıyorsunuz ki… Sizi bulduğumda bir ekmekliğe başlamıştım fakat bitirmek ancak kısmet oldu🙂 Blogunuzu okuya okuya ben de kabartma çalışarak bir ekmeklik yaptım. "En büyük mutluluk, yaptıklarınızdan beni de haberdar etmenizdir." demişsiniz. Ben de haber veriyorum ve benim için de sizin fikirleriniz çok önemli…http://chicolatta.blogspot.com/2010/07/kabartmal-ekmeklik-ve-tepsi.html

  24. MAYRI diyor ki:

    >Resimler, yapılanlar harika ellerinize sağlık……<:))

  25. mary's cookies diyor ki:

    >Ece hanım hayatımda ilk defa Ankara'da olmak istedim….blogunuzu yeni keşfettim ve söyleyecek söz bulamıyorum….bu ne güzellik.ne paylaşıcılık,süpersiniz…sizi tanımayı ve istanbula geldiğinizde workshopunuza katılmayı çok ama çok isterim…inşallah birgün….tekrar tekrar yapılanlara bakmaya doyamıyorum…sevgiler

  26. aksungur46 diyor ki:

    >yaptığınız işe gösterdiğiniz titizlik,zerafet,şıklık,şirinlik,sıcaklık hepsi birleşmiş ve bu mucize gerçekleşmiş.sizi tebrik ederim.emeği gecen herkesin ellerine sağlık.

  27. CEPAYNASI diyor ki:

    >kendimi evimde gibi hissedeceğim odalar…tek kelimeyle muhteşem…

  28. Yeşim diyor ki:

    >Her detaya bayıldım, emeği geçen herkesin ellerine sağlık. Muhteşem olmuş. Odalardaki renkler ne kadar soft, baktıkça dinlendiğimi hissediyorum. Harikasınız…

  29. ebru diyor ki:

    >SÜPRİZİ İSTİYORUZ! SÜPRİZİ İSTİYORUZ! MERAKTAN ÇATLIYORUZ! :)))sevgiler, ebru yücetin

  30. demet öznur diyor ki:

    >Ececimm,her zaman ki gibi mükemmel yaratıcılığınla muhteşem ötesi bir ortam yaratmışsın.Zevkli,zarif,huzurlu,mutlu,romantik,neşeli bir tatil ortamı oluşturmuşsun.Zevkine,aklına ve emeğine sağlık canım.Bu arada görünmeyen emektar arkadaşlarımın da ellerine sağlıkkk…Tek kelimeyle MUHTEŞEMMMM…Antalya ya gelirseniz beklerim,çok sevinirim.:))

  31. demet öznur diyor ki:

    >Eceeeeeeeee,Ankarada olmak çok isterdimmmm.Gordion daki ders programın harika.Tabiii ki sergi organizasyonu da..Yolunuz açık olsun.Hepinize sevgiler…

  32. tülin diyor ki:

    >Ama ya….siz aklımdaki çok şeyi hayata geçirmişsiniz.hem de asla benim beceremeyeceğim bir güzellikte.Ellerinize sağlık Ece.Her güzel övgüyü haeden ender insanlardansınız.Sizi görmeye gelicem inş.Kolaylıklar diliyorum.

  33. inci çiçeği diyor ki:

    >herşey harika ellerinize sağlık, insan hangi tarafa hangi ayrıntıya bakacağını şaşıyor, ellerinize sağlık:))

  34. demet diyor ki:

    >Sevgili ECE Hanım,Blogunuzla iş arkadaşım ojeliparmaklar.blogstop.com aracılığı ile tanıştım.3-4 gündür tüm gün sitenizdeyim.Öyle coşkulu ve mutluyum ki böyle güzellikleri arkadaşlarım da görsün diye heyecanla mail atıyorum.Duygularımı anlatamam çok iyi hissediyorum kendimi, herhangibir aksilik çıkmazsa sizi tanımak için Gordiona geleceğim.Hayatıma kattığınız güzellikler için size teşekkür ediyorum ve çokkkkk öpüyorum

  35. >Ellerinize emeklerinize sağlık, tek kelimeyle harika! Bayıldımm!!! Alaçatı'ya bir dahaki gidişimde mutlaka bu butik otelde kalacağım!Sevgiler,aslı

  36. fidoş diyor ki:

    >ece'cim,seçtiğin kumaşlara hayran kaldım,özellikle iri iri çiçek desenli kumaşların markasını ve nerede bulabiceğimizi öğrenmek isterimmutlu kal

  37. wowbetul diyor ki:

    >bayıldım hepsine,hepsine.süper olmuş.ellerinize sağlıkbaşarılar

  38. kirazzade diyor ki:

    >Aman Allahım bu nasıl bir güzeliktir! Alaçatı Alaçatı diye dolanıp duran ben, oraya gitmeden ölmek istemiyoruuuumm🙂


Bir Cevap Yazın

