>EVİM EVİM…..

>

DSC_0160

(Biliyorsunuz, güzel bulduğum her yeri ve herşeyi size tanıtmaya çalışıyorum…Bunlardan birisi de İstanbul’da Şermin hanım’ın atölyesi…Büyük olasılıkla, Ekim’in ilk haftası gibi, Şermin hanım’ın daveti üzerine İstanbul’da bu güzel atölyede, sizlerle birlikte olacağım. Yukarıdaki harfler Şermin hanım’ın atölyesinden….)


Geçen hafta KanalB bize, yani evimize konuk oldu…
Hazır evi, derli toplu toplamışken ben de, sizler için bol bol fotoğraf çektim.

DSC_0095-1

DSC_0064

DSC_0099

DSC_0097

DSC_0096

Kedim ve kuşlu kulplarım nasıl?
DSC_0094

DSC_0074

DSC_0069

DSC_0068

DSC_0066

DSC_0161
(Sevgili Nigar hocam, seneler evvel bana ne güzel bir hediye yapmışsınız.Evimin baş köşesinde asılı….)

DSC_0165

DSC_0169

DSC_0093

Çok sevgili biricik mutfağım….
DSC_0091

DSC_0089

DSC_0087

DSC_0083

DSC_0082

DSC_0081

DSC_0177

DSC_0080

DSC_0079

DSC_0075

Banyom….
DSC_0103

Üzerlerine peçete yapıştırdığım sabunlarım bu ara en rağbet gören eşyam!!!
DSC_0107

veeeeee yatak odam….
DSC_0123

DSC_0115

DSC_0113
(Yine Şermin hanım’ın eserleri)

Bahçemde de biraz gezinelim mi?
DSC_0062

DSC_0061

DSC_0060

DSC_0059

DSC_0057

DSC_0056

DSC_0053
DSC_0047

DSC_0046

Nuray Hanım’a, Ayşen Hanım’a, kameraman Yusuf Bey’e, o gün aramızda olamayan sevgili Mesuda Hanım’a ve her yeri toplayıp, bütün gün koşuşturan anneme çok çok teşekkürler…
DSC_0035

DSC_0148

Cuma günü , küçük bir ameliyat geçirdim…Doğumdan kalan ama gittikçe büyüyen ve rahatsız eden 13 senelik bir göbek fıtığım vardı…Aslında iğneden bile ödü patlayan biriyim ama kendimi Aygün‘ün ellerine teslim etmeye karar verince herşey çok kolay oldu.Aygün sayesinde çok güzel bayıldım ve hiç birşeyi hatırlamadan ayıldım….Aygün‘e rica ediyordum…”Lütfen, yavaş yavaş bayılayım, insan neler hissediyor bayılırken çok merak ediyorum.”diye…Ameliyat zamanı gelince hafif heyecanlandım diye Aygün: “Hımmmm, iğne zamanı gelmiş” diye bana bir iğne yapıverdi…En son “Dur, üstümü değişeyim…ama niye yürüyemiyorum, ay çok başım dönüyor, bari oturayım “dediğimi hatırlıyorum….Sonrası yok……Kendime geldiğimde ameliyat bitmiş, pijamalarım sevgili Aygün tarafından giydirilmiş, mışıl mışıl yatağımda uyuyordum….Beni bilenler zaten Aygün arkadaşımı biliyorlar ama yine bilmeyenler varsa, onun da çok güzel bir blog sayfası var…Ziyaret etmek isterseniz…… işte Aygün’ün blog sayfası

Sevgili Aygün, sen olmasan hayatta ameliyata razı olmazdım…Herşey için binlerce kez teşekkürler…Bir de beni elleriyle giydirmiş canım arkadaşım….

Tabi ki beni telefonla arayan, kekler, yemekler yapıp getiren, pastalar, çiçekler hatta yeni aldıkları köpeklerini getirip beni neşelendiren tüm arkadaşlarımı kocaman kocaman öpüyorum.

Birazcık istirahatteyim sevgili dostlarım….


65 Yorum on “>EVİM EVİM…..”

  1. stylebyDemLin diyor ki:

    >Öncelikle çok çok geçmiş olsunnnnn … En kısa zamanda kendinizi toparlayıp bize güzel güzel ciciler yapmanız dileğiyele iyi pazarlar… Şunu da söylemeden edemeyeceğim; evinizi çok merak ediyordum, resimlere bakmaya doyamadım… Herşey inanılmaz güzel ve keyifli… Evinizden HUZUR un eksik olmaması dileğiyle…

  2. NESTUG diyor ki:

    >Sevgili Ece hnm. çok güzel eviniz var görünce için açıldı.Ne kadar cıvıl cıvıl.Keyifli,sağlıklı mutlu günlerde oturmanız dileğiyle.Yaptığınız herşey çok güzel elinize sağlık Ankaraya gelmek kısmet olursa ilk geleceğim yer sizin atölyeniz olacak.Bolca malzeme almak istiyorum.Öğrenmek istediğim bir kaç şey var.Ben Adanada bazı malzemeleri bulamıyorum.Onun içinde yaptığım şeyler kısıtlı…herşey gönlünüzce olsunsevgiler

  3. colette diyor ki:

    >Ece hanımcığım çok geçmiş olsun.İnsanın güvendiği bir dosta kendini teslim etmesi ne hoş…Aygün hanımı tanıyorum ve onun bloğunun da sıkı takipçisiyim.Gelelim eviniz hakkındaki düşüncelerime ;çok hoş harika, neşeli ve derli toplu!kıskandım:)Bende iki kedi ve bir de genç irisi(Labrador Retriver)köpek var ve her gün sil baştan evi temizliyorum.Ankara'da yaşayıp öğrenciniz olmayı çok isterdim ama bu kış ben de ahşap boyama kursuna gidip,öğretmenime sizin cicilerinizi gösterip'bunlardan yapalım'diyeceğim.En kısa zamanda iyileşmenizi diliyorum.Sevgiler…

  4. MARİFETLİ PERİ diyor ki:

    >Sondan başlayayım, çok geçmiş olsun. Güvendiğin ellerde herşey daha kolay… Kendine çok dikkat et.Daha önce eski yazılarında evinin bazı kısımlarını paylaşmıştın ama böyle toplu halde görünce, hayranlığım daha da arttı. Çok zevklisin. bizi evinde misafir ettiğin için teşekkürler.Ekim'i iple çekiyorum o zaman. Umarım bir aksilik çıkmaz. Hem senin adına, hem kendi adıma…Sen diye hitap etmeye başlamışım, şaşırdım:) Sakıncası yok değil mi?Sevgiler.

  5. hepsusluydum diyor ki:

    >Öncelikle çok geçmiş olsun sevgili Ece..Evin harika,çay içmeye geliyorum:)))Sağlıkla, huzurla ve bereketle otur evinde…

  6. ebrulikedi diyor ki:

    >tek kelimeyle bayıldım.çok çok güzel.hele yatak odasındaki kelebekli duvar kağıdı yok mu.çok güzel,zevkli bir eviniz var.geçmiş olsun.güzelce dinlenin:)

  7. Demet diyor ki:

    >Gecmis olsun, evinizi cok guzel dosemissiniz, ne kadar guzel objeler secmissiniz, tek kelimeyle bayildim, normalde ben cok fazla obje olmasindan rahatsiz olurum evde ama sizin evi gorunce fikrim degisti, cok sicak ve favkalade🙂 Sevgiler..

  8. Sibella diyor ki:

    >Öncelikle çok geçmiş olsun sevgili Ece'cim, kısa zamanda sağlığına kavuşursun inşallah. Ve de evinin her yerine, her ayrıntısına ve her köşesine bayıldım, bir çok yerini daha önceden bildiğim halde tek tek inceledim. Yine her zamanki gibi zevkine, eline sağlık diyorum, sevgiler, öpüyorum🙂

  9. >eviniz çok cici sizede geçmiş olsun allah hayırlı şifalar versin sevgiler

  10. Özden diyor ki:

    >Sevgili Ece Hanım;Çok geçmiş olsun.Umarım bundan sonraki hayatınızda küçük bile olsa hiçbir sağlık sorunu ile karşılaşmazsınız.Hep resimlerinizdeki gibi sağlıklı ve güler yüzlü olursunuz.Bu arada evinize bayıldım.Resimlere bakarken kendimi şekerci dükkanına düşmüş küçük bir kız gibi mutlu hissettim.Ağzım kulaklarıma vardı.Bizleri mutlu edip, hayatımıza farkındalıklar kattığınız için çok teşekkürler.Sevgilerimle.

  11. Rocío diyor ki:

    >Güzel, iyi yaz vardı umarım. Kiss,Preciosa, espero que hayas tenido bien verano. Besos,

  12. kinuki diyor ki:

    >Vaya parece que nos parecemos en varias cosas,mi miedo a las agujas.Espero que la recuperación sea buena.Admiro tu capacidad de trabajo aún estando convaleciente.Unas fotos muy bonitas.Besos.

  13. Dolunay diyor ki:

    >Ece,şimdi blogdan öğrendim.Çok geçmiş olsun.Sizleri çok özledim.En kısa zamanda görüşmek üzere.

  14. çınar diyor ki:

    >çok geçmiş olsun. bu arada evinize bayıldım. her köşesi ayrı güzel,içi açılıyor insanın.ama bahçedeki masa örtüsüne bayıldım. maaşallah diyelim. ece hanım size sormak istediğim şeyler var. öncelikle cam ve orda onlar pet şişemi cam şişemi anlayamdım. harika olmuşlar. onları nasıl boyadığınızı ve camı,galvanizi ne ile boyadığınızı anlatabilirseniz sevinirim. tekrar geçmiş olsun. biran önce iyileşin, sevgiler

  15. Meleğin Dünyası diyor ki:

    >Çok geçmiş olsun.Sağlıklar dilerim.Eviniz de çook güzel çokkk beğendim.Güle güle oturun.Sevgiler…

  16. fidoş diyor ki:

    >sevgili Ece'cim çok çok geçmiş olsun,kendine dikkat et,hepimize lazımsın sen:))))))evin çok güzel aynı senin gibi huzur ve sakinlik hakimgüle güle oturunekimde tanışıcaz desene:))))))

  17. Lavanta Bahçesi diyor ki:

    >Öncelikle çok geçmiş olsun Ece Hanım, Aygün Hanım'ı da zevkle takipteyim :)Eviniz çok cici ama en çok evinizdeki aydınlık hoşuma gitti, ne güzel ışık alıyor Maşallah :)Huzurla, sağlıkla oturun.Sevgiler,Ahu

  18. >Appreciated friend,I hope that you better health and you will recover soon. I have enjoyed very much displaying photographs of your house. Your home is beautiful, beautiful. Thank you for sharing it with all of us. It is a pleasure visit your blog. A hug your spanish follower.Te escribo en mi pobre inglés esperando que puedas traducirme mejor. Un abrazo muy fuerte y cuidate mucho.Elvira

  19. DEKOR GURU diyor ki:

    >Merhaba, Bloğunuzu tesadüfen keşfettik ve rastladığımıza çok memnun olduk. Sıcacık ve şipşirin sayfalarında gezmek çok eğlenceliydi. Country tarzında dekore edilmiş eviniz çok güzel bir örnek. Dekorasyona ilgi duyduğunuza göre, bize de bekleriz.Sevgiler ve geçmiş olsun dileklerimizle…Dekor Guru Ekibi

  20. zeyno diyor ki:

    >ececim geçmiş olsun diyim ama çoktan geçmiştir emimim, senin güzel yüzün hep gülsün hiç üzülmesin….yatak odasındaki duvar kağıdına bittim doğrusu..odaya prenses odası havası katmış(bizim için öylesin zaten)istanbul da yine bir ekimde görüşücez….öpüldün zeynep bayram

  21. mycitycottage diyor ki:

    >ECOŞ TEKRAR GEÇMİŞ OLSUN YAZIN İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM ÇOK DUYGULANDIM UMARIM GÜZEL HUZUR DOLU BİR UYKU OLMUŞTUR, SENİ SEVİYORUM KENDİNE İYİ BAK AYGÜN

  22. Asortik Krep diyor ki:

    >Geçmiş olsun,iyileşmenizi dörtgözle bekliyorum ki sizi takip edebilelim.Çok güzel ve zevkli bir eviniz var.. Herşey çok güzeldi🙂 Mutluluk dolu ve sağlıklı güzel günler dilerim evinizde..

  23. dshandmade diyor ki:

    >Büyük geçmiş olsun. Güzel evinizde bir an önce sağlığınıza kavuşmanızı dilerim. sevgiler.

  24. neduk diyor ki:

    >Geçmiş olsun. İyi istirahat edin. Yolunuzu gözleyenler çoktur. Bizler dahil.Evinizi görünce kendi evime dönüp bakasım gelmiyor:)))

  25. minik diyor ki:

    >Sevgili Ece Hanım,Dilerim en kısa zamanda sağlığınıza kavuşursunuz.Evinizdeki her obje seçilmiş,düşünülmüş.Siz onlara,onlar evinize değer katmış.Dilerim eviniz hep sevdiklerinizin kahkahalarıyla dolar taşar.Sevgiler

  26. banuca diyor ki:

    >Sevgili Ece,Fotoğraflarda kendimi kaybettim…Hayalimde olan herşey mevcut, kıskanmadım dersem yalan olur:)) Zevkinin hayranıyım, cıvıl cıvıl herşey, tekrar bakıp tekrar yoruma dönüyorum şu anda, herşey çok ama çok şirin bu evde, sıcacık….Mutluluk, sağlık ve başarıyla dolu, sevdiklerinle birlikte upuzun bir ömür diliyorum…Sevgiyle kal:)

  27. nur diyor ki:

    >Sevgili ece çok geçmişler olsun … bir daha da gelmesin hiç bir hastalık (hiç kimselere)..evin her köşesi huzur her köşesi emek ..sağlıkla mutlulukla yaşayın işallah sevimle sarıldım nurcan gökseven

  28. HaNdE... diyor ki:

    >öncelikle çook geçmiş olsun ,ve ikincisi….dergi fotoğraflarına bakar gibi oldum evinizde…ağzım bir karış yazar oldum bu postu.inanılmaz ferah..ağız tadıyla oturun her daim! :)sevgiler

  29. Nihan SARI diyor ki:

    >Ece hanım geçmiş olsun.umarım hemen toparlarsınız.en içten sevgilerimle.

  30. lila handcraft diyor ki:

    >Çok geçmiş olsun Ece Hanım. Eviniz gerçekten muhteşem. 24 saat durmadan içini gezsem az gelir herhalde. Ama bir de kendimi elimde toz beziyle evinizde toz alırken düşündüm.(vay ki vay)

  31. kakiko diyor ki:

    >Oh my good!! I am in love of your house…it's so beatefull. I dont have words.I cannot read, bat allways is a pleasure to sea the pictures.When you have a little time, please com herehttp://kakiko-myp.blogspot.comthere is a little thing for you.Sorry for my english..is very bad.Big,big kissesCharo

  32. ESRA diyor ki:

    >Gecmis olsun Ece Hanim.Eviniz cok cok cok guzel.Bayildim ama narkoz almadan :)))Aygun Hanimin ve sizin 1 numarali fan'inizim.Ankaraya gelip sizlerle tanismayi cok istiyorum.Kismetse bir gun olur insallah.Mutfak lavabonuz cok kullanisli.Cok begendim. Ankaradaki evimi yenilerken her ikinizde ilham ve bilgi kaynagim olursunuz umarim.sevgiler

  33. evcilik diyor ki:

    >evinin heryerini en ince ayrıntısına kadar gezdim,neler kaptım hepsini not ettim ve en son yazın beni etkiledi bendede aynı sorun var 2 yıllık ama büyümesinden korkuyorum birde oğlumu büyüteyim ondan sonra ameliyat olurum diyorum,bakalım cesaretimi nezaman toplayacağım…Bir nevi rahatladım,sizi okuyunca,geçmişler olsun bu arada Aygün hanımın da ellerine sağlık…Hep huzurla ve sevgiyle kalın…

  34. Ufuk'ta mutfak diyor ki:

    >Ece Hanım çoook geçmiş olsun. Umarım iyisinizdir. Evinize bayıldım ama illaki mutfak, mutfak, mutfak. Mutfağınıza bittim diyebilirim. Güle güle sağlıklı günlede oturun. Sevgilerimle…

  35. atolye nott diyor ki:

    >Ece hanım çok geçmiş olsun, dilerim en kısa zamanda sağlığınıza kavuşursunuz. Blogunuzu daha doğrusu sizi yeni tanıdım. 3 yıl evvel ahşap boyama kursuna gitmiştim fakat ortaya çıkanları hiç sevmedim. hep kahverenkli sarı yaldızlı objeler, eski resimlerden transferler yaptırdı öğretmenimiz ve hiçbirini sevmediğim için beğenenlere hepsini dağıttım gitti.sizin yaptıklarınızı görünce asla birdaha gitmem dediğim boyama kursuna tekrar heveslendim ama siz ankaradaymışınız😦 biraz alt yapım var evde kendim sizden öğrenerek yapamazmıyım, yapılış aşamalarını anlatıyormusunuz? sitenin tamamını henüz gezemedim, evinizi görünce hemen yorum yazmak istedim.objeler harika hepsi türkiyedenmi yoksa yurt dışımı merak ettim. çok orjinaller.ben 5 sene önce evlendim ve o zaman hiç beyaz mobilya modası yoktu. eskitme ladin mobilyalarım.çok sıkıldım.sizinki gibi bir evde yaşamak istiyorum :)herşeyi boyatasım geliyor.evinizde güle güle,sağlıkla, mutlulukla oturun.ilk defa bu kadar uzun yorum yazdım.zevkinize gerçekten hayran kaldım. sevgiler..

  36. Anonymous diyor ki:

    >Sizi biraz evvel keşfettim…Bu ev gerçekten Ankara'da mı bile demiyeceğim, Türkiye'de mi? Yok, inanmam.Sanki pencerenin arkasında okyanus var, deniz kenarında Amerika'da bir ev gibi resimler hep. sizle tanışmayı çok isterim.Mail adresinizi nasıl alabilirim.Olağanüstü bir kadınsınız.Yolunuz açık olsun.sizle mutlaka tanışmak istiyorum.Pınar Sayman, New York

  37. Rumeysa diyor ki:

    >çok geçmiş olsun.. anneciğim de geçtiğimiz yaz aynı sorundan ameliyat olmuştu..eviniz ne kadar şirin, ferah.. hayal gibi..:) oraya dalıp herşeye dokunasım geldi..:)sevgiler..

  38. Sebi diyor ki:

    >Sevgili Ece hnm, Sağlıktan büyük zenginlik gerçekten yok, çok çok geçmiş olsun…Evinizle ilgili ne söylenebilir ki, herşey harika, bayıldım. Tamamen sizi yansıtıyor..çok zevkli😉

  39. ÖZNUR diyor ki:

    >Sevgili Ece,Haftasonu Ankara'da değildim,bu nedenle geçmiş olsun dileklerim gecikti.Çok geçmiş olsun. Umarım şuanda iyisindir.bizden istediğin birşeyler var mı acaba?.Güzel evinde tüm sevdiklerinle huzur ve sevgi ortamında yaşa hep.Sevgilerimle,

  40. Kitchen Witch diyor ki:

    >Sevgili Ece hanım, Tatile geldigimden beri daha pasif bir takipçiyim ama asla vazgecmedim. Geçirdiğiniz küçük operasyonu önce Aygün hanımın sayfasında okudum. Cok cok cok geçmiş olsun.. Bu hoş bir vesile değil ama okadar yogun calısıyorsunuz ki, böyle bişey olmasa baska türlü dinlenemeyecektıniz. Evinizin bazı bölümlerini zaten daha önceden paylaşamıstınız ama şimdi jer bir köşe ayrı ayrı resmedilmiş. Bayıldımö ve çok kıskandım.. ama haset değilim.. Güle güle oturun insallah keyif ve afiyetle.. Yarın bende oğluşumu sünnet ettiriyorum, insallah oda sizin gibi güzel uyur mutlu uyanır agrısı sızısı cok omaz. Sevgiler..

  41. >Geçmiş olsun Ece Hanım..İnşallah daha iyisinizdir..Mutfağınızı on marifette gördüğümden beri özeniyorum..Huzurla sağlıkla oturun güzel evinizde..

  42. >Ece Hanım çok çok geçmiş olsun. İnsan adıyla yaşar derler ya kulaklarınız Ece..Ece..Ece…diye duydukça isminiz gerçek olmuş ve bu hakkını vererek evinize yaşamınıza yansımış, ne kadar güzel! Evinizin her köşesinde özen ve pırıltı var. Bu ev Ankara'da mııı Türkiye'de mii Dünya'da mı ben de bilemedim:) Sağlıkla mutlulukla yaşayın, sevgiler!

  43. Anonymous diyor ki:

    >Merhaba Ece Hanım, Öncelelikle çok geçmiş olsun. Ben aylar önce Kanal B'deki programda gördüm sizi ve sitenizin adı aklımda kalmış. Korkunç geçen iki yılın ardından yeniden hayata başlamak adına Bodrum'a taşındık eşimle beraber ve burada yapacak hiçbirşeyim yok (şimdilik). Tanıdığım kimse de yok (şimdilik).Sadece eşim, 4 yaşında ki oğlum Doruk ve tatlı köpeğimiz Zeytin. Neden bilmem geçen gün sitenize girmek geldi aklıma. Girdim ve de daha da çıkamıyorum. Birkaç sene önce bankadan istifa ettiğimde ahşap boyama ile uğraşmıştım. Ama habire şehir değiştirmekten bir daha da o çok sevdiğim hobime geri dönemedim. Şimdi sizden ve bu blogtaki yükselen enerjiden güç alarak tekrar hobime ve içimde yatan bu işe yönelmek istiyorum. Kitabınızı da sabırsızlıkla bekliyorum. Hayalini kurduğum bir iş vardı ona sahip olmuştum. Çalıştım çabaladım ama olmadı ve hayatım kararma noktasına geldi. Ama bu sefer yine hayalimin peşinde koşacağım ve yapacağım. Bu sitede yeralan herkes bana enerji verdi. Yapılan işlere, verilen emeklere hayran kaldım. Tekrar ayağa kalkmaya çalışıyorum ve sanırım bu sitedeki herkes ve herşey bana Allah'ın uzattığı bir el olacak. Sevgilerimle. Ela Dereköylü- elaalkan@hotmail.com

  44. lolipu diyor ki:

    >Ece Hanım, çok geçmiş olsun. Sağlıklı, mutlu günler diliyorum:))

  45. beyhan diyor ki:

    >ececiğim çok geçmiş olsun.bu arada evin çok güzel süper olmuş ellerine sağlık mutlu ve sağlıklı oturman dleği ile

  46. yıldız diyor ki:

    >ayyy huzur doldum ece hanım nefis ve düşlerimdeki evnefissssssssssssss tek kelime ile

  47. guest from izmir diyor ki:

    >Ece Hanım çoook geçmiş olsun.Aygün Hanımın da ellerine sağlık.Az önce Aygün Hanımın blog sayfasını ziyaret ettim,tavsiyeniz üzerine.Enerjisine hayran oldum:)Yazılarından birinde Eceyi 4 yıl önce tanıdım ve hayatım değişti demiş.Bunu daha önce başkalarından da duymuştum,hatta kendim için de aynı şeyi söyleyebilirim.Bu harika bi duygu olmalı.Çok güzel bi ışığınız var..Kitap fikriniz harika.Eviniz inanılmaz şık ve keyifli.Şen kahkahalar ve keyifli kedi guruldamaları eksik olmasın evinizden:))

  48. aksungur46 diyor ki:

    >sevgili ece çok geçmiş olsun.sağlığına dikkat et lütfen bizler lazımsın.senin o pozitif enerjin insanları çok etkiliyor.istanbula geliyormuşsun harika seni arabilirmiyim yeri ve zamanı öğrenmek için.bu arada evin de rüya ev,sağlık ve mutlulukla oturmak nasip olsun.sevgilerimi gönderdim.

  49. hobivakti diyor ki:

    >Merhaba Ece Hanım Öncelikle geçmiş olsun. Umarım şimdilerde daha iyisinizdir ve toparlanmışsınızdır. Evinize bayıldım.🙂

  50. Filiz diyor ki:

    >bakmaya doyamadım fotoğraflara..ne kadar güzel bir eviniz var,ayrıntılar çok güzel,sade,mutlu,huzurlu ve en güzeli de kedili bir ev.çok şanslısınız,imrandim size.inşallah bir gün bizim de kendi evimiz olur da böyle güzelleştiririz.blogunuzu biraz önce keşfettim,müdaviminiz olacağım kesin:)tanıştığımıza sevindim en azından kendi adıma.sevgilerbana da beklerim:filizinevi.blogspot.com

  51. Tiryaki diyor ki:

    >çook geçmiş olsun,iyi olmanıza sevindim.ve o nasıl güzel ve iç açıcı bi evdir.hep ağız tadıyla oturun inş.sevgiler..

  52. eda diyor ki:

    >Merhabalar-Sizi yeni keşfediyor olmanın acabasını duyarken yeni kazanımımında sevinci ile var olmak istedim blogunuzda yazılarım ile..Öncelikle bir konu dikkatimi ceken ki ne kadar gönül insanı oldugunuz kanısınıda uyandıran-Yayınlananları kopyalıyabilirsiniz demiş olmanız güzel bir sıcaklık-İnsan oglu butür yaklaşımlarla güzelliği yakalıyacagını düşünerek degil kendi kimliğini belli ederek ortaya cıkar-KUTLARIM SİZİ.Eviniz inanılmaz şıklıkta görüntü mükkemmel ama birsey varki eşyaların hoşlugunda görünen sizin mütevaziliğiniz-Dekorasyon dergileri ve tv kanallarını sıkca hatta hastalık derecesinde takip eden ben sizdende feyz alacagım kesin-Güzel evinizde hep güzel günler yasayın insallah sevgiyle kalınız-siz blogunuzu buldugum için UFUKMUTFAKTA arkadasıma tesekkür etmem gerek-yemekkahvekokusu.blogcu.

  53. ipek diyor ki:

    >ece abla çok geçmiş olsun en yakın zamanda yine harika fikirlerinle seni aramızda görmek istiyoruz.bu arada eviniz çok güzel sıcacık…ailenizle sağlıklı,huzurlu çoook mutlu günler dilerimsevgiler ipek

  54. >Hello dear friend, you are better health? A hug.

  55. dekorapsuwasyon diyor ki:

    >İnanamıyorum! masal gibi…. İstisna zevkinize hayran kaldım,sevdiklerinizle ve keyifle oturun inşallahSelda

  56. Balperisi diyor ki:

    >Aman Allahim neden burayi daha once kesfetmedim,hersey harika..Evinize tek kelimeyle bayildim.:)

  57. öykününannesi diyor ki:

    >Sevgili Ece, öncelikle geçmiş olsun.Bloğunu yeni buldum. Muhtemelen saatlerce kalacağım. Bana vereceğin ilhamlar için şimdiden teşekkür ederim.SevgilerTuğçe

  58. neşe diyor ki:

    >Bloğunuzu uzun zamandır izliyorum.Bugün de evinizi izledimtv'de..Eviniz çok güzel.Fotoğrflara bakmaya doyamadım.Ben de beyaz renk aşığıyım.Gördüğüm kadarı ile siz de beyazı çok kullanmışsınız…İzlemeye devam edeceğim.

  59. nilgün diyor ki:

    >Evinize hayran oldum."Güzel"kelimesi tarif için yetersiz.Alışılmışın dışında sıcacık,ferah.Zaten yaptığınız herşeyi çok beğeniyorum.Ellerinize sağlık.Ayrıca geçmiş olsun,umarım en kısa zamanda sağlığınıza kavuşursunuz.Sevdiklerinizle sağlıklı mutlu bayramlar diliyorum.Sevgiler,saygılar…

  60. Anonymous diyor ki:

    >Ece hanım merhaba; blog sayfanızı keşfedeli yaklaşık 1 hafta oldu. Her sabah işe geldiğimde ilk işim sizin blog sayfanızı açmak oluyor. Zevkinize ve yaratıcılığınıza hayran olmamak mümkün değil…Ben sizi önce öğrenciniz Aygün Hanım'ı "mybadem" olarak ararken buldum. Sonra da Aygün Hanım'ın "My City Cottage" isimli blog sayfasını buldum.Her ikinize de hayranım… Yalnız hayran olduğum bir şey daha var… O da Işıl Hanım'ın kirazlı mutfağı… Sanırım sizin ve Işıl hanımın mutfağı benzer özelliklerde, dolap kapakları ve kulpları açısından… Ben de mutfağımda benzer bir uygulama yaptırmak istiyorum.Öğremek istediğim bu dolap kapaklarında kullanılan malzemenin türü nedir? Yardımcı olursanız çok sevinirim… Elazığ'dan Ayça

  61. >Ece Hanım merhaba:) Şimdi Zeynep'in sayfasında linkinizi görüp geldim. Evinize hayran kaldım! Cidden çok ama çok güzel!!! Hani hep imrenerek baktığımız yabancı bloglardakilerden çok daha zevklisiniz! Sayenizde kafamda birkaç fikir oluştu. Sevgiler…Sebla

  62. arzu pinar diyor ki:

    >cok hos eviniz.hem yasam dolu, hem de stili var. fotograflarina bakmak bile mutluluk veriyor.

  63. ARNAVUTcigeri diyor ki:

    >Cok karekterli, sicacik bir ev. Boyle bir evde yasamak cok guzel olmali…Sevgiler,Asuman

  64. Yasime diyor ki:

    >İntenet böyle bir şey işte, çok başka birşey araştırırken karşınıza birşey çıkar ve bakakalırsınız.Uzuuun uzuuun incelersiniz ve çok seversiniz.İnsanın içi işine yansır.Ben sizin işinizi çok sevdim ve sanırım sizi de sevdim.Bir gün mutlaka yakından görmek isterim eserlerinizi.sizinle tanışmak isterim.Ve sanırım her parçası beni yansıtan, özenli ayrıntılarla dolu bir yuva oluşturmak için sanırım sizi de sıkça ziyaret etmeliyim.Birgün mutlaka görüşmek üzere.Enerjiniz, hayalgücünüz daim olsun.Sevgiyle,Yasime


Bir Cevap Yazın

