>"Evim Evim", 6 Eylul’ de, KanalB`de

>

Arkadaslar,

En nihayet tatildeyim.

Dun KanalB aradi ve bizim evimizde yaptigi cekimleri bu pazartesi, yani 6 Eylul sabahi yayinlayacagini soyledi. Hani yani, benim guzel evimi seyretmek isterseniz diye, hatirlatayim dedim…

Hepinizi bol bol kucakliyorum.



11 Yorum on “>"Evim Evim", 6 Eylul’ de, KanalB`de”

  1. evcilik diyor ki:

    >Bu heryanı yaratıcılık,zeka ve zevk kokan ev hiç seyredilmezmi???blogta gezerken bile tadına doyamadığım bir ahenk..iyi tatiller..

  2. Fuat Gencal diyor ki:

    >Bin aydan daha hayırlı olan Kadir gecenizi tebrik eder Allah'tan hayırlara vesile olmasını niyaz ederim.Saygılarımla. Fuat Gencal

  3. Filiz diyor ki:

    >biraz öce baktım kanalb bizde yok.üzüldüm sizi izleyemicem diye.evinize hayran olmamak elde değil.sevdiklerinizle mutlu günler geçirmenizi dilerim.Kadir Geceniz mübarek olsun.sevgiler

  4. fidoş diyor ki:

    >sabah 8.50ye alarm kuruldu:))))))merakla bekliyorumiyi tatillertatilin en alasını hakediyorsun,inşallah güzel geçer ve dinlenirsinbu arada kadir gecen mübarek olsun,herşey gönlüne göre olsun inşallah Ece'cim

  5. Nora diyor ki:

    >Hola!!! Vi toda la casa y te ha quedado precioso todo…ahora a disfrutarla!!!Me atrapó el decoupage y me encanta!!!No te había escrito bien porque no sabía utilizar el traslate….pero ya aprendí jaja…Te felicito por los hermosos trabajos que haces…Abrazos!!!

  6. >Enjoys tomorrow with the story of your house! It has a house very beautiful. A hug

  7. MARİFETLİ PERİ diyor ki:

    >Seni izliyorum, çok şekersin. Hadi evi gezdirin🙂

  8. fidoş diyor ki:

    >Ece'cim izledim proğramı,çok güzeldikapladığınız kutunun son halini merakla bekliyorumçekimlerde bi şey rica edicem sendenhani masanın önüne malzeme falan koyuyorsunuz ya,sen arkada kalıyorsun ve yaptığın işi görmemize engel oluyor öndeki malzemelerdikkate alırsanız çok sevinirimşimdiden iyi bayramlar

  9. colette diyor ki:

    >Ece hanım en sonunda sizi televizyonda izleyebildim…Eski bir dostu izler gibi oldum.Sesiniz tahmin ettiğim gibi yumuşacık,elleriniz çok maharetli ve siz ne kadar içten ve doğaldınız.Eviniz azıcık göründü ama olsun ben fotoğraflara defalarca bakmıştım zaten…Gülen yüzünüz solmasın.Sevgiler

  10. hepsusluydum diyor ki:

    >Şekerli, kaymaklıBallı ,börekliKahveli ,likörlüNineli, dedeliAnneli, babalıEvlatlı, torunluGelinli, damatlıYoksa eğerKomşulu, akrabalıDostlu, arkadaşlıCicili bicili bayramlar diliyorum..Zehr@

  11. bebi diyor ki:

    >Ankarali degilim, ama Ankarayi cok seviyorum. benim icin cok özel bi yer. ayni zamanda biricik amcan ankarada yasiyor!sevgilerle eli


Bir Cevap Yazın

