>BİR EYLÜL AYI DAHA GELDİ de geçiyor bile!!!!!…..

>

DSC_0129

Bütün yorumlarınız bu kadar mı güzel olur? Hepiniz muhteşem birer arkadaşsınız…

Çok çok teşekkür ediyorum…

Sabahları mutlaka erken kalkıp gelen yorumları okuyorum ve günüme sizlerle birlikte huzur içinde başlıyorum…

DSC_0124

Atölye tatildeydi…Eylül itibari ile yavaş yavaş çalışmalara başladık ama henüz daha sizler için yeni yaptığımız güzel şeylerden!!! bol bol resim çekemedim…O yüzden, sizi heveslendirecek az birşeyler koydum amaaaa…..daha neler var, neler….
DSC_0115

Kitap için çekimler, televizyona hazırlık, sergiye hazırlık, birkaç yeni heyecanlı teklif…Hadiiii bu sefer onlara hazırlık…Yine başladık koşuşturmaya…DSC_0108

Hazır mısınız havadisleri dinlemeye?

1. “Atölye Beyaz Sene Sonu Sergimiz”

GetAttachment4

25 Eylül-3 Ekim tarihleri arasında Ankara Çayyolu Gordion Alışveriş Merkezi’nde….Alışveriş merkezi sabah 10.00’dan akşam 10.00’a kadar açık….Sezon dersleri için kayıtlar zaten başlamıştı, orada almaya devam edeceğiz. Güzel sürprizlerde sizleri bekliyor.Hepinizi bekliyoruz…

2. İstanbul’a, Şermin hanımın atölyesine “Sherry Wood”a, derse geliyorum…

011

4-5 Ekim tarihlerinde, İstanbul Göztepe’de Şermin Hanım’ın güzel atölyesinde ücretsiz ders veriyor olacağım…Biliyorsunuz, daha evvelki İstanbul ziyaretimde birçoğunuz ile tanışmıştık ve benim en keyif aldığım günlerden birini geçirmiştik…

Hala tanışmayı arzuladığım bir sürü İstanbul’lu arkadaşım var…O yüzden Ankara’da dersler çok hızını almadan sizleri yine bir ziyaret edeyim dedim…Ne yapıp edin bu sefer bir buluşma ayarlayın arkadaşlar… Katılım için Şermin Hanım’ı ya da beni aramanız yeterli…

SHERRY WOOD ART
Adres: Tütüncü Mehmet Efendi Cad.
Birinci Orta Sok.Birinci Orta Çıkmazı
Can Ap. No: 6A GÖZTEPE

Tel:216- 411 5894

Şermin Hanım cep tel:05325882152
Ece cep tel:05323963032

Sevgili öğrencim Beyhan’ın, geçen sene oğlu evlenmişti…Sevgili Beyhan, bütün sene, kursta oğlu ve gelinine çalışmıştı…Ben de, en nihayet, fırsat bulup, Yeliz ve Emre’nin evine, kahve içmeye gittim ve Beyhancığımın yaptıklarını fotoğraflama olanağı buldum…Eminim bayılacaksınız.

Buyrun bakalım Yeliz ve Emre’nin evine…

Çeyiz sandığı Beyhan’ın boyaması…Yeliz fikri veren, ben de naçizane nasıl bu fikri hayata geçireceğimizi bulan kişi…
Çatı katı gazeteliği..Made by BEYHAN
Çatı katı sehpası…Made by BEYHAN

Tüm ahşap mobilya boyamaları BEYHAN’a ait…İnanılacak gibi değil…Bakar mısınız aşağıdaki resimdeki nefis salona? Demek ki, ahşap boyama kursuna gidip ( tabi Beyhan yaklaşık 6 senedir geliyor ama neyse!!!) sonra böylesine güzel ve ekonomik bir ev döşeyebilirsiniz.

Perde tasarımları tümüyle güzel Yeliz’e ait…









Sehpaları, televizyonluğu, hala BEYHAN’ın boyadığına inanamıyorum…




Ya bu köşe dolabına ne diyorsunuz? Nasıl yaptın Beyhancığım? Kendisine sorduğumda “aynı derste öğrettiğin gibi boyadım Ececim” diyor ama olağanüstü olmuş yahu…..

Çok içten söylüyorum…Uzun zamandır bu kadar hoşuma giden bir banyo görmemiştim…Ellerinize sağlık Yeliz ve Emre….






Başucu komodinleri…Made by BEYHAN…

Yatak odası merdiveni…Made by BEYHAN…

Köşe sehpa…made by BEYHAN…..

Böylesine güzel bir ev tasarladığınız için sizi buradan tebrik etmek istiyorum….Güle güle oturun Yeliz ve Emre…En iyi anılarınız inşallah bu evinizde oluşur…





23 Yorum on “>BİR EYLÜL AYI DAHA GELDİ de geçiyor bile!!!!!…..”

  1. Sibella diyor ki:

    >Bu da seninki gibi harika bir ev Ece'cim ama tabii senin öğrencinden de ancak böylesi beklenebilirdi. Şu anda tek üzüntüm ne biliyor musun ? Sanırım birkaç günle senin İstanbul'a geleceğin zamanı kaçırıcam ben, kısmet değil heralde bir türlü gelemiyorum😦 Neyse hayırlısı, bakalım belli de olmaz..

  2. banuca diyor ki:

    >Yaptıklarınız yapacaklarınızın aynası ya… Her defasında gözüm öööyle takılıyor, seyretmeye doyamıyorum, insanın içini neşelendiriyor ellerinizden çıkanların hepsi, öylesine renkli cıvıl cıvıl…Emre ve Yeliz'e bu sıcacık evde yaşam boyu mutluluk ve sağlık diliyorum, tasarımlara eli değen herkesin ellerine sağlık, herşey o kadar şirin, sıcacık ki tek tek yorum yazmaya kelimelerim yetmeyecek…

  3. zeyno diyor ki:

    >ayyyy çok heycanlıyım sizimle yeniden görüşücez yaşasınnnnnn ben iki günde gelmek istiyorum şimdiden söyliyeyim.emre ve yelizin evine bayıldım o ev gerçekmi sahiden hele mutfak ve banyo oyuncak gibi çok şirin,sizi öpüyorum görüşmek üzere……zeynep bayam

  4. DEKOR GURU diyor ki:

    >Merhaba Ece Hanım, sayfalarınız tamamen country tarzını yansıtıyor. Özellikle eskitilmiş ahşap mobilyalar bu tarza çok uygun olmuş. Sizin sayenizde bu şirin ve sıcak dekorasyon stilinin oldukça ilgi gördüğünü ve tercih edilmeye başlandığını farkettik. Bu nedenle mimari ve iç dekorasyon projelerimizi, bilgilerimizi paylaştığımız Dekor Guru sayfalarında biz de Country tarza biraz daha fazla yer vermeye çalışacağız. Tüm ekibimizden sevgiler ve güzel bir sonbahar mevsimi geçirmeniz dileğiyle…

  5. evcilik diyor ki:

    >Yine harika fotoğraflar,ne kadar güzel bir ev decorasyonu bu böyle,baktıkça içim açıldı..herşey birbirinden güzel görünüyor. Sana da bu yoğun günlerinde kolaylıklar ve neşe diliyorum.sevgiyle kal…

  6. Filiz diyor ki:

    >hepsi çok güzel ve şirin,açıkçası bu tarz evlere baktıkça kendi evimi biraz karaktersiz bulmaya başladım:)herşeyde bir yaşanmışlık kokusu var sanki..güle güle otursun gençler.sevgili Ece Hanım,ben de bu sene Sakarya belediyesinin açtığı ahşap boyama kursuna gidicem inşallah.sizden de ilham alacağım kuşkusuz.kitabınızı sabırsızlıkla bekliyorum.sevgilerfiliz

  7. >GUAUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU…..me quedo sin palabras!!!!!Unos trabajos MARAVILLOSOS Y todo el blog.Saludos desde las islas Canarias.

  8. stylebyDemLin diyor ki:

    >Yine çok güzel bir ev🙂 Valla günümün bütün yorgunluğu gitti resimlere bakarken…Herşey o kadar güzel ki… Özellikle basamağa bayıldım; acaba bana da yapabilir miyiz ????🙂 bu arada merakla bahsettiğiniz güzel şeylerin resmini bekliyorum…

  9. HaNdE... diyor ki:

    >bayılıyorum buraya…yorum yazamayacak, sadece defalarca açıp açıp bakacak kadar hem de :))))))

  10. Sebi diyor ki:

    >Sevgili Ece Hanım,Dokunduğunuz herşey sihir gibi, tek kelime ile muhteşem! Aynı şehirde olmamak ne talihsizlik, imrendim doğrusu, biraz da kıskandım ;)Herşey gönlünüzce olsun…Sevgiler

  11. neduk diyor ki:

    >B öğrenciniz çok çalışkanmış gerçekten. Nefis işler çıkartmış. Her ikinizi de tebrik ediyorum. Sevgiler.

  12. beyhan diyor ki:

    >Sevgili EceciğimCanım çocuklarım Emre ve Yelizin evinin güzelliklerini benim emek dolu boyamalarımı bloğunda yayınlayarak beni çok mutlu ve onure ettiniz.Birlikte yılların çalışmalarının ürünleri olarak görüyorum .Bu boyamalarımı ilgilenen arkadaşlarımızla paylaştığınız içinde tekrar teşekkür ediyorum SEVGİYLE ÖPÜYORUM

  13. zeynep diyor ki:

    >Ece hanım sessiz takipçilerinizden olmakla beraber sizi görebilmek için gelmeyi çok istiyorum..umarım görüşebiliriz..öperim:)

  14. Ömür diyor ki:

    >Merhaba Ece hn.,fotoğraflardaki ev sanki bir masal ev gibi, harikayanlız merak ettiğim konu,tüm mobilya aksamı ham olarak alınıp boyandı?.eğer öyle ise bu bu ürünler çok şık vede nereden sağlanabilirler?.Emeği geçen herkesin ellerine sağlık.Lütfen kitabınızı sabırsızlıkla beklediğimizi biliniz vede elinizi çabuk tutunuz.sevgilerimle (izmir den) ömür

  15. lolipu diyor ki:

    >Filiz ve Emre'nin evine bayıldım, bir ömür boyu mutluluk ve sevgi paylaşsınlar. Beyhan Hanım'ım da ellerine sağlık. Yaptıklarının herbiri bir birinden güzel. Sevgiler, görüşmek dileği ile:)))

  16. fidoş diyor ki:

    >Ece'cim,yine fevkaladenin fevkinde işler çıkmış ortaya:))))))çok zevklisiniz hepinizgüle güle kullansınlarben ekimde beraberim seninlehazırlan şekerim tanışmaya:))))))))lütfen o güzel peçetelerin ve dekopajların hepsi yanında olsun,ben hepsinden alıcam galiba:))))))

  17. ÖZNUR diyor ki:

    >Sevgili Ece,Arkadaşların da yazdığı gibi kimin öğrencisi Sevgili Beyhan Hanım. Emeği geçen herkesin eline sağlık. Yeni evlilere de güzel yuvalarında mutlu olmalarını dilerim. Sergi günlerini yazmışsın ancak hangi saatler arası olacağını da yazarsan seviniriz. Tüm güzellikler ve mutluluklar seninle olsun.

  18. ebru diyor ki:

    >Valla Beyhan hanımın da yeni evli çiftimizin de ellerine sağlık, harika bir ev olmuş. İsterler mi bilmiyorum ama Evim dergisine çıkarsanıza bu evi Ece? Genelde sadece biryerlerden alınmış eşyalarla basmakalıp evler oluyor, bazen bir iki ufak dokunulmuş. Ama bence bu el emeğinin önüne geçtiği bir tarzı olan bir ev olmuş, bence tam dergilik🙂 Istanbul'a geldiğine çok çok sevindim, bir günün pazar olmasına ayrı sevindim, muhakkak gelmek istiyorum. Kitap için çok sabırsızlanıyorum bir zaman planınız var mı, ne zaman kavuşabiliriz kitabımıza? Bir de küçük soru, internette değişik kurdeleler alabileceğim hiç adres var mı paylaşabileceğin? Bu aralar kurdele takıntısı yaşıyorum🙂 Sevgiler, Ebru

  19. Senem KAPTAN diyor ki:

    >Sevgili Ece ve Beyhan Hanım,Eğitmen ,öğrenci diyaloğunun en güzel örneği ..Beyhan Hanım ellerinize sağlık.. Harika şeyler yaratmişsiniz.

  20. MUAMMER PEKER diyor ki:

    >Değerli Ece Hanım…Sizi en içten dileklerimle kutlayarak sözlerime başlamak istiyorum.Çocuklarım EMRE ve YELİZ'in evinin güzelliklerini sevgili EŞİM BEYHAN PEKER'in emek dolu boyamalarını,sanat eserlerini çekip çıkartarak sitenizde sergilemeniz şahsım adına aşağıdaki algılamalarımı mutlulaka ifade etmek ihtiyacı duyarım.-Bu güzelliklerin sergilenmesi;seven ve ilgi duyanlarla paylaşma mutluluğu.-Emeğin ve çalışkan,sebatlı bir öğrencinin neler yapabileceği;-Başarının mutlaka onure ve takdir edilerek yükseltilebileceğini;-Ben yapamam diyen yeni başlamış öğrencilere örnek olunması gibi;Yapmış olduğunuzdan ben bu dersleri çıkarttım.Ece hanım siz iyi bir hoca olmakla kalmamışsınız,bir psikolog,bir sosyolog tarafınızda var.İnsanların yeteneklerini ortaya çıkartırken onlara iyi bir rehber,çalışma zevkini ve şevkini kamçılayan , motive eden, çok yönlü bir hoca ,bir arkadaş ve kadim dostumuzsun.SELAMLAR…BEYHAN PEKER'İn EŞİ MUAMMER PEKER

  21. Nurhan diyor ki:

    >Beyhancığımın titizlikle ve heyecanla yaptığı her şey mükemmeldir.Ruh katar duygu katar paylaşır…İyi ki varsın kardeşim..Sevgili Ece hanım'a da öğretisinden ve paylaşımından dolayı kutluyorum.Nurhan

  22. tülin diyor ki:

    >Rüya gibi bir ev,herbirinizi tebrik ediyorum.

  23. pofiş♥ diyor ki:

    >nası yani şaka gibi şaka bu kadar mükemmel olur mu herşey askerdeki sevgilime link vermiştim onun bile dilinden düşmüyor çalışmalrınız gordionada gelicem inşallah…öğrencinizde harikaişler çıkarmış…tebrikler..genç çifte mutluluklar:)


Bir Cevap Yazın

