>ISTANBUL DERSİNDE UFAK BİR DEĞİŞİKLİK

>DSC_0423

Sevgili Şermin Hanım, (hani İstanbul’da ders vereceğim atölyenin sahibi) ayın 23’ünde Amerika’ya uçuyor ve dönüş tarihi olarak bana 3 Ekim dediği için…… ben de İstanbul kursunu 4 Ekim olarak ayarlamıştım ve de sizlere ilan etmiştim…
Amaaaaaa…….Maalesef Şermin hanım tarihte yanlışlık yapmış…
Neyse olsun…..
1 gün gecikme ile İstanbul kursumuzu yapacağız….

DSC_0425-1

Yani kısacası son değişiklik itibari ile…..
5 Ekim Salı günü İstanbul’da “Sherry Wood”da ücretsiz dersteyim.
SHERRY WOOD ART
Adres: Tütüncü Mehmet Efendi Cad.
Birinci Orta Sok.Birinci Orta Çıkmazı
Can Ap. No: 6A GÖZTEPETel:216- 411 5894
Şermin Hanım cep tel:05325882152
Ece cep tel:05323963032
DSC_0422

26 Yorum on “>ISTANBUL DERSİNDE UFAK BİR DEĞİŞİKLİK”

  1. ada ve deniz diyor ki:

    >katılacaklar çok şanslı, işleriniz o kadar güzel ki…sevgiler

  2. Merche diyor ki:

    >Felicidades por estos trabajos tan bonitos .besitos

  3. Ana Amélia diyor ki:

    >Ace ,que trabalho lindo ,amei!!! bjss

  4. MARİFETLİ PERİ diyor ki:

    >Çok seviniyorum tanışabileceğimiz için, umarım bir aksilik çıkmaz… Sevgiler.

  5. şef diyor ki:

    >merhaba yaptıklarınızı hayranlıkla izliyorum.hepsi çok güzel.sormak istediğim bir şey var yukarıdaki saksıya benzer galvaniz saksılarım var yalnız güneşten boyaları dökülmüş.onları boyamak için hangi boyaları kullanabilirim.ve de üzerinden verniklemem gerekirmi?

  6. mariona diyor ki:

    >Me encantan tus trabajos¡¡¡¡Un abrazo

  7. Filiz diyor ki:

    >ah keşke gelebilsem ama malesef okul var…umarım herşey çok güzel olur..sevgiler

  8. zeynep diyor ki:

    >Ece hanım ama neden haftaiçi neden:((

  9. Mary diyor ki:

    >Que placer tan grande es para mí disfrutar de tus bellos trabajos!!!Gracias por compartirlos!!!Te invito a que pases por mi blog LABATUCADA-MARY.BLOGSPOT.COM. Saludos desde Argentina!!!!

  10. >Que belleza de trabajo!!Un abrazo.

  11. Marta diyor ki:

    >Tienes un blog precioso, me encantan TODOS tus trabajos.Besitos desde España

  12. >Es un trabajo maravilloso, como todos los que haces.Gracias por tus lindas palabras.Un saludo desde Tenerife.

  13. fidoş diyor ki:

    >bu da süper ötesi:))))))))

  14. Nora diyor ki:

    >Que lindo trabajo…me pregunto cómo haces para obtener el relieve en las piezas???…queda espectacular…te felicito!!!Abrazos!!!

  15. PINAR diyor ki:

    >Ece Hanım valla ben Lara'yı birkaç saatliğine anneme bırakıp mutlaka geleceğim. Şimdiden gün sayıyorum..çok öpüyorumPınar

  16. Erica diyor ki:

    >COK GUZEL!!!! Everything here is absolutely beautiful. I love all the things that they make. Next time I'm in Istanbul visiting my husband's family I'll visit. Just found your blog and I'm now follower.

  17. Odalis diyor ki:

    >Hola, es la primera vez que te visito y me ha encantado tu pagina, tienes unos trabajos preciosos.Recibe un caluroso saludo desde República Dominicana.Que el Señor te sonría🙂

  18. >Allahım dualarım kabul oldu:) Dersin Avrupa yakasında olma ihtimali çok yüksek gelmişti ve ah nerdee Anadolu yakasında olsa…derken çok da yakınımda olacaksınız. Ben de bebeğimi bırakabilirsem koşa koşa geleceğim:) Sevgiler!

  19. fidoş diyor ki:

    >aaaa olmadı ama:)))))sadece ayın 5.mi?5 ve 6sı olmaz mı?hani 2 gündü,aşkolsunnnnnn:)))))ben ve yanımda de senin siteni gösterdiğim arkadaşım Ayşen,illa beni de götür dedi:))))yani 2 kişi biz ordayızproğram nasıl ?yani saat kaçta gelelimyanımızda ne getirelim v.sproğram akışın da yazarsan çok sevinirimseninle tanışmaya gün sayıyorumçok öptüm

  20. zeynep diyor ki:

    >ece hanım 6 ekimde orada olacak mısınız, 6ekim istanbulun kurtuluşu ve okullar tatil olduundan belki katılım artar? en azından ben de gelebilirim:)

  21. MARİFETLİ PERİ diyor ki:

    >Ece Hanım ekoseyi nasıl çalıştığınızı merak ediyordum, çok sevindim göstereceğiniz için. Çok iyi görünüyorsunuz bu arada. 5 Ekimi iple çekiyorum. Sevgiler.

  22. Anonymous diyor ki:

    >MERHABALAR…BLOGUNUZU YENİ KEŞFETTİM ÇOK GÜZEL ŞEYLER YAPIYORSUNUZ TEBRİK EDERİM..BİRŞEY ÖĞRENMEK İSTİYORUM. PEÇETE TRANSFERİ İÇİN PEÇETE NERDEN TEMİN EDEBİLİRİM..BEN İSTANBUL DAYIM NETTEN ARAŞTIRDIM AMA BULAMADIM..YARDIMCI OLURSANIZ SEVİNİRİM..KOLAYLIKLAR VE BAŞARILAR DİLİYORUM..AYLİN ALKAN

  23. jess diyor ki:

    >hola me encanta tu pagina es un deleite visitarla que talento tan hermoso te dio diosito un abrazo desde merida yucatan en mexico muy cerca del paridisiaco cancun quintana roo hasta pronto

  24. bego diyor ki:

    >¿entiendes el castellano? mucha gente te comenta en este idioma… tienes tanto tanto talento! me encanta tu blog y te sigo desde ahora para siempre!in english, better? you have so, so talent! i love your blog and follow your just right now and forever. kisses

  25. MARİFETLİ PERİ diyor ki:

    >Ece Hanım, önceki yorumumda yanlışlıkla çarşamba yazmışım galiba, düzeltiyorum, salı görüşmek üzere:)

  26. MARİFETLİ PERİ diyor ki:

    >Sizinle tanışmak, çok güzeldi. Hakkınızda hiç yanılmamışım. Çok sıcak, sevecen ve cana yakın davrandınız. Erken ayrılmak zorunda kaldım ama aklım orada kaldı:) İyi ki geldiniz, sizi tanıdığıma çok memnun oldum. Kurs için tekrar teşekkürler. Sevgiler.Sevgili Fidoş, Zeynep, Sibella ve diğer arkadaşlar, sizlerle de tanıştığıma çok sevindim…Şermin Hanım, sabah sabah beni öyle hoş karşıladınız ki, bunun için, atölyenizi bize açtığınız ve hoş ikramlarınız için size de çok teşekkür ederim. Kek sözümü unutmadım, bir dahaki gelişimde, tarçınlı kekle geleceğim🙂


Bir Cevap Yazın

