>Mehtap ve Yasemin

>

Hep söylüyorum ya…
Her zaman tasarımcı ben oldum, kimselere kaptırmam!!!..
Biraz o konuda kendime güvenirim, müşkülpesentim, zor beğenirim.
GetAttachment18

Ama….eğer, atölyedeki sevgili arkadaşlarım…, gizli kahramanlar!!!! olmasa… Zor giderdi bütün bu benim karışık ve heyecanlı ve bitmek bilmeyen istek ve hayallerimin olduğu ve (Allaha çok şükür ki) çoğunu gerçekleştirdiğimiz işler…Hele ki Pırıl Pırıl!! parlayan kızlarımız olmasa!!!

Bu gece, ” Evim” dergisinde…..

Fullscreen capture 30.10.2010 005548
kendi evimi görünce………..DSC_0066
bir süre “evimde, salonumda” oturdum ve hüzünlendim…

Yıllardır atölyedeki, gizli kahramanlar ve ben, iyi ve kötü günlerimizde, hep beraber bazen kavgalı, bazen sarılarak koşuşturup duruyoruz. Onlar için ne desem az…
Umarım, yaşadıklarımızdan, benimle olmaktan mutludurlar…
Ama şimdi, bizi tanıyanlar hemen anlayacaklardır…

Şu tekerleme bize tam oturuyor…
“Bindik bir alamete, hep beraber gidiyoruz kıyamete”…(Burada “kıyamet”, kötü anlamda değil kesinlikle…Yani, bilinmeyene doğru gitmeyi ima ediyor diyelim)

Biliyorum çok alakasız olacak ama tekerleme deyince aklıma Mehtap,…. Mehtap deyince de, onun, meşhur tekerlemesi , aklıma geliyor.. söylemeden geçemeyeceğim.

“Hay Hak, bir çuval altın bırak.”

Belki 1000 küsur defa, çalışırken, atölyede yemek molasında, kahve içerken, vs., yıllardır, Mehtap bu sözü söylemiştir ve hala da söyler…

Ne dersin Mehtap?

Çuval kapımıza doğru gelmeye başlıyor mu ne? …..Çok meşhur ve zengin olunca da bu sözü söylemeye devam edecek miyiz?

mehtuş

Mehtap’ım, benim gizli kahramanım, yağlı boya eskitme sultanım…Herşey için çok teşekkürler…

Ama şimdi Mehtap’ı en çok kim sever biliyor musunuz?

Bilemediniz değil mi?

Canım oğlum, CAN…
054
Mehtap’ta Mehtap, varsa yoksa Mehtap….
014

Bu arada….Mehtapcığım, bugün sana anlatmaya çalıştığım saat işte buydu..

113-1363_IMG

Yasemin….Hu hu….neredesin? Eminim atölyede, yine karıştırdığımız bir yerleri düzeltmekle meşgülsündür….Sen olmasan herhalde sudan çıkmış balığa döneriz, nerede ne var, hayatta bulamayız, artık canımızdan bezip atölyeyi terk edip gideriz….
015
Canım Yasemin’ciğim, çalışkan, düzenli, tertipli arkadaşım benim….

Valla, hayret ediyorum, benim gibi, disorganize, herşeyi unutan, her dakika karar değiştiren, etraf toplamaktan nefret eden birine yıllardır (10 sene oldu mu?) nasıl tahammül ediyorsun acaba?Herşey için çok çok teşekkürler…

Yasemin? Ya da, öğrencilerin deyimi ile “Yasemin hocam?”
Senin de, bugün, “hani, evraklığın üzerinde mavi resimler vardı” dediğin de buydu değil mi? Mavi değil, kahveymiş kardeşim….

Picture_042

Eeeee, eski resimlere dalmışken….Eskilerden bir demet….

Şimdiki bebeklerden evvel, bu bebeklerimiz pek bir revaçtaydı….Yenileri bulunca, papuçları dama atıldı!!115-1517_IMG

Muhteşem hanım’ın kapı gazeteleğini hatırlıyor musunuz? Nedense canım Muhteşem hanımı anmak istedi bu gece….!!!!!!115-1532_IMG

115-1525_IMG
Aaaaa…Dikkat ettiniz mi? Noel babayı, bir de, boyutlu kalem ile süslüyormuşuz…Hemen, yarın, yeni yapılanlara, bunu uyguluyoruz arkadaşlar….
113-1344_IMG
Bu kapı gazeteliğini gel de şimdi yapma…Unutmuşuz kaç zamandır…Mehtap…..hemen yarın kırmızı beyaz güneşlikleri kesersin değil mi? Mehtap’ın herhalde 100.000 defa duyduğu söz….

“Mehtap hanım, ne olur benimkileri hemen keser misiniz?…….!!!!!!!!

Taaaa eskilere gitmişken, eski mutfağımızı da pek bir özlemişim…Bak, yine gözlerimden yaşlar süzülüyor…..114-1464_IMG

Herkesin huzurunda, siz sevgili gizli kahramanlarıma, hepinize çok teşekkür ediyorum…Biliyorum, Aycan Hanım dolayısı ile hüzünleneceksiniz ama bu güzel resimlerle sizleri tekrar kucaklıyorum.İyi ki varsınız.114-1463_IMG

İŞTE DİĞER GİZLİ KAHRAMAN…BUKET!!!! Bu resimde gizli….
Resmin en solundaki, siyah kazaklı, kot etekli güzel arkadaşım…
Buket bizim eski hocamız, atölyenin müdürü, herşeyimiz, hepsinden önemlisi…benim sevgili arkadaşım….Ama böyle olmayacak…daha sonra Buket’le ilgili ayrı bir yazı yazayım…Bir bilseniz, ne hikayelerimiz var, ne hikayelerimiz…Buradan seni de çok öpüyorum sevgili arkadaşım….
114-1462_IMG
115-1508_IMG

Sevgili blog arkadaşlarım, sizlerde iyi ki varsınız…Sizi, unuttum sanmayın….Size de herşey için çok teşekkürler…

10 sene sonra, buralarda, sizler hakkında da hikayeler anlatıyor olacağım, kim bilir?

Reklamlar

>KISA KISA

>

Çok güzel bir gelişme oldu

Ben şimdi evime, sağlam, kaliteli bir mobilya takımı almak istesem, maalasef çok kafama uygun yerler yok…Belki birkaç tane…..

Sherwood mağazası, bunlardan birisi…
Fullscreen capture 22.10.2010 224900

Ankara’da Siteler’de yıllardır, hep çok zevkle gezdiğim kocaman bir mağazaları vardı…Hatta evimizdeki yemek masamızı evlenirken, taaa 18 sene evvel, Sherwood markası diye almıştık.

(Meğerse satın aldığımız butik mobilyacı Sherwood’un mobilyalarını taklit edermiş, olsun ben yine de zarf masamı çok seviyorum, tasarım Sherwood en azından..)

Şimdi de, benim oturduğum semtte, Çayyolu’nda da bir mağaza açtılar…Fullscreen capture 22.10.2010 215844

Aman ne kadar iyi oldu derken, daha da iyi, ne oldu biliyor musunuz?

Biz bir şekilde Sherwood mağazası‘nın sahibi Atilla beyle bir kaç defa, bir araya geldik, en nihayet Atilla bey blogumu öğrendi…

Neyse çok uzatmayayım, tabi ki (öhö, öhö…)ürünlerimizi çok beğenmiş..

Bir iki konuşunca bana çok güzel bir şey teklif etti…”Gelin, Ece hanım, sizin isminizle, Sherwood mağazalarında size bir “corner” yapalım…

Sherwood aksesuarlarını siz yapın, burada isminizle satalım”…

Hala inanamıyorum…Düşünsenize hayran olduğunuz bir mağaza var ve size “gel, beraber çalışalım” diyor…Mutluluğumu tarif etmeme daha fazla gerek var mı?

Yani sevgili dostlar, kısa zaman sonra, benim güzel, renkli, cici objelerimi Sherwood mağaza‘larında görmeye başlayacaksınız…

Pekiiiii başka???….
Yeni sezon, atölyede 1 ekim’de başladı, 100 küsur öğrencimiz var.

Nasıl da özlemişiz atölyenin böyle yeni, yeni güzel hanımlarla dolup taşmasını…

Hem öğrenciler, hem kitap, hem Sherwood, hem blog sayfamdaki sevgili arkadaşlarım derken, kendimi devamlı yeni fikirler ararken buluyorum.

Bazılarını sizlerle de paylaşmak istedim.

Kumaşlara bir tutkum var…Kumaşı ahşapla yoğun kullanabilmek için neler düşünüyorum neler…

Ama, nasıl bir iğnedanlık bu böyle…Nasıl sevimli birşey bu?….
untitled1

Hiç güzel ve değişik abajur bulabiliyor musunuz çevrenizde? Mesela bu bir mağazada satılsa, herhalde hepimiz bayılırdık…
vintage_025

İşte uzun zamandır peşinde olduğum projem…En nihayet salı günü Mehtap’la tornacıda yaptırmayı başardık…Artık bu saatten bizimde vaaarrr……..

Atölyede boyanmış halleri pek yakında…
April_shabby_pics_020

Yahu, görüyor musunuz, kumaş ve kartonla ne kadar nefis aksesuarlar yapıyor şu benim sevgili İspanyol arkadaşlar?
7-1-4-im-Gallery_Image-6383

Sıradaki 2.projem…Bazı arkadaşlar!!! bana Barbie elbiseleri toplarsa, ben de böyle bir kapı süsü yapıp, en kısa zamanda sizlerle paylaşabileceğim…
tradera01_173

Eeee ama bu kadar güzel ve kolay aksesuarlar neden bizim de aklımıza gelmiyor??
DSC_0150_thumb[4]

Tek kelimeyle….BAYILDIM…….
DSC_0495_thumb[6]


İşte başka bir İspanyol arkadaşımın hamurla (galiba hamurla !!) çalışması…Biliyorsunuz, benim blogun sıkı takipçileri…
Manualidades+Rocío+331

Ah, işte bunu görünce “tamam”…, “neyin koleksiyonunu nasıl yapayım diye düşünüp duruyordum, buldum”… dedim..Hemen bir ferforjeci bulup, sürahi askılığı yaptırılacak ve çeşitli sürahiler ya alınacak, ya yapılacak…..
55231490

Aynı tavan avizelerindeki kısıtlılık, bana göre masa abajurlarında da aynı…Hiç beğendiğim birşey bulamıyorum…E o zaman, ne duruyoruz, kendimiz yapalım….
ss_101013752

Artan duvar kağıtlarından yapabileceğimiz harika bir fikir…Tabi aslında bu duvar kağıdı aynen böyle satılıyor ama çaktırmayın!!!
duvar26b

Ahhh.Bu tepsiye hayranım…Hatta İspanyol sahibi ile de yazışma halindeyiz..Ben ona hayran, o bana…Bu resmi mutlaka ondan almam lazım ama nasıl??? Kızcağız yollayayım diyor ama daha bilemedim…
DSCN3663

Abajur sıkıntısı saatte de geçerli değil mi arkadaşlar? Değişik birşeyler maalesef yok…Ya Tepe Home’a bakıyoruz, hep Çin işi…..Laura Ashley deseniz, artık desenlerine çok bir aşina olduk ama…

Ya da Mudo…Ama arkadaşınıza gidiyorsunuz, bir bakıyorsunuz aynı saat onda da var, o da Mudo’an almış…Eeee, başka seçenek yok ki….

Yok mu zannediyorsunuz acaba, göreceğiz yakında!!!!!!
Fullscreen capture 12.10.2010 210116

Ne kadar zarif değil mi? Bu sene pudra renklerine dikkat, çok moda veeee ben de bu renklere bayılıyorum…
Fullscreen capture 17.10.2010 130942

En kısa zamanda görüşmek üzere…

Bana, bütün o güzel mesajları, yorumları yazan tüm sevgili dostlarımın yanaklarından,

kocaman kocaman öpüyorum…

>Çok üşüyorum çok!!!!!

>

DSC_0161

Bu ne soğuk böyle…

Ne kadar sıcak… yanıyoruz derken, ne zaman soğuklar geliverdi?

Neyse , bu soğukların bir güzel tarafı, yine kış resimlerini objelerimizde kullanabilmek…Hele yılbaşına doğru….Değmeyin bizim mutluluğumuza…
108

Bu soğuklarda, bir de evdeki kombi bozulmadı mı? Evi satın aldığımızda ve yenilerken -iyi çalıştığı için- kombiyi değiştirmemiştik…Şimdi de düşünüyorum acaba kombiyi mi değiştireyim, olanı mı tamir ettireyim? Bir iki firmayı eve davet ettim, keşif yapsınlar diye…Kombi fiyatları beklediğimizin çok üstünde…Kombi fiyatlarını öğrendikçe galiba olanı tamir ettirip bu seneyi de böyle geçireceğiz.

Komik bir olay oldu…Veissmann’den gelen bey ( bu arada ben hiç evde olamıyorum, gelenlerle annem muhatap oluyor) beni atölyeden aradı, kombiler hakkında fiyat verdi, yaptığı keşifi anlattı…Sonra da ” Ayıp olmazsa birşey söylemek istiyorum…Evinize hayran kaldım, bayıldım, hiç bu kadar güzel bir ev gezmedim, acaba sizi başkalarına tavsiye edebilir miyim?” dedi…

DSC_0068

Pek bir hoşuma gitti, yani kombi keşfi yapmaya gelen bir beyden böyle, evim hakkında güzel bir iltifat duymak pek bir beni mutlu etti.

Bizim evden bahsetmişken, haber vermiş olayım, benim evim bu ay “Evim” dergisine çıkıyor…


Günseli hanım ve ekibi, taaaa İstanbul’lardan evimizi çekmeye geldi ve gerçekten enfes resimler çektiler…Eğer Günseli hanım bu resimleri bana gönderirse ben de sizle paylaşacağım.
DSC_0152
DSC_0147-1

“Evim” dergisini ailece sabırsızlıkla bekliyoruz.

Ah İstanbul ah…Ne çabuk geldi de geçti o birgün…

Maalesef bu sefer pek bir kalabalık olduğumuz için veeee tabi ki Ahu benimle olmadığı için çok fazla resim çekememişiz… Herkese tekrar ilgi ve alakaları dolayısıyla çok teşekkür ederim…

İtalya’dan Pınar’ın o tarihte İstanbul’da olması ne şans!! Bebişe iyi bak…

Sevgili Şermin Hanım…Dersten sonra Can’ı , beni ve Meltem’i Kalamış’ta, yat limanında, Divan’a yemeğe götürdü…Nefis bir geceydi.Gülmekten az daha, yediğim yemekleri çıkaracaktım…Çok yaşayın siz Şermin hanım emi…..

Sevgili Sibel, senle pek görüşemedik, inşallah devamı Bodrum’da….

Biliyor musunuz, ben İstanbul’da bir de akraba düğününe katıldım. yeni evlilere mutluluklar diliyorum..

Tabi ki (sevgili eşim Afganistan’da bizim için çalışıyor olduğu için) her zaman ki gibi kavalyem Can‘dı..
Eltimle bütün gece oturmadan dans ettik, göbek attık….

Bu yorgunlukları, bu dansları, işte bu ayaklar çekti!!!!!
Malum, klasik, aile fotoğraflarından birisi…Ama şimdi, sevgili elticiğim, zaten manken gibi uzun boylusun, olmadı ki şimdi!!!Ha ha ha…..Hepinizi öpüyorum…

İstanbul’un gizli kahramanları asıl sevgili arkadaşlarım Gülay, Ayfer ve tabi ki Meltemmmmmm…Çok çok teşekkür ediyorum hepinize…(Ayfer’le hiç resim çektirmemişiz..Neyse bir dahaki sefere…)

Çok üşüdüm, ben bir tüylü terliğimi ve sabahlığımı giyip geleyim…Siz bu arada 1-2 detay çektiğim fotoğrafa bakmak ister misiniz? Güzellikler asıl detaylarda gizliymiş meğerse…

DSC_0421

DSC_0492

DSC_0485

DSC_0408-1

DSC_0411

DSC_0393

Gelelim şu Greengate olayına…Aman Allahım, nereyi açsam Tepe Home’daki Greengate’ler den bahsediliyor…

Aferin Tepe Home’a vallahi, Greengate’in ne kadar seveni varmış meğersem..

Ben zaten çok uzun zamandır Cath Kidston hayranıyım,

cath-via-telegraph-co-uk

Biliyorsunuz, Greengate ürünleri, Cath Kidston’ınınkilere çok benziyor…Haaaa, bir de Tilda var…Bu 3 markanın, hepsi de gerçekten birbirinden güzel…

Acaba Cath Kidston ya da Greengate firması benim süt şişelerini görse beğenir miydi?

Ha ha hah ha…..
DSC_0079

Ama siz şimdi benim kedilerimi uzun zamandır hiç merak etmiyorsunuz!!!
Yoksa bu güzeller güzeli yavruağzı renkli kedimi hiç özlemediniz mi?
DSC_0135

DSC_0130

Hepinize kucak dolusu sevgiler…


>ARE YOU READY TO GET CRAZY?

>

DSC_0468

Hello sweeties….
Thank you very much for all your beautiful, amazing, unbelievable comments…
Especially I thank soooo much, to all my friends from Spain, Portugal, Argentina, Chille, Canarias, Venezuella and Brazil…
You always spare your time and write gorgeous messages to me…
Okay then….A new season is going to start at the workshop….
Sooooo…..
Are you ready for more pics from our “New season is Coming”
exposition?




























And now…
You will see some pictures from how we are setting the tables, before exposition….
I should remind you that we went to the shopping mall (exposition area) at 10 pm and worked till 5 am!!!! in the morning …

Bye everyone!!

DSC_0398

>Yeni Sezonumuz Hayırlı Olsun!

>

Biraz evvel İstanbul’dan döndüm…
Herkes, herşey inanılmazdı…
Aşağıdaki resimde birkaç kişi-maalesef- eksik, onların biraz erken çıkması gerekti..Daha doğrusu, resim çekmek bizim sonradan aklımıza geldi!!Sakın, kusura kalmasınlar…
DSC_0682-1
Merak etmeyin, İstanbul dersimizi uzun uzun yazacağım….
Tabi…..şimdi….birazcık…..yapılanları yayınlamadan olmaz ki…
Mesela….Ebru’nun, bu güzel çerçevesini ve Meral’in çay kutusunu boyadık ve süsledik….
DSC_0672

DSC_0673

Vallahi söz….

Gecikmeden size diğer İstanbul hikayelerini anlatacağım ama şimdi, yeni eve girmişken, biraz yorulmuşum galiba….

İsterseniz, sizleri….şimdilik…… geçtiğimiz sergimiz ile başbaşa bırakayım.

DSC_0292

DSC_0305

DSC_0302

DSC_0310

DSC_0501

DSC_0477

DSC_0515

DSC_0476

DSC_0426

DSC_0424

DSC_0417

DSC_0394-1

DSC_0279

DSC_0272
3 Silahşörler…Atölyenin vazgeçilmezleri….Yasemin, Mehtap, Ece…10 seneyi beraber devirdik.Kutlu olsun bize arkadaşlar…Ha ha…Var mı bize yan bakan?

DSC_0289
Kalın sağlıcakla…