>Yeni Sezonumuz Hayırlı Olsun!

>

Biraz evvel İstanbul’dan döndüm…
Herkes, herşey inanılmazdı…
Aşağıdaki resimde birkaç kişi-maalesef- eksik, onların biraz erken çıkması gerekti..Daha doğrusu, resim çekmek bizim sonradan aklımıza geldi!!Sakın, kusura kalmasınlar…
DSC_0682-1
Merak etmeyin, İstanbul dersimizi uzun uzun yazacağım….
Tabi…..şimdi….birazcık…..yapılanları yayınlamadan olmaz ki…
Mesela….Ebru’nun, bu güzel çerçevesini ve Meral’in çay kutusunu boyadık ve süsledik….
DSC_0672

DSC_0673

Vallahi söz….

Gecikmeden size diğer İstanbul hikayelerini anlatacağım ama şimdi, yeni eve girmişken, biraz yorulmuşum galiba….

İsterseniz, sizleri….şimdilik…… geçtiğimiz sergimiz ile başbaşa bırakayım.

DSC_0292

DSC_0305

DSC_0302

DSC_0310

DSC_0501

DSC_0477

DSC_0515

DSC_0476

DSC_0426

DSC_0424

DSC_0417

DSC_0394-1

DSC_0279

DSC_0272
3 Silahşörler…Atölyenin vazgeçilmezleri….Yasemin, Mehtap, Ece…10 seneyi beraber devirdik.Kutlu olsun bize arkadaşlar…Ha ha…Var mı bize yan bakan?

DSC_0289
Kalın sağlıcakla…


19 Yorum on “>Yeni Sezonumuz Hayırlı Olsun!”

  1. Lavanta Bahçesi diyor ki:

    >evimin o kadar yakınına geldinizki ama ben yine bir fırsat yaratıp gelemedim😦 neyse artık olmadı Ankara'ya geleceğim :))

  2. fidoş diyor ki:

    >nice daha 10 senelere inşallah

  3. MARİFETLİ PERİ diyor ki:

    >Erken ayrılmasaydım o karede ben de olacaktım… Herşey çok güzeldi çok teşekkürler. Bir sonrakinde, hafta sonu olursa çocukları babalarına bırakıp, bütün günü sizinle geçirmek istiyorum. Bir sürü soru sordum, fakat sonuçları göremeden ayrılmak zorunda kaldım :(Ben de bir yazı yayınladım. Sizin fotoğraflarınız da var elbette. Ama kötü birşey yaptım, yukarıdaki topluluk resmini aşırıp, yayınladım :)Yeni sezonunuz hayırlı olsun. Sizi çok yormasınlar ama… Sevgiler.

  4. zeynep diyor ki:

    >çok çok isterdim gelmeyi ama o saatlerde malesef işteydim izin alamadım gelemedim ama ankara gibi bir şansımız daha var:)

  5. ÖZNUR diyor ki:

    >Sevgili Ece,Dileğim çabuk tuttu ve sen sergiden resimler koydun. Çok teşekkürler. Allah devamını getirsin. Sanki baharı bekleyen kumrular gibi blog'u bekliyoruz, yeni birşeyler görürmüyüz diye.Bir yandan da sana kızıyorum, bizde bağımlılık yarattın.Hergün Blog'a bakmasam galiba işim rast gitmeyecek. Sevgilerimle,

  6. kinuki diyor ki:

    >Me encanta el buen ambiente que teneis.Todos los trabajos son preciosos.Hasta pronto.

  7. beyhan diyor ki:

    >canım ececim yeni sezonumuz hayırlı olsun bu sezonda kimbilir ne güzel projeler üreteceğiz senin yardımınla şimdiden sabırsızlanıyorum.ayrıca başarılarını takip ediyor ve seninle tanışmaktan dolayı mutluyum

  8. Rocío diyor ki:

    >Preciosos todos los trabajos… como siempre.Besos,

  9. ESRA diyor ki:

    >her zamanki gibi her sey cok guzel……

  10. ikiz Bebek diyor ki:

    >muhteşem görünüyor herşey ve ben özellikle o kovaya bittim.

  11. >Ohhhhhhhhhhhhhhhhhh…..todo está MARAVILLOSO!!!!Me encantan todos los trabajos, me parecen fantásticos.Besitos desde Canarias.

  12. zeynep bayram diyor ki:

    >ece hanım,keşke daha fazla kalabilseydim ama oğlum okula yeni alışmışken,geç alıp güvenini sarsmak istemedim,neyse kısacık zamanada güzel şeyler sığdırdık,sizi tekrar görmek çok güzeldi.dekopaj resimleri için tekrar teşekkürler hepsi çok güzel,yeni blog arkadaşlarla tanıştım,marifetli peri(serap),fidoş,sibel,rimma hepside çok tatlı insanlar…….

  13. fidoş diyor ki:

    >Ece'cim,benim için çok güzel bir gündü, aynı şekildebenimle gelen 2 arkadaşım da hayran kaldılar sana ve ahşap boyamaya başlıcaklarbir sürü malzeme aldık ordan ve kübra hanımdanyayınlıcam yaptıkçabloğuma ben de resimler koydum ve günü yazdım,beklerim bloğumasadece ahhhh ahhhh diye hayıflndığım tek şey,seninle 1 resmim bile olamadı maalesefsen çok yoğundun,bölmeyeyim derken kaçırdım fırsatıdersin sonuna kadar kalamadım,çünkü arkadaşlarım ve aileleri bana akşama yemeğe davetliydilersana karşı ayıp ettiğimi lütfen düşünme olur mu?her şey için binlerce teşekkürlermutlu kal Ece'cim

  14. Anonymous diyor ki:

    >Herşey harika …harikasınız sevgiler nurcan gökseven

  15. ebru diyor ki:

    >Yeni sezonunuz hayırlı olsun!!!! Oh neyse kış geldi de tekrar havamıza gireceğiz inşallah🙂 Bizi güzel fotoğraflardan mahrum bırakmayın sakın, tamam mı🙂 Eminim yepyeni fikirler ve yepyeni modalar çıkacaktır, sabırsızlıkla bekliyoruz. Bi de yeni sezonunuzdan bir dileğim var, şu internet sayfasına el atsın birileri artık yaa, malzeme sipariş edebilelim. Resim için değil merak etmeyin🙂 ama özellikle ufak boy ahşap malzemeler, küçük aksesuarlar, kumaş, kurdele, ip filan gibi işte:) biz gelemiyoruz, en azından sipariş edebilelim. Istanbul'da gelemedim, bütün gün bir toplantı odasında oturmak zorunda kaldım😦 Atölyedeki herkese çok sevgiler,Ebru Yücetin

  16. Beyazkkelebek diyor ki:

    >Yine harika yine bir üzüntü çünkü katılamadım.İşten izin alıp bu 2. istanbul projenize gelemedim:( Herşey çok güzel ve devamını dilerim…..

  17. Pembe Yastık diyor ki:

    >yine harikalar yaratmışsınız, imrenmemek elde değil😉 izmir planınız yok mu?

  18. Anonymous diyor ki:

    >Ece Hanımcım,salı akşamdan beri sizi özlemeye başladık)çok mutlu oldum sizi tekrar gördüğüm için,sizinle konuştuğum için,böyle güzel ve tatlı insanlarla ve sizinle bütün gün kaldığım için.sorularımla yordum sizi birazcık galiba,kusura bakmayın,böyle sizi bütün sene görmeyince sorular tabi ki biriktiriyorlar)))Ama her şey için tekrar ve tekrar teşekkür ederim size,siz çok güzel bir insansınız,her şey diledeğiniz gibi olsun!Resimler için teşekkür ediyorum,hepsi çok güzel,çok şirin.Blog arkadaşlara da ayrı teşekkür,Zeynep Bayram çok güzel,çok tatlı,onu tekrar görmek ne güzeldi,yeni arkadaşlarla tanışmaya sevindim,herkese selam gönderiyorum.Ece Hanım,kendinize iyi bakın,mutlu ve sevgi ile kalın,sizi çok seviyorum,yanaklarınızdan öpüyorum!Rimma

  19. Anonymous diyor ki:

    >Ece Hanım herşey ve özellikle sizin o güzel ışığınız çok güzeldi.Sizinle birlikte sanki hatasız her projeyi yapabilirmişim gibi geliyor.Nolur yine gelin hatta her ay gelin.Sizi çok seviyorum.İstanbul'dan kocaman kucak dolusu çiçekler ve öpücükler.Meral


Bir Cevap Yazın

