>Çok üşüyorum çok!!!!!

>

DSC_0161

Bu ne soğuk böyle…

Ne kadar sıcak… yanıyoruz derken, ne zaman soğuklar geliverdi?

Neyse , bu soğukların bir güzel tarafı, yine kış resimlerini objelerimizde kullanabilmek…Hele yılbaşına doğru….Değmeyin bizim mutluluğumuza…
108

Bu soğuklarda, bir de evdeki kombi bozulmadı mı? Evi satın aldığımızda ve yenilerken -iyi çalıştığı için- kombiyi değiştirmemiştik…Şimdi de düşünüyorum acaba kombiyi mi değiştireyim, olanı mı tamir ettireyim? Bir iki firmayı eve davet ettim, keşif yapsınlar diye…Kombi fiyatları beklediğimizin çok üstünde…Kombi fiyatlarını öğrendikçe galiba olanı tamir ettirip bu seneyi de böyle geçireceğiz.

Komik bir olay oldu…Veissmann’den gelen bey ( bu arada ben hiç evde olamıyorum, gelenlerle annem muhatap oluyor) beni atölyeden aradı, kombiler hakkında fiyat verdi, yaptığı keşifi anlattı…Sonra da ” Ayıp olmazsa birşey söylemek istiyorum…Evinize hayran kaldım, bayıldım, hiç bu kadar güzel bir ev gezmedim, acaba sizi başkalarına tavsiye edebilir miyim?” dedi…

DSC_0068

Pek bir hoşuma gitti, yani kombi keşfi yapmaya gelen bir beyden böyle, evim hakkında güzel bir iltifat duymak pek bir beni mutlu etti.

Bizim evden bahsetmişken, haber vermiş olayım, benim evim bu ay “Evim” dergisine çıkıyor…


Günseli hanım ve ekibi, taaaa İstanbul’lardan evimizi çekmeye geldi ve gerçekten enfes resimler çektiler…Eğer Günseli hanım bu resimleri bana gönderirse ben de sizle paylaşacağım.
DSC_0152
DSC_0147-1

“Evim” dergisini ailece sabırsızlıkla bekliyoruz.

Ah İstanbul ah…Ne çabuk geldi de geçti o birgün…

Maalesef bu sefer pek bir kalabalık olduğumuz için veeee tabi ki Ahu benimle olmadığı için çok fazla resim çekememişiz… Herkese tekrar ilgi ve alakaları dolayısıyla çok teşekkür ederim…

İtalya’dan Pınar’ın o tarihte İstanbul’da olması ne şans!! Bebişe iyi bak…

Sevgili Şermin Hanım…Dersten sonra Can’ı , beni ve Meltem’i Kalamış’ta, yat limanında, Divan’a yemeğe götürdü…Nefis bir geceydi.Gülmekten az daha, yediğim yemekleri çıkaracaktım…Çok yaşayın siz Şermin hanım emi…..

Sevgili Sibel, senle pek görüşemedik, inşallah devamı Bodrum’da….

Biliyor musunuz, ben İstanbul’da bir de akraba düğününe katıldım. yeni evlilere mutluluklar diliyorum..

Tabi ki (sevgili eşim Afganistan’da bizim için çalışıyor olduğu için) her zaman ki gibi kavalyem Can‘dı..
Eltimle bütün gece oturmadan dans ettik, göbek attık….

Bu yorgunlukları, bu dansları, işte bu ayaklar çekti!!!!!
Malum, klasik, aile fotoğraflarından birisi…Ama şimdi, sevgili elticiğim, zaten manken gibi uzun boylusun, olmadı ki şimdi!!!Ha ha ha…..Hepinizi öpüyorum…

İstanbul’un gizli kahramanları asıl sevgili arkadaşlarım Gülay, Ayfer ve tabi ki Meltemmmmmm…Çok çok teşekkür ediyorum hepinize…(Ayfer’le hiç resim çektirmemişiz..Neyse bir dahaki sefere…)

Çok üşüdüm, ben bir tüylü terliğimi ve sabahlığımı giyip geleyim…Siz bu arada 1-2 detay çektiğim fotoğrafa bakmak ister misiniz? Güzellikler asıl detaylarda gizliymiş meğerse…

DSC_0421

DSC_0492

DSC_0485

DSC_0408-1

DSC_0411

DSC_0393

Gelelim şu Greengate olayına…Aman Allahım, nereyi açsam Tepe Home’daki Greengate’ler den bahsediliyor…

Aferin Tepe Home’a vallahi, Greengate’in ne kadar seveni varmış meğersem..

Ben zaten çok uzun zamandır Cath Kidston hayranıyım,

cath-via-telegraph-co-uk

Biliyorsunuz, Greengate ürünleri, Cath Kidston’ınınkilere çok benziyor…Haaaa, bir de Tilda var…Bu 3 markanın, hepsi de gerçekten birbirinden güzel…

Acaba Cath Kidston ya da Greengate firması benim süt şişelerini görse beğenir miydi?

Ha ha hah ha…..
DSC_0079

Ama siz şimdi benim kedilerimi uzun zamandır hiç merak etmiyorsunuz!!!
Yoksa bu güzeller güzeli yavruağzı renkli kedimi hiç özlemediniz mi?
DSC_0135

DSC_0130

Hepinize kucak dolusu sevgiler…


37 Yorum on “>Çok üşüyorum çok!!!!!”

  1. Tan diyor ki:

    >beyefendi çok haklıymış eviniz gerçekten harika! ilk fırsatta derginin yeni sayısını alacağım. tebrikler.

  2. zeynep diyor ki:

    >yine dopdolu bir yazı olmuş..evim dergisi her ay evime giriyor ama ilk kez bir sayısını heyecanla bekliyor olacağım..ama kasım sayısında çıkar sanırım ev fotoğraflarınız değil mi..birde keşke cath kidston da gelse türkiyeye..çok çok öpüyorum sizi:)

  3. colette diyor ki:

    >Sevgili Ece hanım ben kedilere ve kedili olan her şeye bayılırım ve bu kedili kutuyu istiyorum :)Evim dergisi yayınlamak için daha özgün daha cici ev bulamazdı aferin ona .Ben sizin Derya Baykal'ın proğramına çıkmanızı da dört gözle bekliyorum ve çıkmadığınıza göre, 'yoksa Derya kıskanıyor mu ' diye düşünüyorum.Ayrıca ben kedilerinizi çok seviyorum , benim kızlar kendi bloglarını yaptılar ve onları davet ediyorlar http://colette-kzlarm.blogspot.com/ .Sevgiyle kalın ,yüzünüzden gülümseme hiç eksik olmasın,biricik yakışıklı oğlunuzu da çok öpüyorum(bu yaşta kendilerini öptürmezler ama…)

  4. Filiz diyor ki:

    >kombici bey az bile iltifat etmiş bence eviniz gerçekten harika,masalsı bir havası var sanki..İstanbul geziniz ne kadar dolu dolu geçmiş sizin ve sevenlerinizin adına çok sevindim.Fotoğraflar bir harika,özellikle kediniz çok şeker:)ben de tam bir kedi hastasıyım,muhteşem varlıklar bence..sevgiler

  5. fidoş diyor ki:

    >Evim dergisi gelmekte çok geç bile kaldı:))))))inşallah bol bol yer verir

  6. hepsusluydum diyor ki:

    >Merhaba sevgili Ece:)Ben de Cath Kidston'a bayılanlardanım..Senin süt şişelerini beğenmek mi? Bence aşık olurlar..Sevgiler

  7. guest from izmir diyor ki:

    >Yeni sezona oldukça enerjik ve dolu dolu başladınız.Bütün sezon da dilerim böyle geçsin sizin için.Bu aralar blog sayfasını açıp,sık sık yeni yazılarınızla karşılaşınca çok mutlu oluyorum.Ankara eminim çok soğuktur çünkü izmirde bile bugün itibarıyla kaloriferi yaktık.Geçen sene bu zamanlarda denize giriyorduk:(Greengate markasına gelince; ürünleri çok güzel ama hani hamur kabartmalı desenler:))Bence siz Ece Aymer markasını hiç hafife almayın.Yaratıcılık ve estetik konusunda kimse elinize su dökemez..Kocaman öpüyorum.sevgiyle kalın… Şeyda

  8. neduk diyor ki:

    >Tabii bu ay da alacağız Evim'i. Ama bu sefer farklı bir heyecanla, sanki kendi evimiz yayınlanıyormuş gibi. Her köşesini blogunuzdan izlediğimiz evinizi çok benimsedik çünkü. Sizi izledikten sonra yaptığım herşeyi yavan ve basit buluyorum. Bu da sizi izlemenin kötü tarafı:) Kedinizin elini tutup tabanındaki yumuşacık etleri okşar mısınız hiç? Ne hoş hisler verir insana.Sevgiler.

  9. Antep Gelini diyor ki:

    >merhabalar,2 gün oldu bloğunuzu keşfedeli ama, baştan sona sondan başa tekrar tekra baktığımdan yedim yuttum. Her şey nasıl güzel, nasıl da huzur veriyor insana:) Hele eviniz beğenmemek mümkün mü? Allah bu güzel evden sağlık, mutluluk ve huzuru eksik etmesin. Bence de sizin güzelliğiniz, bakış açınız yansımış evinize. Blog da yayınlanmış olan bütün ev resimlerine bakarken ben de hayallere daldım…Kim bilir böyle bir evi oluşturana kadar hangi yollardan, zorluklardan geçtiniz…Ben de bunları düşünüp hem hayal kuruyorum hem de sabretmek daha kolay geliyor. Sizi şimdiden çok sevdim. Ben de bu güzelliklerden yapmaya başlamak istiyorum. Başlangıç olarak hangi malzemeleri almamı önerirsizniz? Şimdiden teşekkürler, öpüyorum sizi:)

  10. anne müdürü diyor ki:

    >blogunuzu yeni keşfedenlerden biri de benim.. nasıl da gözden kaçmış?eviniz çok güzel, çok zevkli:)gönül gözü güzel olunca evler de güzel oluyor sanırım?iyi haftalar diliyorum size tüm sevdiklerinizle

  11. PINAR diyor ki:

    >Ne kadar şanslı olduğumu düşünmeden edmiyorum..İkinci kez sizinle bir araya gelebildim bu sefer fazla kalamadım ama yine de o ortamda bulunmak o havayı koklamak bile yetti bana. Sizi, Meltem'i, Ebru'yu, Zeynep'i yeniden görmek çok keyifliydi..Kızım biraz büyümeden yeniden birşeyler yapmak şimdilik hayal bana ama yine de tabiiki sizi ve güzelliklerinizi takip ediyor olacağım. Ece hanım çokkkkk şekersiniz ..kocaman öpüyorum..Pınar

  12. zeynep bayram diyor ki:

    >ece hanım tamirci sizin evi ne diye tavsiye edicek çok merak ettim,bir kaç aydır evim dergisiyle çalışmıyordunuz tekrarı olmıcak zannetmiştim. söylemedende edemicem kavalyenizde çok yakışıklı.

  13. DEKOR GURU diyor ki:

    >Bu kadar şirinlik ve hoşluk içine bir de bu kedicik:))Yüzünde mutlu gülümseme olmadan bu sayfaları okuyan var mıdır? Havalar soğudu belki ama, sıcacık kış objelerinin de bir bir ortaya çıkma zamanı geldi. Dediğiniz gibi bir de yılbaşına doğru… Bizim ekipçe en sevdiğimiz zaman yılbaşına yakın Aralık günleri… Bakalım burada siz de ne hoşluklar yaratacaksınız:)

  14. fidoş diyor ki:

    >Ece'cim,rica etsem, bloğuma gelip, cici kavanozlarım bölümündeki kavanozlarıma hoca gözüyle yorum yapabilir misin?çok mutlu olurumo gün iyice nasıl yapıldığına bakmıştım da:)))))

  15. Sibella diyor ki:

    >Ahh Ece'cim ne kadar güzel bir gündü, ne kadar mutlu oldum seninle yüzyüze görüşebilmeyi aanlatamam. Bunları blogumda yazımda anlatmak istiyordum ama bu aralar işlerimin yoğunluğundan ve rahatsızlığımdan bir türlü yazamadım çok üzgünüm. Sadece kısa sürelerle girebiliyorum internete. Sen ne güzel yakalamışsın beni habersiz. Pek fazla sohbet edemedik ama hiç önemli değil, tanışmadan önce de hissettiğim gibi görüşünce de sanki yeni değil de uzun zamandır tanışıyormuş gibi hissettim ben. Bir dahaki sefere çok daha uzun sohbet edip görüşebilmek dileğiyle, sevgiler🙂

  16. fidoş diyor ki:

    >yaaaa sen gerçekten hayranlık duyulmaya layıksın:)))))bloğuma hemen gelip,kavanozlarıma ve bana nasıl güzel şeyler yazmışsınokurken ağlattın beni,çok duygulandımbenim 6.hissim çok güçlüdürbiliyorum ki sen benim hayatımda daha farklı yerlerde hep olacaksın:)))))sen de kendine çok iyi bak canım arkadaşım

  17. Meleğin Dünyası diyor ki:

    >Eviniz gerçekten çok güzel.Çok hoş bir post olmuş.Keyifle okudum.Sevgiler…

  18. Tan diyor ki:

    >ya dün gidip bir hışımla dergiyi aldım -ama zaten her ay mutlaka alıyorum- şöyle bir kurcaladım göremedim hevesim kaçtı bıraktım elimden.kasımda çıkıyor sanırım, bekliyorum:)

  19. Ozge Sipahioğlu diyor ki:

    >şişelerine ben de bayıldım cnm ellerine saglık.. bır dahakı kurs ne zaman ben de gelmek isterim..svgler

  20. ebru diyor ki:

    >Bu süt şişelerine Cath Kidston da greengate te kafayı yer bence. Greengate Tepe Home'da mııııı! bilmiyordum haftasonu hemen Tepe Home'a yaşasıııın. Darısı CK'nın başına. Bir de "rice" var biliyor musunuz, http://www.rice.dk. tarzı daha değişik, ama süper şeyler var. Sonunda Evim dergisi bunu akıl edebildi tebrikler, valla çok seviyorum dergiyi sizin evin olduğu sayıyı daha çok sevicem:) böyle uzun güzel postları özlemiştik hadi devam :)) Kitap nasıl gidiyor? Heyecanla bekliyoruuuuz!

  21. Lavanta Bahçesi diyor ki:

    >ehhh nihayet Evim dergisi! :))) bu ay daha keyifle daha heyecanla çevireceğiz derginin sayfalarını .)

  22. lolipu diyor ki:

    >Kasın ayını hiç bu kadar hevesle beklememiştim:))))

  23. Kitchen Witch diyor ki:

    >Ah Ece hanimcigim, geldim dondum ama hayal ettigim hic biseyi yapamadim Turkiyede. Sizinle bir hafta bile olsa calisabilmeyi istiyordum, birakin tanisamadim bile.. Pinarcigimida cok kiskandim. bak ikinci kere sans yakaladi sizi gormek icin.. Oglus ile hic bisey yapamadim bu yaz.. Hele geldigimden beri internete bile girmek zor.. Neyseki hic degilse o guzel sesinizi duydum.. Seneye insallah diyorum..Tekrar keyifle takibe basliyorum sizi.. cok cok coook kocaman opuyorum..

  24. Anonymous diyor ki:

    >Ece Hanım merhabalar uzun zamandır sizi takip ediyorum takip etmekten kastım her gün haber sitelerine girme alışkanlığım gibi sitenizi de günde bir kaç defa tıklıyorum. Belki günün farklı saatlerinde yeni birşeyler eklersiniz diye.Yaptıklarınız ne diyeyim tek kelimeyle muhteşem ve size özel. Yapamadığımız nesneleri seyretmek bile çok tatmin edici. Size sormak istediğim şu, anladığım kadarıyla yatak odanızdaki dolap sabit, Hangi tür boya ile boyadığınızı merak ediyorum. Ben de antredeki lambrilerle sabitlenmiş portmantomu boyuyorum şu sıralar. Color Swing marka son kat su bazlı ipek mat yağlı boya ile boyuyorum. Vernik istemiyor. Şimdilik iyi gidiyor. Acaba siz ne tarz bir boya kullandınız bir de patine yaptığınız mobilyalarda tamamen mat vernik mi kullanıyorsunuz onu merak ediyorum. Vakit bulup da mesajımı yanıtlarsanız çok memnun olacağım. Ha bir de unutmadan ta İtalyada kulaklarınızı çınlattık arkadaşınız Meserret Hanımla. Kendisiyle turda tanıştık. Meserret Hanımın Ankaralı olduğunu ve ahşap boyamayla ilgili olduğunu duyunca hemen sizin adınızı söyledim ve arkadaşınız olduğunu söyledi. Çok sevdim Meserret Hanımı lütfen ona çok çok selamlarımı ve bana verdiği jel sayesinde Romayı dolaşabildiğimi hiç unutmadığımı söyler misiniz.Çok başınızı ağrıttım. Selamlar ve başarılarınızın devamı dileklerimle…HAtice Metin

  25. >Merhaba Hatice HAnım,Yatak odam Ankara'da bizimle çalışan polyester atölyesimizde boyandı…Ben sadece nasıl birşey istediğimi kendisine anlattım. O yüzden bu konuda size çok yardımcı olamıyorum…Ama kullandığınız boyadan memnunsanız ne güzel, onunla devam edin…Evet, genelde mat vernik tercih ediyorum, küçük objelerde sprey may, büyük ve taşınamazlarda mat parke verniği kullanabilirsiniz. Birşey olursa sorun yine.Meserreti çok severim, yıllar yıllar evvel benim ilk öğrencilerimden…Benim gibi hemen bu işe baş koyanlardan…Onun bende çok önemli anıları var…" Ececim senin gözünde bir ışık var, mutluluğun işığı, onu yakalamışsın…Bende de olsun çok istiyorum." demişti.Hayatım boyunca unutmayacağım.Tam 10 sene geçti aradan..Sayenizde Meserret'i hatırlamış oldum.Teşekkür ederim. Mesejınızı kendisine bir şekilde mutlaka ileteceğim. Tanıştığımıza çok memnun oldum.

  26. MARİFETLİ PERİ diyor ki:

    >Ece Hanım, bu hafta pazartesi günü Kanal B'de yoktunuz. Acaba önümüzdeki pazartesi olacak mısınız? Yoksa bahsettiğiniz değişiklik mi gerçekleşiyor? Sürprizi bozmak istemediğimden buradan açık açık soramadım🙂 Umarım anlamışsınızdır. Bilgi verirseniz çok sevinirim. Zira ben hala, ekoseyi nasıl çalıştığınızı görmek için sabırsızlanıyorum🙂 Sizi sevgiyle kucaklıyorum…Umarım herşey hallolmuştur ve üşümüyorsunuzdur artık…

  27. Marjorie diyor ki:

    >I really like your blog, even though I don´t understan anything. I think everything that I´ve seen here is beautiful. Now you have a new fan. Kisses from Tenerife, Spain.

  28. Damak Tadı diyor ki:

    >Merhabalar,Güzel yorumunuz sayesinde ben de sizi ve şahane blogunuzu tanımanın mutluluğunu yaşıyorum şimdi..İyi ki bana yorum yazmışsınız da sizi tanımışım..Çok renkli,zevkli ve heyecanlı bir blogunuz var..Eviniz ise;tek kelimeyle hayallerde ki evlerden..O güzel ev de mutlulukl oturun daima..Sevgiler..

  29. Anonymous diyor ki:

    >Sevgili Ece, Yazılarındaki sıcaklık ve muhteşem paylaşımcılığın sana samimiyetle yaklaşabilme sebebimdir… Blogunda gördüklerime, evine, dolayısıyla sana ve senin dünyana, zevkine, mütevazi kişiliğine gerçekten hayranım. Yayınladığın her yazına yorum girip binlerce şey yazmak istiyorum ama yoruma bastığım anda kilitlenip kalıyorum, ne yazacağımı bilemiyorum gerçekten, çünkü yaptıklarının, tasarımlarının görsel güzelliği öylesine göze hitabediyorki, bunları kelimelere dökmek o güzelliği basitleştiriyor. Oldum olası el sanatlarının her türüne hayranım, elimden geldiğince uygulamalar yapıyorum, ancak sabırsız kişiliğim ortaya ince detaylı bir güzellik çıkarmama engel oluyor :)Bunca koşturman arasında bloguma gelmen zordur, o nedenle kısaca kendimi tanıtmama izin ver. 54 yaşındayım. 2000 yılında iş hayatıma artık son vermem gerektiğine karar verdim. Yaklaşık 6 yıldır Kocaelinde bir dağ evinde yaşıyorum, doğanın içindeyim, özlediğim bir yaşamdı bu. Kendimce birşeyler yapıyorum, çeşit çeşit, özellikle geridönüşüm projelerini, yani uydurmayı seviyorum. Bunun yanı sıra Şile'de yaşadığım 5 senede tanıştığım el dokuması Şile bezlerine eski Türk işlerini önce desen haline getirip sonra işlediğim örtülerle uğraşıyorum. Sonunda çoğaldılar ve onları satışa koydum, (http://www.banuca.emeksensin.com/) belki birara göz atarsın, bu konuda yorumunu almak beni sevindirir. Ama gözüm gene de dekopajlarda… Peçete işleri ile başlamak niyetim, malzemelerimi hazırladım, ama şu sıralarda kolum rahatsız maalesef, bu aralar çok zorlamıştım, o nedenle dirseğimde bir ödem oluşmuş, bir şey yapamamak çok sıkıyor, umarım çabuk geçer. Bu maili niye yazdım… Çünkü seninle karşılıklı sohbet isteği uyandı içimde, bunu bir nebze olsun telafi etmek için… Blogunun, senin, yaptıklarının takipçisiyim, yorum yazmıyorum, yazamıyorum açıkladığım gibi. Şimdilik sana hoşçakal, sevgiyle kal diyorum sevgili Ece… Banu( http://www.banucabirseyler.blogspot.com)

  30. zeynep diyor ki:

    >ece hanım merhaba yorum olarak dönüyorum size..evet profesyonel fotoğraf çekimi yapıyorum ve il dışına da çekim amaçlı gidiyorum ama tabi vakti ve günü önemli, diğer çekimlerle çakışmayan bir tarihte ise seve seve:)

  31. zeynep diyor ki:

    >ece_aymer@hotmail.combu adrese mail yazdım size:)

  32. MARİFETLİ PERİ diyor ki:

    >Program süresi çoook kısa… Ekose bitmedi, sohbetiniz bile yetmedi😦 Yeni programla ilgili detayları bekliyoruz. Hangi gün, hangi saatte olacaksınız gibi…Sevgiler.

  33. Antep Gelini diyor ki:

    >Ece hanım, tekrar merhabalar..Yeni hayranınız olarak her gün sayfanıza saatlerce bakıyorum:)Ben de bir cesaret, aldım bir iki malzeme küçük bir şey yaptım. Eldeki ve evdeki sınırlı malzeme ve acemi bir öğrenci ile şimdilik ancak bu kadarını yaptım ama çalışmaya devam:) Bloğuma bir göz atarsanız çok sevinirim. Sevgiler…

  34. >beautiful blog, beautiful pictures…have a nice daymichela

  35. Paola diyor ki:

    >I am delighted with your works! Everything is beautiful! Greetings from Argentina,Paola

  36. Anonymous diyor ki:

    >biricik güzel kadın, seninle yaşanan her gün inan tarif edilemez. seni bulduğum için çok şanslı hissediyorum kendimi her zaman yanında olacağım çok güzel olacak buna inanıyorum seni cok ama cok seviyorum. mehtap

  37. tarcinmoscow diyor ki:

    >Ece hanım merhabalar. Yine ben🙂 pazartesi sabah grubundan Seden🙂 Blogunuzu inceledikçe coşuyorum. Hiç yılbaşı teması yapmamaya karar vermiştim ama yukarıdaki sevimli kardan adamları görünce…🙂 Bir de şişeler muhteşem. Bir zamanlar sek ve aoç sütler vardı şişelerde, marketlerde görmüyorum hiç… Arayıp bulmak lazım🙂 Bu arada ben dün sabah aldığım çay kutusunu boyadım bile. Bakıp fikrinizi yazabilirseniz beni çok mutlu edersiniz. Sevgiler… (Not: Varşova'daki Rus bayanın çalışmalarına baktım. Hepsi muhteşem)http://tarcininsandigi.blogspot.com/2010/11/mersin-yolcusu-kalmasn.html


Bir Cevap Yazın

