>KISA KISA

>

Çok güzel bir gelişme oldu

Ben şimdi evime, sağlam, kaliteli bir mobilya takımı almak istesem, maalasef çok kafama uygun yerler yok…Belki birkaç tane…..

Sherwood mağazası, bunlardan birisi…
Fullscreen capture 22.10.2010 224900

Ankara’da Siteler’de yıllardır, hep çok zevkle gezdiğim kocaman bir mağazaları vardı…Hatta evimizdeki yemek masamızı evlenirken, taaa 18 sene evvel, Sherwood markası diye almıştık.

(Meğerse satın aldığımız butik mobilyacı Sherwood’un mobilyalarını taklit edermiş, olsun ben yine de zarf masamı çok seviyorum, tasarım Sherwood en azından..)

Şimdi de, benim oturduğum semtte, Çayyolu’nda da bir mağaza açtılar…Fullscreen capture 22.10.2010 215844

Aman ne kadar iyi oldu derken, daha da iyi, ne oldu biliyor musunuz?

Biz bir şekilde Sherwood mağazası‘nın sahibi Atilla beyle bir kaç defa, bir araya geldik, en nihayet Atilla bey blogumu öğrendi…

Neyse çok uzatmayayım, tabi ki (öhö, öhö…)ürünlerimizi çok beğenmiş..

Bir iki konuşunca bana çok güzel bir şey teklif etti…”Gelin, Ece hanım, sizin isminizle, Sherwood mağazalarında size bir “corner” yapalım…

Sherwood aksesuarlarını siz yapın, burada isminizle satalım”…

Hala inanamıyorum…Düşünsenize hayran olduğunuz bir mağaza var ve size “gel, beraber çalışalım” diyor…Mutluluğumu tarif etmeme daha fazla gerek var mı?

Yani sevgili dostlar, kısa zaman sonra, benim güzel, renkli, cici objelerimi Sherwood mağaza‘larında görmeye başlayacaksınız…

Pekiiiii başka???….
Yeni sezon, atölyede 1 ekim’de başladı, 100 küsur öğrencimiz var.

Nasıl da özlemişiz atölyenin böyle yeni, yeni güzel hanımlarla dolup taşmasını…

Hem öğrenciler, hem kitap, hem Sherwood, hem blog sayfamdaki sevgili arkadaşlarım derken, kendimi devamlı yeni fikirler ararken buluyorum.

Bazılarını sizlerle de paylaşmak istedim.

Kumaşlara bir tutkum var…Kumaşı ahşapla yoğun kullanabilmek için neler düşünüyorum neler…

Ama, nasıl bir iğnedanlık bu böyle…Nasıl sevimli birşey bu?….
untitled1

Hiç güzel ve değişik abajur bulabiliyor musunuz çevrenizde? Mesela bu bir mağazada satılsa, herhalde hepimiz bayılırdık…
vintage_025

İşte uzun zamandır peşinde olduğum projem…En nihayet salı günü Mehtap’la tornacıda yaptırmayı başardık…Artık bu saatten bizimde vaaarrr……..

Atölyede boyanmış halleri pek yakında…
April_shabby_pics_020

Yahu, görüyor musunuz, kumaş ve kartonla ne kadar nefis aksesuarlar yapıyor şu benim sevgili İspanyol arkadaşlar?
7-1-4-im-Gallery_Image-6383

Sıradaki 2.projem…Bazı arkadaşlar!!! bana Barbie elbiseleri toplarsa, ben de böyle bir kapı süsü yapıp, en kısa zamanda sizlerle paylaşabileceğim…
tradera01_173

Eeee ama bu kadar güzel ve kolay aksesuarlar neden bizim de aklımıza gelmiyor??
DSC_0150_thumb[4]

Tek kelimeyle….BAYILDIM…….
DSC_0495_thumb[6]


İşte başka bir İspanyol arkadaşımın hamurla (galiba hamurla !!) çalışması…Biliyorsunuz, benim blogun sıkı takipçileri…
Manualidades+Rocío+331

Ah, işte bunu görünce “tamam”…, “neyin koleksiyonunu nasıl yapayım diye düşünüp duruyordum, buldum”… dedim..Hemen bir ferforjeci bulup, sürahi askılığı yaptırılacak ve çeşitli sürahiler ya alınacak, ya yapılacak…..
55231490

Aynı tavan avizelerindeki kısıtlılık, bana göre masa abajurlarında da aynı…Hiç beğendiğim birşey bulamıyorum…E o zaman, ne duruyoruz, kendimiz yapalım….
ss_101013752

Artan duvar kağıtlarından yapabileceğimiz harika bir fikir…Tabi aslında bu duvar kağıdı aynen böyle satılıyor ama çaktırmayın!!!
duvar26b

Ahhh.Bu tepsiye hayranım…Hatta İspanyol sahibi ile de yazışma halindeyiz..Ben ona hayran, o bana…Bu resmi mutlaka ondan almam lazım ama nasıl??? Kızcağız yollayayım diyor ama daha bilemedim…
DSCN3663

Abajur sıkıntısı saatte de geçerli değil mi arkadaşlar? Değişik birşeyler maalesef yok…Ya Tepe Home’a bakıyoruz, hep Çin işi…..Laura Ashley deseniz, artık desenlerine çok bir aşina olduk ama…

Ya da Mudo…Ama arkadaşınıza gidiyorsunuz, bir bakıyorsunuz aynı saat onda da var, o da Mudo’an almış…Eeee, başka seçenek yok ki….

Yok mu zannediyorsunuz acaba, göreceğiz yakında!!!!!!
Fullscreen capture 12.10.2010 210116

Ne kadar zarif değil mi? Bu sene pudra renklerine dikkat, çok moda veeee ben de bu renklere bayılıyorum…
Fullscreen capture 17.10.2010 130942

En kısa zamanda görüşmek üzere…

Bana, bütün o güzel mesajları, yorumları yazan tüm sevgili dostlarımın yanaklarından,

kocaman kocaman öpüyorum…

28 Yorum on “>KISA KISA”

  1. brai diyor ki:

    >Ece hanım merhabalar. Geçtiğimiz günlerde bloglar arasında dolaşırken sizin bloğunuzu tesadüf eseri gördüm. Şimdide müdavimlerinden oldum çıktım. Buradayken gözüm, gönlüm açılıyor. İtiraf edeyim, evimde oyle atıl bir sekilde duran esyaları değerlendirebileceğim fikirlerle de karşılaşmış oluyorum. Daha farklı gözle bakıp, hımm bende bunu yapabilirim diyorum kendi kendime. Güzel haberleriniz karşısında da gerçekten sizin adınıza çok mutlu oldum. Başarılarınızın devamı dileklerimle, sevgiler…

  2. lolipu diyor ki:

    >Ece süper haber bir haber. Sanki bana teklif edilmiş gibi sevindim, mutlu oldum. nasıl heyecanlandım anlatamam. Amanınnn yeni projeler de süperrr. İşi gücü bırakıp çırağın olmak istedim valla. Bu arada gönderdiğim PSD dosyası işine yaradı mı? Çok yoğunsun diye arayıp rahatsız etmek istemedim. sevgilerrrr, bu akşam heyecandan nasıl uyuyacağım bilmiyorum:))))

  3. Tan diyor ki:

    >sherwoodu bende çok seviyorum, çok çok sevindim gelişmeleri duyduğuma. tüm paylaşımlar çok güzel ve şahane fikirler veriyor insana:)

  4. zeynep bayram diyor ki:

    >sherywood artık daha da değer kazanır bence sizle çalıştıkları için.paylaştığınız bütün ürünlere bayıldım.ya bu kadar dar zamanınızda nerden buluyorsunuz bunları,bu da ayrı bir marifet tabi

  5. Anonymous diyor ki:

    >Ahhh ece hanım ahhh.Ne yapmalı bilmiyorum sizin bu güzel ürünlerinizin hastasıyımmm .İlerideki tek hayalim sizin kursunuza gelmek.Gözümü kapatıyorum sizin o güzel ürünleriniz geliyor aklıma .Yok böyle olmayacak en iyisi tası tarağı toplayıp ankara ya yerleşmek.Sizin dizinizin dibinde olmak .Boyayla peçeteyle haşır neşir olmak .Bu hayalim gerçekleşir mi acaba Bodrum nere Ankara nere !! Emeğinize yüreğinize sağlıkFatma Şahin Karataş

  6. anne müdürü diyor ki:

    >ece hanım, yaptıklarınıza ve beğenip bizimle paylaştıklarınza bayılıyorum.ben istanbul dayımbiz nasıl satın alabiliriz yaptıklarınızı?

  7. zeynep diyor ki:

    >Ece hanımm ben bu saate hayran oldum:) ondan da olsun atölyede olmazmı:)

  8. NEFİSE diyor ki:

    >Ece'cim… Allah yolunu açık etsin.Çalışan demir ışıldar derler değil mi?… yeni işinde de başarılar dilerim…ama bizi sakın ihmal etme…

  9. Kitchen Witch diyor ki:

    >Ece hanim, harika valla haberler.. on parmakta on marifet diye buna derler.. ama sanirsam bukadar is yogunlugunda siz sanki blogu biraz aksaticaksiniz gibi geliyor bana.. aman bizi unutmayin lutfen..

  10. Lavanta Bahçesi diyor ki:

    >Harika dolu dolu bir post, haberlerde süper. Evlenmeden yani evimize eşya almadan tanışmıştık Sherwood markası ile, country tarzı mobilyalar hakikaten güzel ve artık onlarınbir parçası olacağınızı duymuş olmak harika…Resimlerdeki gibi avizeleri burada bulmak zor tabii ama ben Pabetland'dan aldığım beyaz fiyonklu avizeme bayılıyorum (bknz. blog header'ım :)saatlere gelince evet çok fazla seçenek yok, Laura Ashley çilek desenli saatimi mutfağımda severek kullanıyorum çünkü çilek desenli Cath Kidston kumaşından diktirdiğim mutfak perdeme çok uyuyor ama neden Lavantalı bir saatim olmasın😀 Ece HAnım yaparsa belki olur :DBu ara sıkı bir araştırma dönemindeyim ben de, çarpı işi çalışmlarımı farklı aksesuarlar ve çerçevelerle süslemek derdindeyim, birazda yılbaşına hazırlık🙂 gerçi daha iki ay var ama olsun :)ben yine destan yazmışım yahu :))) çok öpüyorum sizi, güzel postlarınızı ve haberlerinizi bekliyorum .)Ahu

  11. hilalce diyor ki:

    >merhaba ece hanım blogunuzla yeni tanıştım ve inanın bayıldım!!!🙂 muhteşem şeyler yapıyorsunuz bende sizi kendime örnek alıyorum bişey dikkatimi çekti tepsinin üzerindeki demlik ve fincan resmi bende de var aynısı dilerseniz sizede verebilirim🙂

  12. Nihal diyor ki:

    >Merhaba Ece hanım.İnanın sizinle tanışmayı çok çok….çok isterim.Harika şeyler yapıyorsunuz.Sizin fikirlerinizle bende evimde birşeyler yapmaya çalışıyorum.Bu arada yeni bir kitap çıkaracağınızdan bahsetmiştiniz.Dört gözle bekliyorum.sevgilerimle…

  13. neduk diyor ki:

    >Ben biliyorum. Allah size çoktaan ''Yürü yâ kulum'' demiş. Umarım bu daha başlangıçtır. Siz de kendi markanızla mağazalar açarsınız. Sevgiler.

  14. NERİ diyor ki:

    >Ece Hanım,yine çok güzel objeler göstermişsin.Hayranlıkla izledim.Gelişmelere senin adına çok sevindim,yolun açık olsun,sevgiler.

  15. Ufuk'ta mutfak diyor ki:

    >Harikulade çalışmalarınızı ve bu çalışmaların peşi sıra gelen hayatınızdaki güzel gelişmeleri memnunlukla, hayranlıkla ve heyecanla izliyorum. Çevremdeki hemen hemen herkese sizin blogunuzdan bahsedip muhakkak, bakmalarını tavsiye ediyorum. Yüzyüze olmasa da iyi ki sizi ve sayfanızı tanıdım. En sıkı takipçileriniz arasında yerimi kimselere kaptırmayacağım:))) Kocaman sevgilerimi ve selamlarımı gönderiyorum…

  16. Şehnaz diyor ki:

    >ececim süper bir haber vedin canım…senin kalbinin güzelliği yüzüne vuran ender insanlardansın…o yüzden yolun hep açık olur inşallah…belki adadandada bir şube açarsın…o zaman seninle irtibata geçmek isterim…çünkü senin izleyicin senin sevdiğin şeyleri seviyor…..hayırlı olsun canım…

  17. Rocío diyor ki:

    >Hola!!! Preciosas fotos, como siempre. Me hace mucha ilusión ver en tu blog uno de mis trabajos, aunque no entiendo bien lo que dices con el traductor. De todas formas gracias.Besos y feliz semana,

  18. fidoş diyor ki:

    >canım Ece'cim,süper bir haber,sanki teklif bana yapılmış gibi çok sevindim:)))))işte budur dedim,herşey asıl şimdi başlıyor,hazır ol:))))))arkası çorap söküğü gibi gelecek,gör bakfidoş demişti dersingönülden kutluyorum ve bu piyasadaki kurtlar korksun senden,çünkü gerçek bir yaratıcı geliyor:))))))çok öpüyorum senibol başarılar diliyorum

  19. colette diyor ki:

    >Sevgili Ece Hanım çok kıskanıyorum öğrencilerinizi çoook .Ben neden Ankara'da değilim daha güzeli siz neden İzmir'de değilsiniz?

  20. Sibella diyor ki:

    >Yaa bu yazıyı ve haberi nasıl kaçırmışım inanamıyorum. Öyle bir yoğunluk içindeyim ki bu aralar Ece'cim istediğim hiç bir şeye doğru düzgün vakit ayıramıyorum. Corner haberine de bayıldım arkadaşım, ben de Nedret ablaya katılıyorum ve kendi markanla kendi mağazalarını açmanın çok yakın olduğunu düşünüyorum Ece'cim bu sadece bir başlangıç. Kutluyorum seni ve o güzel yanaklarından öpüyorum 🙂

  21. gamze diyor ki:

    >ECE HANIM SÜPER BİR İNSANSSINIZ BAYILIYORUM YAPTIKLARINIZA.SİZİN GİBİ OLMAK İSTERDİM AMA NERDE.ÖĞRENCİLERİNİZ ÇOK ŞANSLI YÜZÜNÜZDEN DURUŞUNUZDAN BELLİ İYİ BİR İNSAN OLDUĞUNUZ.KEŞKE ANKARADA YAŞASAYDIM DİYORUM.BAŞARILAR DİLİYORUM

  22. >Çok güzel parçalar varmış gerçektende.

  23. Anonymous diyor ki:

    >Merhaba Ece Hanım,Sherwood sitesini gezerken sizin blogunuzla karşılaştım.Sherwood taklitlerinin bulunduğu mağaza nerede? Fiyatlar malum..bir kaç parça keyfli masif country mobilyaya her yerde rastlanamıyor…Çalışmalarınızda başarılar diliyorum.Saygılarımla.,,İnci.

  24. >Just love this!greetings from Holland,Ineke

  25. Filiz diyor ki:

    >ne kadar güzel haberler bunlar böyle,tebrik ederim,o mağazadan buralarda yok ama eğer birgün gidersem sizin ürettiğiniz aksesuarları görmek beni çok mutlu edecek:)çalışmalarınızı beğeniyle takip ediyorum.sevgiler

  26. >Tebrik ederim. Gün geçtikçe başarınıza başarı katıyorsunuz:)

  27. ÖZNUR diyor ki:

    >Sevgili Ece,Senin izlediğin Bloglardan biri olan Shabby Country'nin Mayıs 2010 tarihli bölümüne bakarsan senin Blog'undan fotoğrafları" Maravilloso Blog "- Harika Blog'dan fotoğraflar olarak yayınlamış. Belki bilgin vardır ama açıp da görünce hem şaşırdım ve hem de çok sevindim. Bilgine sunulur. Sevgiler.


Bir Cevap Yazın

