>Mehtap ve Yasemin

>

Hep söylüyorum ya…
Her zaman tasarımcı ben oldum, kimselere kaptırmam!!!..
Biraz o konuda kendime güvenirim, müşkülpesentim, zor beğenirim.
GetAttachment18

Ama….eğer, atölyedeki sevgili arkadaşlarım…, gizli kahramanlar!!!! olmasa… Zor giderdi bütün bu benim karışık ve heyecanlı ve bitmek bilmeyen istek ve hayallerimin olduğu ve (Allaha çok şükür ki) çoğunu gerçekleştirdiğimiz işler…Hele ki Pırıl Pırıl!! parlayan kızlarımız olmasa!!!

Bu gece, ” Evim” dergisinde…..

Fullscreen capture 30.10.2010 005548
kendi evimi görünce………..DSC_0066
bir süre “evimde, salonumda” oturdum ve hüzünlendim…

Yıllardır atölyedeki, gizli kahramanlar ve ben, iyi ve kötü günlerimizde, hep beraber bazen kavgalı, bazen sarılarak koşuşturup duruyoruz. Onlar için ne desem az…
Umarım, yaşadıklarımızdan, benimle olmaktan mutludurlar…
Ama şimdi, bizi tanıyanlar hemen anlayacaklardır…

Şu tekerleme bize tam oturuyor…
“Bindik bir alamete, hep beraber gidiyoruz kıyamete”…(Burada “kıyamet”, kötü anlamda değil kesinlikle…Yani, bilinmeyene doğru gitmeyi ima ediyor diyelim)

Biliyorum çok alakasız olacak ama tekerleme deyince aklıma Mehtap,…. Mehtap deyince de, onun, meşhur tekerlemesi , aklıma geliyor.. söylemeden geçemeyeceğim.

“Hay Hak, bir çuval altın bırak.”

Belki 1000 küsur defa, çalışırken, atölyede yemek molasında, kahve içerken, vs., yıllardır, Mehtap bu sözü söylemiştir ve hala da söyler…

Ne dersin Mehtap?

Çuval kapımıza doğru gelmeye başlıyor mu ne? …..Çok meşhur ve zengin olunca da bu sözü söylemeye devam edecek miyiz?

mehtuş

Mehtap’ım, benim gizli kahramanım, yağlı boya eskitme sultanım…Herşey için çok teşekkürler…

Ama şimdi Mehtap’ı en çok kim sever biliyor musunuz?

Bilemediniz değil mi?

Canım oğlum, CAN…
054
Mehtap’ta Mehtap, varsa yoksa Mehtap….
014

Bu arada….Mehtapcığım, bugün sana anlatmaya çalıştığım saat işte buydu..

113-1363_IMG

Yasemin….Hu hu….neredesin? Eminim atölyede, yine karıştırdığımız bir yerleri düzeltmekle meşgülsündür….Sen olmasan herhalde sudan çıkmış balığa döneriz, nerede ne var, hayatta bulamayız, artık canımızdan bezip atölyeyi terk edip gideriz….
015
Canım Yasemin’ciğim, çalışkan, düzenli, tertipli arkadaşım benim….

Valla, hayret ediyorum, benim gibi, disorganize, herşeyi unutan, her dakika karar değiştiren, etraf toplamaktan nefret eden birine yıllardır (10 sene oldu mu?) nasıl tahammül ediyorsun acaba?Herşey için çok çok teşekkürler…

Yasemin? Ya da, öğrencilerin deyimi ile “Yasemin hocam?”
Senin de, bugün, “hani, evraklığın üzerinde mavi resimler vardı” dediğin de buydu değil mi? Mavi değil, kahveymiş kardeşim….

Picture_042

Eeeee, eski resimlere dalmışken….Eskilerden bir demet….

Şimdiki bebeklerden evvel, bu bebeklerimiz pek bir revaçtaydı….Yenileri bulunca, papuçları dama atıldı!!115-1517_IMG

Muhteşem hanım’ın kapı gazeteleğini hatırlıyor musunuz? Nedense canım Muhteşem hanımı anmak istedi bu gece….!!!!!!115-1532_IMG

115-1525_IMG
Aaaaa…Dikkat ettiniz mi? Noel babayı, bir de, boyutlu kalem ile süslüyormuşuz…Hemen, yarın, yeni yapılanlara, bunu uyguluyoruz arkadaşlar….
113-1344_IMG
Bu kapı gazeteliğini gel de şimdi yapma…Unutmuşuz kaç zamandır…Mehtap…..hemen yarın kırmızı beyaz güneşlikleri kesersin değil mi? Mehtap’ın herhalde 100.000 defa duyduğu söz….

“Mehtap hanım, ne olur benimkileri hemen keser misiniz?…….!!!!!!!!

Taaaa eskilere gitmişken, eski mutfağımızı da pek bir özlemişim…Bak, yine gözlerimden yaşlar süzülüyor…..114-1464_IMG

Herkesin huzurunda, siz sevgili gizli kahramanlarıma, hepinize çok teşekkür ediyorum…Biliyorum, Aycan Hanım dolayısı ile hüzünleneceksiniz ama bu güzel resimlerle sizleri tekrar kucaklıyorum.İyi ki varsınız.114-1463_IMG

İŞTE DİĞER GİZLİ KAHRAMAN…BUKET!!!! Bu resimde gizli….
Resmin en solundaki, siyah kazaklı, kot etekli güzel arkadaşım…
Buket bizim eski hocamız, atölyenin müdürü, herşeyimiz, hepsinden önemlisi…benim sevgili arkadaşım….Ama böyle olmayacak…daha sonra Buket’le ilgili ayrı bir yazı yazayım…Bir bilseniz, ne hikayelerimiz var, ne hikayelerimiz…Buradan seni de çok öpüyorum sevgili arkadaşım….
114-1462_IMG
115-1508_IMG

Sevgili blog arkadaşlarım, sizlerde iyi ki varsınız…Sizi, unuttum sanmayın….Size de herşey için çok teşekkürler…

10 sene sonra, buralarda, sizler hakkında da hikayeler anlatıyor olacağım, kim bilir?


23 Yorum on “>Mehtap ve Yasemin”

  1. Kitchen Witch diyor ki:

    >Zaman farkindan dolayi yine ilk yorumu ben birakiyorum.. Insanin SIKI doslarinin olmasi cok harika bisey.. Hele ki uzaktaysaniz daha iyi anliyorsunuz kiymetlerini ve hic bizaman nekadar uzaga gitsenizde aranizdaki bagin kopmayaacgini anliyorsunuz.. Bu dostlarimdan biri bana bi siir yollmamisti bende hemen sizinle paylasmak istedim.. Sevgiyle kalin Ece hanim. Dostları olmalı insanın, Aynen gemilerin limanları gibiZaman zaman uğradığınYükünü boşalttığınDalgalar dininceye kadar beklediğin koynunda,Sonra açık denizlere uğurlamalı seni, Geri döneceğin günü bekleme umuduyla Bazen rüzgara o açmalı yelkenini Yanağına konan bir öpücüğün coşkusuyla Halatlarını çözmeli, Seni çok ama çok özlemeli.Dostları olmalı insanın, Ermiş, bilge, hayatı ezbere okuyabilen Düşünmediklerini düşündüren. Seni bir cambaz ipinde güvenle tutabilen, Gerektiginde senin için ateşi yutabilen Yolunu ısıtan ustan olmalı.Şekillendirmeyi öğretmeli hayatın çömleğini Ve, sana verebilmeli soğuk bir kış gününde Üzerindeki tek gömleğini.

  2. zeynep bayram diyor ki:

    >çok güzel dostluklarınız var,ve var olanlarda çok şanslılar bence.hak da altın çuvallarını yolluyor bence siz bir depo ayarlayın:)))(maşallah diyelim,nazar filan değmesin)

  3. red purple diyor ki:

    >yaptıgınız hersey mukemmel gorunuyor. elınıze saglık. gercekten bayıldımmmmm.

  4. >O kadar güzel şeyler yapıyorsunuzki , verdiğiniz emeğe , ortaya çıkardığınız ürünlere ,zevkinize , her resimdeki tebessüm eden halinize hayranım🙂 Annemle bloğunuzun sıkı takipçileriyiz ve en yakın zamanda atölyenizi ziyaret etmek niyetindeyiz. Bloğunuza baktıkça ilerde evimi nasıl dekore etmek istediğim daha da şekilleniyor,siz benım ilham kaynağımsınız !!!Ellerinize & yüreğinize sağlık..sizin ve güzel dostlarınızın elbette🙂 sevgiler..

  5. Ülker diyor ki:

    >İlk yorumun üzerine ne yazılır bilemedim. Ne mutlu size ki, böyle güzel dostlara sahipsiniz. Hayat onlarla güzel…Bloğunuzu sürekli takip edip, öneriyorum. Bu harikalar diyarından herkesin haberi olmalı. :)Sizlerde bu birikim ve enerji oldukça, bizlerde de bu heves ve merak oldukça, daha ne sürprizler ve güzelliklerle karşılaşacağız kimbilir…Ellerinize, yüreğinize sağlık Ece Hanım.

  6. zeynep diyor ki:

    >öyle içim ısınıyor ki sizin şu güzel dostane sözlerinizi duydukça, nasıl sahip çıkıyorsunuz yanınızdakilere nasıl vefalısınız..imreniyorum doğrusu..Sizi tanımak sizinle çalışmak biryana yanıbaşınızdan ayrılmak bile istemiyorum ben..Anakaraya gelmeyi belki biraz HATTA EN ÇOK da bu yüzden istiyorumsevgilerimlezeynep..

  7. DEKOR GURU diyor ki:

    >Mutluluk dostların ile muhabbet ederken zamanın nasıl geçtiğini anlamamaktır diye bir söz vardır, bir de Yalnız insan Merdivendir hiçbir yere varmayan diye bir şiir, böyle bir dostluğu oluşturup sürdürmeniz ve paylaşmanız ne kadar güzel, size birlikte mutlu nice günler, seneler…Bu arada dostluğunuzun güzelliği eserlerinizden okunuyor hepsi çook şeker ve güzeller:)

  8. mariona diyor ki:

    >Unos trabajos preciosos¡¡¡¡una maravilla

  9. guest from izmir diyor ki:

    >Sıcacık ve rengarenk Atolye Beyaz ailesini kucaklıyorum ve öpüyorum.Dilerim uzun yıllar,bu güzel ailenizle,harika projelerinizle bizlerle olursunuz.Eski mutfağınız çok güzelmiş,bayıldımm.Evinizdeki masanızı da çok beğeniyorum.Benim masam da aynı şekilde,zarf şeklinde katlananlardan.9 yıl önce evlenirken sitelerden almıştık.Beyaz renk çok yakışmış o masaya.Bu arada sevgili kitchen witch in paylaştığı şiire de bayıldım,çok duygulandım.Ben de günün konusuna uygun bir sözle yazımı sonlandırmak istiyorum.Hep böyle içten ve sevgiyle kalın.Gözleriniz hep sevginin ışıltısıyla parlamaya devam etsin.Gerçek dostlarımız tanrının bize vermeyi unuttuğu kardeşlerimizdir…

  10. neduk diyor ki:

    >Allah birbirinize olan açık kalpliliğinizi bozmasın. Birliğiniz sayesinde daha çook ilerlersiniz. İnşallah arkadaşlarınız da bunun idrakındadır. Menfaat kavgaları olmadan, hakkaniyetle paylaşarak bol bol kazanmak, rahatça harcamak nasibolsun sizlere. Sevgiler.

  11. MARİFETLİ PERİ diyor ki:

    >Sevmek, sevilmek o kadar önemli ki. İnsanın etrafında onu takdir eden seven, destekleyen dostları olmasa bütün bu yaptıklarının bir değeri olmazdı herhalde. Dostlar yıldızlar gibidir, bazen görünür, bazen kaybolurlar. Ama daima orada olduklarını bilirsin… Yıldız gibi ışıl ışıl dostların var. Hep görünsünler dilerim.Sana ve gizli kahramanlara sevgiler.

  12. fidoş diyor ki:

    >Canım Ece'cim,keşke imkan olsa da ben de senin eteğinin etrafında dört dönsem ve karşılığında da sadece beni de bu çok sevdiğin dostlarının arasına katsan:))))vefalı insanlar bu dünyada az kaldı çünküsen herkese her zaman teşekkür etmeyi biliyorsuninsanlar teşekkür etmeyi unuttular inankineyse canım arkadaşım sen çuval lazım olunca haber ver,ben senin için çuvalları dikmeye başlıyorum:))))allah her zaman istediğinden kat kat daha fazlasını versin sana ve ekibinemutluluğunuz,dostluğunuz gün geçtikçe daha da büyüsün ve güçlenintüm dünya sizden bahsetsinve sen bunu en kısa zamanda da başarıcaksın gör bakçok çok öpüyorum seni

  13. ÖZNUR diyor ki:

    >Sevgili Ece,Dün telefon'da söylediğim gibi Blog'da yazın çıktığının sabahı hemen Evim Dergisini aldım. Derginin Ankara Ekine baktığımda sanki bir yakınımın evine bakar gibi baktım. İnan çok mutlu oldum. Ayrıca, Blog'un sayesinde tüm bu güzellikleri bizlerle paylaştığınız için başta sen olmak üzere Sevgili Mehtap,Yasemin,Aycan ve Buket Hanımlara çok teşekkür ederiz.Sizleri sevgiyle kucaklıyor, dostluğunuzun hep böyle devam etmesini diliyorum.

  14. Anonymous diyor ki:

    >onlar çok tatlı kızlar ne zaman malzeme almaya gitsem her türlü kolaylığı sağlarlar hiçbir zaman surat sallamazlar oldukları gibidirler seviyorum ben onları yakında geliyorum canlar füsun

  15. guest from izmir diyor ki:

    >Evim dergisini aldım.Büyük bir heyecanla ve aceleyle açtım paketini.Ama sizin evinizin fotoğraflarını göremedim.Evim dergisinin Ankara ekide mi var?Ama haksızlık buuu:(Blog sayfasına ekler misiniz lütfeenn…Biz gariban izmirlilerin de görmeye hakkı yok mu? :)Evim dergisine bu sebeple teessüflerimi gönderiyorum:) sevgiler:)

  16. >Unas fotos preciosas!!!!Saludos desde Tenerife.

  17. zeynep bayram diyor ki:

    >ece hanım dergiyi yeni aldım aceleyle karıştırdım,yok yok yok ,şaşırdım acaba ben mi yanlış hatırlıyorum kasım da değilde aralık da mı yayınlanıcak diye düşündüm ,bloğa tekrar baktım ve öznur hanım ın yazdığına göre ankara ekindeymiş.ben gerçi sizin evin her detayını biliyorum ama neden böyle birşey yapıldı anlıyamadım.burdan EVİM dergisini kınıyorum:)) çok kızdım çok ,yıllardır alırım.onları protesto mu yapsam, duyarlar mı ki?

  18. Anonymous diyor ki:

    >Nasıl yani? Biz Ankara'da oturmuyoruz diye, o güzel evinizi bir de Evim dergisinin objektifinden göremeyecek miyiz? Benim de sabah ilk işim dergiyi almak oldu, ben de anlayamamıştım nerede olduğunuzu.Protesto ediyorum, tanışmıyoruz ama Zeynep hanıma katılıyorum, nasıl duyuracağım bunu? Bunca modern evi, paralar dökülüp, yaşanmamış evleri dergilerde görmekten bıktık. Blogdan, sizin evinize baktığımda, yabancı bir dergide geziniyorum zannediyorum.Neden bunu görmüyorlar? Yazık, bütün Türkiye'nin görmesi gerekirdi.Ben de kınıyorum. Yolunuz açık olsun, başarılarınız kat kat artacaktır..Mürüvvet Ölmez

  19. Anonymous diyor ki:

    >yıllardır aldığım dergiyi artık bıratım dün itibari ile. kınıyorum. ve bu konuda çevremdeki herkesi de örgütleyeceğimtuğba

  20. Anonymous diyor ki:

    >Koşarak gidip aldım ama sizin evin resimleri yoook.Kınıyorum ne olursa olsun bi daha asla almicam. fatoş

  21. Antep Gelini diyor ki:

    >Merhabalar,Böylesi güzel dostluklar, arkadaşlarla gelinen bu noktada umarım çok daha büyük mutluluklara, paylaşımlara açarsınız kollarınızı…Allah hepinizin yüzünden gülücüğü eksik etmesin…Bu arada dergiyi ben de kınıyorum. Böylesi muhteşem bir evi ek'te değil de derginin ta kendisinin içine koymalıydılar.Hayalkırıklığına uğradım. Çok canım sıkıldı, hem de çok…Dergiyi ben de kınıyorum!!!

  22. Meyra diyor ki:

    >ece hanım merhaba.2 yıl bende ahşap ve cam boyamayla ilgilendim çok zevkliydi:)ama bu cici evin içinde kayboldum sanki…rüya gibi.elime tekrar zımpara alasım geldi sevmediğim yanı olduğu halde:)en kısa zamanda atölye beyazın kapısını çalıcam tanıştığımız için mutlu mesut olucam:))

  23. tarcinmoscow diyor ki:

    >Ece Hocam🙂 Harikalar yaratmışsınız ki bundan şüphem yoktu zaten. İzninizle blogunuzu favorilerim arasına ekliyorum. Atölye Beyaz'da olmaktan çok keyif alıyorum. Hepinize teşekkürler.Pazartesi sabah grubundan Seden🙂


Bir Cevap Yazın

