>EVİM DERGİSİ

>

DSC_0438

EVİM DERGİSİ
Çıktığı günden beri almaya dikkat ettiğim dergilerden birisidir Evim dergisi. Bir kere çok temiz ve kıvamında bilgi veriyor, hala birşey almaya karar verdiğim zaman önce eski Evim dergilerini karıştırıyorum, mutlaka da bir örnek buluyorum. Ona göre alışverişe çıkıyorum. Fiyatı da herkesin alabileceği düzeyde olunca, almamak için hiçbir neden görmüyorum…Dekorasyondan hoşlanıyorsanız, mutlaka biraz araştırmanız, çeşitli yayınları takip etmeniz gerekiyor…Bunun için Evim dergisi Türkiye’deki en ucuz ve en yararlı seçeneklerden birisi.

Geçen sene ağustos ayı idi. Evde Evim dergisini okurken birden “neden olmasın” dedim ve kalkıp bilgisayarımın başına gittim ve Evim dergisine çok kısa bir yazı yazıp blog adresimi verdim, “vakit ayırıp sayfama bakarsanız çok mutlu olurum” dedim. Hemen ertesi gün Yayın Yönetmeni Sevda Barandır’dan acele bir cevap geldi, “Ece hanım, çok yoğunum fakat blogunuz bir harika, yoğunluğum biter bitmez uzun uzun inceleyeceğim” . Bu kısacık mesaj beni nasıl mutlu etmişti, şimdi hatırladım, gece mutluluktan uyuyamamıştım…Birkaç gün sonra Sevda hanım yine bana döndü ve bu sefer yapabileceğimiz projelerin yazılı olduğu uzun bir mesajla….

Buradan Sevda hanıma’a tekrar çok teşekkür ediyorum.
Evimde her zaman zevkle okuduğum bir dergide (fırsat bulupta gönderebiliyorsam) bir sayfamın olması, kendi evimin 7 sayfa boyunca kasım 2010 sayısında Ankara ekinde yer alması benim için nasıl gurur verici anlatamam…Sevda hanım ve ekibi Kasım ayında biz Ankara’lılara jest yapmışlar ve bir sürü mağaza, alışveriş edebileceğimiz önemli noktaları, burada bulabileceğimiz özel bir takım ürünleri tanıtan bir Ankara eki çıkarmışlar…Ankara ekinde bolca ” Sherwood” adının geçmesi daha da bir hoşuma gitti, ne yalan söyleyeyim…

Ankara eki sadece Ankara’da yayınlandığı için Sevda hanımın bana mail olarak gönderdiği “kendi evimin” dergi sayfalarını sizlerle burada paylaşmak istedim…Bu gurur verici, torunlarıma bile anlatıp, gösterirken mutlulukla gülümseyeceğim değerli anıyı bana sağlayan tüm Evim dergisi ekibine tekrar teşekkür ederim.

Sevda hanımın her zaman bana çok güzel önerileri var…Ama ben zaman ayıramıyorum ki…Ah, şu zaman problemi olmasa…Uyumaya çözüm bulsalar, biraz daha iş yapabilir miydim acaba? Neyse, yapabilirsem, İnşallah her ay, eski bir objeyi yenileme sayfası ile “Evim” dergisinde hep sizlerle olabileceğim.

BİZİM EV
Gelelim bizim eve…Sizi bir kere daha evimde, şöyle bir gezdireyim, ne dersiniz?

Picture 1-3

Picture 1-2

Picture 2-1

Picture 2-2

Picture 3-1

Picture 4

İSTANBUL’DAN ZEYNEP VE ÖZLEM’İN NİKAHI
Zeynepinevi.com‘dan Zeynep geçen hafta Ankara’da bizimleydi…
Çok sevdiğim Özlem arkadaşımı Larry’le evlendirdik.
Arkadaşları olarak Ahu, Aygün ve ben ona evlilik hediyesi olarak ta İstanbul’dan Zeynep’i çağırdık…
İyi ki böyle bir vesileyle kısa zamanda tanıştık…Tanıştığım bütün blog sahipleri şimdiye kadar hep çok güleryüzlü, sakin, verici ve hayatı seven insanlar…Sizlerle aynı ortamı paylaşmaktan bir kere daha çok haz duydum.

Teşekkürler Zeynepciğim, bir daha ki sefere kadar kendine çok iyi bak. Nikah fotoğraflarını daha büyük ve kaliteli görmek isterseniz buyrun Zeynep’e….

Kız tarafı olarak, sabah soluğu kuaförde aldık…

Öhö…Öhö…Gelin makyajını da bendeniz yaptı…Çok güzel oldu, söylemesi ayıp!!!!












17 Yorum on “>EVİM DERGİSİ”

  1. Şehnaz dedi ki:

    >ececim hayatta cesaretli omanın insanlara yeni fırsatlar sunduğunu bir kez daha kanıtlamış oldun…ama birde senin gibi yetenekli olmak gerek…senin sıkı bir takipçin ve hayranınım…sırf seninle tanışmak için ankaraya gelmeyi düşünüyorum..yüzündeki asalet bile senin ne kadar temiz yürekli bir insan olduğunu gösteriyor…evet içimden gelenleri yazdım..hep başarılarının daim olmasını diliyorum..sevgiler canım..

  2. zeynep bayram dedi ki:

    >aaa zeynep cim ankaraya da gitmiş,yine harka pozlar yakalamış,hoş bir hediye olmuş doğrusu ece hanım………Evim dergisinde göremedik ama blogdan bizlere yayınladığınız için teşekkür,bende bu dergiyi biriktiren tek ben sanırdım:)))yeni evli çifte de MUTLULUKLARRRRR..

  3. Venuste Hayat dedi ki:

    >evim dergisini bende elimden geldigince her ay takib etmeye calisirim… gercekten begenerek okurum her sayiyi. bu ay henus alamadim ama markete yolum dustugunde hemen bir tane edinecegim. daha detayli inceleyebilmek icin o guzel evinizi 🙂 zaten hersey harika gorunuyor basarilarinizin devamini dilerim, sevgiler Venus

  4. Kitchen Witch dedi ki:

    >Ahh ah ne diyim.. burda gurbette uzaktan baktim iste dergi fotograflarina.. Iyiki eklediniz de bizde faydalandik bari.Ece hanim saclariniz da harika olmus bu arada.. Dugun gunu hava da guzelmis gelinin sansina, cok guzel fotograflar olmus. Mutluluklar diliyorum.. Sizi hemen hemen en basindan beri takip ediyorum ve goruyorum ki hic bi basari durup duruken gelmiyor.. Sizin cabaniz , mucadeleniz beni nasil cesaretlendiriyor anlatamam.. Iyiki sizi bulmusum ve iyiki varsiniz. Lutfen paylasimlarinizi bizden esirgemeyin. sevgilerimle

  5. pofiş♥ dedi ki:

    >bu güzl çifte bir ömür boyu mutluluklar diliyorum…evim dergisini bende çok severim ama senin çıkıcağını bildiğim için ilk günden koşa koşa gittim aldım:)ben bile senin adına ne kadar mutlu oldum…kim bilir sen ne kadar sevinmişsindir:)çok çok çok seviyorum herşeyini…

  6. guest from izmir dedi ki:

    >Evim dergisindeki,evinizle ilgili sayfaları bizlerle paylaştığınız için size ve Sevda Hanıma teşekkürler…Evinizin bütün detaylarını Blog sayfasını ve tv programınızı takip edenler,hepimiz biliyoruz belki, ama,çıktığından beri,her ay severek takip ettiğim bir dergide görmekte ayrı bi keyif.Eve yeni bişeyler almaktansa eski eşyaları yenilemek,yada ufak değişikliklerle hoşluklar katmak,eşyanın yaşanmışlığına farklı bir değer katıyor ve insanı baktıkça mutlu ediyor gerçekten.Bunu ben yaptım,yeniledim diye kullanmak çok güzel:)Şu aralar evdeki ayakkabı dolabını boyuyorum.İçinin,dışının,raflarının boyası derken baya uzun sürdü.Ama sonuçta ortaya çıkan güzelliği görmek herşeye değiyor.Özlem Hanıma mutluluklar dilerim…Güneşli ve güzel bir pazar dileğiyle…Kucak dolusu sevgiler…:)

  7. zeynep dedi ki:

    >Benim için de orada olmak sizi tanımak harikaydı ve yolda dönerken bile keşke daha çok kalabilseydim dedim.. Yakınlığınız, içtenliğiniz için bir kez daha ben teşekkür ederim..AA unutmadan evim dergimi ve ankara ekini aştiden aldım otobüsüme öyle bindim=) Dergi sayfalarında görmek bile öyle güzel ki o masal evi:)Özlemi şayet gitmeden yeniden görme imkanınız olursa benim için de sarılın olur mu aa birde ahuyu da öpün tabii:) atölyedekilere de çok selam:)Ben de yazımı yayınladım düğüne ait diğer kareleri büyük halleriyle görebilirsiniz, atölye ve onun resimleri de bir sonrakine:)

  8. Tan dedi ki:

    >ah ne şanslıyım dün dergiyi ankaradan alıp bugün de yolculuğa çıktım. akşam sabırsızca kıvrandım durdum ama açmadım özellikle, yolda, arabada, keyifle okumak için:) bir kez daha mest oldum gördüğüm güzelliklere. çiftlre de mutluluklar diliyorumm.

  9. colette dedi ki:

    >Bu güzel evi yalnız Ankaralılar'a göstermek olur mu?Biz de isteriz…İyi ki yayınladınız da gözümüz gönlümüz şenlendi ama bloglara girmeyen bir çok kişinin haberi olmadı değil mi ama?Güzel evinizde siz ve değerli aileniz -tabii kediler de bu aile tanımına giriyor-huzur mutluluk ve sağlıkla yaşayın.Arkadaşlarınıza da ömür boyu mutluluk dileklerimle…

  10. Lavanta Bahçesi dedi ki:

    >İyiki paylaştınız evinizin fotoğraflarını bizlerle çok çok güzel gözüküyor, keşke derginin içinde olsaydı bu fotoğraflar şöyle canımız sıkıldıkça dergiyi açıp açıp baksaydık, esinlenseydik…Zeynep ile bir araya gelmenize çok sevindim, kendisini şahsen tanıma şansım olduğu için ne kadar samimi ve pozitif enerji dolu olduğunu biliyorum, sizinde öyle olduğunuza şüphem yok .)çok güzel fotoğraflar çekilmiş, güzel dostluğunuz yansımış karelere… yeni evli çiftin bir ömür mutlu olmasını dilerim.Sevgiler,Ahu

  11. fidoş dedi ki:

    >Ece'cim,makyaj da mı yapıyorsun,yok artık daha nelerne olsa boyuyorsun,sanatını konuşturuyorsun yani:))))gelin zaten güzel,senin ellerinde daha da güzel olmuşmutluluklar diliyorumsenin saçlarına da bayıldım:))))ben de dergiye bakıyorum,bakıyorum,bulamıyorum:))))iyiki yayınladın,çok teşekkürlerseni çok iyi gördüm,mutluluğun daim olsun arkadaşımçok öpüyorum

  12. füsfüs dedi ki:

    >o ev sizin miydi?? görür görmez bayılmıştım ben de, bir bloggera ait olması ise nedense beni daha da mutlu etti. ben de sadece 1 hafta sonu ankaradaydım ve dergiyi oradan aldım ankara eki ile beraber. blogunuzu zaten izliyordum ama geçmişi de eşelemek lazım onu anladım. sevgilerimle

  13. Beyazkkelebek dedi ki:

    >Way süper. Gerçekten çok istediğimiz zaman elde edemiyeceğimiz birşey olmuyor. Sizde harika bir fırsat yaratıp bu güzel projede yer almışsınız. Ne kadarda güzel…Zeynepi bende tanıma fırsatım oldu blog toplantılarından gerçekten pozitif ve güler yüzlü bir kişi…Bu arada 2 haftadan beri Pazartesi günlerini Biz bize programı saat 14.10 da ama sizi göremedim.Bilgileri bizlere ulaştırırsanız çok sevinecem çünkü arşivimde sizin çalışmalarınızın eksik olmasını istemem.Sevgilerimle Beyazkkelebek

  14. >Ece Hanım merhaba, blog sayfanızı Zeynepin evinden buldum tesadüfen ve keşke daha önce rastlasaymışım diyorum! Harika fikirler, harika işler bayıldım bayıldım! Ankara'da olmanız beni ayrı bi mutlu etti çünkü ben de Ankara'ya taşındım yeni. Sayfanızı tam olarak keşfedemedim o yüzden tam detayını bilmiyorum ama sanırım bir atölyeniz var, bi gün yolumu düşürücem mutlaka yakından görmeliyim bu güzellikleri! :)Bu arada sayfanızı dekorasyon fikirleri arayan başka bi bloggera önerdim link vererek, bilginiz olsun istedim ^_^ şu sayfada:http://www.nilerturk.net/Elinize sağlık tekrardan, görüşmek dileğiyle…

  15. >Ece Hanım, nasılsınız? Özledik yine… Televizyon programı hakkında bilgi verir misiniz? Yeni yayın saatini takip ediyorum ama sizi göremedim. Ne zaman başlıyorsunuz? Zaten ekose de yarım kaldı, göremedim:) Geçenlerde Fidoş da beni aradı. Sen biliyor musun, programla ilgili birşey, diye sordu. Yoğun olduğunuzu biliyorum ama sormaya karar verdim en sonunda.Sevgiler.Serap

  16. Elyse dedi ki:

    >happiest congratulations!thank you so much for always posting such nice comments on my blog!xoelyse

  17. fidoş dedi ki:

    >Ece'cim,hergün proğramı heyecanla izliyorum,yine yoksun yine yoksunnnnnnnne zaman izlicez seni tekrar?Geline yaptığın makyajda özellikle açık renk göz farının marka ve numarasını rica edicemmümkünse koyu rengin de:)))))şimdiden iyi bayramlar canım Ece'cimçok öpüyorum


Yorum bırakın