>İYİ BAYRAMLAR, İYİ TATİLLER…

>

DSC_0387

Merhaba arkadaşlar,

Bayram dolayısı ile 6 gün tatil var…Yani, keyfimiz yerindedir umarım.

Ben de, sizlere bayram hediyesi, atölyeden yeni sezon resimleri yayınlayayım bari dedim…
Atölyede yeni sezon başlayalı 1 ayı geçti ama ben bir türlü vakit bulup, resimleri ayarlayıp, kesip , düzeltip, flick’ırlayıp size ulaştıramamıştım…Gelin şimdi bakalım, 1 ay içinde, benim yeni öğrencilerim, hayatlarında hiç boya yapmayanlar çoğunlukta olmasına rağmen, nasıl güzel şeyler yapmışlar?

Önce yeni öğrencimiz, sevgili Serpil’in yukarıdaki ekmekliği ile başlayayım…Ama, doğru söyleyin…Tam yemelik olmamış mı? Otur uzun uzun sev, seyret bu güzel şeyi….

DSC_0385

DSC_0383
DSC_0386

Tabi ki, diğer öğrencilerimin yaptıkları da çok çok çok güzel oldular!!!!
DSC_0371
DSC_0369
DSC_0358
DSC_0430
DSC_0429
DSC_0425
DSC_0418
DSC_0415
DSC_0393
DSC_0378
DSC_0251
DSC_0060
DSC_0059
DSC_0056
DSC_0011
DSC_0006
DSC_0008

Yeni yıla 2 aydan bir zaman kaldı…Keşke 3 ayda bir yılbaşı kutlasak…

Bizim resimler ve süslemeler yüzünden istiyorum tabi ki…Ama gerçekten çok güzel resimlerimiz var ve maalesef çok az bir zaman için kullanabiliyoruz…Neyse, kırmızılar, yeşiller, yaldızlar….. yavaş yavaş atölyede bu renkler kullanılmaya başlandı bile…
DSC_0252
DSC_0373
DSC_0390

Siz de fark ediyorsunuzdur…Bazen, sevilen bir resmi bir sürü yerde kullanıyoruz… Aşağıdaki resim bunlardan birisi…Çok seviliyor, ne yapayım, ben de bol bol kullandırıyorum!!!
DSC_0366
DSC_0391

Bu senenin popüler resimlerinden birisi de aşağıdaki…Şimdiden 2 farklı öğrencime, tepsileri yaptık bile….
DSC_0003
DSC_0001

Atölyeden fotoğraflar…

Ciddi çalışan öğrencilerim…




Daha rahatlamış olanlar…

















hala bahçede çalışanlar….


Gecenin 10’unda, yorgunluktan ölürken, evlerine gitmeyip, hala “Sherwood” için çalışanlar!!!
DSC_0407

Beyhan’la birlikte yaptığımız, güzel fotoğraf çerçevesi ile huzurunuzdan ayrılıyorum…
DSC_0005

Unutmadan…..

Bir evvelki yazımda yeni projelerden bahsetmiştim ya…Hani aşağıdaki saat gibi, “onlarca yapmak istediğim obje ve boyama modeli var” demiştim ya…

Yavaş yavaş onları gerçekleştiriyorum da…Öhö, öhöö, pek bir güzel oluyorlar…Haber vereyim dedim…

Devamı sonraya….
DSC_0256

İyi Bayramlar, İyi Tatiller…..


28 Yorum on “>İYİ BAYRAMLAR, İYİ TATİLLER…”

  1. Kaymaklı Kadayıf diyor ki:

    >İyi bayramlar, iyi tatiller içim açıldı yine.Yine yeniden öğrencin olma ihtimalim oluştu,çok çok mutluyum detayları paylaşacağım yakında, çok çok sevgiler.Sinem, Bora Dora yani kaymaklı kadayıfın anacığı…

  2. >Çaliışmalar mükemmel yapanların ellerine emeklerine sağlık.Mutlu bayramlar diliyorum Sevgiyle kalın…

  3. aksungur46 diyor ki:

    >SEVGİLİ ECE HARİKA PAYLAŞIMLARIN İÇİN ÇOK TŞK.LER.SAĞLIKLI VE MUTLU NİCE BAYRAMLARA

  4. lolipu diyor ki:

    >yine bir birinden güzel çalışmalar, bakmaya doyamadım:)))

  5. zeynep bayram diyor ki:

    >yaaaaaaaaaa,bunlar çokkkkkkk güzel,istiyorum,istiyorum su bıdonluğu varya horozlu ve zuzulu onu,şirin aşçılıyı,pembe romantik kutudaki resimi,yukarıdaki beni benden alan saati hepsini,hepsini istiyorum ….. ben şimdi tatilde napıcam bu resimleri gördükçe içimde birşeyler beni hep dürtcek çok iyi bilirim huyumu ….ayrıca çalışmalarınızı istanbula taşıyın 10 kadar neki,sabahlara kadar gıkımı çıkarmam çalışırım,yalnız o kadar çok söyleniyorki bir gün olucak sanırım:))sizede iyi tatiller

  6. Sibella diyor ki:

    >Ben de sana iyi bayramlar diliyorum Ece'cim, Her zamanki gibi yine harikalar yaratmışsınız, en kısa zamanda tekrar görüşebilmek ümidiyle, sevgiler🙂

  7. >Ohhhhhhhhhhhhhhhhhh….Todo es MARAVILLOSO!!!!Saludos desde Tenerife.

  8. neduk diyor ki:

    >İyi bayramlaar Ece Hanım. Umarım biraz dinlenme fırsatınız olur. Sevgiler.

  9. mycitycottage diyor ki:

    >Yani Ece Hanim yıllardır gelir giderim söyle boya yaparken endamımi gösteren foto cekipte su güzel sitende bir defa gostermedin. Alınmayayım diyorum ama olmuyor ne yapalım kader utansınBu arada yapılanların hepsi harika ellerinize saglık

  10. ÖZNUR diyor ki:

    >Sevgili Ece,Bayram hediyemizi aldık ve de bizleri çocuklar gibi çok mutlu ettin. Yapılan işlerin hepsi de birbirinden güzel.Yeni evimize taşınma gayreti içindeyken bunları yayınlaman beni iyice stres'e soktu.En azından birkaçını denemem lazım. Özellikle kulakları olan nostaljik saati. Çocukluğumdaki çalar saatlere benziyor. Ama ne zaman, hangi arada derede yapayım bilmem.Hepinizin ellerinize sağlık. Bende senin ve sevdiklerinin ve de sana yazan tüm arkaşların Bayramını kutlar, nice bayramlara sevgi ve mutlulukla hep birlikte erişmeye dilerim. Kocaman sevgiler.

  11. dshandmade diyor ki:

    >Herkesin ellerine sağlık. Hepsi şahane olmuş. Mutlu bayramlar:)

  12. hobivakti diyor ki:

    >İyi bayramlar. :)Bu arada çalışmalar harika olmuş.

  13. Meleğin Dünyası diyor ki:

    >Hepsi birbirinden güzel.Herkesin emeğine sağlık.Mutlu Bayramlar ve İyi tatilller….

  14. guest from izmir diyor ki:

    >Yine herşey birbirinden güzel.Saat gerçekten harika olmuş.Sevdiklerinizle geçireceğiniz nice güzel bayramlar diliyorum…:)

  15. tarcinmoscow diyor ki:

    >Bayramınız kutlu olsunnnnn

  16. Kitchen Witch diyor ki:

    >Ece hanim, oncelikle iyi bayramlar dilerim.. ay bu yeni resimlere bak bak doyamadim.. nasil hummali bir calismaa.. atolye kalabaliklasmis.. civil civil.. ay ben sizin resimlere her bakisimda Turkiyeye geri donmeye karar veriyorum. aammaan diyorum kesin donus yapayim , hayat var orda.. cok imreniyorum vallaa.. yeni baslamalarina ragmen arkadaslarin calismlari da harika olmus.. tebrik ediyorum ,eee tabi hocalari kim..🙂 ellerine saglik herkesin.. sevgileren uzaktaki takipciniz..

  17. fidoş diyor ki:

    >Ece'cim,kulakların çınladı mı:)))))İstanbul kursuna yanımda gelen arkadaşım Asude'ler ve başka arkadaşlarım bayram ziyaretine bendeydiler ve uzunca bi süre senden konuştuk yine.sen artık benim evimin bir ferdisin:)))))atölyende yapılanların hepsi muhteşem olmuşlar yine,ellerinize sağlıkhepinizin bayramı kutlu olsunseni çok çok öpüyorum arkadaşım

  18. Sweetladyelaine diyor ki:

    >Beautiful! I love the trays! Such talented ladies! Thank you for sharing…

  19. imez diyor ki:

    >Her zaman sizin takipcinizim, Ama özellikle canım ne zaman sıkılsa umutsuzluğa düşsem ilk geldiğim kapıdır Bloğunuz, kapısını açtığım da içim açılmaya Dünya'ma umut dolmaya başlar. Ömür boyu sizin öğrenciniz olmak için neler vermezdim. Mesafe uzak olunca zor diyorum ama belki bir gün bakmışız ki güzel Bursa'mızda da bir şube açıvermişsiniz bellimi olur :)) Bu bayram gününde de yine Dünya'ma umut doldurdunuz teşekkür ederim Sizi seviyorum mutlu bayramlar. Hep mutlu kalın …

  20. Tiryaki diyor ki:

    >nefis nefis nefis..baktıkça bakasım geldi ;)iyi bayramlar hepinize…

  21. evcilik diyor ki:

    >Süpersiniz…Herşey ama herşey birbirinden güzel görünüyor.Baktıkça aa bu çok güzel,buda çok güzel,buda,buda replikleri eminim herkesin dilindedir….huzurla geçen güzel bir bayram sizlerin olsun..sevgiler.

  22. colette diyor ki:

    >Bu aralar İzmir-Ankara yolundan kulağınıza gelen her türlü çat!sesinin sorumlusu benim:)Kıskandımmm,ben de istiyorum,hepsinden hem de…Böyle öğretmenin öğrencisi olmak için ne yapmalıyım?Her hafta Ankara'ya taşınmaya razıyım ben…Sizi çok öpüyor,bayramınızı kutluyorum.Sevgiler.

  23. ushii diyor ki:

    >Hello, thank you for a visit at my blog and a chance to get to know yours🙂 Your works are so sweet and beautiful!The tool you've asked is this one:http://www.eksuccessbrands.com/marthastewartcrafts/Products/Screw_Punch_M281000.htm but if you want something much versatile and working in thick materials I'd recommend Crop-a-dile Big Bite: http://www.weronthenet.com/bigbiteRegards,ushii

  24. devince diyor ki:

    >çalışmaların hepsi birbirinden güzel.

  25. HaNdE... diyor ki:

    >bayıldım yine pc karşısında🙂

  26. Roberta Granada diyor ki:

    >Merhaba arkadaş, ben gelip sevgi, saygılarımla, tebrikler, her zaman çok güzel şeyler var.http://agulhaetricot.blogspot.comhttp://agulhaetricot.comhttp://titacarre.elo7.com.br

  27. Missy diyor ki:

    >Hi!yours are one of the best (the greatest) craft works I have ever seen. They are so colourful, so optimistic… I can't actually find proper words to describe them. I love them!!! I can't really decide which one I like best :)Congratulations!!! You are VERY talented! Great works!Too bad I can't speak Turkish so I could read your blog… But as long as I can watch it, it's OK :DRegards from Poland!

  28. kirazzade diyor ki:

    >Yaptıklarınıza baktıkça hayranlığım artıyor! Hele o ortancalı tablolar ne kadar da şahane! Onlar da satılık mı acaba?


Bir Cevap Yazın

