>PERŞEMBE’YE TRT’DE GÖRÜŞELİM

>

081

Soğuklar yavaş yavaş geliyor değil mi?
Soğukları sadece yılbaşı için, kar yağacağı için ve yukarıdaki gibi kış manzaralı güzel resimlerimizi kullanabileceğimiz için seviyorum…
It is getting cold…But, I sometimes wait for the winter very impatiently…Because it will be the time to use our beautiful winter pictures for our projects…

Çok hoşuma giden bir mesajı sizlerle paylaşmak istedim.

Missy said…
Hi!
yours are one of the best (the greatest) craft works I have ever seen. They are so colourful, so optimistic… I can’t actually find proper words to describe them. I love them!!! I can’t really decide which one I like best🙂
Congratulations!!! You are VERY talented! Great works!
Too bad I can’t speak Turkish so I could read your blog… But as long as I can watch it, it’s OK😀
Regards from Poland!

Missy, kısaca şöyle diyor…” Hayatımda gördüğüm en güzel çalışmalar…Duygularımı tarif edecek doğru kelimeler bulamıyorum… Ne yazık ki türkçe bilmiyorum. Polonya’dan sevgiler.”
Hatırlarsanız, eskiden, ingilizce yazmaya gayret ediyordum. Ama sonra ingilizce yazmak biraz zor geldiği için kaçmaya başlamıştım…Missy’nin bu içten mesajından sonra kısa da olsa ingilizce de yazmaya karar verdim.
Hi Missy,
You are the one, forced me to think about writing my posts in english as well, (Like I used to do it last year)…Well, I will try my best to write some short explanations in english from now on…
Thank you for your beautiful message…
Sevgili dostlarım,

Başlıktan da anlayacağınız üzere,

perşembe günü saat 14.00-16.00 arası TRT1’de “Göznuru”
programındayım…2 saat boyunca sizlere boyama hakkında güzel fikirler öğretmeye çalışacağım…
My dear dear friends,
I will be in TRT1 channel, in “Göznuru live show” on thursday at 2 pm for 2 hours…I will do my best to teach you how I paint my gorgeous objects… See you there…
Fullscreen capture 23.11.2010 215430
Perşembe günü, beni orada yanlız bırakmayacağınıza, telefonlarınızla destekleyeceğinize eminim.

Sizleri çok seviyorum.
Best regards to you..I love you….

18 Yorum on “>PERŞEMBE’YE TRT’DE GÖRÜŞELİM”

  1. mariona diyor ki:

    >Son lindisimas estas palas hechas con tanta belleza como el invierno llega lleno de esperanza y mucho frio.Un saludo y tu blog me encanta

  2. >Muy bonito, maravilloso!!!

  3. guest from izmir diyor ki:

    >Yuppiii!!!Bende bizbize programında birkaç haftadır göremeyince üzülmüştüm,bitti galiba artık tv programı diye…Harika bir haber bu.Alışmıştık her hafta görmeye,özledim…Her ne kadar,Ankarada üstelikte çayyolunda yıllarca yaşayıp,izmire yerleştikten sonra sizi keşfedebilmiş olsamda,alışkanlık yaptınız bende.Tv de,dergide vs görmek,başarılarınızı takip etmek çok mutlu ediyor.Bu arada kanal b deki program bitti mi artık?Hugs and kisses:))

  4. colette diyor ki:

    >Hiç kuşkun olmasın perşembe günü o saatlerde ekrana yapışacağım:D

  5. MARİFETLİ PERİ diyor ki:

    >Ece'cim, başlığı okuyunca heycandan çığlık attım, eşim şaşırdı🙂 Kanal B'de çıkmayınca TRT'ye transfer oldunuz sandım. Göz Nuru programını arada bir seyrederdim, perşembe günü ekran başında olacağımı ve pozitif enerjimi sana göndereceğimi unutma Ece'cim. Seni programa davet ettikleri için, çok mutlu oldum. Tebrik ediyorum onları… Kolaylıklar dilerim. Sevgiler.

  6. Arzuco diyor ki:

    >o programı sevmiyorum ama sizin için perşembe günü seyredeceğim başarılar iyi eğlenceler🙂

  7. ebrulikedi diyor ki:

    >çalışıyorum ama anneme söyleyeceğim muhakkak izlemesi için.çok mutlu oldum .başarılar.sevgiler

  8. Yeşim diyor ki:

    >Göz nurunu fırsat buldukça seyrederim sizide mutlaka seyretmeye çalışıcağım:)sevgilerimle…

  9. Lusi diyor ki:

    >Great idea! Greeting from Poland!🙂 Lusi

  10. josefa diyor ki:

    >ESTA PRECIOSO Y SUPER ORIGINAL!!!!!!!!UN ABRAZO

  11. lolipu diyor ki:

    >Ne güzelll, ama ne yazık ki ben seyredemeyeceğim:((((((Kimbilir ne güzel şeyler olacak:((

  12. Nora diyor ki:

    >Hola!!! precioso trabajo amiga….me gustan todos los que haces…es una técnica fascinante!!!Felicidades por tan bellos trabajos!!!Abrazos!!!

  13. kinuki diyor ki:

    >Preciosas palas.Son divinas,hechas con muy buen gusto.Bsos.

  14. zeynep bayram diyor ki:

    >bu günkü migren ağrıma iyi gelicek bir haber işte..bu programı bir iki dakika izlemiştim çok sıkıcı,ama şen şenlendireceksin eminim,bir elim çamaşırda bir elim bulaşıktada olsa izlicem:)))) başarılar canım…

  15. fidoş diyor ki:

    >öffff yaaaaaane kadersizim bennnnnnyarın arkadaşımın annesini hastaneye götürücem,söz verdimkeşke daha önce haberdar olsaydım başka güne randevu isterdimsaat 13.30 da randevumuzkahroldummmmmmmbiri benim paparazilik görevimi üstlensin lütfen:))))bari resimleri görürümcanım Ece'cim,bol şanslar canımyolun hep açık olsun canım arkadaşımsen büyüyüp koca bir çınar olacaksın bu piyasada:)))))ama benim boyum kısa yaaaaaaçok öptüm arkadaşımsenin güzel haberlerinle çok mutlu oluyorum

  16. Ayca Karaoglan diyor ki:

    >Bu habere çok sevindim🙂 Yarın uzun zamandan sonra evde olacağım ilk gün. Sabırsızlıkla bekleyip, keyifle izleyeceğim🙂

  17. nathally diyor ki:

    >Que belleza!!!!trabajas tan lindo y de una forma muy original…Me fascina tu trabajofelicidadesDesde chilenathally

  18. Raquel diyor ki:

    >beautiful work .Return to your virtual home . Lord bless you from Spain


Bir Cevap Yazın

