>TRT1 düzeltmesi!!!!

>

Bir yanlış anlaşma sonucu, sizlere TRT1 için yanlış tarih vermişim…Maalesef bugün sizlerle olamayacağım.
2 Aralık perşembe günü saat 13.30’dan-15.30’a kadar TRT1’de “Göznuru” programında, sizlerleyim…
Acaba resim hediye ederek kendimi affettirebilir miyim?

Aşağıdaki resimlerin üzerine tıklayıp Flickr’a geçiş yapın. Flickr’da resmin üzerine tekrar tıklayın…Sağ üst köşeden en büyük boyutu seçin. Artık bir CD’ye ya da USP’ye aktararak baskıya götürebilirsiniz.

Pictures below are my gifts for you…They are 1200 pixels…Just click on the picture, you will be directed to Flickr, click on the picture again in Flickr, choose the biggest size from the table on the right top and save it..

jss_santababy_paper ho ho ho red
jss_santababy_santa 6
jss_justfreezin_paper snowflakes green
jss_santababy_joy tree
jss_santababy_paper presents

Bir dahaki sefere kadar kendinize iyi bakın.


13 Yorum on “>TRT1 düzeltmesi!!!!”

  1. ebru diyor ki:

    >Selam Ece, BizBize'ye ne oldu? Günü filan mı değişti? Resimlere teşekkürler🙂

  2. fidoş diyor ki:

    >allahıma şükürler olsun:))))))yoksa bugün seyredemeyeceğim diye nasıl üzülmüştüm hatta marifetli periye benim paparazilik görevimi üstlenmesini rica etmiştimhani en azından resimleri görürüm diyeayyyy çok rahatladım şimdiçok öptüm seniresimler için de çok teşekkürler

  3. neduk diyor ki:

    >10 kere de ertelense beklerim. Sevgiler.

  4. Damak Tadı diyor ki:

    >Her biri ayrı bir güzellik..Harikasınız her zaman olduğu gibi..)Umarım o gün izleme şansım olur.)Sevgiler..

  5. kinuki diyor ki:

    >Gracias,gracias,y muchas gracias.Bsos.

  6. ΧΑΡΑ diyor ki:

    >THANK YOU FOR YOUR BEAUTYFULL GIFT!YOU HAVE A WONDERFULL BLOG (I HAVE WRITTEN AGAIN) AND I WISH YOU HAPPY HOLIDAYSFROM GREECE WITH LOVE

  7. hobivakti diyor ki:

    >Kanalı ve tarihi Postite not yazmış bilgisarayarıma iliştirmiştim. :)Bugünde unutmayım diye telefonun alarmını kurmuştum ama program başlayıpta sizi göremeyince merak ettim bloğunuza geldim. :)Keşke program bugün olsaydı. :)Kolay gelsin.

  8. Ayca Karaoglan diyor ki:

    >Hihihihii ben de acaba o heyecanla yanlış mı okudum diye şimdi blogunuza geri geldim :))) Neyse sağlık olsun, siz iyi olun yeter🙂

  9. MARİFETLİ PERİ diyor ki:

    >Sabah internetimde sorun vardı. Bir gitti bir geldi. Bu postu görmedim. Herkese haber verdim🙂 Kahvemi ve Fidoş'un ricası üzerine fotoğraf makinemi alıp oturdum ekran karşısına. Masada oyuncakları görünce şok oldum🙂 Neyse geç olsun da güç olmasın. O gün geldiğinde yine aynı ritüelleri gerçekleştirip, ekranın karşısında olacağım. Allah izin verir de bir aksilik çıkmazsa. Yoksa, Fidoş'cuğumun blogundan resimlerle yetinmek zorunda kalırım. Resimler için de teşekkürler. Bu küçük karışıklık bize yaradı:) Sevgiler.

  10. arzulanan tatlar diyor ki:

    >bende digiplus'ıma o saatler arasını kaydetmesi için tanımlama yapmıştım. Gündüz ofiste olduğumdan seyredemeyeceğim için…

  11. guest from izmir diyor ki:

    >Bugün program saatinde kahvemi hazırlayıp,büyük bir keyifle yerleştim televizyonun karşısına.Program başlayıpta konuk masasında başkasını görünce büyük hayal kırıklığı yaşadım.Blog sayfasını açıpta haftaya çıkacağınızı görünce mutlu oldum yeniden:)Ayrıca birbirinden güzel dekupaj resimlerini(üstelikte yılbaşı temalı olanlara bayılıyorum)görünce daha da keyiflendim.Çok teşekkürler.Yılbaşı demişken;bu ay atolyenizde olmayı ne çok isterdim.Kimbilir nasıl rengarenk ve kıpır kıpırdır atolye şimdi…Yapılacakları merakla bekliyorum.Herkese sevgiler…

  12. Esra Bacher diyor ki:

    >Sevgili Ece hanim, Londra´dan sizi cok severek takip ediyorum.Eklediginiz image´lar icin cok tesekkür ederiz, ancak bunlari kendimiz nereden temin edebiliriz? Özellikle ekmek sepeti, tepsi gibi kullandiginiz objelerdeki resimler müthis ve cok ic acici..bunlari temin ettiginiz özel bir site var mi shutterstock gibi?Cevabinizi dört gözle bekliyor olacagim. Simdiden cok tesekkür ederim, tüm herkese sevgiler karli Londra´dan:-)Esra

  13. neduk diyor ki:

    >Fevkalade güzel bir program oldu. Normalde hiç seyretmediğim bir programı sayenizde merakla bekledim ve zevkle seyrettim. Hatta yarışmasına bile mesaj attım:)) Bulunduğunuz yere huzur veriyorsunuz. Mustafa Bey'de çok neşe kattı gerçekten.Annem tv sesinden çok rahatsız oluyor,''lütfen anne, arkadaşım çıktı, izin ver'' dedim, vermeyince de kulaklıkla izlemeye devam ettim. Haberiniz yoktur belki ama ben sizinle arkadaş olmuşum meğer:))Ayrıca dolaylı bir ilham daha verdiniz bana. Elimdeki kristal avize kristallerine bakıp duruyordum kaç gündür, bugün kolye olacaklar. Sevgiyle kucaklıyorum. Tebrik ediyorum.


Bir Cevap Yazın

