>EN NİHAYET SHERWOOD

>

DSC_0531

1.5 aylık çok yoğun bir çalışmanın sonunda 85 adet ürünü “Sherwood“a teslim ettik…Tam “oh” derken, Atilla bey başka siparişler vermez mi? Sevinelim mi,ne yapalım bilemedik…Şaka yapıyorum tabi ki….Çok sevindik ama biraz mola….
Pazar günü akşam saat 7 gibi Sherwood‘a gittiğimiz için resimler karanlıkta çok güzel çıkmadı ama yine de sizlerle paylaşmadan olur mu? Artık böyle kabul edin ne olur?
At last, we handed over all our beautiful projects to “Sherwood”; one of the most popular country style furniture shop in Turkey…I will have a “Ece Aymer” corner in every “SHERWOOD” shop…I still can’t believe this…It was my favorite furniture shop and now I have my own style objects in the shop, with my own name on them
DSC_0514

DSC_0518

DSC_0524

DSC_0528

DSC_0537

DSC_0538

DSC_0540

DSC_0541

DSC_0545

SHERWOOD’UN SAHİBİ, YARATICISI ATİLLA BEYE ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM…SHERWOOD’DAKİ TÜM ÜRÜNLERİ ECE AYMER ADI İLE SATMAYI KENDİSİ BANA ÖNERDİ VE HER SEFERİNDE DE ÜSTÜNE BASA BASA VURGULADI…KENDİSİ ASIL SHERWOOD’U YARATTIĞI İÇİN HAYRAN OLDUĞUM BİRİSİ İKEN, BENİM ÜRÜNLERİMİ, İSMİMLE MAĞAZALARINA ALDIĞI İÇİN BURADAN ONA TEKRAR, TEKRAR ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM…SHERWOOD’DA OLMAK BENİM İÇİN NE KADAR DEĞERLİ, ANLATMAMA KELİMELER YETMEZ.
Güzel olan tarafı, artık bana sormanıza gerek kalmadı “bu güzel yaptığınız ürünleri nasıl alacağız?” diye…
Adres SHERWOOD
DSC_0534

Çayyolu SHERWOOD gerçekten çok güzel…Hepinizi davet etmekten çok keyif alırım..Hem orada, çok tatlı bir arkadaşım var, sevgili Nilgün..Eminim sizi gülümseyerek, içtenlikle karşılayacaktır…Sevgili Nilgün’cüğüm seni buradan kucaklıyorum…

DSC_0509

Sherwood çalışmalarının has kahramanlarını da görmek ister misiniz? Yalnız, hepsi çalışmaktan yorgun, bitap düşmüşler…Gece yarıları çekilen resimler ancak bu kadar olur…

Sevgili Aslı ve Dolunay,
DSC_0480

sevgili Münir ustamız, Işınsu ve Mehtap,
DSC_0490

sevgili Yasemin,
DSC_0495

ve Beril…Ama Beril’in hiç resmini çekmemişiz….Tabi, işleri hep eve götürüp çalışırsa böyle olur…Ben onu birgün, atölyede yakalarım artık…

Emeği geçen herkese çok teşekkürler…
Yola devam arkadaşlar…

Çalışmaktan, bu sene atölyede çok fotoğraf çekemiyorum galiba…Yine sadece 1-2 resim çekmişim…

Yasemin’in tepsisi,
DSC_0562

Veeee Türesin hanım’ın köpeklerinin mama kutusu( diğer öğrencilerim duymasın, valla en güzel projelerden birisi oldu…)
DSC_0454
DSC_0453

Senem hanım’ın arkadaşına yaptığı esprili duvar panosu ile sizlere mutlu bir ARALIK ayı diliyorum..
DSC_0475

Yorumlardaki tüm sorulara (en çok resimlerimiz soruluyor!!) bir sonraki yazımda uzun uzun cevap vereceğim…Londra’dan Esra’ya ayrıca bir selam gönderiyorum…

Hem benim en sevdiğim şehirde oturup, hem de, öyle uzaktan resim istemekle olur mu? Şöyle bir davet alsam, resimlerimin hepsini toplar gelirim belki de…

Ahh, unutuyordum…Aslında bu gece çok heyecanlıyım…Çünkü yarın 13.30’da TRT1’deyim
Öyleyse, yarın görüşmek üzere…


27 Yorum on “>EN NİHAYET SHERWOOD”

  1. MARİFETLİ PERİ diyor ki:

    >Herşey, herşey çok güzel. Siz çok güzelsiniz. Yarını iple çekiyorum. Keyifle izleyeceğim. Zaten Fidoş tarafından görevlendirildim, fotoğraflarınızı çekeceğim🙂 Sevgiyle kucaklıyorum hepinizi…

  2. lolipu diyor ki:

    >Hayırlı olsun Ece Hanım, bol bol kazançlar diliyorum. Bu kadar yorgunluğa, çalışmaya değmiş. Herşey çok güzel olmuş. Hepiniz harikasınız:))) Sevgiler.

  3. kAnAviÇecİ diyor ki:

    >Tüm çalışmalarınız birbirinden güzel.Hem çok şık hem de ince bir zevkin eserleri oldukları çok belli.Emeği geçen herkesin ellerine kollarına sağlık. Bakmaya doyamadım.

  4. Sibella diyor ki:

    >Çalışmaların hepsine yine bayıldım Ece'cim, artık daha fazla ne diyeceğimi bilemiyorum ben bu güzelliklere, ama sen biliyorsun. Yarın da mutlaka seyredeceğim programı. Peki Ankara dışındaki diğer şubelerde de bulunacak mı ürünlerin Ece'cim, mesela İstanbul'da :))

  5. atolye nott diyor ki:

    >ellerinize sağlık, hepsi süper.sizden ders almak için ankaraya taşınıcam artık :))yarın trt'yi seyredeceğim.sevgiler..

  6. zeynep diyor ki:

    >Buna okadar seviniyorum ki sizinle ilgili güzel haberler almaya..sherwoodun müşterisi olduk artık o da güzel:)okulda trt çekmiyor, ah nasıl üzlüyorum o vakitte evde olup kahvem elimde sizi izleyemeyeceğim için ama siz muhakkak ne yapar eder bir kaydı bizimle buradan paylaşırsınız değil mi..öpüyorum ve sevgiyle kucaklıyorum sizi..

  7. hayatadair diyor ki:

    >yine harika işler çıkarmışsın, içim açıldı görünce,insan sevdiği işi yapınca hiç çalışmış gibi olmuyor ..ne güzel..ağustosta geliyorum..çay çorba boya badana işleri benden sorulur artık :))

  8. ÖZNUR diyor ki:

    >Sevgili Ece,Gecenin bir yarısında gözümüz gönlümüz açıldı. Herkesin ellerine sağlık. Şimdi olduğu gibi gelecekte de tüm güzellikler seninle olsun. Yine de söylemeden edemiyeceğim. Biraz kıskandım galiba. Ben de bazılarını yapayım ve de resimlerini göndereyim. Şaka bir tarafa herşeyler çok güzel. Kocaman öpüldünüz.

  9. Nora diyor ki:

    >SON ADMIRABLES TODOS TUS TRABAJOS….ME ENCANTAN!!!ABRAZOS!!!!

  10. ebru diyor ki:

    >Tebrikler harika valla!!! Ankarada olmadığımız için üzüldüğümüz bir sebep daha çıktı😦 Çok yoğunsunuz ama nolur biz blog başında hasret çekenleri unutmayın🙂 Herkese sevgiler, ellerinize sağlık.

  11. ebrulikedi diyor ki:

    >tebrik ederim ece hanım.hepsi çok güzel olmuş.hayırlı kazançlar.kayınvalidemi görevlendirdim.13.30da izleyecek benim yerime.sevgiler…

  12. Beyazkkelebek diyor ki:

    >Yine herzamanki gibi enfes çalışmalar.Valla tebrik kelimelerini fazlası ile hak ediyorsunuz.Arkadaşlarınızda epey yorulmuş eeeee her güzel şey bir emek ister.Sevgilerimle Beyazkkelebek

  13. zeynep bayram diyor ki:

    >yine muhteşemlere imza attınız,oğluşu okula bırakır bırakmaz eve koşmalıyım:)))

  14. Anonymous diyor ki:

    >Sizi seviyorum ece hanımmm :)) başta sizin ve tüm emeği geçenlerin ellerine sağlık…herşey harikaaa ,tabi her hazamanki gibi🙂 rüya gibi bu sayfa rüyaa …sevgilerimle nurcan gökseven

  15. kiraz çiçegi diyor ki:

    >her haliyle çok güzel parçalar, emeklerinize saatlerinize çalışmalarınıza sağlık,süper gözküyorlar:)

  16. MARİFETLİ PERİ diyor ki:

    >Ece'cim harika görünüyorsunuz. Çok güzel fotoğraflar çektim🙂 Şu anda yemeğin başına gittiler, ben de fırsattan istifade yazıyorum. Sevgiler, öpüyorum seni.

  17. Filiz diyor ki:

    >Ece Hanım şu anda trt-1 de sizi izliyorum:)harikasınız..çalışmalarınız harika!

  18. >very nice!kisses from Chilec@

  19. guest from izmir diyor ki:

    >Şu anda trt deki konuk olduğunuz programı izliyorum.Reklam girmişken dayanamadım hemen yazayım dedim:)Sizin zerafetiniz,insanlara ve objelere bakışınız bir başka güzel.İyiki varsınız,iyiki sizi tanımışım…Ece Hanım,programda kullandığınız el zımparasının başka özel bir adı var mı?Ben izmirde bütün yapı marketlere baktım hatta birkaç hırdavatçıya,yalnızca kağıt ve sünger zımparaları gösteriyorlar.Zımparadan hiç hoşlanmadığım için bu zımpara oldukça pratik görünmüştü gözüme:)Ama bulamıyorum.Bir de geniş yüzeyleri zımparalamanın kolay bir yolu var mıdır?:))Sherwood için yaptığınız herşey olağanüstü güzel olmuşlar.Hepinizin ellerine sağlık.Neyse reklam bitti.Ben tekrar size dönüyorum.Sevgileeer…:))

  20. nilgün diyor ki:

    >Ece hanım sizi televizyonda zevkle seyrettim.Ellerinize sağlık saat çok güzel oldu.Yaptığınız herşeyi çok beğeniyorum,kucak dolusu sevgiler!!!

  21. Anonymous diyor ki:

    >SEVGİLİ ECE HANIM;YAPTIKLARINIZI ELAZIĞ'DAN TAKİP EDİYORUM.BİRAZ ÖNCE TRT'DEKİ PROGRAMI İZLEDİM. İŞ YERİMDEN, İNTERNETTEN DE OLSA BENİM İÇİN ÇOK KEYİFLİYDİ SİZİ İZLEMEK. YAPTIĞINIZ ÇALIŞMALAR BENİM AÇIMDAN ÇOK AÇIKLAYICI OLDU.YENİ ÇALIŞMALARINIZI, ATÖLYEDEN ÇIKAN YENİ ÜRÜNLERİ DÖRT GÖZLE BEKLİYORUM…İYİ ÇALIŞMALAR…ELAZIĞ'DAN AYÇA…

  22. Anonymous diyor ki:

    >Sevgili Ece hanım,Sizi sevmemek yaptıklarınıza hayran olmamak ne mümkün. Etrafına bu kadar enerji ve pozitiflik yayan elinden çıkan ürünlerle beni büyülü bir masal dünyasına uçuran size çok teşekkür. Sizi burdan uzunca bir süredir elma şekerlerini camekanın dışından izleyen bir çocuk gibi izliyordum zaten. Bugün TRT deki programınızda bir kez daha bayıldım.Ama biz Ankara'da oturmuyorsak size nasıl ulaşacağız acaba. Bizler içinde bir kitap hazırlayacaktınız umarım vazgeçmediniz? Başarılarınızın devamını diliyorum sizi çok tebrik ediyorum. Asuman-Bursa

  23. zeynep bayram diyor ki:

    >ece hanım,bugün yine süperdin özlemişim sizi izlemeyi ,iyi tatlı enerjin vallahi sunucuya bile geçti…ben demlik şeklindeki saat ten şipariş etmek istiyorum neyse mail atarım size ordan haberleşiriz.öpüldünüz.

  24. colette diyor ki:

    >TRT 1 deki proğramı ilk kez izledim tabii ki sizi ve çalışmalarınızı canlı canlı görmek için.Daha önce de kısacık bir TV proğramında görmüştüm sizi …Tam da hayal ettiğim gibi çok sıcak ve sakin bir insansınız.Saate,panoya,kavanozlara kısaca üretkenliğinize ve tasarım yeteneğinize hayran kaldım.Sizin yaptığınız her şeyi çok beğeniyorum zaten.Başarılarınızın devamını diliyor sizi çook öpüyorum.

  25. colette diyor ki:

    >TRT 1 deki proğramı ilk kez izledim tabii ki sizi ve çalışmalarınızı canlı canlı görmek için.Daha önce de kısacık bir TV proğramında görmüştüm sizi …Tam da hayal ettiğim gibi çok sıcak ve sakin bir insansınız.Saate,panoya,kavanozlara kısaca üretkenliğinize ve tasarım yeteneğinize hayran kaldım.Sizin yaptığınız her şeyi çok beğeniyorum zaten.Başarılarınızın devamını diliyor sizi çook öpüyorum.

  26. Esra Bacher diyor ki:

    >Cok tesekkür ederim, tabiki buyrun gelin ne kadar memnun olurum;-) Yurtdisi satislarinizda UK baglantisi gerekirse lütfen haberim olsun yardimci olurum seve seve. Email adresim bulunsun sizde; esra.bacher@gmail.com. Tüm ekibinize sevgiler tekrar;-) Esra

  27. Çiğdem diyor ki:

    >Ece hanım çok güzel çalışmalar, sizi izlemeye başladığımdan beri neler oldu neler, sizi başarınız gerçekten örnek alınması gerek bence , inşallah daha güzelleri ile karşımızda olursunuz.sevgilerime.


Bir Cevap Yazın

