>BUGÜN ANKARA’YA KAR YAĞIYOR

>

DSC_0590

Maalesef ben size teşekkür edene kadar üstünden 6 gün geçti ama yine de söylemem lazım….

Yaşgünümde beni arayan, mesaj gönderen siz sevgili arkadaşlarım…İyi ki varsınız…Sizleri çok seviyorum…

DSC_0593

Gelelim son zamanlarda olanlara…sizlerin sorularına..

Öncelikle, ikinci teşekkürlerimi de sunayım..
TRT1 için bana o güzel yorumları, mesajları gönderen, telefonla arayan tüm dostlarıma milyonlarca kez teşekkür etmek istiyorum…Facebook’tan da yazılanları devamlı okuyorum…Sizler bir tanesiniz…Size sarılıp, sıkı sıkı sarılıp, içime sokasım geliyor…
Acaba ne yapsak, etsekte hep beraber birgün görüşüp doya doya hasret gidersek?….
Tekrar sizleri yanaklarınızdan, gözlerinizden öperim ve teşekkür ederim.

DSC_0582-1
Uzun zamandır karşılıklı konuşmadığımızı fark ettim. Şöyle kısa bir sohbete ne dersiniz?
Sibella sormuş:
Peki Ankara dışındaki Sherwood şubelerinde de bulunacak mı ürünlerin Ece’cim, mesela İstanbul’da :))
Evet Sibel’ciğim, eğer biz yeterli ürün üretebilsek tüm Türkiye’deki Sherwood’larda satılacak…Şimdilik Ankara2Da 3 mağazasına dağıldı…Ah, keşke burada olsanız da bana yardım edebilseniz….

Hayatadair demiş ki:
ağustosta geliyorum..çay çorba boya badana işleri benden sorulur artık :))
Valla bekliyoruz…Tam da ağustos ayında atölyede tadilata başlayacaktık…Bir elemanımız hazır demek ki…

guest from Izmir sormuş:
Ece Hanım,programda kullandığınız el zımparasının başka özel bir adı var mı?Ben izmirde bütün yapı marketlere baktım hatta birkaç hırdavatçıya,yalnızca kağıt ve sünger zımparaları gösteriyorlar.Zımparadan hiç hoşlanmadığım için bu zımpara oldukça pratik görünmüştü gözüme:)Ama bulamıyorum.Bir de geniş yüzeyleri zımparalamanın kolay bir yolu var mıdır?:))
Kullandığım zımpara büyük hırdavatçılarda ve yapı marketlerde, zımpara makineleri için rulo halinde satılan zımparalar… Biz rulo halinde alıyoruz ve makasla lazım olduğu kadar kesip kullanıyoruz…Ama objeyi genel zımparalamak için, sandığın kadar
pratik değil, o yüzden, ben sadece mum eskitmede rulo zımpara kullanıyorum…Genel zımpara için yine sünger zımparalar en iyisi…Küçük zımpara makineleri var, belki onlardan alabilirsin…Yalnız çok gürültülüler, aman dikkat…

Asuman-Bursa sormuş:
Sizi burdan uzunca bir süredir elma şekerlerini camekanın dışından izleyen bir çocuk gibi izliyordum zaten.( Bu cümleniz var ya….Bana nasıl güzel geldi…Çok teşekkürler Asuman hanım)
Bugün TRT deki programınızda bir kez daha bayıldım.Ama biz Ankara’da oturmuyorsak size nasıl ulaşacağız acaba. Bizler içinde bir kitap hazırlayacaktınız umarım vazgeçmediniz?
Hayııırrrr…Kitaptan hiç vazgeçer miyim? Ama bir bilseniz nasıl zor ve maliyetli bir işmiş…Neyse çıkacağız işin içinden bir şekilde…

Esra Bacher demiş ki:
Cok tesekkür ederim, tabiki buyrun gelin ne kadar memnun olurum;-) Yurtdisi satislarinizda UK baglantisi gerekirse lütfen haberim olsun yardimci olurum seve seve.
Sevgili Esra, tabi ki birazcık şakayla karışıktı teklifim..Ama çok çok teşekkür ederim iyi niyetine…Hacettepe -ekonomi bölümünü 89 yılında bitirdikten sonra (hiç isteyerek seçmediğim ve severek okumadığım için) otelcilik okumak üzere İngiltere’ye gittim…(Babama çoookkk uzun yalvarmalar sonucu!!!) ve 2.5 sene İngiltere’de yaşadım. O zaman okuldaki en samimi arkadaşım Londra’da oturuyordu..Hemen hemen her ay bir kere Londra’ya arabayla gidip hafta sonu onlarda kalıp okula dönüyorduk…Daha sonra Türkiye’ye dönünce Ankara Hilton’da işe başladım ama kısa bir süre sonra da İngiliz Hava Yolları’na geçtim. 11 ay “Ankara Corporate Manager” olarak çalıştım ve çok sık Londra’ya gittim…Nasıl anlatayım? En sevdiğim şehir…Nedense kendimi orada çok huzurlu hissediyorum…Atölye’den öğrencim Emel Çeviköz, şimdiki İngiltere Büyükelçimiz Ünal Çeviköz’ün eşi…Emel hanımla özel bir dostluğumuz var… Demin dediğim gibi, o zaman içtiğimiz su ayrı gitmeyen 1-2 ingiliz arkadaşım var…Şimdi sizde varsınız…Eeee…bir Londra seyahati yapma vakti geliyor galiba… Bu hafta Londra sokaklarına benim için şöyle bir bakın, hani fırsatınız olur da bir cafede çay içerseniz, -madem kar da yağıyormuş, kimbilir ne güzeldir noel süslemeleri ile her yer-…..Beni hatırlayın olur mu?
Gelelim bir evvelki posttaki resimlerle ilgili sorunuza… Birazdan resimler hakkında topluca bilgi vereceğim… Hem de herkese duyurmuş olurum.

ebru sormuş:
BizBize’ye ne oldu? Günü filan mı değişti?
Hayır, Bizbize devam…Bu çarşamba 13.30’da yeni yayın dönemime başlıyorum.
(Böylece “kanalB’ye ne oldu?Programınız ne zaman?” sorularının hepsine cevap vermiş oldum umarım…)

Esra sormuş:

ECE HANIM PROGRAMDA TAKTIGINIZ KOLYE COK HOSUMA GITTI. SIZ MI YAPTINIZ? KULLANDIGINIZ HAMUR ARTINCA NASIL SAKLIYORSUNUZ ? KURUMUYORMU?
Kolyemi Yargıcı’dan yeni aldım.Sizde gidip bulabilirsiniz. Artan hamurlarımızı hava almayacak şekilde çok sıkı sıkı ambalajlayıp, bantlayıp buzdolabında saklıyoruz.

Kitchenwitch sormuş:
ece hanim e ben burda izleyemedim tabi programi.. download etme sansimiz varmi kanalB de yaptigimiz gibi arsiv falan ? nasil izlicem ben yaa.. yazik banaa..😦
Maalesef…KanalB’deki gibi arşiv yok ama Göznuru proramının facebook sayfasında kopuk kopuk videolar var…

Hobivaktisormuş:
Saate yapıştırdığınız resmide bloğunuza ayrıca ekleyebilirmisiniz lütfen.🙂
Tabi ki…ama bir sonraki postta… (Şimdi sabaha karşı 5 ve evdeyim.Atölyeden resmi tarayıp bir sonraki yazıda sana armağan ediyorum.)

Fidoş ve Marifetliperi hiç birşey sormamış:
Ama ben huzurunuzda onlara çok çok teşekkür etmek istiyorum..Beni çok mahçup ediyorsunuz, yanaklarım kızarıyor, gözlerim sulanıyor…Sizin için ne yapacağımı bilemiyorum sonra….

DSC_0597
TRT1’deki programdan sonra herkes kullandığım ürünlerin markalarını soruyor…Geçmiş postlarımda mümkün olduğunca markaları yazarak bilgiler vermiştim….Tekrar yazmayayım….Artık, kitabımı bekleyin desem…..ayıp olur mu?
DSC_0596
ATÖLYE BEYAZ SİPARİŞLERİ
Öncelikle atolyebeyaz@hotmail ‘e mail atıp istekte bulunan sevgili dostlarım…
Eğer istekleriniz devam ediyorsa, bugünden itibaren tekrar siparişleriniz için yeni bir mail yazabilir misiniz? Olan bir karışıklık dolayısı ile tüm maillerimiz kayboldu…
Bugünden itibaren Mehtap hanım yine siparişlerle ilgilenecek.
DEKOPAJ RESİMLERİ
Gelelim resim konusuna….Bu aralar çok fazla resim istendiği için resim taleplerinizin hepsine anında yetişemeyebiliyoruz…Atölyede 4 kişiyiz ve kurslar dolayısı ile gerçekten çok yoğunuz…Ne yapabiliriz diye bir çözüm arıyorum…En kısa zamanda bu konuda size bilgi vereceğim.
Görüşmek üzere…..

DSC_0599


10 Yorum on “>BUGÜN ANKARA’YA KAR YAĞIYOR”

  1. Begonvilli Ev diyor ki:

    >Harika işler yapıyorsunuz. Çok zevkli ve tertemiz işçiliği olan ürünler. Yürekten kutluyorum.

  2. samiye diyor ki:

    >her sabah uyandığımda ilk işim sayfanıza bakmak,bunu gün içinde 4-5 defa yapıyorum sizi çok seviyorum ve uzun süredirde takip ediyorum ve sonunda başardım bende blog sayfası açmayı sizden öğrendiklerimi yaptım ve ekledim bi ara bakarsanız çok memnun olurum. benimle gurur duyacağınızı tahmin ediyorum ece ablacım çünkü senin sayende başardım, hedeflerime ulaştım ve çok mutluyum inşallah bir gün bende bir atölye açarım ve atölyeyide sana hitaben açmak istiyorum :))) ve geçen yazımdada bahsetmiştim size ait bir program yapılmalı, bunun için çok fazlası var sizde yüzünüz ses tonunuz ya herşeyinizle tam ekran yüzüsünüz ee tabiki yaptıklarınız bunun için nasıl bi adım atabiliriz tüm blog sahipleri olarak bişeyler yapmalıyz ben kendi adıma kanalların bir kaçına email attım ama nekadar çok kişi atarsa o kadar etkili olur die düşünüyorum ve burdan sesleniyorum sizi takip edenlerede,sevgiyle kalın tarçın vee ben çok öpüyoruz seniiiii

  3. gksk diyor ki:

    >ece abla blogunu yeni keşfettiğime nasıl üzüldüm. ne kadar harika işler çıkartmışsın. hayran hayran baktım hepsine. annemden sonra ben de öğrencin olmak istiyorum:) en kısa zamanda iletişeime geçeceğim…çok çok sevgilergöksu karaca:)

  4. sibel diyor ki:

    >merhaba ece hanım ben sizi yeni kesfettimsize hayran kaldım ben bu sene ahsap kursuna gidiyorum çok yeniyim ama sizin yaptıklarınızı görünce sizden ders almalıyım dedim ama ankaradasınız cok üzüldüm ben ist dayım lütfen internetten bizlere ders verin birde kitabınız var mı size kocaman sevgilerimi iletiyorum

  5. kinuki diyor ki:

    >Como siempre,enhorabuena por los trabajos.Me encantaria poder ir a su taller.Se ve que su trabajo lo hace con amor,lo dice alguien que a ido a unos cuantos.Porfavor,me podrias decir donde encontrar las imagenes que utilizan para decorar?Gracias y Bsos.

  6. MARİFETLİ PERİ diyor ki:

    >Doğum gününü ve bu yazını kaçırmışım Ece'cim. Geç de olsa doğum gününü kutluyorum ve seni öpüyorum.Programın devam ettiğine çok sevindim. Seni tekrar görmek ve verdiğin bilgilerden faydalanmak çok hoş olacak. Umarım süreyi biraz daha uzatmışlardır…Sevgiler.

  7. fidoş diyor ki:

    >canım Ece'cim,sen bizim için herşeyin en güzelini yapıyorsun,görmüyor musun yoksa bu güzellikleri:)))))asıl biz senin için hiçbir şey yapmıyoruzseninle her zaman gurur duyuyorum ve seni gerçekten çok seviyorumhayatımın en önemli parçası oldun,bilmem anlatabiliyor muyum:))))))

  8. Kon-Tiki (Ashley) diyor ki:

    >Bu blog bir harika!

  9. hobivakti diyor ki:

    >Doğum gününüzü kutlarım. Gecikmeli oldu biraz.🙂 Resim için şimdiden teşekkürler.🙂


Bir Cevap Yazın

