>YENİ YILA HAZIRLIK!!!

>

DSC_0735-2

Bembeyaz bir pazar günü….Her yer karla kaplı….
Bizim arka bahçe…
DSC_0671-1
Ve komşularımın arka bahçesi…
DSC_0669
Sabahtan karar verdik evi yeni yıl için süslemeye…Oğlumla süsleriz diye düşünmüştüm ama tekir kedimiz “kızım”, bizden hevesliymiş meğerse!!!! Yanımızdan hiç ayrılmadı, sürekli kucak kucağa evi süsledik!!!
DSC_0736
Kapımızın önünden başladık süslemeye…
DSC_0740

Sırf ağaç süslemek olsa ne güzel….Eşyaları depodan indiriyorsun,e depoya adım atınca ortalığı şöyle bir topluyorsun, salonda ağaca yer hazırlıyorsun, ağacı kurarken ufak tefek sorunlar yaşanabiliyor, ağaç sağa yatıyor, düzeltelim derken bir hayli zaman geçiyor…Zaten kediler inanılmaz heyecan içinde…Eminim içlerinden “aman Tanrım, yaşasın, yine yılın o ayı geldi, evin içinde ağaç olacak, tırmanacağız, topları devireceğiz, süsleri koparacağız” diyorlar…Daha süsleri takmaya başladığımız andan itibaren topları torbaların içinden kaçırıyorlar, her yerde bir top gürültüsü…Ağacın ışıkları çalışmayabiliyor…Evde uzun bir süre üçlü arama faslı yaşanıyor….Sonunda her yer karışıyor, bir de onları toplamak var….

En nihayet ağacı kurduk ve süslerimizi taktık….
DSC_0696

Ama akşam oldu, şimdi bu ışıkta fotoğraflar güzel çıkmaz ki…Zaten ben de yorgun düştüm.Eh, ne yapalım, detaylı çekimler bir sonraki görüşmemize kaldı…

Herkese iyi bir hafta diliyorum…

35 Yorum on “>YENİ YILA HAZIRLIK!!!”

  1. colette diyor ki:

    >K I S K A N D I M !!!Dün bütün gün burnumu cama yapıştırdım,kar yağsın da bahçede kızlarla oynayalım diye :(Yağmadı Ececiğim,TV İzmir'e yağdı dedi ama yalan sen bana inan yoksa benim de böyle fotoğraflarım olurdu şu anda bloğumda.Ececiğim ağacın çok güzel ama kedilerin daha güzel,tabağın içine yatmış gene ,komik şey😀 Seni,oğluşunu kedilerini çoook öpüyorum(benim kızlar da kuyruk sallıyorlar) .

  2. behnur diyor ki:

    >yine süper olmuş ece hanımcım süslemeleriniz…ben yine yılmadan size aynı sorumu yineleceğim inşallah inşallah görebilirsiniz öpüyorum sizi çok…bu mesajı facebook tan size atmıştım "süpersiniz ece hanım trabzondan deli bir fanatiğinizim🙂 çok soru yazdım size çookkk😦 inanın ama cevap alamadım sizde haklısınız çok yoğunsunuz tabi anlıyorum sizi …benim tek sorum şu bende seramik objelerimi E.A.Ö (Ece Aymerden Önce🙂 sprey metalik altın sprey boyayla boyamıştım fakat parmak izi toz derken felaket oldular,vernik de kullanmamıştım şimdi ne yapmalıyım tekrar varak ve eskitme olur mu üzerine acaba ??? çok teşekkürler minnettar olacağım sorumu cevaplayabilirseniz🙂 çok mağdurum🙂 saolun iyi çalışmalar görüşmek üzere…""" umarım bu sefer bu sefer cevap alabilirim kanal b de en yakın zamanda görüşmek üzere…biz ekran başında olacağız sevgiyle kalın …

  3. Erica diyor ki:

    >Cok guzel…..You have lots of snow in your area…..I live in Canada in Toronto and we have no snow yet. My husband's sister lives in Izmir and she said that they had some snowflakes.Your pictures are very lovely and thank you for sharing them. Yor Christmas tree and home is lovely.erica-sweetonyou.blogspot.com

  4. atolye nott diyor ki:

    >kar manzarası kartpostal gibi. evinizin hayranıyım zaten, bayıldım :))

  5. ebrulikedi diyor ki:

    >ne güzel olmuş süslemeler.ama ben en çok aynanın önünde kasenin içinde yatan tüy yumağına bayıldım.kedileriniz çok şeker.benim de kızım gibi bir minnoşum var.kediler bayılıyor öyle muzurluklara.öyle sıcak resimler ve anlatım ki ordaymış gibi hissettim.sevgiler

  6. >Behnur'a hitap ediyorum…Merhaba Behnur,Güzel sözlerine çok teşekkür ederim.Beni, mahçup ediyorsunuz…Sorularınıza gelince…Genelde geç de olsa tüm sorulanlara cevap verdiğimi zannediyorum…Bazen soranın ismini vererek şahsen yazıyorum, bazen sorana hitaben yazmasam da, mutlaka başka bir konunun içinde sorulanları cevaplıyorum..Acaba sorularınız bana ulaşmadı mı? Benim kendi hotmail'ime gelenlere bile geç olsa da tek tek cevap yazıyorum..Mesela son facebook'tan yazdıklarınızı hiç görmedim…Aslında sorularınızı hep blogdan sorsanız, benim için takip etmek daha kolay olacak…Peki, gegelim sorunuza…Tabi ki tekrar boyayabilirsiniz…Sorunuzu anladığım kadarı ile ister varak kaplayabilirsiniz, ister tekrar yaldız boya ile boyayabilirsiniz…Başka sorunuz olursa yine buradan sorun olur mu? KanalB'de görüşmek üzere…

  7. zeynep bayram diyor ki:

    >istanbulada bekliyoruz bu kardan,nolur…….ece hanımcım :)) size mail attım ulaştımı acep?

  8. MARİFETLİ PERİ diyor ki:

    >Evin gibi ağacını da çok zevkli süslemişsin. Ama o yaramaz bıdıklara bayılıyorum. Zaten o çilekli kase, somon rengi pisinin🙂 Birkaç fotoğrafta daha o kasenin içindeydi yanlış hatırlamıyorsam. Bizim Pati de(kedimiz) bu akşam çocuklarla süslediğimiz minik ağacımızın etrafında dolaşıyor :)Kapının önündeki paspas da mı ışıklı? Eğer öyleyse, çok ilginç ve hoşmuş…Sevgiler Ece'cim.

  9. Gracia diyor ki:

    >Que frío, que lindo está todo nevado!!!Bonita decoración Navideña!!!PREcioso todo lo que haces!!!!Desde España un cordial saludo!!!Gracia

  10. guest from izmir diyor ki:

    >Ah güzel Ankara:( Kar görmeye alışkın olduğumuz için izmirde hasret kaldık kara.Birde yılbaşı demek,kar demek olduğu için dışarıda kar yağarken yılbaşı ağacını süslemek ne büyük bir keyiftir.Ağacınız ve kapı girişiniz çok güzel olmuş.Ama ben o kedişlerinizi yerimmm:)))Her yerinden bişeyler sallanan bir ağaç onlar için muhteşem bir oyuncak:))Bir önceki postunuzdaki cevabınız için çok teşekkürler.Napalım demekki tembellik etmeyip zımparalıycam sünger zımparayla:)Kanal B deki programa tekrar başlamanız haberine de çok mutlu oldum.Çıkacak kitabınız için şöyle bir önerim olacak; Bizler kitaplarımızı şimdiden satın alsak, masraflı olan baskı ve yayın aşaması için belki size katkımız olabilir ne dersiniz?

  11. zeynep diyor ki:

    >kapının önü nekadar güzel olmuş! bayıldım ışıl ışıl.. birde evinizde en çok sevdiğim yerlerden biri o fotoğrafların asılı olduğu duvar..çok güzel çokk..öpüyorum sizi:)

  12. >Sevgili Zeynep,Senden hiç mail gelmedi bana???Sevgili Marifetli Peri,Paspas'da ışıklı ama aslında o bir paspas değildi, çevirilip boru gibi yapılıp bir yere konmak için yapılmış ışıklı bir şeydi,(hala ne olduğunu bilmiyorum)3 sene evvel İstanbul İkea'dan almıştım, ben paspas yaptım.Ahhh Sevgili guest from Izmir,Ben size ne diyeyim, nasıl teşekkür edeyim, ne kadar ince düşüncelisin..Valla ben aynı durumda olsam böyle birşey aklıma gelir miydi acaba? Şimdilik idare ediyorum, eğer sonuna doğru ihtiyacım olursa bu tavsiyeni mutlaka hatırlayacağım…Seni çok seviyorum…

  13. fidoş diyor ki:

    >yaaaa ben bu karda yere yatıp top gibi yuvarlanmak istiyorum:))))))manzara kartpostal gibiburda hiç kar yok maalesefağaç süslemelerini sen mi yaptın yoksa hazır mı acaba?yine zevk kokuyor bu ağaç,ne diyeyim:))))))

  14. fidoş diyor ki:

    >bloğuma bıraktığın notu okudum ve aynı dileği diliyorum gönüldençok teşekkürler arkadaşım benim

  15. Sweetladyelaine diyor ki:

    >You inspire me! Thank you…your posts are beautiful! You are very talented. Merry Christmas!

  16. Beyaz Kkelebek diyor ki:

    >Way süper bir manzara hem dışarsı hem içerisi .Tam bir yeni yıl havası.Zaten sizin evinizin içerisi hep güzel hep enerjik…..Doyum olmaz bu manzaraya SevgilerimeASD

  17. zeynep bayram diyor ki:

    >ama okadarda yazmıştım, mailim kaybolduuuu.neyse özeldi biraz şimdi burdan yazmayım.ben birde adresinizi teyit etmenizi istemiştim(süprizzzz)blogda yazan =mutluköy sitesi- 8.sokak-no 10 ümitköy /ankara doğrumudur? öpüldünüz.

  18. Catherine Holman diyor ki:

    >Beatiful and Christmasy!Merry Christmas,Cathie

  19. Kon-Tiki (Ashley) diyor ki:

    >Çok ferah bir eviniz var .Ağacınızın süsleri ve kapıdaki kardan adam süsüne bayıldım.Sakıncası yoksa sorabilirmiyim kapıdaki süsü nereden aldığnızı ?

  20. aksungur46 diyor ki:

    >sevgili ece her zamanki zarifliğinizle evinizi yeni yıla hazırlamışsınız.gelecek olan yıl size ve ailenize tüm türkiyeye barış mutluluk,sağlık ve neşeli günler getirsin.sevgiler

  21. Anonymous diyor ki:

    >Canım Ece'ciğim, seni Bodrum'dan takip etmekten o kadar mutlu oluyor ve buradaki dostlarıma da tavsiye ediyorum ki… Sen ne kadar yaratıcı, sevecen, mutluluk ve huzur saçan bir arkadaşsın. Sana ve tüm yaratıcı dostlarına tebrikler. Mutlu yıllar, sağlıklı, huzurlu, keyifli yeni bir yaş dönemin olsun diliyorum.P.S. Kandahar'da bir foto gördüm inanamadım !!! Tomurcuk

  22. lolipu diyor ki:

    >yine her yerde ince zevkinizin ayrıntıları var. Çok hoş çoookkkk:)))

  23. Elyse diyor ki:

    >everything here is so adorable and sweet!xoelyse

  24. MARİFETLİ PERİ diyor ki:

    >Çok güzel faydalı bir programdı. Başını kaçırsamda, sonuna kadar zevkle izledim. Her hafta çarşamba gününü iple çekeceğim:) Ekoseyi öğrenmem lazım senden. Çok sevindim yeniden başladığına. Sevgiler.

  25. birdutmasali diyor ki:

    >ne güzelsiniz… kutluyorum tüm sevgi dolu emeklerinizi..keşke daha önceden izleyebilseymişim..çok sevgiler

  26. fidoş diyor ki:

    >Ece'cim,bloğuma uğrayabilir misin lütfen?hem sabunlarım hakkında hem de seninle ilgili yayınım hakkındaki yorumlarını rica edicem senden lütfen……(yılbaşı sabunlarım ve Ece Aymer kanal b ,son 2 yazım)

  27. eli diyor ki:

    >merhaba, benim yeni yil veya noel derdim yok. ben mevsimlere göre dekorasyon yapiyorum evimi. simdi tam kis dekor zamani🙂. burda da heryer kar. zaten disardaki görüntü basli basina tablo gibi. ben de evde genelde beyaz süsler seviyorum. bu aralar da beyaz sepetlere taktim kafayi. :-)sevgiler eli

  28. arzu pinar diyor ki:

    >harika olmus,izin verirseniz siteye link vererek, ustagiremez.blogspot ta paylasayim ben de.

  29. yıldız diyor ki:

    >aynanın önündeki kasenin içindekini istiyorum ben o pofuruğu:)selam ece hanım yine harika görüntüler valla bayılıyorum sizin evinize;)

  30. sibel diyor ki:

    >selam ece hanımben size birsey soracaktım acaba dekopaj resimlerinizi nereden alıyorsunuz bende almak istiyorum cevaplarsanız cok sevineceğim sevgiler

  31. Misborda2 diyor ki:

    >Merry Christmas and happy 2011greetings, Laura.

  32. Selma Er diyor ki:

    >Yeni yıl süsleri ve düzenlemeleriniz çok güzel olmuş.sağlıklı,mutlu,başarılı,sevgi dolu bir yeniyıl dilerim..

  33. kirazzade diyor ki:

    >vaayyy bahçenize bayıldım ben yaa🙂 tam olarak hangi semtte oturuyorsunuz? biz de oraya taşınsak🙂 kar da var ne güzel. buralarda hiç olmuyor öyle😦

  34. Selfet diyor ki:

    >Komşunuz olsam,güzelim bahçenizi uzaktan seyretsem,bir de konsoldaki o şirin beyaz güzelliği bizim eve misafir etsem,yumuş yumuş tüylerini sevsem.. :)ne güzel olur..


Bir Cevap Yazın

