>Yeni Yıla Doğru Hergün…Çok Yoğunum, Çok Yoruldum…

>

DSC_0151

Biliyorum, sizleri çok ihmal ettim…Galiba biraz yorulmaya başladım..İşler bayağı yoğun, malum kış dolayısı ile evde de yapılacak bir sürü iş çıkıyor, araba lastiği değiştirmek, kombi ayarları vs.gibi…

Özetle…atölye çok yoğun, Sherwood işi çok iyi gidiyor, sizlere kitabı yetiştirmek için büyük mücadele veriyorum, iki arada bir derede Mehtap’la 1-2 poz çekebiliyoruz, Evim dergisi’ne hep son anda birşeyler hazırlayabiliyoruz, bu aykini beğenecek misiniz bakalım?, Kanal B’ye her hafta hazırlık yapmak şart, bu hafta mutlaka yılbaşı ile ilgili birşeyler hazırlamamız lazım, TRT1 31 Aralık’ta Yılbaşı günü özel “Göznuru” programına davet etti, ona da ilginç yaratıcılıklar düşünmek gerekiyor…

İşler böylesine yoğunken, dün kendi adıma çok güzel bir şey yaptım…Aygün’ün 5 dakikalık haber vermesi ile fotoğrafçılık kursuna yazıldım ve ilk dersime dün gece gittim, hem de oğlumla birlikte…Çok güzeldi,ne çok bilmediğimiz şey varmış, bu gece ki 2. dersimizi sabırsızlıkla bekliyorum….Aygün’e yine huzurunuzda çok teşekkür borçluyum.
DSC_0136

Ne dersiniz? Yılbaşına doğru hergün görüşelim mi? Peki… o zaman yarına kadar kendinize iyi bakın.
DSC_0167

13 Yorum on “>Yeni Yıla Doğru Hergün…Çok Yoğunum, Çok Yoruldum…”

  1. GÖNÜL diyor ki:

    >harikasınız hepsi birbirinden güzel ve özel başarılar:)

  2. yeşil inci diyor ki:

    >ECE HANIM BLOĞUNUZU KEŞFETMEK BENİM İÇİN ÇOK BÜYÜK BİR ŞANS.SİZİN GİBİ HARİKALAR YAPAN BİRİNİ TANIMAK ÇOK GÜZEL..HEPSİ BİR HARİKA.ÇOK BAŞARILISINIZ.ELLERİNİZE SAĞLIK..

  3. MARİFETLİ PERİ diyor ki:

    >Çok güzel haberler verdin yine Ece'cim. Hepsini merakla bekliyorum. E yarın görüşürüz o zaman. Sen de kendine çok iyi bak lütfen. Sevgiler.

  4. sc diyor ki:

    >merhaba ece hanıminsanda bağımlılık yapıyorsunuz.gercekten cok yoğunsunuz allah size sağlık ve güç versin kitabınızı sabırsızlıkla bekliyorum katılacağınız programlarıda kacırmayacağım bu arada panodaki dekupaj mı? iğne oyası var gibi bu dekupaj resimlerini nerden alıyorsuuz bilgilendirirseniz sevinirim sevgiler

  5. atolye nott diyor ki:

    >özlemiştik ece hanım. yeni yazılarınızı ve tv programlarını merakla bekliyorum.panoya da bayıldım bu arada :p kolaylıklar diliyorum,sevgiler:))

  6. guest from izmir diyor ki:

    >Yaşasınnn!:)))Evet evet hergün görüşelim:)Yoğun olmak zaman zaman yorucu olabiliyor ama, insanı daha enerjik tutuyor.Hele sizin gibi renkli bir insan için boş kalmak çok sıkıcı olurdu:)Göz nuru ,bizbize programları derken umarım birileri sadece size özel,güzel bir program yapmayı akıl eder birgün…Artık profesyonel fotoğraflarla yeni yeni postlarınızı bekliyoruz:)

  7. zeynep diyor ki:

    >yılbaşına doğru hergün yazacaksınız doğru mu anladımmm:) öyle olursa nekadar güzel olur..trt'deki programın devamına ayrıca sevndim birde yıl sonuna yaklaştıkça herşey birikiyor ama ocak ayına girince derin bir ohhh çekeceğiz gibime geliyor:)ece hanım fotoğraf kursuna yazılmanıza ayrıca çok mutlu oldum ne güzel bir gelişme:)çok öpüyorum sizi ve yorgunluklarınızın bir nebze dinmesini diliyorumhoşçakalın..

  8. >GUAUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU………MARAVILLOSO!!!Un abrazo y feliz navidad.

  9. aksungur46 diyor ki:

    >ececiğim 2011 yılı sana ve tüm ailene sağlık,huzur,mutluluk getirsin.yeni yılın kıtlu olsun.

  10. fidoş diyor ki:

    >şahane haberler hepsi:)))))yeni işler de süper olmuşdevamını heyecanla bekliyorumsen gerçekten tv kraliçesi olucan bu gidişle inşallah:))))

  11. Elyse diyor ki:

    >warmest wishes for a happy holidays!xoelyse

  12. banuca diyor ki:

    >Ececim, sayfana her geldiğimde içim renkleniyor, ısınıyor… O kadar güzel, iç açıcı tasarımlar var ki, her obje bir anda canlanıyor, etrafına renk saçıyor. Sonra, boynumu büküp çıkıyorum :(Sen var ya, harikasın🙂

  13. Çiğdem diyor ki:

    >Kitabınızı sabırsızlıkla bekliyorum,tv de olmanızda ayrı bir şans tabii :)Kolay Gelsin & Allah güç kuvvet versinki hep yanımızda olun.Sevgiler.


Bir Cevap Yazın

