>Yeni Yıla Doğru Hergün…Eski Günlerdeki Gibi..

>

DSC_0141
Aslında az değil, tam 13 senedir boyama yapıyorum ve herhalde 1000’e yakın öğrencim, dostum oldu.
Bazıları kısa süreli…
O yüzden, ne yalan söyleyeyim, yüzlerini unuttuğum öğrencilerim var…
DSC_0131
Bazıları ise…
Hayatım boyunca unutmayacağım, bende anıları olan, dostlarım oldu…
Bu ikinciye örnek çooooook…
Onlardan birisi…..Geçen hafta Aslı aradı ve “bir süreliğine Ankara’dayım, müsait olunca ara, Mehtap ablayı, Yasemin ablayı çok özledim Ece “dedi.
Pazartesileri Park caddesindeki Quick China’da açık büfe var, çoğunlukla Ahu, ben ve Özlem üçlüsü pazartesi akşamları orada buluşmaya gayret ediyoruz, geçen haftanın stresini atıveriyoruz…Bu gece de buluşmaya karar verince, hem de Mehtap ve Yasemin’de “biz de geliriz” deyince hemen Aslı’yı aradım..Kısacası hepimiz buluştuk, maalesef fotoğraf makinesini unutmuşum..
Ne yazık…Bu güzel geceyi resimlemem lazımdı…Çok eğlendik, çok güldük, uzun zamandır ne kadar ihtiyacım varmış…
Aynı eski günlerdeki gibi 7 arkadaş 2.5 saat konuştuk ve güldük…
Sevgili Aslı ve Cenk ve kızları Dilara, yeni aramıza katılan Alara…Onlarla tanışmamız bile uzun bir hikaye…Aslı 7 sene evvel kurslara başladı, hemen çok iyi arkadaş olduk, hatta ailece görüşmeye başladık…Dilara ve Can aynı yaştalar…O zamanlar 6-7 yaşlarındalar…Bir Bozcaada tatilimiz var ki…Bir daha öyle güzel anıları olan bir tatil yapar mıyız acaba?

Şimdi düşünüyorum da, o zaman sadece atölyeden dolayı kazandığım dostlarım vardı…

Şimdi herşey ne kadar değişti…
Eski dostlarımın arasına…..SİZ…. yeni dostlarım katıldı…
Bugün hem İstanbul’dan Şermin hem Meltem aradı, yeni yılımızı kutladık… Hergün sizlerden yüzümde gülümseme ile gezmeme sebep olan bir sürü güzel mesaj alıyorum. Vaktim olduğunca siz yeni dostlarıma mesaj bırakmaya çalışıyorum.
Çok şanslıyım, çok mutluyum çok…
Gülümseyerek, mutluluk içinde veda edeceğim 2010’a….
Biliyorum ki 2011 muhteşem olacak…
DSC_0159

10 Yorum on “>Yeni Yıla Doğru Hergün…Eski Günlerdeki Gibi..”

  1. zeynep diyor ki:

    >ece hanım sizi çok seviyorum çok:)

  2. fidoş diyor ki:

    >Ece'cim,inşallah uzun süren arkadaşlar grubuna dahil olurum ben de:))))sana yeni yılda da herşeyin en iyisine sahip olmanı,daha da mutlu,başarılı ve hep sağlıklı olmanı ve güzel ailenle birlikte uzun mutlu nice yıllar dilerimiyiki seni tanıdım güzel kalpli arkadaşım

  3. >Hola!muy lindos trabajo!!te dejé un Mimo especial con mis mejores deseos para este nuevo año 2011, en mi blog.es para ti!!UN abrazo!!c@

  4. Catherine Holman diyor ki:

    >Hi Ece,I mailed your prints today. I just now realized who I was mailing them to! Hope you enjoy them.Hugs,Cathie

  5. Beyazkkelebek diyor ki:

    >Siz gerçekten harika bir insansınız.Yani gizli kalmış hüzünlu bir yanınız var ama o kadar enerjik bir haldesiniz ki bu diğer tarafınızı kapatıyor. Hem böyle enerjik ve canlı olunki bizde sizlerin yazılarını okuyunca bu kadar enerjik olalım. Sabırsızlıkla kitabınızı bekliyorum.Ve simdiden YENİ YILINIZ KUTLU OLSUN.2011 HEP İSTEDİĞİNİZ GİBİ OLUR "Hiç unutmayın ki yaşam, aldığınız soluklarla değil, soluk kesen anlarla ölçülür."SevgilerimeBeyazkkelebek Asude

  6. guest from izmir diyor ki:

    >Yeni yıla nasıl girersek o yıl öyle devam edermiş.Yüzünüzden gülümseme hiç eksik olmasın:)

  7. colette diyor ki:

    >Sizinle bir kez dahi yüzyüze gelmesek de sizi görür görmez tanıyacağımı biliyorum. Paylaşacak çok şeyimiz varmış gibi geliyor bana.Eminim çok kişi böyle düşünüyordur.Çevresine ışık saçan kısaca ''insana iyi gelen ''bir yanınız var.Sizi seviyorum.Yeni yılınız kutlu olsun…

  8. MARİFETLİ PERİ diyor ki:

    >Ben de çok şanslıyım…Bloglar sayesinde kocaman bir aile olduk aslında. Birbirimizin üzüntüleriyle üzülüyoruz, sevinçleriyle seviniyoruz, başarılarıyla gurur duyuyoruz… 2010'daki mutluluğunuzun ve başarınızın 2011'de de artarak devam etmesini bütün içtenliğimle diliyorum Ece'cim.Kocaman sevgiler.

  9. Evrim diyor ki:

    >Ece hanım merhabalar… Çalışmalarınızı beğeniyle izliyorum. Ufak tefek bir şeyler yapmaya çalışıyorum ben de ama çalıştığım için ve 4 yaşında afacan bir oğlum olduğu için pek vakit bulamıyorum doğrusu. ne zamandır boyamamı bekleyen ahşap bir posta kutum var ve bu gönderinizdeki posta kutusunun üstündeki resme bayıldım. Sonbahar renkleri müthiş. O resmi bana yollayabilmeniz mümkün mü? ya da bulabileceğim bir yer söyleme şansınız olursa çok sevinirim. Şimdiden çok teşekkürler…Ayrıca sevdiklerinizle birlikte sağlıklı ve mutlu bir yıl diliyorum size.. Sevgiyle kalın..

  10. Anonymous diyor ki:

    >Çok süper


Bir Cevap Yazın

