>Yeni Yıla Doğru Hergün…Tebessüm eden Objeler…

>

DSC_0081-1
Şimdi bu güzelliklere ne demeli? Bazen kendim bile hayret ediyorum, nasıl karar vermişiz…, bu resmi ve bu panoyu seçmişiz, sonra böyle güzel olmuş diye…. Sevgili Dolunay, etaminleri nasıl güzel işliyorsa, aynen öyle güzellikte böyle panolar da yapıyor….

Ya bu laleler nedir şimdi? Ama doğru söyleyin, nasıl çekiciler, nasıl da güzeller, değil mi?…..Valla derste, öyle bir koşuşturmayla ders yapıyoruz ki, bazen nasıl güzel çalıştığımızı, ancak fotoğraflarını çekip evde size yollamak üzere hazırlayınca fark ediyorum ve bir kere daha hayran kalıyorum.DSC_0099-2
Bu lalelerin nereye ait olduklarını merak ediyorsanız…………….

DSC_0098
Sevgili Sibel’in çöp poşeti kutusunun üzerine aitler…….

İşte başka bir güzel obje…Sevgili Ferdağ öğrencimiz, çok beğenerek yaptılar ve evlerine götürdüler….DSC_0102

Bu günlük bu kadar….Kalın sağlıcakla…

Bendeniz yarın Kanal B’de olacağım efendim. Yine, genel istek üzerine çizgi çalışması ve hamur çalışması yapacağım. Görüşmek üzere…


15 Yorum on “>Yeni Yıla Doğru Hergün…Tebessüm eden Objeler…”

  1. Pembe Yastık diyor ki:

    >bayıldım bayıldım bayıldım…Daha ne söylenebilir ki..Yarını dörtgözle bekliyorum…Sevgiler

  2. samiye diyor ki:

    >size çok teşekkürederim yayınlarınız için hepsi mükemmeller ve ben sizi ço seviyorum…keşke yakından tanıyabilsydim atölyenizde bende olabilsydim keşke keşke keşke :(((((((((

  3. MARİFETLİ PERİ diyor ki:

    >Bütün objeleri ve çalışmaları çok beğendim. Yapanların ellerine sağlık. Ben çöp poşetliğinin zeminindeki desenleri nasıl çalıştığınızı merak ettim. Stencil şablonu mu yoksa el boyaması mı? Laleler de, panodaki kızlar da çok güzel olmuş. Ben eskiden çarşambaları sevmezdim ama artık iple çeker oldum:)

  4. nrhnmrl diyor ki:

    >İnanılmaz derecede güzel ve çekiciler ellerinize sağlık harikasınız kelimeler yetersiz kalıyor.Sevgiler

  5. fidoş diyor ki:

    >keşke hergün, yeni yıla doğru her gün,olsa:)))))çok güzel şeyler çıkmış yine ortaya,süperleryarın yine görevimin başında seni bekliyor olucam:))))çok öpüyorum seni

  6. Haydins diyor ki:

    >Yukarıdaki güzel kızlara nasıl sahip olabilirim acaba?

  7. hobivakti diyor ki:

    >Hepsi birbirinden güzel olmuş. Hayranlıkla baktım🙂 Ayrıca tablolara bayıldım :)Keşke daha çok foto ekleseniz. :)Yarın programı seyretmeye çalışacağım. Merak ediyorum, neler yapacaksınız ve püf noktaları nelerdir? :)İyi geceler.

  8. ÖZNUR diyor ki:

    >Sevgili Ece,Şuanda Telman Hacıyevin'in; Yazin evvelinde Gence colundeCixiblar yene de dize lalelerYagisdan islanan yarpaqlarSeribler dereye duze lalelerLaleler lalelerLaleler lalelerLaleler lalelerLaleler lalelerTürküsünü söylemekteyim. Bendeniz lalelere Bayıldım.Acaba bu laleler sizin bahçeden mi?. Biliyorsun komşuda pişer elbette bize de(yeni dostlarına) düşer desem acaba ayıp mı ederim.Çok yoğun ve yorgun olmana karşın hergün yazmaya başladığından beri acaba sevgimiz daha da mı kat kat katlandı nedir.Sürç i lisan ettiysem affola. Kucak dolusu sevgiler.

  9. guest from izmir diyor ki:

    >Yine herşey çok güzel.Panolar sanırım geçen hafta programdaki panolar.Kameraman sağolsun, pek net görememiştik:)Gerçekten çok güzeller.Laleler hamur çalışmasına ne kadar yakışmışlar.Emeği geçen herkesin ellerine sağlık…

  10. Nedret diyor ki:

    >Laleler muhteşem. Sevgiler.

  11. DOLUNAY diyor ki:

    >Günaydın Atölye BeyazGüzel sözlerin için çok teşekkürler Ececiğim.Öğretmenim bu kadar zevkli ve becerikli olursa, kötü bir şey çıkması mümkünmü?İyi yayınlar…

  12. kirazzade diyor ki:

    >Aman Allahım, özellikle ilk iki objeye hayran kaldım! İlk obje ayrı ayrı 4 pano dimi? Çöp poşeti şeyisi de harika! Bunların satışı var mı? Ve ne kadar? Ama, yorumlara cevp yazılınca bana bildirim gelmiyor artık nedense. Bi seslenirseniz sevinirim🙂

  13. ♥Raspberrypie diyor ki:

    >Ece Hanım, yahoo adresinize mail göndermiştim. Okusaydınız cevap yazardınız diye düşünüyorum. O adresinizi sıklıkla kullanıyor musunuz bilemiyorum. Haber vermek istedim.

  14. eli diyor ki:

    >resimler laleler hepsi güzel ama benim favorim arka plandaki panel duvar. iste buna bayilirim. simdilik evimizde kismet olmadi ama ilk tadilatta birkac panel duvar istiyorum.sevgiler elinot: blogumda pecete cekilisi hazirladim, siz de buyurun…

  15. Anonymous diyor ki:

    >sevgili ece….. sana ve çalışmalarına bayıldım…. yıllardır meraklısı olduğum country, provence, cottage, vintage, traditional stillerinin en güzel örneklerini kendi ruhunu da katarak çok güzel yansıtmışsın…. blogunla bugün tanışma fırsatı bulabildim…. senden ve yaptıklarından çok yeni haberim oldu…. tv de kanallar arası tur yaparken tesadüfen trt deki göznuru programına takıldım… aslında orada ilgimi çeken ne programın içeriği ne de konuklardı… mobilyalar ve mutfak çok hoşuma gitti o yüzden de programın sonunu bekleyip sponsoru öğrenmek istedim… öğrendikten sonra internetten sherwoodu tararken senin blogunu gördüm…. dünden beri sayfandan çıkamıyorum bir türlü..)) bugün de yine tv deki turum sırasında çok fazla izlemediğim bir kanalda seni gördüm … bu kadar tesadüfler zinciri sonrasında uzaktan da olsa seni tanıdığım için çok memnunum…. eminim birçok kişiden duyduğun bişeyi ben de hissettim… aklımdan geçen bir çok şeyin bir başkası tarafından üstelik de bu kadar güzel biçimde gerçekleştirilmiş olması beni hem çok mutlu etti hem de kıskandırdı doğrusu…))) bu kıskançlık olumsuz anlamda diil inan….. yıllardır hazırlıklarını yaptığım ama hayata geçirmeye bir türlü fırsat bulamadığım projelerimin çok daha kapsamlısını gerçekleştirmişsin…. hem de mükemmel bir biçimde… seni ve ekibini yürekten kutluyorum… yarattığın eserlerin kadar sana da hayran oldum… içtenliğin ve duruşun harika…. evde yaptığın tadilatla ilgili yorumlara verdiğin samimi yanıtların çok hoştu… bundan sonra sıkı bir takipçinim…. çok çok sevgiler…..


Bir Cevap Yazın

