>Yeni Yıla Doğru Hergün…..Yaşasın Kırmızı, Beyaz, Yeşil…

>

DSC_0086

030

DSC_0286

449

081

DSC_0518

DSC_0007

DSC_0635

DSC_0072

DSC_0073

DSC_0093

DSC_0105

DSC_0118

DSC_0119

DSC_0300

DSC_0267


20 Yorum on “>Yeni Yıla Doğru Hergün…..Yaşasın Kırmızı, Beyaz, Yeşil…”

  1. yeşil inci diyor ki:

    >ECE HANIM,BU GÜN KANAL B DE PROĞRAMINIZI BÜYÜK BİR İLGİİLR İZLEDİM.ÇOK TATLIYDINIZ…

  2. fidoş diyor ki:

    >allahım sen benim aklıma mukayyet ol:)))))bu gidişle sevgili Ece'nin yaptıklarına ne aklım ne kalbim dayanmıcak:)))))Ece'cim böyle ayrı gayrı olmıcak valla,acilen biz İstanbuldakiler için bir çözüm bul arkadaşım lütfennnnn

  3. samiye diyor ki:

    >yaaaa ece ablaaa çok canlı ve çok güzeller bende yeni dekopaj siparişi vermiştim yarın elime geçicek,şimdi bunlar için yine sipariş vermem gerekecek bayıldım bayıldım tıpkı sizin gibiler capcanlı ışıl ışıl :)))

  4. zeynep diyor ki:

    >Herbiri nekaadar güzel bunların rüya gibi eminim atölyeye yeni yıl nasıl iyi gelmiştir:) renk renktir heryer bu arada ben özledim sizi:)

  5. eli diyor ki:

    >birbirinden güzel seyler bunlar. her ne kadar noel ve yilbasi kutlamasam da, bu tür motif ve dekorasyonlardan faydalaniyorum. özellikle yildizlar, kardan adamlar, kirmizili ve beyazli seylerden cok hoslaniyorum. kis dekorasyonu adina ben de dekore ettim evi. tek tük resimler ekledim bloguma.sevgilerle eli

  6. hobivakti diyor ki:

    >Merhaba Ece Hanım,Bugün programı 10 dakika gecikmeli izledim, programda yaptığınız henüz bitmemiş olan çalışmanın bitmiş halini ve kırmızısını eklediğiniz fotoğraflar arasında görünce hayran kaldım. Yapılan çalışmalar o kadar güzel ki, hayranlıkla bakıyorum sadece. Sizin ve öğrencilerinizin elinize, emeğinize sağlık.

  7. stylebyDemLin diyor ki:

    >HEPSI COK GÜZELLLLLLL ELLERINIZE YUREGINIZE SAGLIK!!!BUNLARI GÖRÜNCE YILBASI HIC BITMESIN ISTIYORUMMMMM….mutlu yillar !!!

  8. MARİFETLİ PERİ diyor ki:

    >Birşey yazmamakta haklısın. Fotoğraflar herşeyi anlatıyor zaten Ece'cim.Aaaa!:) Tam da şu anda beni izlemeye aldığını fark ettim. Buna çok memnun oldum. Teşekkür ederim :)Sevgiler…

  9. >very nice!!happy new year!!I have a gift for you in my blog!!hugsc@ from Chile

  10. Begonvilli Ev diyor ki:

    >Tepsilere bayıldımmm.

  11. nrhnmrl diyor ki:

    >Evet ya Bence de İstanbuldakiler için bir çözüm bulmalısınız yoksa böyle melül melül bakmaktan bi hal olucaz.ellerinize sağlık

  12. ebrulikedi diyor ki:

    >hangisine bakacağımı şaşırdım.hepsi çok güzel.hele o ekoseli perdeler yok mu.ne güzel de yakışmış:)şimdiden yeni yılınızı kutluyor,sevgiyle kucaklıyorum:)

  13. guest from izmir diyor ki:

    >Renkler gerçekten muhteşem.Dün programdaki çizgili kovanın renklerine de bayıldım.Keşke yılbaşı süreci biraz daha uzun sürse:)

  14. mariona diyor ki:

    >Unos trabajos maravillosos¡¡¡¡feliz año 2011

  15. tubish diyor ki:

    >harikalar…..ece hanım ellerinize sağlık..her gun ugruyorum buraya acaba neler yapıldı diye..dekupaj kağıtlarına nasıl ulaşıcaz bu konu hakkında bılgı verırmısınız..kitabınızın çıkmasını sabırsızlıkla bekliyoruum =) inşallah size imzalatma şansımda olur=)sevgiler..iyi çalışmlar…

  16. >Ohhhhhhhhh … how I love coming to visit. This blog is wonderful work that I love. A big hug from the Canary Islands and happy 2011.

  17. Marta diyor ki:

    >Unos trabajos preciosos, me gustan todos. Felicidades.Besitos desde España

  18. Müge Asal diyor ki:

    >Sevgili Ece hanım..bu ayki evim dergisinde yine çok güzel paylaşımlarda bulunmuşsunuz..tebrikler..sizi ilgi ve sevgiyle takip ediyorum…başarılarınızın devamını dilerim….

  19. Anonymous diyor ki:

    >cok başarılı çalişmalar

  20. RAHİME POLAT diyor ki:

    >SEVGİLİ ECE HANIM PAZAR YAZILARINIZI MERAKLA BEKLİYORUM.KANAL B DEKİ PROGRAMINIZI İNTERNETTEKİ ARŞİV LERİNDEN İZLİYORDUM FAKAT OCAK AYINDAKİ YAYINLARIN HİÇ BİRİNİ, ARŞİVE KONMADIĞI İÇİN İZLEYEMEDİM BENDE ÖĞRETMEN OLDUĞUMDAN PROGRAMLARI RAHAT İZLEYEBİLMEK İÇİN ŞUBAT TATİLİNİ İPLE ÇEKİYORUM SEVGİLERİMLE,İYİ HAFTALAR RAHİME


Bir Cevap Yazın

