>Yeni Yıla Doğru Her Gün…Herkese Mutlu Yıllar

>

Happy New Year 2011.
I am soooo happy having a friend like you..You are out there somewhere in the world, a friend of mine in the bloggerland…

Thank you for your friendship and love this year and through out the last few years I have been blogging- I hope you know it wouldn’t be any fun without you, you have meant the world to me!!!!

Well I need to go wrap, so..I just want to finish my words with a big wish from my heart…

Hope the New Year will bring you health, joy, peace and love and may you all have time to enjoy your blessings each and every day.


İyi ki varsınız…Umarım biliyorsunuz, 2010, 2009 ve 2008 siz olmasaydınız, bu kadar keyifli ve üretken olmazdı…Biliyorum ki 2011’de yine bana dünyaları vereceksiniz…

Bende sizlerin görmek istediği Ece olabilmek için 2011’de,
Hırslı
Düzenli
Kendine Güvenen
Şefkatli
Hevesli ve Enerjik
Güvenilir
Rekabetçi
Motive Edici
Öğretici
Yararlı,Yardımcı ve Verici
Mutlu ve Neşeli
Sürekli İlerleyen
Takım Oyuncusu

olmaya, kısacası POZİTİF ÜRETKEN olmaya devam edeceğim.
Bazen düşünüyorum.Aslında ben de herkes gibi mücadele ediyorum.Ancak, sanırım, bir açıdan farklıyım. Başkalarının 3 yılda başardığından daha fazlasını ben genellikle 1 yıla sığdırmayı başarıyorum.
Neden mi?
Çünkü POZİTİF ÜRETKENİM ve BÖYLE OLMAYI ÇOK SEVİYORUM…

Hepinize sağlıklı, sevdiklerinizle beraber, umut dolu, neşeli, yeni yeni hedeflere vesile olacak, bol kazançlı, hayırlı bir sene diliyorum.


Not: Az daha unutuyordum!! 31 Aralık’ta saat 13.30’da TRT1’de Göznuru programındayım. Orada görüşmek üzere…..


30 Yorum on “>Yeni Yıla Doğru Her Gün…Herkese Mutlu Yıllar”

  1. >Feliz 2011 con mucho cariño.

  2. >Hola!! lindo saludo!!que este nuevo año sea excelente para ti y familiaabrazoc@

  3. NERİ diyor ki:

    >İyi dileklerinize teşekkürler…Yeni yıl hepimize sağlık,bolluk,başarı ve barış getirsin.Acılar olmasın.Başarılar diliyorum,sevgiler

  4. Begonvilli Ev diyor ki:

    >Güzel dileklerinize yürekten katılıyorum. Nice Mutlu Yıllara!

  5. ΧΑΡΑ diyor ki:

    >ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ, ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ!ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΕ ΑΓΑΠΗ

  6. ebrulikedi diyor ki:

    >ece hanım mutlu yıllar:)2011de de güzel projelerinizle karşılaşacağımızdan eminim.iyi ki varsınız.sevgiler

  7. Merve diyor ki:

    >Merhaba Ece Hanım. İsmim Merve, aslında anaokulu öğretmeniyim ama şu an çalışmıyorum.Tek kelimeyle harika işler yapmışsınız.Çarşamba günü akşam internette gezinirken karşılaştım sizinle . O günden beri bütün sitenizi gezdim. Tebrik ederim bütün el emeklerinizi ve bilginizi hiç çekinmeden paylaşmışsınız. Ben de ahşap boymaya bayılıyorum. Bir süre kursa gittim ama sizin yaptıklarınızı görünce hayran kaldım anlatamam🙂 22 aylık bir oğlum var. Oğlumla beraber ahşap boyamayı bırakmıştım. Ama sizi görünce nasıl heveslendim anlatamam. Malzeme siparişi bile verdim🙂 Hiç olmazsa oğlum uuyurken yaparım. Çünkü ahşap boyama bana çok huzur veriyor🙂 Ankara'da olsaydım sizinle tanışmayı çok isterdim. Bu arada Konya'da yaşıyorum. Burda 2 sene önce kursa giderken hem objelerde hem de malzemede tercih imkanımız fazla değildi. Ve sanırım hala öyledir😦 Ama sizin eserleriniz harika. Bizimkiler çok amatör kalmış. Size teşekkkür etmek istiyorum. Hem tekrar ahşap boyamaya başlamama vesile olduğunuz için hemde yaptıklarınızı bizimle paylaştığınız için. Öyle güzel fikirler var ki… Size de mutlu yıllar… Programınızı kaçırmıcam inş.Kocaman sevgiler🙂

  8. Beyazkkelebek diyor ki:

    >Sizinde Yeni Yılınız Kutlu Olsun Ece HNMMMMMMMMMMM

  9. lolipu diyor ki:

    >Ben de size MUTLU, NEŞELİ, HUZURLU, SAĞLIKLI, BAŞARILI ve ÜRETKEN bir yıl diliyorum Ece Hanım. Her şey, sevdiklerinizle beraber gönlünüzce olsun. Sevgiler, çok öpüyorum:))))

  10. ikiz Bebek diyor ki:

    >mutlu seneler,istanbula geldiğinizde umarım bir kursunuzu bu sene yakalama imkanım olur🙂.sevgiler

  11. anne müdürü diyor ki:

    >çok teşekkrüler ece hanım,mutlu yıllaryaratıcılığınız, sıcak kalbiniz bu yıl da bizimle olsun:)

  12. Mare diyor ki:

    >your blog is fantastic!!!….happy new year!!!….M…

  13. DaRmAn diyor ki:

    >Bu yılbaşı sevdiklerinizle birlikte mutlu huzurlu bir yıla başlangıç yapmanızı ve tüm yılınızın aynı güzellikte geçmesini diliyorum.. YENİ YILINIZ KUTLU OLSUN….!

  14. >Yeni yılın sana ve sevdiklerin mutluluk,sağlık ve huzur getirmesi dileğiyle…. Sevgiyle kal.

  15. Kitchen Witch diyor ki:

    >Ece hanim, sizinde yeni yiliniz kutlu olsun. SAglik mutluluk huzur bol uretken ve tabi getirisiyle bol kazancli bi yil olsun..

  16. guest from izmir diyor ki:

    >Şu anda göznuru programını izliyorum.Ne güzel bu hafta iki defa sizinle tv de buluşma şansımız oldu.Saçlarınız,makyajınız harika ışıl ışıl görünüyorsunuz.Yepyeni bir yılda yepyeni umutlar ve yepyeni güzelliklerle birlikte olmak dileğiyle.İnsanların hayatına kattığınız güzellikler yeni yılda katlanarak size geri dönsün.Nice güzel yıllara sevgiyle,ışıkla ve renkle…:)

  17. MARİFETLİ PERİ diyor ki:

    >Seni izliyorum Ece'cim.Çok güzel gülümsüyorsun… Yeni yılda da bu gülümseme yüzünden hiç eksik olmasın…Mutlu yıllar…Sevgiler:)

  18. YETENEK-SİZİN diyor ki:

    >tüm dilekleriniz gerçek, yeni yılınız kutlu olsun!♫ Sevgilerimle ♫

  19. DOLUNAY diyor ki:

    >Tüm Atölye Beyaz ailesinin yeni yılını kutluyor,hepinizi çok çok öpüyorum.

  20. medine diyor ki:

    >Güzel dilekleriniz için teşekkürler…yaklaşık 1 aydır sessiz sedasız ama bayılarak takip ediyorum sizi…yazılarınız da sıcaklığınızı o kadar çok hissediyorum ki sanki karşılıklı sohbet edermiş gibi…siz bu kadar pozitifken ve daha da olmak isterken ben size yazmak için çok geç kaldığımı düşündüm..Yeni yılda herşey gönlünüzden geçirdiğiniz gibi olması temennilerimle…kendinize çok iyi bakınız ECE HANIM..SEVGİLERİMLE..

  21. Nedret diyor ki:

    >2011'de de elinizden uçanla, kaçan kurtulmasın inşallah. Sevgiler.

  22. Misborda2 diyor ki:

    >Happy New Year 2011!May all your wishes come true!!Best wishes from Spain, Laura

  23. kinuki diyor ki:

    >Feliz año.Que seas muy feliz,junto a tu familia.Bsos.

  24. hepsusluydum diyor ki:

    >Mutlu hep mutlu yıllar diliyorum sevgili Ececiğim.Yine harikalar yaratıyorsun.Ellerine sağlık.Bir an önce emekli olsam da senin programları izleyebilsem..Daha epey var ama:(Sevgiler Zehr@

  25. meltemcim diyor ki:

    >sevgili ece… ben yeni takipçilerinden biriyim…. hatta geçen gün sana anonymous bir mesaj göndermiştim…. artık bir ismim var..))) ben çeşmede yaşıyorum…. ne yazık ki senin ist.daki arkadaşların kadar bile şanslı değilim… hiç değilse onlarla arada bir de olsa buluşma fırsatın oluyormuş…. lütfen ben çeşmede yaşayan arkadaşlarım için de bir iyilik düşün…. çok çok sevgiler..)

  26. Sibella diyor ki:

    >Ben de sana sağlıklı, huzurlu, mutlu ve yine çok güzel çalışmalarla dolu bir yıl diliyorum ECe'cim, öpüyorum, sevgiler🙂

  27. Beyza'nın annesi diyor ki:

    >Göznuru programını izledim, heyecanınız yansıyordu bize,:) yaptığınız sabunlara bittim, tekstil yapıştırıcısı alır almaz yapıcam🙂 ben facebook sayfasına da yazıcam her hafta çıkın programa bizde bir şeyler öğrenelim,ellerinize sağlık sevgiler…

  28. hobivakti diyor ki:

    >Yeni yılınız kutlu olsun, Sevdiklerinizle birlikte sevgi, sağlık ve mutluluk dolu nice güzel yıllara.🙂

  29. >Hayatımıza kattığınız muhteşem enerjiyle nice mutlu ve yüzünüzdeki gibi kocaman gülümsemeli yıllar diliyorum hepimize:) Kucak dolusu sevgiler!

  30. greetings diyor ki:

    >Ben de sana sağlıklı, huzurlu, mutlu ve yine çok güzel çalışmalarla dolu bir yıl diliyorum ECe'cim, öpüyorum, sevgiler


Bir Cevap Yazın

