>Güle Güle 2010, Hoşgeldin 2011 – Bölüm 1

>

2010 çok yoğun geçti …
Yoğun olunca fotoğraf çekmeye de çok zaman kalmıyor ki
………………..diye düşünürken, bir baktım ki arşivimde yüzlerce 2010 resmi varmış….
Her yıl yaptığım gibi bu güzellikleri sizlerle paylaşmak istedim.

I never realised that I had that much photos which had taken during 2010….
Now tell me…How can I stop without sharing them with you?
Okay, here they are…This is part 1…..
If you keep following me you will get more later…. page2page1

14 Yorum on “>Güle Güle 2010, Hoşgeldin 2011 – Bölüm 1”

  1. MARİFETLİ PERİ diyor ki:

    >Hepsini bir arada görmek de ayrı bir zevk… Şölen gibi…

  2. Pembe Yastık diyor ki:

    >Emeğinize sağlık! Umarım bu yıl çok daha güzel ve yoğun geçer…sağlık, mutluluk, ve para sizinle olsun😉

  3. Beyza'nın annesi diyor ki:

    >Hepsi birbirinden güzel harika….

  4. ebrulikedi diyor ki:

    >hepsi bir arada hazine gibi.çok çok güzel…

  5. >What wonderful works!! I am happy whenever I enter this marvellous blog. You have a few marvellous works, here me it is impossible to obtain these sheets country so nice. An enormous embrace from Tenerife.

  6. Meyra diyor ki:

    >çok güzeller çookkkk:))

  7. fidoş diyor ki:

    >çok teşekkürler Ece'cimhepsi bi arada süperlerben bazılarını görmemişimarada böyle grup resimleri iyi olacak sanırım:))))

  8. guest from izmir diyor ki:

    >Hepsi birbirinden güzeller…Dilerim 2011de de Atolye Beyaz dolsun taşsın ve bu güzellikleri üretmeye devam etsin.Nice güzel,yaratıcı ve üretken yıllara…:)

  9. Anonymous diyor ki:

    >merhaba bu ara blogunuzdan çıkamıyorum hayranınız oldum çıktım:)ben ahşap boyama ve cam boyama için en temel malzemer nelerdir öğrenmek istiyorum hatta atölyeden satışınız var ise bana liste ve tutar bildirirseniz sizden de alabilirim.Teşekkürler ege çağdaş istanbul

  10. Hobby Dünyası diyor ki:

    >MerhabaSizi çok yakından takip etmeye çalışıyorum.Çalışmalarınız çok güzeller…Yeni yılda bende size sağlık ve huzur diliyorum,gerisi zaten gelir.Şimdilik hoş ve mutlu kalın……..

  11. fidoş diyor ki:

    >Ece'cim,kendini görmek istersen bloğuma bekliyorum:))))son 2 kanal b ve son trt1 yayınından resimler varöpüyorum

  12. Ufuk'ta mutfak diyor ki:

    >Ece Hanum, 2010'da hayatımıza rüya gibi, masal gibi güzellikler kattınız, gözümüzü, gönlümüzü açtınız. Sizin ve sayfanızın pozitif enerjisi bizi sarıp sarmaladı. Bize sunduğunuz güzelliklere çok ama çok teşekkür ederiz. Umuyorum 2011 de de tüm güzelliklerde buluşuruz. Mutlu seneler, Sevgilerimle…..

  13. butiksena diyor ki:

    >Sevgili Ece Hanım, yaptığınız işleri zevkle takip ediyorum. Kullandığınız dekopaj kağıtlarını nereden alıyorsunuz? Eğer atölyenizde satıyorsanız sizden nasıl temin edebiliriz? Sevgiler

  14. >O gün bugün gözümü ayıramıyorum bu siteden…kesinlikle bir ziyaret yolu gözüktü…halen araştırma içindeyim.Işık çok parlak göremiyorumm herhalde:)))..bu saatte de olsa sevgiyle kalın..


Bir Cevap Yazın

