>Avucumda Bir Kelebek

>

DSC_0411

Hayatı ve dolayısı ile kişisel gelişimi ve bu konu ile ilgili yazıları okumayı ve uygulamayı seviyorum…Ufak ufak, arada da olsa duygularımı sizlerle paylaşmaya çalışıyorum, zannederim sizler de yazdıklarımı okumayı seviyorsunuz…Ama tabi bu blogdaki asli görevim size, boyama ile neler yapılabileceğini göstermek…O yüzden hep sizi uzun yazılarımla sıkmamaya çalıştım…

Hoşuma giden ne biliyor musunuz? Son zamanlarda herkes, “Ece hanım biraz daha uzun yazsanız, sizin pozitif yazılarınızı okumayı çok seviyoruz.” diyor….

İşte bu çok doğru…İnsanlarla empati kurmayı, öğrendiklerimi başkaları ile paylaşmasını seviyorum.

Hayat bu, herkes gibi inişler, çıkışlar yaşadım…Galiba artık bunları paylaşmak istiyorum….Bu kadar yoğunluğun arasında nasıl başaracağım hakkında hiç bir bilgim yok ama yeni bir blog sayfası daha açmaya karar verdim.
İsmi “Avucumda bir Kelebek“…
İlk yazımı okumanız için ismin üzerine gelip tıklamanızı sabırsızlıkla bekliyorum.


Fazla söze gerek yok, bundan böyle her pazar, yeni blogumda bireysel yazı ve hikayelerimle sizlerle buluşmayı ümit ediyorum…İçten yorumlarınızı bekliyorum…

Tabi ki, burada da, atölyemiz ve boyamalarımızla da sizlerle olmaya devam edeceğim.

İyi pazarlar diliyorum.


3 Yorum on “>Avucumda Bir Kelebek”

  1. meltemcim diyor ki:

    >sevgili ece…. şimdi baktım "avucumda bir kelebek"e…. harika olmuş yüreğine sağlık….. sadece olağanüstü yeteneğini değil deneyimlerini ve birikimlerini de bizlere paylaştığın için binlerce teşekkürler…. bizi seninle buluşturan tesadüfler zincirinde yer alan herkese ama en çok da ilk kıvılcımı ateşleyen o minicik köpekciğe de teşekkür etmemiz gerek… hayatta herşey kesişmelerden oluşuyormuş…. yaşadıkça farkediyoruz…. benim de senin gibi her anlamda mükemmel bir insanı uzaktan da olsa tanımam yine zincirleme rastlantılarla oldu…. önümüzde açtığın kocaman pencereye yeni bir tane daha eklemiş oldun….. yeni blogun hayırlı olsun….)

  2. Anonymous diyor ki:

    >Çok sevgili ececimm ..yeni bir haftada duyduğum en güzel haber ..henüz tıklamadım sayfanı hayırlı uğurlu olsun…herşeyinizle örnek bir insansınız bilgilerinizi emeklerinizi en ufak çıkar göstermeden bizlerle paylaşıyorsunuz ..sevgili meltem hanımın dediği gibi ,tesadüf zincirleriyle tıklamıştım bu ganimetlerle dolu güzel sayfayı ..başım dönmüştü nasıl güzellikler bunlar diye sonra sonra sizi tanıdıkça böylesine güzel olmalarını daha iyi anladım…şimdi emeklerin yanına ,yaşanmışlık kokan tecrübelerinizi paylaşmanız sizi böylesine sevmemizin kanıtı olmuş oluyor..ne diye bilirim iyiki rastladım iyiki tanıdım iyiki varsınız..(ben)biz hep sizinleyiz ..inanıyorum ki bu enerjiyi sizde hissediyorsunuz …varlığınız çok kıymetli bunu asla unutmamanız dileğimle sevgiler nurcan gökseven …şimdi kurdeleyi kesip açılışı şereflendirmeye:))

  3. fusuna diyor ki:

    >Yazıların için ayrı bir blog sayfası çok iyi olmuş.Çok uzak olduğumuz için buradan duyurayım dedim sesimi..))))Burada da çok başarılı olacağına eminim.Yeni yazılarını hevesle bekliyorum


Bir Cevap Yazın

