>Free Decoupage Pictures

>

Ah benim sevgili eski, yadigar blogum…..
Yeni blog üzerine gelince, zannetme ki seninle ilgilenmiyorum…
Ah canım, 2 tanecik yorum mu bırakmışlar sana……Ne yapsak acaba?
En iyisi sevgili arkadaşlarımıza resim hediye etmek…
E oldu o zaman…
İşte size bir sürü resim…..
( Resimleri Flickr’dan sizlere ulaştırdığım için en büyük 640 pixel büyütebiliyorum. Halbuki 640 pixel ile kaliteli bir resim elde edemezsiniz. O yüzden, her resmin altına orjinal web adresini de yükledim. Resimlerin altındaki adresleri kopyalayıp yeni bir sayfada açın. İşte o zaman, kullanabileceğiniz resim kalitesi için uygun olan 1200 pixel ve üstüne erişeceksiniz. İstediğiniz resimleri CD’ye kaydedip, iyi bir fotokopicide, bir ton renklerini koyulaştırmasını -en sevimli halinizle!!!-rica ederseniz çok kaliteli resimleriniz olacaktır.)
Hatırlatayım, işi gücü bıraktım bu gece, bu iş için tam 3 saat harcadım, zaten çince siteyi anlayana kadar canım çıktı…Şimdi diyeceksiniz ki, “Google’dan tercüme ettirseydiniz.” Maalesef öyle olamadı çünkü size ulaştırmak istediğim büyük sayfayı tercüme sayfasından açmadı…O yüzden orijinal çince site üzerinden çalışmam gerekti…Yahu, nasıl birşeydir bu çince…Hiç bir ipucu bulamıyorsunuz ama benden hiç bir iş kurtulur mu? En nihayet sayfaların gidişatını ezberledim ve beğendiğim tüm resimleri yükledim…
Benim bu performansım üzerine, sizlerden de güzel boyamalar ve objeler bekliyorum.
Haberiniz ola…..
Şimdi bir de benim yabancı hayranlar için kısa bir ingilizce açıklama yapmam lazım..E onlarda güzel objeler yapsınlar sizler gibi değil mi?

Hi everyone..

Here are some free pictures that you can use for your beautiful objects…If you copy the web addresses of every picture and open as a new page, you will reach to their original sizes which are higher than 1200 pixel… Now you can copy them to a CD or to a USB…Then you should go and have their print outs from a fine copy center…
DSC_0073
http://big5.wallcoo.com/paint/Susan_Rios_Canvas_Paintings/wallpapers/1280×1024/Art_painting_of_Susan_Rios_34_Lilacs_and_Lace.html
Art_painting_of_Susan_Rios_35_Phoebe_2
http://big5.wallcoo.com/paint/Susan_Rios_Canvas_Paintings/wallpapers/1280×1024/Art_painting_of_Susan_Rios_35_Phoebe_2.html
Art_painting_of_Susan_Rios_05_The_Gardener
http://big5.wallcoo.com/paint/Susan_Rios_Canvas_Paintings/wallpapers/1280×1024/Art_painting_of_Susan_Rios_05_The_Gardener.html
Parisian%20Cafe%20Le%20Petite%20Rolleback
http://big5.wallcoo.com/paint/Sung_Sam_Park_Landscape_Painting/wallpapers/1280×1024/Bella%20France.html
Bella%20France
http://big5.wallcoo.com/paint/Sung_Sam_Park_Landscape_Painting/wallpapers/1280×1024/Parisian%20Cafe%20Le%20Petite%20Rolleback.html
Wallcoo_com_nitashowers_teddysandtoys1996calendar02februarysm
http://big5.wallcoo.com/paint/Teddys_and_Toys_1996_Calendar/wallpapers/1280×1024/Wallcoo_com_nitashowers_teddysandtoys1996calendar02februarysm.html
Wallcoo_com_nitashowers_teddysandtoys1996calendar06junesm
http://big5.wallcoo.com/paint/Teddys_and_Toys_1996_Calendar/wallpapers/1280×1024/Wallcoo_com_nitashowers_teddysandtoys1996calendar06junesm.html
Wallcoo_com_nitashowers_teddysandtoys1996calendar09septembersm
http://big5.wallcoo.com/paint/Teddys_and_Toys_1996_Calendar/wallpapers/1280×1024/Wallcoo_com_nitashowers_teddysandtoys1996calendar09septembersm.html
Welcome_to_My_Garden_Art_Painting_04_welcome_to_my_garden
http://big5.wallcoo.com/paint/Welcome_to_My_Garden_Janet/wallpapers/1280×1024/Welcome_to_My_Garden_Art_Painting_04_welcome_to_my_garden.html
Welcome_to_My_Garden_Art_Painting_10_fancy_flower_shop
http://big5.wallcoo.com/paint/Welcome_to_My_Garden_Janet/wallpapers/1280×1024/Welcome_to_My_Garden_Art_Painting_10_fancy_flower_shop.html
Welcome_to_My_Garden_Art_Painting_01_the_blossom_shop
http://big5.wallcoo.com/paint/Welcome_to_My_Garden_Janet/wallpapers/1280×1024/Welcome_to_My_Garden_Art_Painting_01_the_blossom_shop.html
painting_children_childhood_kjb_DonaldZolan_20LittleEngineers_sm
http://big5.wallcoo.com/paint/Donald%20Zolan_Early_Childhood_01/wallpapers/1280×1024/painting_children_childhood_kjb_DonaldZolan_20LittleEngineers_sm.html
painting_children_childhood_kjb_DonaldZolan_31WaitingtoPlay_sm
http://big5.wallcoo.com/paint/Donald%20Zolan_Early_Childhood_01/wallpapers/1280×1024/painting_children_childhood_kjb_DonaldZolan_31WaitingtoPlay_sm.html
Jane-Hissey-Hoot-03
http://big5.wallcoo.com/paint/Jane_Hissey/wallpapers/1024×768/Jane-Hissey-Hoot-03.html

fop-(14)RM-2004-Backa
http://big5.wallcoo.com/paint/RuthMorehead-2004Calendar/wallpapers/1024×768/fop-(14)RM-2004-Backa.html
Catherine%20Simpson%20~%20Gallery%20Gifts,%20De
http://big5.wallcoo.com/paint/Catherine_Simpson/wallpapers/1024×768/Catherine%20Simpson%20~%20Gallery%20Gifts,%20De.html
LHerrero_CalistogaBridge-iej
http://big5.wallcoo.com/animal/LowellHerrero_farm_cow/wallpapers/1024×768/LHerrero_CalistogaBridge-iej.html
0LHerrero_WillowFalls-iej
http://big5.wallcoo.com/animal/LowellHerrero_farm_cow/wallpapers/1024×768/0LHerrero_WillowFalls-iej.html
Chinese_painting_ZouChuanAn-Flowerbird_12a_wallcoo_com
http://big5.wallcoo.com/paint/Chinese_painting_ZouChuanAn-Flower-bird/wallpapers/1024×768/Chinese_painting_ZouChuanAn-Flowerbird_12a_wallcoo.com.html

25 Yorum on “>Free Decoupage Pictures”

  1. meltemcim diyor ki:

    >aşkolsun ece…)))) mesajların sayısına değil içeriğine bakmalısın bence..)))) kardeş bloglar arası kıskançlıklar yaratmayalım, hem ordan hem burdan yorumlara devam edelim biz de değilmi…)) senin bunca yaptıklarının karşılığı olamaz tabii ki burada göreceğin yorumlar… o denli önemli birşey yapıyorsun ki hiçbir övgü ve takdir sözcüğü yetmiyor…..

  2. fidoş diyor ki:

    >çok güzeller,çok teşekkürler Ece'cim

  3. ΧΑΡΑ diyor ki:

    >THANK YOU.YOU ARE VERY KIND!HAPPY NEW YEAR FROM GREECE.

  4. ♥Raspberrypie diyor ki:

    >Gözlerim kapanmak üzere sizin blogunuzdan ayrılamamıs eski yazıları okurken siz yeni yazmıssınız, hem de hediye resimlerle birlikte. Hepsi harika görünüyor. Çok tesekkürler :)Ben bugün basladım kursa, yaptıklarımı sizinle de paylasmak isterim acemilikten kurtulduktan sonra.

  5. MARİFETLİ PERİ diyor ki:

    >Çok güzeller, çok teşekkürler. Kardeşim Çin'e gittiğinde, taksiye bindiklerinde oteli kolay bulmak için, otelin adını görevliye yazdırmışlar. Daha sonra taksiciye kağıdı vermişler ve taksici yazılanı okuyamamış:) Hatta yazıyı ters çevirip bir de öyle bakmış:) Yazını okuyunca aklıma kardeşimin yaşadığı bu olay geldi. Onlar kendi dillerini çözemezken, sen yine iyi başarmışsın:)

  6. Kitchen Witch diyor ki:

    >ay pek guzel resimlerr… hadi herkes yapsin guzel objelerde bende izliyim.. ancak izleyici olabiliyorum su siralar.. izleyici performansim bile %100 degil ustelik..

  7. meralhobiart diyor ki:

    >Merhaba ece hanım uzun zamandır sitenizi izliyorum diğer arkadaşlar gibi bende hayranınızım objeleri tasarlamamda sizden etkilenmedim demem hata olur.Sizden sayfamı ziyaret etmenizi ve yorumlarınızı bekliyorum fırsat bulursanız çok memnun olurum hoşçakalın.

  8. binnur diyor ki:

    >Sevgili EceBir süredir bloğunu zevkle takip ediyorum. eline,emeğine sağlık. resimler için çok teşekkürler. yaptıklarını görünce içim açılıyor senden aldığım enerji ile arkadaşlarıma hediye götüreceğim zaman artık almıyorum. kendim birşeyler yapmaya çalışıyorum. keşke istanbulda yaşıyor olsaydın. sana yakın olanları çok kıskandım. sevgiyle kal.

  9. banuca diyor ki:

    >Ah Ececim ah, daha doğru dürüst bir peçete bile yapıştıramıyorken bu güzelim resimlerle neler yapılabileceğini hayal ettiriyorsun bana:) Ne güzel şeyler seçmişsin, hepsini kaydettim büyük bir açgözlülükle. Güzel yürekli Ecem, teşekkürler:)

  10. eskiden-yeniye diyor ki:

    >Blog dünyasına yeni geldim.Sağı solu karıştırırken sizi tv de de görünce sayfanıza ulaştım.Uzun bir süre orda kaldım.Tam bana göre okadar dolu ,zevkli ,eğlenceli ve öğretici ki izlemeye karar verdim.Ellerinize sağlık,birikiminize emeğinize sağlık.Amaç hep aynı değilmi …paylaşmak. 2.blogunuzuda izliyorum.hayırlı olsun .sevgiler

  11. ebru diyor ki:

    >Ay Eceeeee süpersin başka bişey demiyorum🙂 Ben yeni bloguna hayırlı olsun demek için mesaj bırakmaya çalıştım ama iki sefer internet kitlendi ben de pes ettim. tekrar bağlanmak bişey değil de, aynı şeyleri ikinci-üçüncü kere yazınca anlamını kaybediyor bana. Neyse hayırlı olsun, ben doğuştan pesimist bir karakter olduğum için öğreneceğim çok şey olacağına eminim🙂 Sevgiler, Ebru

  12. Sibella diyor ki:

    >Harikalar, teşekkürler🙂

  13. Beyza'nın annesi diyor ki:

    >hepsi çok güzel wallcoo'nun resimleri bunlar bildiğim kadarıyla com ve net olarak 2 web adresi var biri ingilizce biri çince🙂 ben sizin süt şişeli olan resimlerinize bayılıyorum birde aşçı olanlara lütfenn onlardan istiyorummmm🙂 birde kırmızı kovaya yapıştırdığınız minik çiçekli resimleri🙂

  14. fidoş diyor ki:

    >Ece'cim,tabiii herkes öbür bloğa yorum yazar:))))orda herkese tek tek hitap edip cevaplar yazmışsın arkadaşım…..bilmem anlatabildim mi:)))))herkes senden özel ilgi bekliyorhadi bakalım nasıl yeticen hepimize…..şaka şaka tabikicevaplarını yazamasan bile biz senden çok güzel cevaplar aldığımızı biliyoruz zaten:)))))

  15. serpil diyor ki:

    >teşekkürler çok teşekkürler…ilk defa yorum yazıyorum,halbuki uzun süredir takipteyim.yorum bırakmak borç oldu artık.beni tekrar çocukluk günlerime,masal dünyasına götürdün yaptıklarınla.bu nasıl muhteşem bir duygu anlatamam.herşey için teşekkürler

  16. guest from izmir diyor ki:

    >E ama olmaz ki Avucumdaki Kelebek henüz çok bebek.Onun da ilgiye ihtiyacı var.Kıskanılmazki:)Hem Favorite home to visit bizim ilk göz ağrımız.Hiç unuturmuyuz,ilgisiz bırakır mıyız:))Ama bi taraftan da ilgisiz bırakmak iyimi oldu acaba:)))Bu muhteşem resimleri kardeş kıskançlığına borçluyuz sanırım:))Resimler çok güzeller,çook teşekkürler.Emeklerinize sağlık.

  17. ÖZNUR diyor ki:

    >Duam bir gecede kabul oldu. Dolu dolu resim istemiştim, bir çuval resim oldu.Biz gözümüzü burada açtık,seni burada tanıdık. Onun için burayı unutmayız. Sevgilerimle,

  18. >Yetenek, zeka ve emek…Bunların karşılığında işi gücü bırakıp yapmak lazım birşeyler vallahi borçlu hissediyor insan:) Bir tanesiniz, sevgilerimle!

  19. kinuki diyor ki:

    >Preciosas.Feliz año y muchas gracias.Bsos.

  20. Anonymous diyor ki:

    >ece hanım çok teşekkür ederiz fotoğraflar için.verdiğinizi linki anasayfaya ulaşmamı sağlayacak şekilde yazdım (resim belirtmeden). sol üst tarafta english seçeneği var anasayfada, ona tıkladıktan sonra bir sürü resim kaydettim kolaylıkla. bu da arkadaşlara benden bir ipucu olsun. hoşçakalın

  21. sc diyor ki:

    >merhaba ece ablasizin yazılarınızı okumak insanı dinlendiriyor bian herseyi unutmak güzel, sanki roman okumak gibi,bu arada resimler için tesekkürler harikasınız bu web sayfasına bende baktım ama resimleri dediğiniz büyüklükte acamadım nasıl yaptığınızı anlatırsanız sevinirim cok güzel resimler var bizlerle paylaştığınız için çok teşekkürler…

  22. Pembe Yastık diyor ki:

    >Yine harikasınız ece hanım…bizi mutlu etmeyi nasıl da biliyorsunuz;) Dün ki program harikaydı yine..teşekkürler

  23. Didem diyor ki:

    >Ece Hanım çok teşekkür ederim paylaşımınız için. Yaptıklarınızı takip ediyorum ve her seferinde hayranlığım daha da artıyor, ellerinize sağlık. Sizden küçük bir ricada bulunmak istiyorum. Ben de küçük çaplı ahşap boyamalar yapıyorum. Evim için bir gazetelik boyayacağım ama istediğim gibi bir resim bulamadım internette. Bana bu konuda yardımcı olursanız çok sevinirim. Sevgiler..

  24. Anonymous diyor ki:

    >HARİKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAASİTEYE BENDE GİRİP BAKŞA RESİMLER KOPYALADIM HARİKA OLDU BU ECE HANIM ÇOOOOK TEŞEKKÜRLER..BENDE SİZDEN İLHAM ALARAK GEÇEN HAFTA EVDEKİ ESKİ SEHPAMI BEYAZA BOYADIM ,SORA ESKİ KAVANOZLARIMIN KAPAKLARINI BOYADIM EH İLK İŞLLER İÇİN FENA OLMADI EN AZINDAN NE YAPIP NE YAPMAMASI GEREKTİĞİNİ GÖRÜYOR İNSAN..SEVGİLER EGE ÇAĞDAŞ

  25. Anonymous diyor ki:

    >Sevgili Ece Aymer, Bloğunu ve yazılarını büyük bir zevkle takip ediyorum. Yaptıkların içimi açıyor. Bırakmış olduğum ahşap boyamaya tekrar sayende başladım. Öyle güzel şeyler yapıyorsun ki hayran olmamak mümkün değil. Senden heveslenip tekrar boyama yapmaya başladım. Yay burcu mensubu olarak ayrıca hayranlığımı belirtmek isterim. Eline, emeğine, yüreğine sağlık. Sevgili Ece bana bir konuda yardımcı olursan çok sevinirim. Ben boyamalarımda çok fırça izi bırakıyorum. Fırça izi bırakmadan boyamalarımı nasıl yapabilirim? Süngerle boyama mı? Fırça mı? Bu konuda bana bir önerin olursa çok sevinirim. Birde hamur kabartmaları yapıştırmadan önce kurumasını ne kadar beklemeliyim? Vereceğin bilgiler için şimdiden çok teşekkür ederim. O güzel çalışmalarını zevkle takip ve taklit ediyor olacağım. Sevgi ile kal. Binnur Belen


Bir Cevap Yazın

