>Abajur Seçenekleri

>”Sherwood” için abajur fikirleri arıyorum…Kendimi müşteri yerine koyuyorum ve acaba ne tür abajur bulmak isterdim diye düşünüyorum…Olan mağaza alternatiflerini gözden geçirdiğimde aslında pek seçenek yok, yani aslında yapabilirsem, “Sherwood” benim gibi değişik şeyler arayan, “country” tarzı müşteriler için çok iyi gelecek!!
İnternette neler buldum dersiniz?















Biliyorsunuz,“Avucumda Bir Kelebek” kişisel yazılarımı size aktardığım yeni blogum…Burada sonra, güzel bir yazı da okumak isterseniz, hemen tıklayın…


15 Yorum on “>Abajur Seçenekleri”

  1. SYB diyor ki:

    >Kuş kafesi şeklinde olan abajurlara bayıldım. Bence koleksiyonlarına ve size çok yakışacak.

  2. ebru diyor ki:

    >Ben de iki blogta da yazı yok diye üzülüyordum :)sorma güzel bir abajur bulmak mümkün değil, biraz beğendiklerimiz de maşallah 5000 EUR'dan başlıyor! Bunlar harikaymış, harika abajurları bekliyoruz artık🙂

  3. lolipu diyor ki:

    >Hepsi çok hoş abajurların. Ama 12 ,13 ve 17. fotolardaki abajurlar çok daha güzel bence. Yine harikalar yaratıcağınıza inanıyorum:) sevgiler

  4. Anonymous diyor ki:

    >siz ne yaparsanız yapın büyülü ellerinizden geçen herşey mükemmel olacaktır..abajurların hepsi birbirinden güzel ..gerçekten.. Ege Çağdaş

  5. Gulsen diyor ki:

    >internet alıntılarında kaynak göstermeniz gerekirdi

  6. Güler diyor ki:

    >Ece Hanım,şu 3 tane kafesli olanlar tam bana göre,hiç kaçırmam alırım.Zaten ilk fırsatta Ankara ya geleceğim.Öncelikle sizin Atölye ye sonrada sherwood a.Ankaralı hanımlar çok şanslı.İstanbullular içinse çok büyük bir şanssızlık sizin burada yaşamıyor olmanız.Ben çalıştığım için Kanal B de izleyemiyorum sizi şimdi kanal b arşivinden indirme imkanlarını deniyorum.Sanırım başardım.Şu adreste Arşiv yayınlarını indirebilme imkanı sunuluyor,bilmem haberiniz var mı?http://www.kanalb.com.tr/arsivliste.php?Program=34&L=KanalBProgramlar/bizbize%2B29122010bizbize

  7. Kitchen Witch diyor ki:

    >Takip ettigim bi blog sayfasi var bilmem sizde takiptemisiniz ama bu blogsahibibnin yeniledigi bisuru abajur var.. tarzini seviyorum.. Belki sizde begenirsiniz, sizde bazi fikirler uyandirir.. sevgiler.. http://www.paintmewhite.com/

  8. Lavanta Bahçesi diyor ki:

    >ben bir abajur delisiyim ve bunlar çok güzel görseller🙂

  9. Pembe Yastık diyor ki:

    >Kuşlu kafesler tam benlik, eminim sizde harikalar yaratacaksınız…

  10. guest from izmir diyor ki:

    >İlk iki resimdeki kuş evi ve kafesli olanları çok beğendim.Çok şık ve romantikler.İçinde deniz kabuğu ve taş olan abajurlar,bana sizin kelebekli,dantelli şişelerinizi anımsattı.Şapkası dantelli,şişesi kelebekli harika olmaz mı sizce de…Birde üç abajurun yanyana olduğu resimde ortadaki abajur güzel,ortasındaki şekil,sizin elinizde nasıl güzel boyanır hamurlanır diye hayal ettim.Harikalar yaratacağınızdan eminim.Merakla bekliyorum.Kolay gelsin…:)

  11. fidoş diyor ki:

    >Ece'cim,sen kimbilir neler yaratırsın,merakla beklicemSherwood satışları patlar iyice:)))))bol kazançlar dilerimumarım orda işler iyi gidiyordur,memnunsundur

  12. Esra E. diyor ki:

    >Merhaba Ece Hanım Sizi büyük bir tutkuyla izliyorum. İstanbul'da sizin tarzınızda katılabileceğim bir atölye önerebilirmisiniz acaba Sevgiler :-)Esra E.

  13. Güler diyor ki:

    >Ece Hanım.Atölye Beyaz internet sitesinde sorun mu var ?Bayadır açılmıyor.Adres taşınmış olabilir gibi mesajlar veriyor.

  14. Anonymous diyor ki:

    >1,2,4,5 müthiş ama tabii diğerleri de çok güzel. Ne olur Ece Hanım eskitme çeşitlerini anlatın😦 çok ihtiyacım var. Ahşap boyamaya gidiyorum ama buradaki eskitmeler hiç güzel değil😦

  15. >Hi!! Nice!!gracias por tu visita!!pasaba a contarte que ya regresé de vacaciones!!un abrazo grandec@


Bir Cevap Yazın

