>Önerilerinize ihtiyacım var!!!

>

DSC_0759

Hastalıklardan kurtulamıyoruz ki, sizlerle şöyle rahat rahat her 2 blogumda da görüşebileyim…Ben hala öksürüyorum, sinüsler dolu…Ama işin kötüsü 3 gündür Can çok hasta…Dün gece öksürükten ikimizde uyuyamadık…Bir ara çaresizlikten oturup ağladım, önümde o kadar acı çekiyor ki, öksürdükçe “anneciğim, karnım” diyor, ben de birşey yapamamanın hırsından, hem de uykusuzluktan oturdum ağladım. Keza annem de öyle…Hastalandı, hastalanacak…Biliyorsunuz, bizim evin en alt katı annemin…Can da çatı katında oturmayı seviyor…3 gündür bir annem çağırıyor, 4 kat iniyorum, onun isteklerini yerine getiriyorum…Tam annemin evinde az dinlenirken Can sesleniyor, ayağımda tahta sabolarım “takır tukur, takır tukur” koşarak yukarı çıkıyorum, mutfakta Can’ın isteklerini hazırlıyorum…Elimde tepsi, çatıya varmadan ara katta mola veriyorum, banyoya girip, ben kendim bir burun temizliği yapıyorum, sonra “takır tukur” ver elini çatı katı…Kediler çok şaşkın, her aşağı inip, yukarı çıktığımda ayağımın altındalar..Birgün, ben bu sabolarla inip çıkarken merdivenden hepimiz birden yuvarlanıvereceğiz, ama bakalım!!!!

Neyse ki şimdi, pazar öğleden sonra herkes biraz durulmuş vaziyette…Annem evinde televizyon seyrediyor, Can biraz evvel, yorgun bir şekilde göğsüne, ayaklarına vicksleri süründükten sonra uyuyakaldı, ben de az da olsa sizlerle olayım istedim.

Önce dayanamam, sizlere çok özel objeler göstermem lazım, yeni keşiflerim…..

Yabancılarda bir “scrapping” çılgınlığı var ya!!!…
Benim bile 2 tane kocaman scrapbook’um var.İngiltere’de okuduğum yıllarda yapmışım, tüm sinema biletlerim, kartlar, resimler, doktorun elime bağladığı sargı bezi bile yapıştırılmış!!!!Ağızları kapanamayacasına doldurduğum 2 tane anı yüklü scrapbook…..
Yani, ben de “scrapping”e bayılıyorum…İstanbul Şermin sağolsun….Zaten kendisi normal dururken bile beni gülmekten yerlere yatırıyor….Bir de komik bir laf patlattı mı, kopuyorum….Son İstanbul ziyaretimde, Şermin Amerika’dan yeni gelmişti, bavullarını birlikte açtık…Tabi kocaman scrapping kağıtlarını görünce kendimden geçtim…Şermin şaşkın beni izliyor, “kim bu yamyam acaba?” diye beni seyrediyor, bu arada esprileri ardı ardına patlatıyor….İşte o kağıtlarla yavaştan çalışmaya başladım…..

Ehhh, öğrenciler de bu yeni uygulamamı çok sevdiler…Ama şimdi bu tekniğe, bir isim bulmak lazım…Scapping yapıyoruz ama tepsiye, kutuya benim gibi yapan yurtdışında pek yok…Biliyorsunuz, resim yapıştırma işine de “decopaj” deniyor…

Fistolar, düğmeler, fotoğraflar da yapıştırıyoruz yavaştan…Haaa, bu arada buna benzer bir patchwork tekniği de var ya, her bir malzemeyi kullanarak yaptıkları….İsmini çok seviyorum, hani “crazy patchwork” diyorlar, ben de galiba öyle bir isim bulacağım…

“Crazy Scap Dekopaj” diyelim mi, ne dersiniz? Biraz uzun oldu galiba..Ehhh, kitap yazıyorum ya…Şimdi, her tekniğe bir isim bulmam lazım….Fikirlerinizi ve önerilerinizi bekliyorum.

Şimdi söyleyin bakalım, bu kağıtlara dayanılabilir mi?
DSC_0756

Özlem büyük bir itinayla kasesinin kenarına fistoyu yapıştırıyor!!!
DSC_0763

Çok güzel olmuş ama değil mi?İçinde yok yok!!! Mum eskitme….stencil çalışması…., dekopaj tekniği…fistolar…., aplike kelebekler…..
DSC_0767

Güle güle kullan Özlemciğim…..
DSC_0768

Tabi ki öbür tekniklere de devam….
DSC_0697
DSC_0812
DSC_0800
DSC_0747
DSC_0748
DSC_0813
DSC_0808
DSC_0803
DSC_0776

KİTAP….
Mehtap’la ikimiz her boş vakitte( biraz zor oluyor ama!!) kitap için uğraşmaya devam ediyoruz…İnanın, hiç boya yapmayan birisi bile bu kitaptan yararlanabilsin diye en ince detayına kadar anlatıp, malzemeleri tanıtıp fotoğraflıyoruz.

Şubat sonuna kadar fotoğraflama ve teknik belirleme kısmını bitirmiş olmamız lazım. Mart ayında da ben, kitabı basacak yer ararken Mehtap’ta tüm hazırlıklarımızı yazıya döker diye planlıyorum…Nisan veya Mayıs gibi en nihayet, hep beraber kitabıma kavuşuruz.

Kitap ismi arıyorum….Aaaaaa, bi dakka…en iyisi ben bu işi bir sonraki blog yazımda yayınlayayım çünkü aniden kitap ismi yarışması açmaya karar verdim…Siz en iyisi mi şimdiden düşünmeye başlayın…

FLASH HABER FLASH HABER FLASH HABER!!!!!
Bana gelen mailler, facebook’tan gelen mesajlar,hemen hemen hepsi neredeyse malzeme sorunu ile ilgiliydi…Biz Ankara ve İstanbul’lular hobi konusunda çok şanslıyız…Daha yeni, Adana’dan bir hanım aradı ve Adana’da hamurla kabartmayı bilmedikleri için hamur bulamadığından, nasıl temin edeceğinden yakındı…İnanın her hafta böyle telefonlar ve mesajlar geliyordu…Atölye Beyaz olarak elimizden geleni yapıp, yetişebildiğimiz kadarını yapıyorduk ama bu kadar yoğun atölye dersleri ile nereye kadar isteklerinizi karşılayabiliriz?
Ahhh, paranın gözü kör olsun…Milyarlarım olacak ki, şimdi hemen sizin için neler yapacağım ama ne yapalım, yavaş yavaş isteklerinizi yerine getirmeye çalışıyorum ben de…

Flash Haber diye yazdım!!!…Ehh benim de vereceğim haber pek küçümsenecek gibi değil….

eceaymer.com GELİYOR….
Blogumu takip edenler önce öğrencim sonra arkadaşım olan sevgili Ahu’yu tanırlar…Biz iki kafadar başımızdan büyük işlere kalkıştık!!! Sağolsun Ahu bu işi çok tasarladı hem benim haklarımı hem sizi düşünerek reddedemeyeceğim fikirler sundu. Canım arkadaşıma, bu güzel fırsatı, her ikimiz için de yarattığı için çok minnetarım… Aylar önce,benim tüm tekniklerimde kullandığım herşeyin satılacağı bir web sitesi kurmaya karar verdik…Ben tabi herşeyde olduğu gibi kılı kırk yardığım için daha web sayfasının ana görüntüsünü ancak çıkarabildik ama bayağı ilerleme kaydettik…Bundan sonra Trabzon’dan beni arayıp, “hamur nasıl bulabilirim,Ece hanım… niye sizin resimleriniz hep güzel?”, Mersin’den arayıp “ama burada hiç güzel MDF obje yokki” demenize gerek kalmayacak….Pek yakında…..

ÖNERİLERİNİZE ACİLEN İHTİYACIM VAR
Bu web sayfası içeriğinde, satışta neler görmek istiyorsanız lütfen bana yazın,..
Biliyorum bazılarımız, bloga mesaj bırakamayabiliyoruz, yorum yazamayanlar için mail adresim ece_aymer@hotmail.com…
Sizin yönlendirmeleriniz ile çok yararlı bir web sayfası olacağına inanıyorum…

DSC_0773

Benden bu günlük bu kadar…Bol güneşli, neşeli, üretken bir hafta diliyorum.


48 Yorum on “>Önerilerinize ihtiyacım var!!!”

  1. >OHHHHHHHHHHHHHH …. everything is WONDERFUL!!! I want to go away to living through Turkey to be near you. An enormous embrace from Tenerife.

  2. Erica diyor ki:

    >Cok Guzel!!!! These look great…. very beautiful and creative.I'll get my husband Dogan to translate what you have written. I love your blog and I'm a follower.

  3. guest from izmir diyor ki:

    >Sevgili Can a çok geçmiş olsun.Bu grip çok çabuk bulaşıyor ve çok uzun sürüyor.Biz de kızımla geçirdik.Benimki sinüzite çevirdi,15 gün de onunla uğraştım.Neyse şimdi iyiyiz.Dilerim sizler de en kısa zamanda toparlanırsınız.Bu haftaki yapılanlar inanılmaz.Hepsi birbirinden güzel.Scrapping kağıtlarına da bayıldım.Sitenizde bunlardan olacak değil mi?Kitap çook yaklaşmış,harika bir haber,sabırsızlıkla bekliyorum.İsim için hemen düşünmeye başladım.eceaymer.com hayırlı olsun.Sevgiler.

  4. Lavanta Bahçesi diyor ki:

    >Sevgili Ece Hanım, öncelikle geçmiş olsun, siz bu telaşler sırasında saboyu bir kenara koyun Allah korusun sizede bir şey olmasın🙂 güzel fotoğraflar güzel haberer var yine, ne mutlu :)Ben sitenizde ne görmek isterdime hemen bir öneri getirmek istiyorum, ahşap harfler! HOME harfleri bende de var ama tüm alfabeyi satsanız, gerek ham gerekse patineli beyaz,pembe, mavi renklerde çok hoş olurdu.Sevgilerimle,Ahu

  5. Anonymous diyor ki:

    >Merhabalar Ece Hanımcım,Size ve ailenize geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum ve en kısa zamanda sağlığınıza kavuşmanızı diliyorum.Adım Ayşe Okta.Sizinle ve blogunuzla tanışmam daha çok yeni ama sizi yıllardır tanıyormuşum gibi kendime yakın hissediyorum.Son bir aydır dekoratif boyamaya ilgi duyan tüm çevreme sizden bahsediyorum.Akşamları kanal b deki programınızın arsivlerini internet üzerinden takip ediyorum ve not tutuyorum .. anlaşılabilir ve çok aydınlatıcı bir program olduğunu düşünüyorum,hayran olmamak elde değil .Atölyenize hayran oldum ve öğrencilerinize çok imrendim.O güzel resimlerinize nasıl ulaşırım derken,gelinim Ankara’ya iş seyahatine gitti ve benim için atölyenize uğramasını rica ettim.Maalesef sizin orda olmadığınız bir güne denk geldiği için yardımcınız hanımefendi ile telefonda görüşme şansım oldu ve sağolsun çok yardımcı oldu ve ilgilendi.Pano resimleri,stencillarınızdan ve hamurlarınızdan getirdi.Sevincimi tahmin edersiniz JBen de 20 senedir el sanatlarıyla ilgileniyorum çeşitli kurslara katıldım ve son 15 senedir de dekoratif boyamaya yoğunlaştım .Benim de dünyalar güzeli 6 yaşında Ece isminde bir torunum var ,onunla ilgileniyorum ve kalan zamanımıda boyamalarım alıyor .Sizden bir ricam olacak ,mumkunse projelerinizin fotograflarının altına kullandığınız malzemeleri not düşebilirseniz bizler için kolaylık olur.Web sayfanızdan satış için benim de birkaç önerim olacak…Resimler,stencil,eski mobilya kapatıcaları,hamurlar,cilalar,toz yaldızlar ve kücük mdf objeleri…Kitabınızın ismine gelince Ece Aymer’le Harikalar Diyarına Yolculuk .. Bizim gibi böyle çalışmalardan zevk alanlar için ,harika ve aydınlatıcı bir eser olacağından eminim ve sabırsızlıkla bekliyorum.Daha yazacak ve soracak çok şeyim var ama ilk sefer için çok zamanınızı aldığımı hissediyorumJHayat süprizlerle dolu … Istanbul’a gelirseniz ve gelmeden önce bloğunuzdan duyurursanız ,katıldığınız etkinlik her ne olursa gelip sizinle tanışmak isterim .Basarılarınız daim olsun sizi çok çok öpüyorum.Ayşe Okta

  6. Anonymous diyor ki:

    >Sevgili Ece Hanım sabahleyin size yazmak için oturdum birkaç satır başladım sonra acil birşey çıktı kalktım yazamadım. Ece Hanım nerdesiniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiz kaç gündür göremiyorum diye fakat çok haklısınız gelmiş geçmiş olsun evde bir kişi hastalanınca maaalesef herkes nasibini alıyor ve salgın hepimiz ayni durumdayız ama küçük Can sömestr tatilinin bir kaç gününü istirahat ederek geçirecek. Annenize size ve cana tekrar geçmiş olsun lütfen kendinize iyi bakın. Harika haberler vermişsiniz kitabınıza (zaten bekliyorduk) melzemeler için Web sitenize herşeye çok memnun olduk. Kitap ismi için size yakışanı bulmaya çalışacağız. Ama yine en güzel ismi sizin bulacağınızdan eminim. Bu kadar yoğunluğun arasında blogdan da yazmaya çalışıyorsunuz ama fena alıştık bu duruma yeni birşey görmeyince arıyoruz. Tekrar geçmiş olsun çalışmalarınızda kolaylıklar dilerim kendinize iyi bakın . Hoşçakalın… Müyesser Kurtoğlu

  7. Ece Aymer diyor ki:

    >Merhaba sevgili guest from Izmir,Her zamanki gibi çok güzel şeyler yazmışsın, çok teşekkür ederim.İnşallah, web sayfasında scrapping kağıtlarından da olacak, hemen not alıyorum.evet, mutlaka kitap için isim bekliyorum.

  8. Ece Aymer diyor ki:

    >Merhaba Lavanta Bahçesi, Ne güzel bir öneride bulundun, hemen bunu da not alıyorum…Web sayfasında boyalı ürün olmayacak…Hep sizi kendinizin yapması için teşvik edeceğim, güzel fotoğraflarla sizi cezbedeceğim, haberiniz olsun.!!!

  9. Ece Aymer diyor ki:

    >Merhaba Ayşe Hanım, İyi ki yazdınız, böylece torunu Ece olan ziyaretçimin kim olduğunu öğrenmiş oldum. Yani gelininiz bahsetmiş bizimkilere…Atölyedekilerde hemen bana aktarmışlardı…Sizi tanıdığıma çok çok memnun oldum…Güzel sözlerinize çok teşekkürler… Dedikleriniz çok doğru, malzeme karmaşası var…İşte o yüzden kitap ve web sayfası ile uğraşıyorum yoksa blogdan tek tek yazmama imkan yoktu… Web sayfası ismine bayıldım, çok ilginç…Atölye sergilerinde açtığım bir ziyaretçi defterim var…Seneler evvel bir öğrencimin eşi şöyle imzalamış defterimi: Merhaba, Ece Aymer'le Harikalar Diyarı"nda Yolculuğa hoşgeldiniz." Hiç bu hitap şeklini unutmamıştım…Şimdi sizde yazınca inanın beni çok mutlu ettiniz…Dediğiniz gibi, en kısa zamanda İstanbul'da görüşmek üzere…Kendinize iyi bakın.

  10. Anonymous diyor ki:

    >Ece Hanım bende szin gibi bir yay burcuyum benim heyecanımı kıpır kıpılığımı en iyi siz anlarsınız diye umut ediyorum.Ne olur artık malzeme konusunda ahşap boyama için ne gerekliyse ne olur yeni sitenizde satışa sunun.Ben Boluda yaşıyorum ve her gün internetten sizin sitenizde yeni birşeyler görebilirmiyim diye heyecanla bakıyorum.Ayrıca Bolu da ahşap boyama ile ilgili hiç malzeme yok ve bende artık birşeyler yapmak istiyorum kitabınızı dört gözle bekliyorum .Yeni siteniz umarım bir an önce satışa başlar.Birde Ece Hanım bende gribi yeni atlattım.Size ve Can a çok geçmiş olsun.Sinüzit için mutlaka antibiotik kullanın diyorum.Haa bu arada ben hemşireyim ama emekli olsamda sizin gibi olsam ama nerde . Neyse ben artık sık sık size yazacağım….İyi çalışmalar.Emel Tekinalp

  11. Ece Aymer diyor ki:

    >Merhaba Emel hanım,Biliyordum bu isteklerinizi, onun için bir gayret herşeye yetişmeye çalışıyorum…Görüyorum ki, daha da bir çok işimiz olacak!!! Bolu'ya selamlar…Bu arada antibiyotik kullandık tabi ama bu grip çok feciymiş, mahvetti bizi…

  12. lolipu diyor ki:

    >öncelikle çok geçmiş olsun. Kış bitse, hastalıklar da bitse bir an evvel. Yapılanları yine hayranlıkla inceledim. Biz bize programı (her programı arşiveden tekrar izledim, notlar aldım) blog falan yetmez oldu bana. 1-2 aya kalmaz bir aylığına da olsa atolyeye gelip derslere katılma planlarımı gerçekleştireceğim galiba (bir aksilik çıkmazsa). Kitabınızı ve web sayfanızı dört gözle, sabırsızlıkla bekliyorum. Çok güzel olacağına eminim. sevgiler

  13. colette diyor ki:

    >Ece hanım geçmiş olsun dileklerimle…Kendinize çok dikkat edin lütfen bu grip gerçekten çok inatçı,bitti gitti derken yine geliveriyor.Biz de eşimle sırayla hastalandık,hatta eşimde zatürreye çevirdi:(Kitabınızı dört gözle bekliyorum ama önce sağlık…Tüm sevenleriniz adına tekrar geçmiş olsun.

  14. >Ohhh .. his words please me enormously. Alone I am a pupil of what I see in the blogs. There it is where I learn. Here, in Tenerife, also it has a house. An enormous embrace.

  15. MARİFETLİ PERİ diyor ki:

    >Bu hafta Kanal B'de seni göremeyince anlamıştım. Geçmiş olsun Ece'cim. Bu inatçı grip bir an önce terketsin evinizi…Şahane haberler verdin yine. Başarılarını duydukça mutlu oluyorum… Ama inan aklımdan geçiyordu böyle birşey. Benim sitede satılmasını istediğim, ilk şey kitabın elbette:) Ondan sonra sırasıyla hamurlar, mdf panolar, objeler, harfler, tepsiler, çerçeveler, saatler… Boyalar, fırçalar, dekopaj resimleri, stencil şablonları, hatta tepsilerin kulplarına, kavanozlara bağladığın doğal ipler, kurdeleler, peçeteler, vernikler ve tabi ki kapatıcı… Bu daha böyle uzar gider herhalde:) Tam bir hobi malzemesi kaynağı olsun diliyorum. Ve istiyorum ki sadece senin deneyip memnun olduğun ürünler ve markalar olsun. Galiba şımarıp çok şey istedim:) Sen ne yaparsan kabulümüzdür:)Kitabın adı için şimdiden düşünmeye başladım. Ama ilginç birşey bulacağımı sanmıyorum:) O kitaba yakışacak en uuygun ismi yine sen bulabilirsin bence, çünkü o senin bebeğin… Lütfen kendine ve sevdiklerine iyi bak…Sevgiler.Serap

  16. Filiz diyor ki:

    >Bu sefer uzun bir ara oldu, can ve size çok çok geçmiş olsun, yapılanlar yine harika, yeni web sayfası fikri süpermiş, mdf objeler evet hyerde var ama hepsi bir örnek değişik bir şey yok, resimler tabiki en önemlisi, çok sevindim çokk, ama en çokta kitap beni çok sevindirdi, sabırsızlıkla bekliyorum, çıktığı gün alıcam :)sevgiler…

  17. JOANNAD.ARTE diyor ki:

    >ola amiga posso te dar uma sugestao,voce quer um nome para o seu book,que tal {O mundo encantado de Ece Aymer}e ai gostou.e so uma sugestao.beijos.

  18. Elişi defteri diyor ki:

    >Merhaba Ece Hanım;Öncelikle size ve ailenize çok geçmiş olsun diyorum. Umarım en kısa sürede iyileşirsiniz. Ben sizin bloğunuzu takip etmeye başlayalı çok kısa bir zaman oldu ama bu süre içinde çok büyük hayranınız oldum. Gerek yaptığınız işler, gerekse de sempatik, yumuşak, kibar ve alçak gönüllü tavırlarınız beni çok etkiledi. Belki hatırlarsınız yaklaşık 3 hafta önce sizinle tanışmak için atölyenize gelmiştim, fotoğraf çektirmiştik birlikte. Kursunuza gelmeyi çok arzu ediyordum ama (bankacı olduğum için işlerim çok yoğun) yoğun iş temposundan (ve iki küçük bızdıktan) bir türlü fırsat bulamıyorum. Bloğunuzu takip ederek kendimce birşeyler yapmaya çalışıyorum.İnternet sitesi kuracağınız için çok mutlu oldum. Bu sitede ben kendi adıma özellikle kullandığınız o güzel resimlerden ve değişik ahşap objelerden bulmayı umut ediyorum. Örneğin kullandığınız saat şeklinde objeden hiç bir yerde yok. Bir de örneğin atölyenize geldiğimde görmüştüm, kocaman bir kavanozu boyayarak bir abajur yapmışsınız. Bu abajurun yapılışı nasıl olacak, abajurcuya mı yaptırılıyor, o abajurcu kim vs. gibi bilgiler de olursa çok memnun olacağım. Ayrıca sizin yaptığınız bir kısım objelerden satın almak için Sitelerdeki Sherwood mağazasına gittiğimde pek çeşit bulamamıştım, 2,3 parça birşey vardı. Blogda yayınladığınız tüm güzelliklerin (yani bitmiş tüm projelerinizin) sitenizde satışının da yapılması, benim gibi bu projelere içi giden ama yapabilecek çok da vakti olmayan tüm hanımları çok mutlu edecektir eminim. Siteniz için benim aklıma gelen ilk isim " Ahşap Boyamanın Büyülü Dünyası, Ece AYMER " şeklinde bir isim. Daha değişik ve güzel isimler de düşüneceğim. Bu arada benim de naçizane bir bloğum var, bir ay oldu açalı. Elisidefteri.blogspot.com. Burada yaptığım ahşap boyamaları da paylaşıyorum. En son "Gelin tepsisi ve onun nedimesi" adıyla bir çalışma yaptım, bu çalışmamla ilgili düşüncenizi benimle paylaşırsanız çok memnun olurum. Eğer beğenirseniz de (haddim değil ama) öğrencilerinize de yaptırabilirsiniz. Ara ara aklıma değişik şeyler geliyor böyle. Sizinle konuşmak istediğim o kadar çok şey var ki, ama daha fazla vaktinizi almamayım. Tekrar geçmiş olsun diyorum, işlerinizde kolaylıklar diliyorum. Füsun Arıkan

  19. Anonymous diyor ki:

    >Ece Ablacığım, öncelikle geçmiş olsun.. İnşallah daha uzun sürmeden atlatırsınız.. Sitenizi bulduğm zamandan beri takip ediyorum. Bu yıl ismek ahşap boyama kursuna da başladım hatta hevesle ama, hevesim kursağımda kaldı. Sizin yaptıklarınızla hocamızın öğrettikleri, yaptırdıkları çok farklı. Tarzlarımız uyuşamadı maalesef. Kitap haberi için de hem seviniyorum hem de biraz üzüldüm çünkü ben martta çıkacaktı diye biliyordum .Olsun ne yapalım çıksın da:) O eskitme çeşitlerini anlatır mısınız diyen bendim de🙂 Bu arada terimlerden bahsetmişsiniz ya, ben de size içimden geçip de söylesem mi söylemesem mi diye düşündüğüm birşeyi söyleme fırsatı buldum sanırım. Çok iyi, çok faydalı bir site olmuş ama keşke adı da Türkçe olsaydı diye geçirmiştim aklımdan.. O yüzden en azından, bu teknikleri hem Türkiye'ye ilk getiren siz olmuşken, hem de Türkçeleştirseniz çok güzel olur diye düşündüm. Çünkü biliyorsunuz ki böyle şeyler bir daha Türkçeleşmiyor. Bu arada yanlarına da İngilizce isimlerini koyabilirsiniz ki yabancılar da anlayabilsinler tabii.. Hem de belki de tüm dünyada sizi koyduğunuz hem de ürkçe bir isimle anlabilir. Çünkü siz e ahşap boyamanın Türk mucidisiniz, öyle değil mi:) Bu arada ben de kitap isi için düşünebilir miyim acaba🙂 Ben şu an öğrenciyim. Geçenlerde kütüphaneye gittiğimde işimi gücümü bırakıp boyama teknikleri, ahşap vs. ile ilgili birsürü kitap bulup onarla oyalandım. Bir tanesinin ismi "Magic Paint"ti. Buna benzer birşey olabilir mesela, tabii Türkçesnden🙂 Benim web sayfasında görmek istediğim şeylerden ilk aklıma gelen şu tahta şekiller oldu. Hani çerçevelerin etrafında olyor ya, tahtanın çeşitli şekillerde oyulmuş ve oraya yapıştırılmış hali, işte onlardan. Şimdilik bu geldi.. Gülen yüzünüz, tevazunuz, bunca bilgiyi bizimle paylaştığınız için size nasıl teşekkür etmemiz gerekir bilmiyorum… Daha fazla yazmak isterdim ama vaktinizi almak da istemiyorum. Sizi görmek bizi mutlu ediyor, sevgiyle kalın… Özlem…

  20. NESTUG diyor ki:

    >Sevgili Ece hanım,öncelikle çok geçmiş olsun. Allah hepinize acil şifalar versin.Blogunuzu begeniyle takip ediyorum ve bazı uygulamaları yapıyorum.Dekupaj kağıtlarınıza ayrıca hayranım.sevgiler

  21. zeynep bayram diyor ki:

    >bir an önce geçer inşallah canımlütfen tahta sabolarını çıkar,düşersin allah korusun…ayrıca canım sen ne yaparsan dört dörtlük muhteşem işler çıkıyor,merak etme….istanbulda bir projen olursa bak benide dahil ediyorsun noolurrrrrrrr.KOLAY GELSİNNNNNNN.

  22. oytunla hayat diyor ki:

    >merhaba ece hanım :)nasıl güzel haberler vermişsiniz böyle :))kitabınızı sabırsızlıkla bekliyoruz…Ama işte şu satış işi varya beni inanılmaz mutlu etti. Malzeme sıkıntısı yaşadığımdan elime boyamam almaz oldum…Mesela en çok ihtiyaç duyduğum malzmeler..1-değişik peçeteler 2-olmazsa olmaz dekopaj kağıtları (bunların burada nesli tükendi galiba, hiç bulamıyorum)3- boyutlandırma hamuru4- boya bile olabilir sabırsızlıklıkla bekliyorum🙂

  23. Beyazkkelebek diyor ki:

    >Ohhhh Ece Hnmmm, neler var bu hafta dolu dolu haberler aldık sizden mutlu olduk.İlk basta hepinize çok çok geçmiş olsun.Aman dikkat edin siz bize lazımsınız🙂 "Crazy Scap Dekopaj" guzel bir isim olmus size özgü olmasida hoş. Güzel şeyler yapiliyor yaraticilikta girdimi içine güzel bir şey çıkmaması imkansiz.Sizden bol bol Scapbooklar bekliyoruz malzeme olarak.Kitap kismina gelince biran önce 4 gözle bekliyoruz inaninki.Kim bilir içinde ne guzel resimler objeler ve teknikler bulacagiz. İsim konusuna gelince İsminiz on planda olabilir cunku artik bir marka olmalisiniz ki insanlar hemen Ece Aymer diyince akillarina ahsap boyama gelsin… " Ece Aymer ile Hobi Yaşamı, Objeler Ece Aymer ile Şekilleniyor, Ece Aymer'in gözünden Dekoratif Yaşam veya sadece Ece Aymer olsun🙂 Bizim için o herseyi anlatiyor…Web sayfasına o kadar sevindim ki anlatamam, cok gec kalinmis bir sayfaydi bunu coktan yapmaniz gerekiyordu bana gore cunku o kadar guzel seyleriniz var ki her anlamda bunlari satın almka veya objeleri bulmak zor. Benim oncelikli olarak objeler dekupaj makinesi ile kestikleriniz, harfler, saatler, peçeteler, dekupaj kağıtları, ahsap malzemeler, bitmis objeler, kumaşlar, kucuk aksesuarlar, yani sizin atolyenin sanal ortami diyebilir. (Ama çok pahalı olmasın olur mu Ece Hnm🙂 Güzel haberleriniz icin tesekkurler, sizin icinde güzel verimli bir hafta dilerim.Sevgilerimle Beyazkkelebek/Asude

  24. Haydins diyor ki:

    >Ece hanım bu eşyaların satılacağı bir site olması Ankara dışında yaşayan herkesi çok mutlu etmiştir eminim..Ben bu blogda yayınladığınız her şeye ama her şeye o kadar hayranım ki.. Satış sitenizin açılacağı günü bekliyorum 4 gözle🙂

  25. Anonymous diyor ki:

    >Sevgili ececimm çok geçmiş olsun ,bende dahil etrafımda ki çoğu insan hasta ,,çok geçmiş olsun iyibakın kendinize ..ama bu sayfa beni iyileştiriyor mutlu ediyor ..kitap ismine gelince en yakışacak olanı bulacağınıza eminim ama bende ilginç bir şeyler olsun diye düşünmeye başladımm size fikir sunmak adına :)ve sabırsızlıkla bekliyorum ..öğrencileriniz ve sizz harikasınız sizi çok seviyorum sarıldım öptüm ,,sevgilerimle nurcan gökseven❤

  26. >Nice!! I love everything!!

  27. ebru diyor ki:

    >Gecmis olsun Ece'cim, bu kış hastalıklar hepimizi devirdi. Çok güzel haberler var yine blog'ta yaşasın!! Bu arada ben en nihayet Şermin hanımın atölyesine gidebildim ve kendisi benim saatime göre ayarlayıp ders verebileceğini söyledi!! O kadar mutlu oldum ki anlatamam, benim evim İstanbul'un öbür ucunda ama eşimle de kızımla da ayarladım gidicem vallahi! İstanbul'da bundan daha iyisi olamaz bence, senden ders almaya gelemediğimize göre! Scrapbooking çok renkli birşey, ama şahsen ahşap objelere yapılmış halini daha çok beğendim. "Ahşap scrapping" olabilir mesela adı:)Ya da "Crafts in scraps". Çok ingilizce oldu ama bu galiba, yine de fikir süper elinize sağlık.Internet sayfasında olmasını hayal ettiklerim ise şunlar: – değişik stensiller(sayende stensil delisi oldum) – küçük mdf objeler(hani şu ev yaparken kullanılanlar mesela bu posttaki ev torbalıktaki merdiven, saksılar, çiçekler, suluklar, vs) – kapı süsü, hoşgeldiniz yazısı filan gibi şeyler için değişik mdf'ler, hani şu bebekler gibi) – galvaniz objeler – kağıt objeler (örneğin şu tv'de saksıda kullandığınız kelebek gibi) – kumaş ve kurdele (sizin objelerde kullandıklarınızdan) – dekupaj resmi herkes diyordur heralde – Bir de güzel çerçeve ve pano, şu piyasada olanlardan değil sizin yaptıklarınızdan :)Kitabı dört göz bekliyoruzSevgiler, Ebru( bu arada ben beni hatırlıyorsun diye böyle samimi yazıyorum, umarım uygundur:))

  28. guest from izmir diyor ki:

    >Fikrim geldiii:))Kitap için,hemen paylaşayım diye girdim:)Önce Yarat,Sonra Rengarenk Donat…

  29. fidoş diyor ki:

    >Ece Aymer'in ahşapla dansıAvucumdaki Ece'li eserlerAhşaba hayat veren Ece Aymerv.sdiye aklıma ilk gelenler bunlarama sen kesin kitap adını bulmuşsundur bile:))))haberlerin hepsi süperpiyasada satılan mallar dışında en çok kendi ithalatın olan ürünleri ve atölyende kestiğiniz özel desenlerdeki mdf'ler mutlaka satış sitende olsun lütfen ve tabikiiiii bulduğun muhteşem dekopaj resimleriçok geçmiş olsun

  30. Ece Aymer diyor ki:

    >Sevgili Özlem,Ne güzel şeyler yazmışsın..Çok çok teşekkür ederim…İyi ki size danıştım..Bir sürü aklıma gelmeyen şey için sizden fikir almam harika oldu…Mutlaka tahta kesme süslerden de siteye koyacağım…İngilizce türkçe tartışmasına pek girmek istemiyorum.İngilizceyi çok seviyorum.İlkokuldan atölye açana kadar yaklaşık 30 sene ingilizce eğitim aldım ve hepingilizce konuştuğum işlerde çalıştım…Mümkün olduğunca türkçeleştirmeye çalışsam da bazı kelimeler ingilizce kulağıma hoş geliyor…Ortasını bulacağız bakalım!!!!

  31. ♥Raspberrypie diyor ki:

    >Size ve Can'a cok gecmis olsun. Kitabı sabırsızlıkla bekliyorum. Umarım aksilik cıkmaz ve martta cıkar. Bu yaz evleniyorum ve evim icin hazırlık asamasında yardımcı olacaktır. Web sitesi fikri de harika olmus. Ayse hanımın isim önerisi cok güzel ve cok uygun bence. Sitede stencil sablonlar ve hamurlar (herkes istiyor :))olursa süper olur. İnternetten nereden, nasıl alabiliriz diye ugrasmamamıs oluruz.

  32. Anonymous diyor ki:

    >Oncelikle cok cok gecmis olsun.yazinizi okuyunca icim cizz etti.Kısa surede iyilesmeleri dilegiyle.Ben ikizannesi Ozge.http://ikizbebeklerim.blogspot.com benim blogum. Sizin blogunuza yaptiklariniza,bizimle paylaistiklariniza bayiliyorum.Kitap icin kolayliklar diliyorum ilk satin alacaklardan biri benim :)web sayfaniz icinde super fikir diyorum Olmasi gerekirdi cunku eski sayfada urun siparis etmek cok zordu.Bu web sayfanızda 1.Sizin ve ekibinizin yaptigi satin alabilecegimiz urunler 2.Calisma Surunleri(dekopaj yapıştırıcı,peçete, :)….) 3.Çalışma teknikleri(kısa video gosterimleri) 4.pdf olarak dowload edilebilecek desenler (ücretli yada ücretsiz) 5.Kredi karti ile satin alma 6.Duyurular Kısmı (İstanbula gelisinizi takip edelim :)) 7.Vintage urunkler kismi gibi alanlar gormek isterim kendi adima.kendinize ve ailenze iyi bakin.sevgiyle kalin.ozge.

  33. hobivakti diyor ki:

    >Merhaba Ece Hanım,Öncelikle geçmiş olsun. Umarım şimdi iyilerdir.Hastalık dışında o kadar güzel haberler vermişsiniz ki, mutlu oldum. Kitabınızı ve web sitenizi merakla bekliyorum. Sizin için herşeyin hayırlısı olması dileği ile..

  34. Anonymous diyor ki:

    >Şimdi ben sizi unuttum mu sanıyorsunuz ? Ya da sizi takip etmiyorum mu ? Aynı heves aynı kıskançlık ve parlayan gözler ile sitenize bakılıyor ve yine bakılıyor ve yine … Ama kızıma fazla vakit ayırmam gerektiği icin henüz birsey yapamıyorum. Sizi çok seviyorum. Kitabinizi dört değil sekiz gözle bekliyorum. Basarı dilemiyorum çünkü başarılı olacağını diğer tüm hayranlarınız, ogrencileriniz, arkadaslarınız ve size inanan dostlarınız gibi ben de biliyorum. Sizde ki bu Gonul zenginliği oldukça Ece Hanim sizin sırtınız asla yere gelmez. Hepimizin sizden öğrenecek çok seyimiz var. Allaha emanet olun. İtalya'dan en büyük hayranınız Pinar

  35. samiye diyor ki:

    >çok geçmiş olsun ece ablacım,bilmiyorum hatırlarmısın daha önce facebookta yazışmıştık köpeğim tarçını tanıştırmıştım seni öncelikle hayvanları çok sevdiğin için çok seviyorum hatta bi hayalim var seninle birlikte hayvanlarla ilgili bi sosyal sorumluluk projesi başlatmak (bu yaoğunlukta biraz imkansız ama inşallah ilerde deneriz belki….. ama önce benim oraya gelip kendimi tanıtmam olacak beni seviceğinden eminim çünkü ben sana bayılıyorum :)) ben stilistim ece abla ema evlenip koceline gelince malesef işimi çok sevmemerağmen yapamıyorum,ama senin sayende artık kıyafet değil evimin tasarımcısı oldum kumaşlarla haşır neşir olduğumdan yaptığım objelerde dantel ve kumaşı birleştirmeyi çok seviyorum kafamda bunlarla ilgili pek çok şey var en yakın zamanda yapıp sana resmlerini yollamam lazım benim için fikirlerin çok önemli,hatta geçende yazdım lüttfen ece abla bloğuma bi bakarmısın kelebekli bi pana yaptm eski ayna çerçevesinden onu görmeni istiyorm çünkü çok beğendim hergün karşısına geçip seyrediyorum.muhakkak yanına gelmek istiyorum 1 haftlığınada olsa yaza düşünüyorum şimdiden yer ayarlıyorum kendime eşimle gelicem ama ben senin sesini duyunca çok heycanlanıyorum bi gün atölyeye telefon açtım sipariş için ve sen çıktın ve ben heycandan konuşamadım niye bilmiyorum :)…sen ekrana çıkmayınca üzülüyorum,bloguna yazmayınca üzülüyorum ben sana çok alıştım ece abla yaa seni çok seviyorum…ailecek bi kaç gündür isim düşünüyoruz ama ece harikalar diyarındayı beğendim,sizin araştırmacı ruhunuz ve sihirli elleriniz var bence siz ahşaba can suyunu veriyosunuz ve bence onlar gerçek :)… sitede öncelikle dekopaj kağıdı ve peçete çünkü en çok bunları bulamıyoruz,kapatıcı,dekoratif harfler, objeler hatta kapı süsleri falan yani farklı şekillerde kapı süsleri minik minik boyuyosunuz ya onlar bence parça parça satılabilir biz kendimizde kombin yapabiliriz illa birebir çalışmamalıyız bizde bişeyler katmalıyız diye düşünüyorum yaa en önemlisi hep bişeyler talep ediyoruz ve bende senin için bişeyler yapmak istiyorum seni en çok bence biz yoruyoruz çünkü istekler hiç bitmiyo (bi gün bende seninki gibi bi atölye açmak istiyorum ve açarsam da bu sana hitaben olucak,en büyük hayalim umarım gerçekleşir) seni çok seviyorum ece abla kendine ve ailene çok iyi bak allah şifa versin,allah nazarlardan esirgesin seni. şimdilik hoşçakal seni çok ama çok se vi yo rum …

  36. ebrulikedi diyor ki:

    >çok geçmiş olsun ece hanım.inşallah siz de oğluşunuz da anneniz de daha iyisinizdir şimdi.kitabınızı dört gözle bekliyorum.sitenizi de.mdfler,boya malzemeleri,saatler,dekupaj kağıtları ilk aklıma gelenler.kolay gelsin.sevgiler

  37. Ece Aymer diyor ki:

    >Merhaba Samiye,Önce bana yazdığın o güzel, yüreklendirici, içten, samimiyet dolu mesajına çok çok teşekkür ederim….sen nasıl tatlı birisin…Ah, ben senin için ne yapayım bilmem ki….Gelelim çerçevene…Hayran kaldım, bayıldım, ben yapsam aynı böyle yapardım…Enfes olmuş, çok içtenlikle söylüyorum…Şöyle bir teklifim var, gündüz vakti, flaşsız olarak bir sürü fotoğrafını çek bana gönder..Mutlaka blog sayfamda yayınlamak istiyorum, hatta izin verirsen ben de ya Evim dergisi ya da televizyon için yapmak istiyorum….İşte bu güzellikleri görmek beni nasıl memnun ediyor, anlıyorum ki, hedefime ulaşıyorum, uzakta da olsak aynı tarzdan , hem de çok güzel şeyler yapabiliyoruz..Ellerine sağlık, inşallah, bu ayna ailene, evine bütün şansları, mutlulukları yansıtır…Fotoğrafları mailime bekliyorum…

  38. Ece Aymer diyor ki:

    >Merhaba sevgili Pınar,Valla seni çok özlemiştim…Demek kitabı 8 göz bekliyorsun.Ha ha ha….. Biliyor musun, söylediğin bir cümle ben o kadar etkiledi ki…"Allaha emanet olun.." Bu kadar mı ihtiyacımız vardı bu güzel temenniye…Hemen Ahu'yu arayıp anlatacağım yazdıklarını…Hiç bir şeyimiz olmadan Ahu'yla çıktık bir yola…Bakalım ne yapacağız? Çok teşekkür ederim bu güzel temenni için…Bilmiyorum yorumları okuyor musun? Eğer okuyorsan, telefonunu ve mail adresini istiyorum. İtalya'dan getirtmek istediğim eşyalar var, hiçbir şirket maillerime cevap vermiyor, nasıl iş bu? Belki sana danışabilirim diye düşündüm…Mail adresim ece_aymer@hotmail.comO güzel kızını benim için de çıtır çıtır ye, sen de, güzeller güzeli annesi…kendine iyi bak…

  39. Ece Aymer diyor ki:

    >Tüm yorum bırakan sevgili dostlarım,Ne iyi etmişim de size danışmışım…Harika fikirler geliyor herkesten..İnanın hepsini uygulamaya çalışacağım…Ürünleri toparlamak, hem parasal açıdan, hem ilk üreticilerini bilememe açısından biraz zamanımızı alıyor ama , ne yapalım, olduğu kadarı ile siteyi açarız dedik.Sonra yavaş yavaş ürün yelpazemizi genişletiriz…Herkese bana zaman ayırdığınız için tekrar çok teşekkürler…

  40. samiye diyor ki:

    >asıl bizleri sen yüreklendiriyosun her şey için binlerce kez teşekkürederim…bu güzel yorumun beni havalara uçurdu şimdi daha iyi anlıyorum yüzündeki hiç bitmeyen gülümsemenin sebebini, güzel sözler duymak insanı çok mutlu ediyor sende mutluluğu çok hakediyorsun.ben bloğumu açarken sırf sana ulaşabilmek içindi şimdi sana ulaştım ve çok mutluyum taa ordan nerelere uzanıyor ellerin gör diyeydi…resimlerini çeker yarın sana email atarım ece ablacım, ben sadece mutluluk duyarım istediğin yerde paylaşabilirsin tabikide…kendine çok iyi bak.her şey için tekrar teşekküredrim.sevgilerle

  41. Pembe Yastık diyor ki:

    >Öncelikle geçmiş olsun ece hnm…Sayfanızı her açtığımda bambaşka hayal dünyasında buluyorum kendimi…Yeni haberlerinizle yine mutlu ettiniz bizi..kullandığınız dekopaj resimlerini,ham objeleri,boya vs malzemeleri görmek isteriz web sayfasında…ülkemiz bazı ürünleri bulmak için bayağı kıt bir yer çünkü..Kitap ismi için düşünmekteyim…aklıma ilk gelenler;"Ece Aymer ile Ahşap Boyama öyküleri""Boyamayı seviyorum"Aklıma geldikçe paylaşırım..Sevgiler

  42. Montsemi diyor ki:

    >Muchas gracias por todo lo que nos muestras en tu blog, me encanta. It´s wonderful. Tienes unos trabajos que me dejan sin palabras cada vez que entro por aquí. Un beso.

  43. ESRA diyor ki:

    >Ece hanım, hayranlıkla çalışmalarınızı takip etmeye devam ediyorum. Evde bir kutu boyarken aklıma geldi hemen paylaşmak istedim. Sizin yaptığınız herşeye herkes hayran kalıyor ben de herkes gibi benzerlerini yapmak istiyor ama aynı başarıyı elde edemeyebiliyorum. Bu benden de elimdeki malzemelerden de kaynaklanıyor olabilir tabi ki. Ama mesela online satışta şöyle bir şey olsa, mesela sizin boyadığınız resim yapıştırdığınız verniklenmiş örnek bitmiş bir kutu olsun. Bu kutuyu yapmak için gerekli ne varsa; kullandığınız resim boya hamur vernik fırça vs. ne lazımsa eksiksiz böyle paket halinde olsa ve biz onları yapsak da kendimiz yapmış gibi sevinsek🙂 Anlatabildim umarım. Ben hamur buluyorum dekopaj resmi arıyorum yok. Boyasını bulsam sır vernik bulamıyorum. Sürekli birşeyler eksik kalıyor. Paylaşmak istedim. Sevgiyle ve ilgiyle sizi takip etmeye devam, kocaman seviler ve öpücükler…

  44. Marta diyor ki:

    >¡Qué maravilla de trabajos! Me gustan todos, son una maravilla.Besitos desde España

  45. cristina diyor ki:

    >Holacomo me gustan tus trabajos,, son una fuente de inspiración y buen gusto.te felicito.Cristina

  46. seniha diyor ki:

    >Sevgililer gününüz kutlu olsunn…..Bugünde eminim yine harıl harıl çalışıyorsunuzdur :)Hamur için çoook teşekkür ederim, kitabı beklemedeyim..,,Yaptığım ürün ilk hamur çalışması oldu, güzel oldu zannederim, sizede mail olarak yolluyorum. Sizin tarzınız olan çalışmalardan farklı. Yorum yaparsanız da sevinirim. Mersinden Selamlar..sevgiler..Dikkat edin kendiniz.

  47. MARİFETLİ PERİ diyor ki:

    >Ece'ciğim iyi misin? Buraya ve diğer bloguna uğramamanın sebebi yoğunluktur inşallah… Hani geçen haftalarda, mini cam damacanalardan mumluk yapmıştınız ya programda, o damacanalar artık Koçtaş'ta satılıyor. Haber vermek istedim🙂 Ben de evdeki bir şişeden benzerini yapmaya çalıştım. Ve çok sevdim. Hem de yaptığımı beğendim :))http://chicolatta.blogspot.com/2011/02/romantik-mumluk.htmlYarın ekran başında olacağım yine.Sevgiler…

  48. Kitchen Witch diyor ki:

    >Bi vakit bulup da yorum yazamadim. Bende Pinar gibi hem web sayfasini hemde kitabi sabirsizlikla bekliyorum. Insallah bu sene geldigimde kitabi elinizden almasansim olur , imsalisindan..😉 Websayfasi ismi bence atolye ismi ile ayni olsa cok daha akilda kalici olur. Sizi takip edenlerin bi o sayfa bi bu atolye bunun adi neydi gibi bisuru isimle ugrasmasina gerek kalmaz.Hepsi bir ve ustelik de guzel. Atolye beyaz olsun web sayfasi.. Ve hatta kitap bile Atolye yada Atolye beyaz yada klasik ama anlatici A dan Z ye boyama teknikleri yada Ecenin Elinden benim aklima gelenler.. Bazen klasik iyidir diye dusunurum. Yaratici olmak adina kafa karistirmaya gerek yok yani.. Gecen sene bebek yuzunden ne yazikki cok istememe ragmen kusrunuza katilamadim. Ama buseneeee kesin gelicem kesinnn.. gerekirse Derini bahceye salarim genede o atolyede ders alirim. Dussun kalksin yuvarlansin bahcede.. :)) Bende boya yaparim. :)Ayyy insallahhhhh, kimbili belki Lolipu ile ayni tarihe denk getiririz..


Bir Cevap Yazın

