>Melis Birkan

>DSC_0984

Bugün Melis Birkan kapıdan girince şaşkınlıktan ve sevinçten az daha kalbim yerinden çıkacaktı…Nasıl heyecanlanmam?
Pek türk filmleri ve artistleri ile ilgisi olan biri değilim, kimsenin ne ismini bilirim, ne tipini…Ama Melis Birkan’ı duruşu, o sıcacık gülümsemesi ve tabi ki mükemmel oyunculuğu yüzünden çok beğeniyorum…Çok mutluyum arkadaşlar…Ta İstanbul’lardan atölyemize Melis Birkan methimi duyupta geldi ya, havalarda uçuyorum…
DSC_0989

Hiç merak etmeyin….Tüm çalışmalarım son hızla devam ediyor, Mehtap kitap için devamlı boyuyor…Ben de devamlı onun fotoğrafını çekiyorum!!!!
DSC_0952

Web sayfası dizaynı son şeklini almak üzere…
Tam ekran yakalama 15.02.2011 221303-2

Ahhhhh, en zor kısım….Ürünler…..Ürünleri ilk elden size ulaştırabilmek için Ahu ile birlikte (aslında etrafımdaki herkesin yardımlarıyla, atölye arkadaşlarım, blog arkadaşlarım, onların arkadaşları!!!)çok çabalıyoruz…
Sevgili dostlarım,
Geçen yazıma istinaden bana yorum gönderen herkese çok çok teşekkürler…tüm önerilerinizi mutlaka dikkate alacağım…Aklıma gelmeyen öyle güzel önerilerde bulunmuşsunuz ki…
Haklınız, bu ara çok blog sayfama çok fazla zaman ayıramıyorum, o kadar çok yapılacak iş var ki…
Ama unutmayın aklım hep sizlerle…
Kendinize iyi bakın…
DSC_0994DSC_0981DSC_0956DSC_0939DSC_0907DSC_0902DSC_0899DSC_0899-1

21 Yorum on “>Melis Birkan”

  1. yıldız diyor ki:

    >enfessss ürünler her zamanki gibi inanılmazlarbu arada bende melis birkanı çok beğenirim. bi ben gelemedim ece hanıcım:)sevgileryıldız

  2. zeynep diyor ki:

    >nekadar güzel melis birkanı ağırlamışsınızz… ne çok özledim sizi, keşke bir imkan bulup gelebilsem.. siteyi merakla bekliyorum ece hanım..sevgilerimle..

  3. Montsemi diyor ki:

    >No sabría con qué trabajo quedarme, son todos preciosos. Enhorabuena, y gracias de nuevo por todas las ideas que nos das. Un beso guapa.

  4. Sedo kız diyor ki:

    >Melis Birkan gelmiş , yakışııır🙂

  5. Elyse diyor ki:

    >hello,very pretty things! thank you for sharing.xoelyse

  6. yasmin diyor ki:

    >herşey çok güzel bayıldım..

  7. samiye diyor ki:

    >senin adına çok sevindim ece abla… derya baykalın yaptığı program gibi bir proram yapsan eceli günler diye ne güzel olurdu,ama en yakın zamanda bununda olacağına ben inanıyorum hatta bunun gerçekleşmesi için bir kaç kanala email attım. hatta ne kadar çok kişi atarsa o kadar iyi olur diye düşünüyorum bunun için hayranlarınıza burdan sesleniyorum hepimiz email atalım…. tvde size ait bir program görmek eminim hepimizi çok mutlu eder.öpüyorum kocaman :))

  8. samiye diyor ki:

    >bu arada size resimleri çekip gönderdim,pek iyi çıkmadılar sanırım makineden kaynaklı oldu yada ben beceremedim çekmeyi :)))umarım doğru adrese atmışımdır.sevgiler

  9. Filiz diyor ki:

    >bende çok beğeniyorum melis birkan'ı ıssız ada'dan sonra beğenmeyen yoktur herhalde🙂 kitabı sabırsızlıkla bekliyorum ya keşke birde DVD ler hazırlasanız her DVD de uygulamalı bir kaç teknik anlatsanız offf süper olurdu hemen hepsini alırdım yaa bence bir düşünün hatta tfen yapın, görsel anlatım çok daha anlaşılır oluyor. sevgiler…

  10. sergun diyor ki:

    >kabartmalı ürünlerinize bayılıyorum.ne kadar içaçıcı, ne kadar güzeller..

  11. zeynep bayram diyor ki:

    >Melis Birkan ı beğenmeyen yok,ilk köprü dizisinden hatırlıyorum sonrada ıssız adamla yıldızı parladı,çok bir oyuncu.ece hanım bu yeni kağıtlardan harikalar yaratıyorsunuz,o kelebeklere bayıldım.süpersin öpüldün……….not: bu gün ece tv de günü….

  12. Dudu diyor ki:

    >Hi Ece.Fantastic your work, as always!It's nice to see your blog.Kisses from Barcelona.

  13. ebru diyor ki:

    >Bizim için sen de bir celebrity'sin Ece'cim :)) Türkiye'nin dört bir yanında hayranların var! Melis Birkan da melek yüzlü bir kızmış gerçekten. Normalde makyajla herkesi güzel gösterebiliyorlar ama senin fotoğraflarda doğal hali ve çok güzel. Web sayfası için çok ama çok sabırsızlanıyorum, insanın sevdiği işe bu kadar yoğun olması büyük nimet gerçekten çok tebrikler ve daha iyi olsun inşallah!Sevgiler, Ebru

  14. pembedüşler diyor ki:

    >merhababir günde kapınızdan gireceğim, gerçi beni görünce şaşırmayacaksınız ama ben orada olmaktan büyük mutluluk duyacağım. Kurslarınıza katılmak istesemde ve size çok yakın olsamda çalışan biri olarak bunu yapamıyorum, ama bog sayfanızdan ve kanalB videolarından birçok teknik öğrendiğimi söylemeliyim.Açıkcası çalıştığınız bütün arkadaşlarınızı kıskanıyorum, çok şanslılar…Çalışmalarınız harika hepinizin ellerine sağlık.

  15. zeynep bayram diyor ki:

    >yine programda harikaydınız….satış sitenize stensıl şablonlardanda koyun, burda çok az seçenekler var.öpüyorummmmm.

  16. MARİFETLİ PERİ diyor ki:

    >Şahane br programdı. Hepiniz süperdiniz, doyamadım…

  17. fidoş diyor ki:

    >Ece'cim,kelebeklere,aşçılara yaaaa hepsine bayıldım ben yine…..proğramda nerdeyse tüm ekibi görmek süperdi….yine ne kadar sırf kendine odaklı yaşamadığını,başkalarını da nasıl güzel onere ettiğini, ne kadar verici olduğunu ve bundan ne kadar mutlu olduğunu yine gösterdin.canımsın sen canım)))))

  18. guest from izmir diyor ki:

    >Amanda bizim güzel atölyemiz ünlülerinde uğrak yeri mi olmuş:)Melis Birkan ı beğenirdim zaten,ama şimdi daha çok sevmeye başladım.Sizin hakkınızda biraz fikir edinip,çalışmalarınızın güzelliğini görenlerin atolyeye gelip sizinle tanışmak istemesi kaçınılmaz zaten.Siz sıcacık,yaptıklarınız ve atolye de sıcacık olunca daha kimler kimler gelir gider o güzel mekana:)Aşçılı panolara muhteşem olmuşlar.Yapanın ellerine sağlık.Scrapping kağıtlarıyla da harikalar yaratıyorsunuz.Satış sitesini sabırsızlıkla bekliyorum.Renkli ve neşeli günler dileğiyle:)

  19. Güler diyor ki:

    >Sevgili Ece hn.Sizi çok seviyorum.Yeni sitenizi ve kitabınızı sabırsızlıkla bekliyorum.Ben çalıştığım için kanal B programlarınızı tek tek bilgisayarıma indirdim.Bugün 2009 daki arşivlerden izledim.Bir programınızda cilalı mobilyaları iyi kapatanbir astar boyadan söz ettiniz ve eğer isteyen olursa mesaj atsınlar aldığım web sitesini ve ismini vereyim dediniz.Benim de böyle bir malzemeye çok ihtiyacım var evimde değiştirmek istediğim mobilyalar için.100 ml şişe bana sanırım yetmez.Çok lazım.Eğer web adresini ve ismini verirseniz inanın çok mutlu olurum.Ne olur kendinize çok iyi bakın çünkü siz bize çok lazımsınız.Sevgilerimle.

  20. Cigdem diyor ki:

    >Merhaba,Cok guzel seyler yapiyorsunuz gercekten! Kitabiniz ne zaman cikacak bilgilendirmenizi rica eder, iyi calismalar dilerim.

  21. Latife diyor ki:

    >İstanbuldaki prences masaldan bizim dünya geldi ))) Bu kadar güzel fotograf, çok tatlı siz ikisi!


Bir Cevap Yazın

