>Nasıl blogumu görebilirim?

>Ne yazık….İnternet ağı üzerinde milyonlarca blog yazarı bulunmaktadır.Üstelik çok iyi yerlere gelmiş blogger siteleri de mevcuttur.Maalesef milyarlık şirketler, 1-2 kişi yüzünden onca insanın emeğini hiçe sayıp blogları kapatmaya çalışıyorlar. Tabi ki benim de şu an yaptığım gibi mutlaka bir çözüm yolu bulunuyor ama bunca zahmet niye?

Neyse biz kaldığımız yerden yolumuza devam edelim….

İnternette gezinirken beyazkelebek‘e rastladım..Yeni sayfasında…
Orada blog kapatma ile ilgili yazıları okurken Stildirektörü‘ne yönlendiriyordu. Oradan öğrendim ki DNS numaralarımızı değiştirince bloguma ulaşabileceğim…Ama zor bir işmiş…Can’la beraber uzun araştırmalar sonucu keşfettik. Stil direktörünün sayfasını da mutlaka okuyun. Ben de buradan sizi yönlendirmek istiyorum.
Windows 7 için:
Denetim Masası’ndan bağlantılara gidin.
Kendi kablosuz ağ bağlanma durumunuzun üzerine tıklayın.
Açılan pencerede “etkinlik” kısmında “özellikler”e tıklayın.

Açılan ekranda “internet protokolu sürüm 4” veya “internet protokolu sürüm 6” ya girin. Benimki 4’de idi. Daha sonra yeni DNS numaranızı girin. 8.8.8.8 8.8.8.4

En alttaki “tamam” a basın.Bilgisayarınızı kapatıp açın…
Bu şekilde ben bloguma erişebildim.

Ya da son çareler “http://anonymouse.org ” veya “http://www.proksi.org ” dan her yasak bloga erişebilirsiniz.



Bir Cevap Yazın

