>EVİM EVİM GÜZEL EVİM-MY SWEET SWEET HOME

>156-1
Umarım herkes çok iyidir…
Yeni “Merhaba” kızım….Ne kadar sevimli değil mi?
Sevgili Bukeeeettt!!!Nerelerdesin?

Bu şirin kız, Buket’in eseri…. Elceğizleri ile benim için boyamıştı, bendeniz ancak 2 sene sonra onu depodan bulup, taşınırken kırılan yerlerini yapıştırdım, birazcıcık tamamlamalar yaptım, yağlı boya ile eskittim, kumaşlarını yapıştırdım,tellerini taktım, vernikledim, önce atölyede sergiledim ama sonra, onu o kadar çok seviyorum ki, gözümün önünden ayırmamak için, evime götürüp en nihayet duvarıma astım…
Hemen güzel resimlere geçmeden bir tanıtım yapmak istiyorum.

Eski eşyalarınızı yenilediyseniz bu bloga, –“thediyshowoff.blogspot.com”– mutlaka girip link oluşturun, ben de eski bir yazım olmasına rağmen seramik kasemi yenilediğim resimlerimle katıldım.Biraz hatırlatma yapayım mı?
Geçen Aralık ayı idi ve ben yeni yeni blogumu oluşturduğum için çok heyecanlıydım…Ama ne yalan söyleyeyim, şimdi bile eski yüklediğim resimlere bakınca, kendi kendime ne güzel resimler çekmişim diyorum!!!

Güzel resimlere geçmeden bir hatırlatma daha yapayım. Bu pazartesi Kanal B’de beni seyretmeyi unutmayın….

Programda biraz benim lehime çok güzel gelişmeler var.Artık hep 9.00-9.30 arası sadece ben dekoratif boyama göstereceğim, ondan sonra programın diğer konukları ile sohbet başlayacak. Çok iyi oldu çünkü bölük pörçük anlatınca ben de tam ne boyadığıma konsantre olamıyordum. VE DAHA DA GÜZELİ ARTIK HER PAZARTESİ SABAHI SİZLERLE BİRLİKTEYİM….
Her türlü önerinize açığım…Peki o zaman, 28 Eylül, Pazartesi saat 9.00’da, KanalB’de görüşmek üzere…

Eveeetttt, gelelim esas konumuza….

Evim, evim güzel evim.!!!
Hangi “EVİM” den bahsetsem acaba?
Aslında konumuz benim kendi evim ama Eylül ayını başından beri “Evim” dergisi sayesinde o kadar yoğunuz ki, acaba önce ondan mı biraz bahsetsem?

Herkes o kadar güzel şeyler söylüyor, yazıyor, telefon ediyor,mail yolluyor, sipariş veriyor, atölyeye ziyarete geliyor ki, “Evim” dergisine nasıl teşekkür edeceğimizi bilmiyorum…Hele İstanbul’daki “Evim” okuyucuları…Aslında gizli gizli Ankara’da olmaktan da gurur duymuyorum değil hani…Her zaman İstanbul beni cezbeden şehir olmuştur…İstanbul’daki sevgili yeni dostlarımız beni arayıp hayranlıklarını bildirince, neden İstanbul’da olmadığımızdan yakınınca, “hah, diyorum, neyseki güzel birşeyler Ankara’da oldu da, İstanbul’lular da Ankara’ya gelip gitmeyi düşünebiliyorlar…ha ha ha ha…..İnanın İstanbul’daki sevgili yeni dostlarım, size nasıl ulaşabilirim diye bir haftadır planlar kuruyorum…Bakalım yeni günler neler getirecek?

Gelelim benim evime…Konu nedir derseniz, evimde, daha doğrusu oturma odasında bir iki değişiklik yaptım, günlerdir onları size göstermek için resim çekip blogu hazırlıyorum. Malum yazın herkes tatile gittiği için ve kurslar da durduğu için, atölyede maddi durumlar çok elverişli olmayabiliyor…Zaten zorunlu ihtiyaçlarımızı karşıladıktan sonra, hobimiz, zevklerimiz için yeterli paramızın olmaması artık herkesin en büyük sıkıntısı…Çok büyük hayallerimi gerçekleştiremiyorum ama bütçemin yettiği herşeyi ufak ufak yapmaya çalışıyorum…Yapılanlar, belki sizlere de ilham verir ne dersiniz?

Bu kırmızı üzerine beyaz puantiyeli saksılığı görünce almamama imkan var mıydı sizce? Tam benim mutfağıma göre yapmışlar…Laura Ashley’den 39.00 lira…Hep gözümün önünde olsun diye kaşık-çatallık yaptım…

Bu tavuk ve horoz arkadaşlar, bir haftadır bizim evdeler…Biliyorsunuz, çiftlik hayvanları ile bozduğum için tavuk, horoz, kaz, inek gördüm mü, keseme uygunsa kaçırmıyorum…İşte bu arkadaşlar da , Mudo’da satılıyor ve çifti 9.95 lira…Ama onlar kısa bir zaman sonra benim yaptığım bir ekmekliğin iki kenar süsü olacaklar…

Bunlar da takımın diğer parçaları…Tepsinin içindeki herşey 90.00 liraya mal oldu…Onları da çok seviyorum…

Bu söz tam bizim eve göre…İnternette bu yazıyı görür görmez, eve bir pano hazırlamaya karar verdim…Çünkü hiçbir zaman derli toplu, düzenli, tertemiz olmayı beceremedim…HA ha ha ha….
Biliyorsunuz, kuş evi koleksiyonu yapıyorum…Bu yaz yeni bir tane eklendi….
Kutuları Paşabahçe’den üçünü birden 39.00 liraya aldım.
Eveeettt, gelelim tepsime…Onu da çok seviyorum…Galiba çok düşünüp, beğenip satın aldığım için her eşyamı çok seviyorum…Bu tepsiyi Mudo’da indirime girmesi için çok bekledim…Sonunda indrimde olduğunu görünce en nihayet benim oldu…Zannederim 70.00 liraydı. Metal, eskitme yapılmış…

Abajurlarım yoktu…Eski atölyenin abajurunu antreye taktım…Gövdesi Posta caddesinden alınma…Siyah , kafaları cam bir abajurdu… Galiba 35 liraya almıştım. Tabi en az 5 sene oluyor…Krem rengine boyandı, Ayrancı Gülşen Avize’de Çıkrıkçılar yokuşu’ndan 6 liraya metresini aldığım kumaşlardan tanesi 20 liraya yeni kafalar yaptırdım. Bu güzel abajur ortaya çıkmıştı…
Yemek masasının üzerine aylardır güzel bir abajur arıyordum ve Mustafa Kemal Mahallesinde Nova diye bir abajurcu da bu abajura hayran kaldım…Sonra birgün Aygün’e kahve içmeye gittiğimde aynı abajuru mutfağında görünce iyice beğendiğime karar verip hemen gittim, satın aldım…350.00 lira…
Bari mutfağımdaki çilekli abajurumun da hatrı kalmasın, o benim ilk göz ağrım…Aynı antredeki gibi seneler evvel kendileri baştan yaratılmıştı….
Şimdi bu kediye iyi bakınız….

Kendisi yaklaşık 19 sene evvel İngiltere’den okul bitince benle birlikte döndü…Onu çok seviyorum…Metal üzerine el boyaması….İngiltere’den dönerken neler taşıdım, neler…O zamanlar annemler Mersin’de oturuyorlardı. Pahalı olacak diye İngiltere’de koli hazırladım ve postaneye verdim.3^ay sonra Türkiye’ye elime ulaştı. Kocaman 5 koli…Mersin’de postaneden kolileri alınca annem düşüp bayılıyordu…Çünkü içlerinden yünler, etaminler, dergiler, yani anlayacağınız elişi ile ilgili ne kadar ıvır zıvır varsa çıktı…Tam 19 sene evvel….Meğerse o zamanlardan meraklıymışım böyle şeylere…

Bu mutfak havluluğunu da Bristol’da nefis bir mağazadan almıştım…Sevgili Güney Afrika’lı arkadaşım Fleur’ü ziyarete gitmiştim.Hala mağaza gözümün önünde, herşey o kadar güzeldi ki, neye bakacağımı şaşırmıştım…

Onu çok seviyorum, iyi ki almışım.

Geldik en sevdiğim 2 parçaya…Bu sene atölyede “Country Boyama” diye bir ders koydum…Nedir bu ders derseniz…., işte aşağıdaki çelenk gibi tamamiyle country şekiller kesip, bir araya getirip yeni bir obje yaratacamız bir ders…Tabi önce örnekler yapmamız gerekiyordu ki, insanlarda ne olduğunu görüp heveslensin…Eeeee, ilk yaptığım örneği de çok sevince kendim kullanayım bari dedim…

Geçen ay, çok ilginç bir şey oldu…İlk bu eve taşınırken, ustamız Münir Usta’ya mutfağa girerken sol duvara bir ayna istediğimii söyledim, hatta aşağıdaki aynaya çok benzer bir ayna şeklini çizdim, eline verdim. Çıkan fiyat karşılayacağım gibi değildi…”Dur bakalım, Münir Usta, sonra yaparız” dedik ve bıraktık. Geçen ay Ahu ve ben özgürlüğümüz tadını çıkarmak için gece gündüz sokaklarda, çarşılarda gezerken, gece saat 10’a 10 kala Mudo’da bu aynayı gördük ve mobilyaların indirimde olduğunu öğrenince fiyatını sorduk…Orada bulduğumuz sallanan koltukta oturup, yaklaşık 20 dakika bekledikten sonra 1.250.00 den 640.00 liraya indiğini öğrendik. Hiç kaçırır mıyım? Bir de 10 ay taksit yaptılar, ayda 64 lira ödeyerek neredeyse 1 sene evvel çizip Münir Usta’nın eline verdiğim hayalimdeki aynaya kavuştum.

İşte yaz boyunca, oturma odamda ancak bunları yapabildim…Diğer herşey aynı….Zaten çok yoğun bir sezona giriyoruz..Hem param kalmadığı için hem de yoğun olacağımız için çarşı faslını bir süreliğine kapatmış bulunuyorum arkadaşlar….


Sevgili kedilerimi özlediniz mi?
Batman’imiz biraz hasta bu aralar ama yine de eşyaların tepesinde gezmeye bayılıyor!

Böyle uzun, kırbaç gibi kuyruk gördünüz mü? Çok komik bir kedi, kuyruğu bile uzun ve komik!
Ya bu arkadaşa ne demeli? Yatmak için evde başka yer kalmıyor, salonda benim çilekli el boyaması kasenin içine kıvrılıyor ve yatıyor. Bunların hepsi çok komikler!!


SİZLERİ ÇOK SEVİYORUM, EN GÜZEL GÜNLERİ DİLİYORUM……
Bir dahaki sefere kadar hoşçakalın, sağlıcakla kalın……..

Reklamlar

>İlk 8 Günde Olanlar…

>Herşey sayenizde harika….Evim dergisi, www.atolyebeyaz.com, hepsi hepsi harika gidiyor…Gelen güzel mektuplara bakar mısınız?

İYİ SABAHLAR…..
DÜN HER AY MÜDAVİMİ OLDUĞUM EVİM DERGİSİNİ EYLÜL SAYISI ÇIKAR ÇIKMAZ ALDIM.SİZİN SAYFANIZI GÖRÜNCE O İKİ SAYFAYA TAKILI KALDIM.DERKEN DAYANAMAYIP WEB SİTENİZİ ZİYARET ETTİM.EVET HERZAMAN HAYALİNİ KURDUĞUM OBJELER TARASAN ARASAN BULAMAZSIN SÜSLER MİNCİK GİNCİK (kendi tabirimle olan ifadeleri kullanıyorum :D) HARİKALAR DİYARINDAKİ GİBİ HERBİRİNE AYRI AYRI BAKIP İNCELEDİĞİM BU GÜZEL ŞEYLERE AŞIK OLDUM.BUNUN ÇOKTA ÖTESİNDE DERGİ SAYFASINI AÇTIMDA FARKLILINI ENERJİSİNİ ALDIĞIM SICACIK BİR POZİTİF ENERJİ…WEB SİTENİZİ AÇARKEN NEYLE KARŞILAŞACAĞIMI HİSSETMİŞTİM ASLINDA.BU SABAH HARİKAYIM DOĞRUSU ÇİCEKLİ BİCİBİCİ SEVGİ DOLU POZİTİF BİR WEB SİTESİ…BU TASARIMLAR GERÇEKTEN İNSANA BİR TERAPİ.DHA BİR SÜRÜ BİR SÜRÜ ŞEYLER YAZASIM VAR.ÇOK SEVİNÇLİYİM BEN BU BEYAZ ATÖLYEYİ BULDUĞUM İÇİNNN ÇOK NEŞELİYİM….AMA…Bİ KÜÇÜK SORUN VAR.BEN İSTANBULDAYIM.ZATEN ANKARA OLMUŞ OLSAYDIM GECEDEN KAFAMA KOYDUĞUM GİBİ ŞİMDİ KAPINIZIN ÖNÜNDEYDİM 😀
SORUM ŞUKİ;WEB SİTENİZ TAMAMLANDIKTAN SONRA İNTERNET ÜZERİNDEN ÜRÜNLERİNİZİ SİPARİŞ EDEBİLİRMİYİM?
BU KONUYLA İLGİLİ BİLGİLENDİRİRSENİZ ÇOK SEVİNİRİM.HAZİRANDA EVLENİP İZMİRE GİDİCEM EVİM İÇİN BİR SÜRÜ ŞEYLER BEĞENDİM KOLEKSİYONUNUZDAN…ONLARDAN BENDEDE OLMASINI ÇOK İSTİYORUM.SİZDEN SABIRSIZLIKLA CEVAP BEKLİYORUM…
MÜTHİŞSİNİZ GERÇEKTEN HAYRAN KALDIM,
İNSAN BÖYLE BİR UĞRAŞ KARŞISINDADA NE YAŞLANIR NEDE STRES BARINDIRIR.
MUTLU NEŞELİ GÜNLERRRRR………….
Ceyda Çınar

Ece Hanım Merhaba,

Sizi ve yaptıklarınızı Evim Dergisi’nin Eylül sayısında gördüm. Hemen web sayfanıza ve bloğunuza baktım. Bloğu hemen izlemeye aldım (lolipu olarak). Mekanınıza ve yapılan işlere bayıldım. Sizinle en kısa zamanda atölyenize gelip tanışmak ve yaptıklarınıza yakından bakmak isterim. Ben de evde peçete tekniği ile ilgili amatörce bir şeyler yapıyorum. Sanırım kurslarınız da oluyor. Gün ve saatlerini, bir de ücretini öğrenebilir miyim? Uygun olursa katılmayı çok isterim.

Görüşmek ve tanışmak dileğilye iyi günler, güzel günler…

Simin ÖZGÜMÜŞ

Merhaba,
Her şey ne güzel.. Ne kadar naif ve ne hoş…İstanbul ‘da olmamanız ne üzücü.. Belki bir gün.. Kim bilir?**
Sitenizi gezdim.. Yeni yapım aşamasında anladığım kadarıyla.. Alışveriş yapmak istesem nasıl yapacağım.?. Ham eşyalardan değil de bitmiş, boyanmış o güzel şeylerden.. Sanırım beceremedim internet sitenizden yapmayı.. Yardımcı olabilir misiniz?
Güzel dileklerimle, Mürüvvet

Sayın Ece Aymer ;
Öncelikle bu biribirinden güzel çalışmaları Evim Dergisi aracılığı ile okurlarla paylaştığınız için size teşekkür etmek isterim.
Sitenizde iletisini yayınladığınız hanımefendi gibi, ben de dergiyi 1 Eylülde aldım.
Ben de web sayfanızı ziyaret ettim. O kadar çok defalarca baktım ki, ara verme gereği duydum.
Akşam ise Kanal B’ de katıldığınız bir kaç programı izledim (internetten).
İşte bu sebebledir ki, size yazan ilk ben olamadım…
Ürettiklerizi gördükten sonra ilgisiz kalmak söz konusu olamazdı.
Ben de kendi kendime el sanatları ile uğraşıyorum. Bu nedenledir ki verilen emeği görmek, beni gerçekten çok mutlu etti.
Sizlerin varlığından haberdar olmak beni ne kadar sevindirdi ise, neden daha önce haberim olmamış diye üzüldüm de…
Tekrar ince zevkiniz, emeğiniz için sizi kutluyor, yolunuz açık olsun diyorum. Arkadaşlarınızla birlikte…
Epey yoğun olduğunuzu tahmin ediyorum ama, sormak istediğim bir iki şey var.
Kendi kendine kuruyan hamurdan, sonra üzerine yapıştırdığınız sonsuz sayıdaki desenlerden nasıl edinebilirim?
Acaba sizden satın almak söz konusu olabilir mi veya bana yol gösterebilir misiniz ?
İstanbul’ dayım.
Bu çalışmalardan denemeyi çok isterim.
Sizi internetten ve televizyondan sürekli takip edeceğim…
Teşekkür ederim.
Saygılarımla
Filiz Türkocağı

ece hocam merhabalar:)
ahşap kursuyla ilgili nette araştırma yaparken sizi buldum çok şükür, çünkü zaten kursa gitmeyi istiyorum bir de böyle kaliteli, güzel çalışma yapan ve zevklerimin örtüştüğü birini görünce inanın çok mutlu oldum
hocam kursuna katılmak istiyorum, gerçi ulaşım biraz problem olucak benim için ama olsun değer, bana kurs günleri ve ücret hakkında bilgi verirseniz sevinirim:)
funda
Mutluluk, paylaşılmak için yaratılmıştır

Sayın Aymer
Çalışmalarınızdan dolayı sizi yürekten kutluyorum.
El sanatları ile çok çalışmalar gördüm ama sizinkiler bir harika.
Gerçekten çok farklı şeyler.Ne güzel…
En kısa sürede atölyenizi ziyarete geleceğim.
Ama gelmeden size bir iki küçük sorum olacak.
Objelerin üzerindeki resimler fotokopi ile çekilmiş resimler mi?
Bunu çok merak ediyorum.Eğer fotokopi ise ben de nakışlarımın fotokopileri ile çalışmalar yapsam diyorum
İkincisi üzeri kumaşla kaplı abajur şapkalarıma kırk yama tekniğiyle tekrar kumaşlar yapıştırdım.
Dekopaj tutkalı ile. Kirden korumak için üzerine koruyucu olarak sürebileceğim bir ürün var mı, ne önerebilirsiniz ?
Eğer bana birer cümle ile zaman ayırabilirseniz çok sevinirim…
Kolay gelsin
Lale

saygıdeğer ve marifetli hanımefendi..sitenizin uzun süredir takipçisiyim..bende country style fanı olduğumdan beğenmeyip iç geçirmediğim ürününüz yok..kocaman tebrikler..ankara dışında yaşıyorum..herşey rüya tadında adeta..ancak beni mazur görün..ne yazık ki fiyatlarınız benim gibi memur olanlar için oldukça yüksek,sanırım biraz daha kalburüstü olmak için beklemem gerekecek..şimdilik sadece ürünleri alabildiğimi hayal etmekle yetineceğim..başarılarınızın devamını diliyorum…
Şeyda Nazlı
merhabalar ,
ürünlerinizi evim dergisinde gördüm ve hayran oldum…
henüz yeni ev dekore ederken tam da aradığımı buldum 🙂
internet sitesinde henüz çok fazla ürün yok 😦 ne zaman eklenir ?
sabırsızlıkla bekliyorum…
iyi çalşmalar,
çiğdem kaya

Böylece devam edip gidiyor………………………..Ne kadar hoş değil mi? İnanın, geceleri keyif ve mutluluktan uyuyamıyorum…Herkese binlerce kez teşekkürler…

Şimdi gelelim blogumun sadık takipçilerine ve onların sorularına….

Sevgili Kitchen Witch,
Sensiz benim blogum, maalesef artık olmaz, ona göre güzel yazılarına devam….Kendine ve bebişe iyi bak…
Sevgili Zeynepbayram
Binlerce kez güzel sözlerine çok teşekkürler…Evet, resimleri seçip atolyebeyaz@hotmail.com‘a mesaj atarsan hemen siparişini hazırlarız…Diğer soruna gelince, ham MDF resimlerini de en kısa zamanda web sayfasına yükleyeceğim.Bir bilseniz web sayfası yapmak, -bir de onca bu işin arasında-, ne zor bir işmiş…Ama sizlere hizmet vermek çok zevkli olduğu için, tabi ki büyük keyifle yapıyorum.Siz beni nasıl takipteyseniz, bende sizlerden bir mesaj geldi mi diye takipteyim, sizlere minnetarım…
Sevgili Funda,
Kendimi yeni bir arkadaş edindim gibi hissediyorum, aramıza hoşgeldin Funda…Benim de tek isteğim İstanbul’daki siz sevgili arkadaşlarım ile bir yerde toplanmak, sohbet etmek, sorularınız yanıtlamak…Ama her dakika yeni bir işe giriştiğimiz için bir türlü zaman ayıramıyorum, bir de yer meselesi var…Gerçi Sevgili ZeynepMeltem, bizde toplanırız dedi ama ya çok kalabalık olursak, kıza yazık değil mi? Neyse, herşeyin zamanı gelince kendiliğinden oluşuveriyor…Dur bakalım, onun da zamanı gelecek inşallah…Kendine çok iyi bak…
Sevgili “hepsüslüydüm”, Zehra, Ne güzel bir isim bu böyle…Yorumuna çok çok teşekkür ediyorum…

Sevgili Hayatadair,
Şimdi çok şaşırdım, Almanya’da Evim dergisi yok mu? Sanki herşeyimizi taşıdığımız gibi dergilerimizinde orada olacağını düşünmüştüm…Olsun, gelince hep beraber bir kere daha bakarız…Sizi ve o muhteşem etaminlerinizi heyecanla bekliyorum…Aynı Kitchen Witch’e dediğim gibi sizsiz blogum olmaz, ona göre…
Sevgili Mamila,
Aramıza Hoşgeldin…Yukarıda dediğim gibi bu aralar en çok istediğim İstanbul’da beni seven sevgili dostalrımla bulabilmek…Ne dersiniz, madem atölyeniz var, belki siz birşeyler ayarlayabilirsiniz…Beni haberdar edin…Kendinize çok iyi bakın…
Sevgili ZeynepMeltem,
Nasılsın, hala senin siparişlerini düzeltemedik, biraz malzeme eksiğimiz var da…Ama arkadaşlarım ilgileniyor, malzemeler geldiği ana senle yazışacaklar…Evet, sergi telaşı içindeyiz..Büyük alışveriş merkezleri ile yazışıyoruz, henüz belli olmadı ama olunca mutlaka yerini ve zamanını hem buradan hem web sayfamızdan yayınlayacağım..Kimbilir, belki tekrar görüşürüz..Güzel yüzünü tekrar görmek hepimiz çok sevindirir…Bol yaratıcılı günler diliyorum.


>"Evim" dergisi ve "www.atolyebeyaz.com"

>

28 Ağustos sabahı uyandım, önce kahvaltı ettim…Bir gece evvel bloga yeni bir sayfa yüklediğim için “hadi bir bakayım” dedim, “siz sevgili dostlardan birşeyler yazan olmuş mu?” Dikkatinizi çekerim, yazdıklarınıza düzenli cevap veremesem de her zaman yorumlarınızı nasıl merakla bekliyorum, bir bilseniz…O yüzden, ne olursunuz, duygularınızı 2 satır bile olsa benle paylaşın, inanın, siz yazdıkça ben daha güzel şeyler yaratmak istiyorum…Neyse, bir baktım, İstanbul’dan sevgili Meltem şöyle yazmış:
“Gerçekten tam bir showroom, ne güzel:-)Ece Hanım, bu arada Evim dergisini aldım; sizi orada görmek çok gurur verici, sanki sevdiğimiz bir arkadaşımızı görmek gibi.Sizi tekrar tebrik etmek istedim.Yeni bir siteden bahsedilmiş atolyebeyaz.com;hemen girdim siteye acaba satış siteniz mi diye.Henüz bitmemiş de olsa format yine çok cici olmuş ve fikir kesinlikle heyecan verici.Geri sayıma kaç gün kaldı? Sevgiler.”

Neeee???, dedim, Evim dergisi çıkmış mı? Uçarak giyindim ve soluğu Konut 1’deki Kosmos gazete bayiinde aldım…Yıllardır alışveriş ettiğimiz yer…..Senelerce sabah 5 civarı buluşup, gazete içlerine az mı beraber broşür koyduk…Hemen bir kaç tane “Evim“dergisi aldım ve hiç açmadan bu sefer soluğu atölyede aldım….Atölyede hem ağladık, hem hakkımızda yazılanları okuduk…Türkiye’nin en çok satan dekorasyon dergisinde bize tam 3 sayfa verilmesi müthiş……
Ehhh, ne yapalım, artık, o zamandan beri tebrikleri kabul ediyoruz, atölyeyi gezmek, tanımak isteyenleri misafir edip bol bol bilgi veriyoruz…. Şaka bir yana, herkese herşey için binlerce kez teşekkür ediyorum….Eğer bizim hakkımızdaki yazıları ve eski bir fiskos masasına yaptığımız yenileme çalışmasını merak edip, görmek isterseniz buyrun Eylül “Evim” dergisine…Tükenmeden alın….

En nihayet, yarım yamalak da olsa web sitesini bir hale yola galiba yavaş yavaş sokabiliyorum!!!Ne zor işmiş meğerse!!!!

Eveeeeeet!!!! Arkadaşlar, bundan sonra ne yapıyoruz? Hep beraber www.atolyebeyaz.com ‘u sık sık ziyaret ediyoruz, beğenilerinizi, eleştiri veya güzel yorumlarınızı bekliyorum.

Her zaman ilk olmak önemlidir, değil mi, dostlar? Web sayfamızın ilk yorum bırakan ziyaretçisi de, işte bu yüzden, bence çok önemli…Ceyda, sana çok teşekkür ediyorum ...Ne kadar sıcak bir e-mail yollamışsın…Bunu herkesle paylaşmam gerekir diye düşündüm…İşte Ceyda’nın cıvıl cıvıl mektubu: “

İYİ SABAHLAR…..

DÜN HER AY MÜDAVİMİ OLDUĞUM EVİM DERGİSİNİ EYLÜL SAYISI ÇIKAR ÇIKMAZ ALDIM.SİZİN SAYFANIZI GÖRÜNCE O İKİ SAYFAYA TAKILI KALDIM.DERKEN DAYANAMAYIP WEB SİTENİZİ ZİYARET ETTİM.EVET HERZAMAN HAYALİNİ KURDUĞUM OBJELER TARASAN ARASAN BULAMAZSIN SÜSLER MİNCİK GİNCİK (kendi tabirimle olan ifadeleri kullanıyorum :D) HARİKALAR DİYARINDAKİ GİBİ HERBİRİNE AYRI AYRI BAKIP İNCELEDİĞİM BU GÜZEL ŞEYLERE AŞIK OLDUM.BUNUN ÇOKTA ÖTESİNDE DERGİ SAYFASINI AÇTIMDA FARKLILINI ENERJİSİNİ ALDIĞIM SICACIK BİR POZİTİF ENERJİ…WEB SİTENİZİ AÇARKEN NEYLE KARŞILAŞACAĞIMI HİSSETMİŞTİM ASLINDA.BU SABAH HARİKAYIM DOĞRUSU ÇİCEKLİ BİCİBİCİ SEVGİ DOLU POZİTİF BİR WEB SİTESİ…BU TASARIMLAR GERÇEKTEN İNSANA BİR TERAPİ.DHA BİR SÜRÜ BİR SÜRÜ ŞEYLER YAZASIM VAR.ÇOK SEVİNÇLİYİM BEN BU BEYAZ ATÖLYEYİ BULDUĞUM İÇİNNN ÇOK NEŞELİYİM….AMA…Bİ KÜÇÜK SORUN VAR.BEN İSTANBULDAYIM.ZATEN ANKARA OLMUŞ OLSAYDIM GECEDEN KAFAMA KOYDUĞUM GİBİ ŞİMDİ KAPINIZIN ÖNÜNDEYDİM 😀
SORUM ŞUKİ;WEB SİTENİZ TAMAMLANDIKTAN SONRA İNTERNET ÜZERİNDEN ÜRÜNLERİNİZİ SİPARİŞ EDEBİLİRMİYİM?
BU KONUYLA İLGİLİ BİLGİLENDİRİRSENİZ ÇOK SEVİNİRİM.HAZİRANDA EVLENİP İZMİRE GİDİCEM EVİM İÇİN BİR SÜRÜ ŞEYLER BEĞENDİM KOLEKSİYONUNUZDAN…ONLARDAN BENDEDE OLMASINI ÇOK İSTİYORUM.SİZDEN SABIRSIZLIKLA CEVAP BEKLİYORUM…
MÜTHİŞSİNİZ GERÇEKTEN HAYRAN KALDIM,
İNSAN BÖYLE BİR UĞRAŞ KARŞISINDADA NE YAŞLANIR NEDE STRES BARINDIRIR.
MUTLU NEŞELİ GÜNLERRRRR………….”

Mutluluklar diliyorum,Ceyda…En yakın zamanda tanışmak ümidi ile….

Bugün çok konuştum değil mi, zannederim biraz susma zamanı geldi,
Hepinize kucak dolusu sevgiler….










>A Workshop Tour- Atölye Beyaz

>029-1
Merhaba sevgili arkadaşlarım,

Yeni “MERHABA” yazımız ve kızımız nasıl? Ben onu o kadar sevdim ki, hala bakmaya doyamıyorum…Ama bizi az uğraştırmadı, yanlışlıkla düştü, kafası koptu, bacakları çıktı, dekupe ettiğimiz resimler kirlendi, bir daha yapıştırdık…Amma, en nihayetinde biz galip geldik ve bitirdik….
Şimdi, derste öğrenciler yapmak isterlerse ne yapacağım, kara kara onu düşünüyorum!

GELELİM BÜYÜK SÜRPRİZE!!
Eminim hepiniz aylık çıkan “evim” dergisini tanıyorsunuz…

Benim de çok sevdiğim ve çıktığından beri atölyece takip ettiğimiz bir ev,dekorasyon ve kendin-yap dergisi…Hem çok ekonomik, hem verdiği bilgiler çok yararlı, resimler güzel, kaliteli, her bütçeye uyabilecek dekorasyon haberleri var….
Arkadaşlar, çok çok mutluyum…Atölyemizin resimleri ve atölyede yapılan objelerden bazı resimler eylül sayısı “Evim” dergisinde yayınlanacak…Havalarda uçuyorum…Düşünsenize en sevdiğiniz favori dergilerinizden birinde sizin atölyenize sayfa ayrılıyor….Evim dergisi ile ilgili güzel haberlerin daha devamı da var amaaa onlar da tam netleşince yine sizlerle burada görüşeceğiz…Sevgili yayın danışmanı Sevda Barandır’a huzurlarınızda çok teşekkür ediyorum…
Bu arada, yine ne zorluklarla blog yazmaya çalıştığımı sizlere göstermem lazım… Bakar mısınız arkadaşlar, böyle bir şey var mı? Bu nasıl yatmak, allahaşkına…

ve ben de kedi kol ve bacakları arasında sizlere birşeyler yazmaya çalışıyorum… Ne yapayım, artık katlanacağız…
Ahh, az daha unutuyordum…Bir de size, evimizin yeni üyesini tanıtmam lazım…

Ne kadar “artık başka kedi istemiyorum” desem de, bu sefer de annem, eşim ve oğlum bir olup beni kandırdılar ve sokakta bakmaya çalıştığımız bu sevimli yavruyu yine eve aldılar…Tabiii, ne oldu, şimdi ben de çok bağlandım…Batman aşağı, Batman yukarı….Bu arada ismi Batman oldu çünkü ilk eve geldiğinde gerçekten gözlerinin çevresinde Batman’ninki gibi siyah bir şerit vardı, maske gibi…Gerçi büyüyünce ifadesi çok biraz değişti ama ismi BAtman kaldı!….Ben zaten erkek olmasına rağmen ve oğlumun kızmasına rağmen ona ya “Bat” ya da “Betty” diyorum. Ama ne yapayım hiç erkek gibi durmuyor…Evde yaptıklarını anlatmaya kalksam burada sayfalar yetmez.Yaramaz mı yaramaz, oyuncu mu oyuncu, bir o kadar da akıllı. Sadece şunu söyleyeyim, bir ev buldum diye o kadar sevindirik oldu ki, bu yaz sıcağında evimizin bahçe ve sokak kapısı hep açık olmasına rağmen hayatta dışarı adımını atmıyor. Belki kendi kendine diyor ki “Neme lazım, beni yine atarlar sokağa, en iyisi ben hiç dışarı çıkmayayım”… Öylece, içeride oturup keyifle bahçeyi seyrediyor…
Bir kedi sever olarak, her eve lazım diyorum başka birşey demiyorum….

Söz hayvanlardan açılmışken…Yaklaşık 2 ay evvel öğrencilerimden Dilek Karakuş’un
evindeki Cooker köpeği “Lara” doğurdu ve 5 tane yavrusu oldu.Biz de oğlumla onları sevmeye gittik…Çok mutlu ve eğlenceli bir andı…Düşünebiliyor musunuz, 5 tane yavru köpek, ya sizi yalıyor, ya terliğinizi kapıp kaçıyor, ya pantalon paçanıza yapışıyor, inanın zor ayrıldık…Ertesi gün atölyede herkes, ben o evden nasıl oldu da kucağımda bir köpek yavrusu ile çıkmadım hayret etti…İyi, demekki bende de gelişmelere var.Artık hayvan konusunda biraz daha planlı düşünebiliyorum!..





Biliyorum, hevesle obje resimleri bekliyorsunuz ama asıl güzel resim şimdi geliyor…..Şimdi de size son bomba resimlerimi göstereceğim…Tatlı mı tatlı, şirin mi şirin yeni bir bebek……Blogu takip edenler biliyorlardır…Sevgili öğrencim Işıl

geçen sene bir bebek bekliyordu…Birgün atölyedeki dersten çıktı, ertesi gün de bizi aradı, “ben doğuma gidiyorum” diye…Bir oğlu daha oldu…Nasıl sevimli, nasıl sevecen anlatamam size…Biraz gecikmeli de olsa, sizlere küçük Erdem’i takdim etmek istiyorum

Böyle bir şey var mı ya, arkadaşlar?Nasıl yemeden durulur bu şirin şey?

Şimdi bu tatlişkoyu ne yapmalı bilmem ki..

Neyse, silkelenip, kendimize gelelim ve asıl konumuza dönelim…Yazdan istifade ederek atölyemizde bir takım değişiklikler yaptık…
Haydi bakalım, şimdi buyrun ATÖLYE BEYAZ’a…



















Atölyede yaz dolayısı ile çok bir hareketlilik yok….Biz de hızlı bir şekilde sergi hazırlıklarına başladık. Bu arada web sayfası en nihayetinde, kısa zaman sonra hizmete girecek…Ay ne zor şeymiş web sayfası hazırlamak arkadaşlar….


Sizlere mutlu, huzurlu, boyama dolu güzel bir hafta diliyorum….Kalın sağlıcakla…
042

Dip Not: Dikkatinizi çekerim, tabaktaki “cookie”ler de MDF’den yapılmıştır ve sonra boyanmıştır…


>Would you like to watch me on TV?

>Hi everyone,
I will be on TV on 27th July, on monday morning…It is in Channel B , it is a live morning show, which starts at 9.00am till 10.30am…
You can watch it from internet as well, so here is the web address to watch the programme, live…
http://www.kanalb.com.tr/canli.phpI am gonna teach how to make antiquing with oil painting…I will show it on some painted wooden plates so you will easily see how the basecoat colour effects the final colour of the object….
Finally, I will have some beautiful and excited news for you as well but I am sorry!!!!!…you have to wait till next week…Bye…see you on monday on TV…..
I hope you all enjoy a wonderfully delicious weekend!

Hugs and loves always,


Merhaba çok sevgili dostlarım,
Unutmayın diye hatırlatma yapıyorum…Hani 15 günde bir kanalb’de “Bizbize” programında olacaktım ya…İşte,yine bir 15 gün geçti ve ben yine, 27 Temmuz pazartesi günü saat 9.00’da KanalB’deyim, mutlaka seyredersiniz değil mi?.. İnternetten seyretmek isteyenler için ise, web adres: www.kanalb.com.tr/canli.php…Gördüğünüz üzere harıl harıl televizyon programı için çalışıyorum, kağıt kesiyorum!!!!
Herkese sağlıklı, güneşli, huzurlu, bol paralı, , yaratıcılık dolu bir haftasonu diliyorum….


>SPRING RENOVATION 1

>
Hi everybody,
How peaceful and magical this “early morning” picture is, isn’t it, ladies? It was sent to me by a very precious friend to make me relax on my busy days!! Warm wishes and many thanks to you, my dearest friend, I know, you always think and worry about me from all the way from there…

Spring is my favorite time of year. I love that day when I walk outside and I can just SMELL it. Spring is coming. It seems like everything around is waking up after a long winters nap. You start to see the beautiful BUDS appear. I notice the birds and butterflies begin to appear. I can feel the sun on my shoulder.From now on, my address is my back garden…Find me from there…

Busy days!! But I have finally been able to catch my breath a bit. Last week, it was busy again as always, but do you ever feel you just need to find some time to do what you love despite how busy things seem to be? Omg, I was dying to do some paintings in these sunny days. Finally, this week, on monday, I decided , to return back to home everyday after workshop and do some painting in the garden…Now girls, I am very happy because I am painting in the garden for myself… Soooo, I hope you, all have wonderful days of the month April, too, just like me!! I don’t exactly why, but, always,my favorite month is April…I even say, if I would have a daughter after this age!!(one day, I hope!)her name would be April…I mean I like it as a word as well..
Oh we have waited soooo long for these sunny spring days! I’m sure we’ll have some cool days still, but at least I can shout, Yippee! It’s spring time, come on girls, get up and do something new and inspirational!!
For example, me, I’ve been spending few days this week getting the house ready for the Spring. I’ve had things on my to-do list ,I know I can never be able to finish them but the list is always in front of me, in my bedroom…. I do little bits here and there after workshop…First I made a list of some things that needed makeovers , aaaannnd best of all, it just included a lot of paintings.
I am so happy to finish one of my item on the to-do-list,now I am gonna settle down a bit and share it with you.
Remember?In my last post, I told you that I found different items at home, some of them were very old, some of them ugly…So I gathered all of them in the garden (you see, my inspector is with me again) and…

painted all of them to white.

Sorry about the quality of the photos, because it was taken around midnight!!Anyway, after on that white paint, I applied small, green polka dots stencil…

And then I stenciled “Welcome Friends”…
Then I cut my decoupaged pictures and gave them a 3-D effect by modelling clay and pasted them to my item
Finally, I decorated with a hand-made ribbon… (I found that gorgeous fabric in the middle of the night from my fabric closet!!)

Isn’t is very pretty? I am gonna bring it to my bedside and sleep with it…like a small girl who sleeps with her new red leather shoes in the famous story!!

Oh, I really love spring… All the trees are blooming nowadays…I really love my house as well because… when we open the curtains in the morning, look what we see first? Now, this is one of our bedroom, my husband sleeps there, if he is gonna work late at night…

Ok, let’s look at from the window closer…

Oh no, I think you still couldn’t get how beautiful that tree is…have a look at it closer…


Oh my god, I opened the window and realised that we all have blooming trees, in the neighbour’s gardens as well…

Have a look at the other side of our home, southern part…again the view is amazing…


After looking at those beautiful pictures, I just feel with love…Soooo, I just want to remind you that, always make your friends or your partner or the ones whom you love, feel like they are the most important person in the world…You can start by hugging them every morning in spring, like this…Come on girls, it is spring time, ha ha ha….

Last night, I was surfing around on the net and watching some of the song clips of my favorite singers… One of them is Dido… Look what I found…In this video clip, the house is so beautiful, really, outside and inside the house so romantic…Especially, try to concantrate on the kitchen , you will love it….Before start playing the video, DO NOT FORGET TO GO TO THE END OF MY BLOG AND PAUSE THE PLAYLİST FİRST…OTHERWİSE BOTH OF THE MUSIC WILL CONTİNUE PLAYİNG AND THE SONGS WİLL MIX UP…

Sevgili arkadaşlar,geçen gece şarkı kliplerinde geziniyordum. Dido’yu çok seviyorum. Bu klibi seyrederken, çekim yapılan eve hayran kaldım ve sizlerle paylaşmak istedim. Özellikle mutfağa dikkat eder misiniz? Yalnız parçayı başlatmadan evvel, BLOGUMUN SONUNA GİDİP, ŞARKI PLAYLİST’İNİ DURDURMaNIZ GEREKİYOR…YOKSA TÜM ŞARKILAR BİRLİKTE ÇALAR VE SANIRIM BU DA ÇOK HOŞUNUZA GİTMEYECEKTİR!!

Till next time, Much love and hugs to all who visit!


>MERHABA YILDIZ 111

>
Bu yazımda da, söz verdiğim gibi, sıkı takipçim Yıldız’a sesleniyorum…Sevgili Yıldız…Bana her seferinde o kadar güzel yorumlar yazıyorsun ki, inan ne diyeceğimi, bu güzel sözlere nasıl teşekkür edeceğimi bilemiyorum. Yıldızcığım… Diyorum ki, bazen, kendi kendime… bu blog dünyası ne yüce bir yer ki, Türkiye’nin ve dünyanın çeşitli bölgelerinden, belki de hiç bir zaman karşılaşamayacağım, muhteşem insanlarla, yürekleri dillerinde olan, Türkiye’de maalesef hiç alışkın olmadığımız şekilde karşısındakini yüceltmeyi bilen, bence kim olurlarsa olsunlar herşeye sevgi ile yaklaşan sizin gibi değerli insanlarla beni tanıştırdı ve arasıra da olsa sizlerle haberleşme şansını bana verdi. İşte asıl bunun için çok sevinçliyim. Tabi ki yaptıklarımız çok güzel, ben de bunun farkındayım ve ben bile uzun zaman bloguma bakmayıp ve sonra aniden bilgisayarımı açınca, yapılan herşeye ben de hayran kalıyorum….Ammaaaa yine de blogumu, Yıldız gibi nice muhteşem insanla tanışma fırsatı yarattığı için çok daha fazla seviyorum.
Yıldızcığım, sorularına gelince…Pardon, sorularından evvel, sen ne kadar espritüel ve bıcır bıcır bir kızsın, hep böyle kal lütfen, senin, her mesajını, mutlaka yüzümde bir gülümseme ile okuyorum, bu nasıl güzel bir duygu, bir bilsen? Sıkıntılı da olsam, yorgun da olsam, bloguma bakarken, senden mesaj gelmişse, mutlaka gülümsüyorum, sırf bunun için bile sana minnettarım…Nerede kalmıştık? Hah, sorularını cevaplayacaktım…Öncelikle, İstanbul’da sizlerle mutlaka bir workshop yapacağım, tekrar hatırlatıyorum, daha evvel de söylediğim gibi, İstanbul’da arkadaşımın yağlı boya resim atölyesi var, orada bir günlük workshop yapacağım, ama bu aralar arkadaşımın resim sergisi olduğu için çok yoğun, onu atlatalım, mutlaka gün ayarlayıp size buradan bildireceğim….Bu arada, önce sevgili Gülay arkadaşımın resim sergisinin haberini de sizlere vereyim, İstanbul’daysanız mutlaka gidiniz…

Kendisi, benim en iyi arkadaşlarımdan birisi, sırdaşım, dostum, resimleri gibi kendisi de çok güzel…Ne yapıyorsa, mükemmel yapan birisi, en iyi olmaya önceden karar veren ve bunu uygulayacak disipline sahip birisi…

Sevgili Gülaycığım, görüyorsun, resimlerin dünyanın taaaa öbür köşesinde bile çok beğeniliyor, aslında herşey seninle güzelleşiyor…
Eveeet Yıldızcık….nerede kalmıştık? Zannederim, sizleri çok özlemişim, konudan konuya geçmekten, senin sorularına gelemiyorum, çok affedersin….Şimdi, hiç boya yapmayan birine ne anlatabilirim? Aslında sen biraz daha benim blogumla oyalansan da, İstanbul’da senle görüşünce boyaya başlasan, sanki bana böyle daha uygun olacakmış gibi geliyor…Ne dersin? Bak, ben hemen sana güzel bir resim yayınlayayım… Hatta şöyle içaçıcı, huzurlu bir duvar panosu daha koyayım…Sevgili Beyhan, ellerine sağlık…

Aaaaa, biliyor musunuz arkadaşlar, ben bu hafta Sezin’in evinde, yemek masası boyadım. Sezin atölyede öğrencimiz…Selin, Didem ve Kezban’la birlikte çok şeker bir gruplar… Sezin, önümüzdeki hafta evleniyor… Daha evvel ona dresuar boyamıştık. Çok beğenilince “Ece Abla, yemek masamızı da boyayalım mı? “dedi ve ben de seve seve kabul ettim. Neyse ki yemek masası bu hafta içinde ucu ucuna yetişti ve işte ben de böyle boyadım….

Sevgili Sezin, dresuarı ve masası ile birlikte…Eminim, her eşya yerli yerine yerleşince bu 2 mobilya çok daha muhteşem gözükecekler…Güle güle oturun, şimdiden tebrikler…
Sevgili Sezin, dresuarının resmini çekerken…Yalnız, dikkatinizi 2 şeye çekerim, arkadaki aynayı, Sezin kendisi yaptı veee dresuarın kulpları yoook, lütfen, Sezin, hemen kulplarla ilgileniniz…

Neyse Yıldızcığım, gezmeye devam…Diyorum ya, beni, İstanbul’da görmeden, sana boya yaptırtmayacağım…
Ben bu aralar çok hamarattım, pazar günü de, bahçede kendim için birşeyler boyamaya başladım…İşte kanıtı…Neye dönüştüklerini, daha sonra tabi ki sizlerle paylaşacağım…Bakın, şimdi, gözümün önüne yaklaşık 6 sene evvel, Buket ile atölyenin bahçesinde, “Country Homes” dergisi için yaptırdığımız çekim geldi…Bari onları da sizlere göstereyim…. Aşağıdaki resimlerdeki, herşeyi biz yaptık, masa örtüsü dahil…Diyeceksiniz ki, yok artık…Gerçekten, öğrencilere masa örtüsü bile yaptırıyorum, hem de soğuk suda ,makinede yıkanabilir masa örtüleri…Yani, boyadığınız tepsiye, ekmekliğe, amerikan servislerine uygun, masa örtüsü de yapabilirsiniz, isterseniz…Buyrun, bakın bakalım…






Neyse, eski anılar…Biraz daha güzel objeler arasında gezinelim mi?




Biraz daha ister misiniz? Bazen ben bile şaşırıyorum, ne kadar üretken bir atölyeyiz ve hepsi ne kadar güzel oluyor?



Ben hiç kedilerimden bahsetmeden sizden ayrılır mıyım? Pazar günü bahçede boya yaparken, yine, teftişteydim, her zamanki gibi…

Yıldızcığım, kendine çok çok iyi bak..Hayatın hep senin gibi neşeli olsun…Bana derin bir huzur veren aşağıdaki resimle, seni uğurluyorum.