>Hediye Resimler

>

gorham-gregory-baguette

gorham-gregory-patisserie

gorham-gregory-croissants

gorham-gregory-tarte

Dünkü uzun ve şikayet dolu yazımdan bunalmışsınızdır diye size resimler hediye etmek istedim…4 tane hep çok sevdiğim resmi Flickr’dan yüklüyorum…Flickr’dan koyduğum zaman yine de resimler küçük gözüküyor….Üzerine tıklayıp Flickr’dan en büyük boyuna erişene kadar resmi açın…Hepsi aslında 1000 pixelden büyük… En büyük boyutu ile resmi kaydedin…Biraz karışık oldu ama…..Umarım yükleyip güzel güzel kullanırsınız.

Ama az oldu bu şimdi…O zaman biraz da cıvıl cıvıl resimlerle çalışırsınız diye aşağıdakileri de armağan edeyim.

https://picasaweb.google.com/s/c/bin/slideshow.swf

Dün bana mesaj atan, yorum yazan, telefonla ulaşan herkese çok çok çok teşekkür ediyorum…Bana öyle bir enerji verdiniz ki…Herkesi çok öpüyorum.



Yorum bırakın