>EĞER BENDEN ÜCRETSİZ DERS ALMAK İSTİYORSANIZ……

>

040

Ankara’lılara müjdem var…..

Ağustos ve Eylül aylarında Çayyolu GORDION alışveriş merkezi’nde herkese açık, ücretsiz ahşap ve dekoratif boyama programı başlatıyorum…Dersler, Starbucks’ın karşısındaki açık alanda olacaktır.İlgilenenlerin (312)233 7000’dan Gizem hanıma kayıt olmaları yeterli….


Yine başka güzel bir haber….
.

25 EYLÜL-3 EKİM 2010 tarihleri arasında çayyolu GORDION alışveriş merkezi’nde SENE SONU SERGİMİZ varrrrrr!!!!!!!!!!!. Geçen sezonun öğrencilerinin derste yaptıkları güzel objelerin yanısıra hoş sürprizler de sizleri sergide bekliyor olacak…

Bu arada gelen yorumlara hiç cevap verememiştim.Birazcık sizlere cevap vereyim dedim….

TÜRKİYE’YE HOŞGELDİN KITCHEN WITCH, Şebnem…
Eylül’de tanışmayı sabırsızlıkla bekliyorum…

Fidoş sormuş….
resimdeki kızlara bayıldım
nasıl yapıldığını kısaca öğrenebilir miyim?
öpüyorum çok

8 temmuz tarihli yazımdaki kızlardan bahsediyorsun….MDF pano üzerini krem rengi boyadım. Ta ki rengi güzel çıkana kadar..Sonra sadece kenarlrını sıkıca zımparaladım, MDF’yi çıkarana kadar. Kızların resimlerini fotokopide 3 kopya yaptım. Perspektif açısından kızların nereleri arkada kalıyorsa (mesela önce kollar) arkadan öne doğru resimleri kestim, light model hamuruna kağıt yapıştırıcısı ile yapıştırdım, hamurları resme göre kretuar ile kestim, aynı yapıştırıcı ile kızların önce kollarından başlayıp, enson önlüğünü yapıştıracak şekilde herşeyi üstüste yapıştırdım. Resim olan heryeri kağıt yapıştırıcısı ile korumaya aldım ve sprey vernik sıktım.

Devrim sormuş…..
KanalB’deki program, pazartesi sabahları saat 9.00’da başlıyor… Bu sezonda devam edecek…Umarım, yenilikler getirebiliriz…Yoksa hep aynı şeyleri göstermeye başladım!!! Kaçırdıklarınızı, kanalB’nin web sayfasından girip, Bizbize program arşivinden seyredebilir, hatta kayıt edebilirsiniz.

Yine fidoş 25 haziran’daki ayıların resmini istemiş…..
Tabi ki hediye ederim, yalnız bu aralar o kadar az atölyeye uğruyorum ki…İlk fırsatta bloga koyacağım….

Sevgili Çınar,
Ah ben Çınar’a cevap verene kadarrrrr….Çınar hamur işini başardım diye tekrar mesaj atmış.Olsun, ben yine de tekrarlayayım….
Kağıdımızın üzerindeki deseni kestikten sonra arkasına dekopaj tutkalını sürüyoruz, (ben sadece “Plaid Royal Coat” kullanıyorum)
Merdane ile incelttiğimiz hamurun üzerine beklemeden yapıştırıyoruz…Hamur da mutlaka taze olmalı, yani hiç kurumuş olmamalı… Hava kabarcığı kalmasın diye sıkıca yapıştırıyoruz.


Yine hamur yaşken keskin bir kretuar aracılı ile , tam desenin kenarından hamuru kesiyoruz.Yine aynı dekopaj tutkalı ile, yine hamur yaşken hamuru ahşaba yapıştırıyoruz. Üzerine mutlaka 2 kat dekopaj tutkalı sürmeyi ihmal etmiyoruz. Hamur tümüyle kuruduktan sonra da vernik….

Çok teşekkürler Minik…(Bu arada köpeğinize hayran kaldım…)
“Biz kadınlar…..
Niye birbirimize destek olmak yerine köstek oluruz…..
Niye başarılı bir kadın gördüğümüzde onu desteklemek yerine aşağı çekmeye çalışırız….
Bu cümleleri kendime yapılan bir yanlış nedeniyle yazmıyorum.Bloğunu hayranlıkla seyrettiğim
Ece Aymer isimli olağan üstü yetenekli kadının (favorite home to visit) enerjisini düşüren hanımlar için yazıyorum….
Kadınlardaki kadın düşmanlığı o vaziyetteki her koşulda başarısı kıskanılıp aşağıya çekilecek kişi yine bir kadın oluyor..
Sevgili hemcinslerim:lütfen bundan vazgeçelim..Ülkemizde herhangibir alanda başarılı olan her kadın ülkesindeki diğer kadınlar için bir artı değer yaratmış demektir.Onun önünü tıkamak bir anlamda kendini engellemek olacaktır.
Bu ülkenin güçlü ,başarılı , kendi ayakları üzerinde duran, kimlikli ,üretken kadınlara ihtiyacı var…
Onlara engel olmayalım,engel olanları uyaralım….”

Nihal bana mail atıp sormuş…
“Merhaba,
Bugün tesadüfen blogunuzu buldum ve daha önce 10marifet’te mutfak resimlerinizi yayınlamış olduğunuzu farkettim (hala favori klasörümdeler 🙂 ).. Çalışmalarınız çok hoşuma gitti, sakıncası yoksa bir tekniği sormak istiyorum. Hayalimde beyaz bir masa var, eskitme yapılmış ve kenarlardan yer yer bodrum mavisi yer yer ahşabın dokusu çıkmış.”

Bu teknik mumla eskitme….Önce objeyi herhangi bir renge boyuyorsunuz…Sonra bildiğimiz adi mumu her yerine sürterek mumluyorsunuz. Mum ne çok fazla pul pul kalmalı, ne de görünmeyecek kadar az olmamamalı… Üzerine tekrar boya sürüyorsunuz, renk güzel çıkana kadar…Boya ilk kuruduğu anda da zımparlayrak üstteki boyanın yer yer çıkmasını sağlıyorsunuz… Bazı önemli detaylar….Sakın mumladığınız objenin son kat boyasını sıcakta, güneşte kurutmayın, yoksa mumlar eriyor… Zımparalamayı hemen boya kuruduktan sonra yapmanız gerekir, yoksa kemikleşir ve asla çıkmaz….Zımparanız özel olmalı, ya kağıt zımpara, ya da eskilerin kullandığı tel sünger ile zımparalayabilirsiniz. Bir ipucu daha….MDF’yi hiç boyamadan mum sürün, üzerine istediğiniz rengi atın ve zımparalayın, çok enfes eskitme oluyor….

Sevgili Gözde Gizem Uysal,
Nasıl güzel bir otel o öyle….Başarılarının devamını yürekten diliyorum.Eğer Bodrum’da bir iş alırsam, bil ki beraberiz….
Bütün güzel yorumlarına, mesajlarına çok çok teşekkürler…

Sevgili Feride Altun….
1. Camları boyadığımız boya, Plaid marka “Enamels” boya…
2. Büyük ihtimal, sizin cam boyası olarak gördükleriniz vitray boyasıdır, yani kapatıcı olmayan ve ışığı geçiren boya ile boyanmıştır..
3. Hamuru ne ile yapıştırdığımı yukarıda anlattım.
4. Sır vernik ve 100 kat vernik bulamıyorsanız yapabileceğim tek şey, sizi Atölye Beyaz’dan sipariş vermeye yönlendirmek…Ya da, internetten “Envirotex light” adlı markayı Amerika’dan sipariş verebilirsiniz.
5. Evet…Tutkallar türlerine ve kullanıldıkları yerlere göre değişiyor…Cama peçete yapıştırmak için farklı kullanırken, porselene herhangi bir şey yaıştırmak için başka tutkal kullanıyorum…
6. Tabi ki, model hamurunu hasıra yapıştırdım, hatta televizyonda da yaptım, Plaid “Royal Coat” ile yapıştırabilirsiniz. Galiba hamuru kuruduktan sonra mı yapıştırmaya çalıştınız? Hamuru yaşken, normal dekopaj tutkalı ile her yere yapıştırabilirsiniz.

Sevgili Beril,
Her zamanki gibi, yine döktürmüşsün..ellerine sağlık..

Sevgili Nurcan Gökseven…
Hepsi harika olmuş, ne desem az…Eğer sizlere bir faydam oluyorsa ne mutlu bana…Yaptığınız objeler, resimler o kadar beni keyiflendiriyor ki…Sizin de ellerinize sağlık…



Sevgili Özlem Karabaltaoğlu,
Sizin de ellerinize sağlık, yapılan bunca emek bana nasıl mutluluk veriyor…Çalışmalarınızın en güzel günlerinizde, huzurla devam etmesi dileği ile…




Sevgili Fidoş,

Benim tatlı mı tatlı öğrencim Aslı ile İstanbul Bebek şenliğinde tanışmış. Veeee bu güzel resimleri de yayınlamış…

Ayrıca son yazılarından birinde kendimi kanalB’de gördüm, nasıl şaşırdım….Tanışmadan nasıl insan başka birine bu kadar sıcaklık duyabilir? Kedilerini, köpeklerini, ve seni çok çok öpüyorum sevgili Fidoş…


Dileğim bana bütün bu güzel yorumları yazanlarla ileride bir gün tanışabilmek..
.

Belki de büyük sürprizim!!!!!!!!!!! tutarsa sizlerle en kısa zamanda karşılaşabilirim…

041

23 Yorum on “>EĞER BENDEN ÜCRETSİZ DERS ALMAK İSTİYORSANIZ……”

  1. josefa dedi ki:

    >HOLA, SIGO TU BLOG DESDE HACE TIEMPO ,ES UNA MARAVILLA.TUS TRABAJOS SN MARAVILLOSOS,TIENES MUCHA IMAGINACION Y MUCHO ESTILO.GRACIAS A TI APRENDO MUCHO OFRECES ESTILOS DISTINOS Y ORIGINALES.UN SALUDO Y ESPERO VER PRONTO MAS TRABAJOS TUYOS.UN SALUDO

  2. Kitchen Witch dedi ki:

    >ıstıyorum ıstıyorum ıstıyorumççç ne sekılde ve nerde olursa olsun ders almak ıstıyorum.. cok uzun surelı olamıyacak bılıyorum ama mutlaka donmeden bır ankara yapmak ıstıyorum. sımdıden bebekle nasıl yapacagımızı konusuyoruz annemle.. Hala emzırdıgım ıcın baya zorlanacagız ama genede ıstıyorummmmmm..

  3. colette dedi ki:

    >Ama bu haksızlık :(Ben İzmir'de oturuyorum ve kursunuza katılmayı çok istiyorum.Belki İzmirde de kurs açarsınız…

  4. Beyazkkelebek dedi ki:

    >Yaaaaaaaaaa, olmaz Ece hanımbunu bize İstanbul'lulara yapmayın.Bize yazık günah değil mi ? Bu güzelliklerden mahrum etmeyin.Bizde istiyoruz İstanbul'lu hayranlarınız olarak 🙂 – 😦 Ne şanslılar valla. Oooo büyük süprizinizi 4 gözle bekliyorum ::) Sevgilerimle

  5. ÖZNUR dedi ki:

    >Sevgili Ece,Bizler için yapmak istediğin tüm güzel düşüncelerin için binlerce teşekkürler. Bence sitenin bir köşesine bir nazar boncuğu koysan diyorum.Ayrıca. hep sen bize sürprizler hazırlıyorsun, acaba biz sana ne gibi sürpriz yapabiliriz diye sürekli düşünüyorum.Enerjin hiç eksilmesin,Tanrım seni korusun. Sevgiyle ve sevdiklerinle(acaba bu guruba dahil olabilirmiyiz).

  6. NEFİSE dedi ki:

    >Sevgili Ece.. ellerin dert görmesin ..yine herşey çok güzel olmuş..tek tek cevap yazman resim aktarman çok ince bir davranış.İstanbul için de sürprizler bekliyoruz.. sevgilerimle..

  7. senem dedi ki:

    >Ece Hanım merhabalar,Sergi işi harika benim yapabileceğim birşeyler varsa lütfen çekinmeyin. Nasıl olsa hafta başı görüşeceğiz. Atölyeye de uğrayacağım malzeme alamak için..Siz yaratıcı Türk kadının en güzel örneklerindensiniz..

  8. Lavanta Bahçesi dedi ki:

    >Büyük süpriz bir kitap, bir TV programı ya da benzeri bir şey mi acaba??? beklemedeyiz :))

  9. ferda dedi ki:

    >ece hanım,aylardan beri blogunuzu evire çevire okuyorum, kendi kendime yaptığım işlerde fikir almak için. aslında yaptıklarınıza yalnızca bakmak,seyretmek bile yeterli oluyor, ferahlıyor insan.size arada sırada danışmak istiyorum, eğer vaktiniz olur da yanıtlarsanız çok sevinirim.şimdilik soracağım küçük bir şey var:galvaniz üzerine fimo ile çalıştıktan sonra, obje yine fırınlanıyor mu, ahşap gibi? galvanize glass&tile ve folk art akrilik boya uyguladım. şimdiden teşekkür ederim.ferda

  10. >Şimdi durduk yerde Ankara'ya getirteceksiniz beni 🙂 Sürprizler bitmiyor, ne güzel.Ben de bir gün sizinle tanışmayı diliyorum…Sevgiler.

  11. >Me encanta todo lo que haces!!Un saludo.Elvira

  12. Morita dedi ki:

    >Tus trabajos son un deleite para mis ojos te admiro!!! me fascina lo maravilloso de tus trabajos.Recien empiezo a armar mi blog.. un saludo enorme. **Mora**

  13. NUR dedi ki:

    >MERHABA SEVGİLİ ECE ..SİZ NEKADAR BÜYÜK YÜREKLİ BİR İNSANSINIZ …KENDİ YAPTIKLARIMI BU DELİSİ OLDUĞUM HUZURLU MUTLULUK SAYFASINDA GÖRÜNCE ÇOK ŞAŞIRDIM ÇOK MUTLU OLDUM ,ÇOK İNCESİNİZ ÇOK ZARİFSİNİZ …BİZE KATTIĞINIZ HER ŞEY İÇİN SONSUZ TEŞEKKÜRLER VARLIĞINIZ IŞIK ÖYLE BİR IŞIK Kİ ÇOK UZAKKLARDA Kİ YÜREKLERİ BİLE AYDINLATAN BİR IŞIK. SÜPRİZE GELİNCE MERAKTAYIM&Z& HEMDE ÇOKK ..SAĞLIK VE MUTLULUKLA KALIN SEVGİMLE NURCAN GÖKSEVEN

  14. ozge dedi ki:

    >Sevgili Ece Hanım,Uzun süredir bloğunuzu takip ediyorum bugün follower'ınız oldum 🙂 Kursunuza katılmayı çok isterdim ama maalesef Ankara'lı değilim. Atölye Beyaz'da yakında videolarla boyama yapımını göstereceğinizi yazmışsınız sabırsızlıkla bekliyorum. Sevgiler..

  15. zeyno dedi ki:

    >ece hanım,size sıcacık bir merhaba, şu Ankaralılar çok şanslı bir kez daha anladım ama napalım kader diyelim.sürprizi çok merak ediyorum doğrusu İstanbulamı taşınıyorsunuz:))))acaba öpüldünüz…..zeynep bayram

  16. kinuki dedi ki:

    >Hola,acabo de descubrir tu blog.Llevo toda la tarde viendolo.En una palabra,eres un artista.Yo llevo años haciendo cositas,en comparación con lo que tú haces.Me encanta todo lo que realizas.Te seguiré.Chao.

  17. çınar dedi ki:

    >cevaplardan bir sürü şey öğrendim teşekkürler…ankaralıyım, ama ankarada yaşamıyorum ama telefon edip günlerini öğrenip izin alıp geleceğim, gelemezsemde annemi göndereceğim. herşey için teşekkürler süpriz bu değil miydi…başka süprizlerde var demek??

  18. minik dedi ki:

    >Ece hanım ,çok mutlu oldum.Yazımı okumuş olmanız hakikaten beni çok mutlu etti.Sizin gibi üretken yüreği güzel ,eli güçlü kadınlerın çoğalması ''elişi''denilip bir zamanlar küçümsenerek bakılan şeylerin sizin de sayenizde sektöre dönüşmesini hayranlıkla izliyorum.Bu arada bir isteğimi yineleyeceğim.Çok yoğun olduğunuzu biliyorum.Bu sefer de cevap veremezseniz biliyorumki yoğunluğunuzdan.Ama sormadan duramayacağım.Otelde kullandığınız tarzda mobilyalar yapan ustanın yada ustaların adres ve telefonlarını alabilirmiyim acaba …Sevgiler….

  19. PINAR dedi ki:

    >Ece Hanım Merhabalar,22 Temmuz Sabah 05.37'de kızımız Lara Yesim'e tam 1 ay erken kavustuk :)) o yüzden bir süre out of order durumunda olacağım :)) Sakın artık sizi follow etmediğimi sanmayın..kalbim sizinle.. Cokkkk Sevgiler..Pınar

  20. fidoş dedi ki:

    >inşallah dileğin tutar:)))))ve tanışırız

  21. Kaoru dedi ki:

    >es la primera vez que veo tu blog y esta hermoso lo que haces me ha gustado mucho. Saludos desde Mexico te dejo mi blog para que lo visites espero te guste saludoshttp://bordadomaquinapedal.blogspot.com/search?updated-min=2010-01-01T00%3A00%3A00-08%3A00&updated-max=2011-01-01T00%3A00%3A00-08%3A00&max-results=13

  22. fidoş dedi ki:

    >Ece'cim,hayatta İLK'ler asla unutulmazmesele ilkokul öğretmenimiz,ilk aşkımız v.ssen de benim bloğ açmama vesile olan İLK'imsinyaptıklarına yorum yazabilmek için blog açtımve yaptıklarına hayranlığım her geçen gün artıyorben de seni çok çok çok öpüyorumhayatımda kal hep olur mu:))))))

  23. Kitchen Witch dedi ki:

    >Ece hanım gene kayıplardasınızz..


Yorum bırakın