>Yeni döneme Yeni projeler

>

(Ahhh, tatil ahhhh!!!!)


Merhaba Salı,
Yoğunluktan kaç salı geçiyor bazen farketmiyorum….Ayın 24’ü olduğuna bile inanamıyorum, hele ki Ağustos 24, 2010!!!!!

Halbuki Mayıs başlarında bu yaz için ne büyük hayallerim vardı!!! …

Artık sürprizi de açıklayabilirim…Nasıl olsa, maalesef, oldukça gecikmeli olacak….

Sizler için “Ahşap ve dekoratif boyama kitabı” çıkarmaya hazırlanıyorum….

Uygulamalı resimlerle, hemen hemen her bildiğim boyama tekniğini, detaylarıyla, marka isimleri ile yayınlayacağım…

Bildiğim kadarı ile Türkiye’de bir tane bu konuda kitap var, o da sevgili Pınar Rossi’nin “Dekopaj Pınarı” kitabı….Yani 2. kitap olacak… Eminim Türkiye’nin her yerinde bu işi sevenler sadece benim kitabımı kaynak alarak, faydalanarak, bir sürü objeyi kendi kendilerine boyayacaklar, kimbilir ne güzellikler yaratacaklar….

Olacak da….

Ne zaman, zaman bulacağım?…

Ahhh, bu yaz için ne hayallerim vardı, ne hayaller….

İmdaattttt….

Saat 00,35…İnternette biraz geziniyorum….İspanyol, Şili, Brezilya, Portekiz gibi yerlerdeki bayanlar yine döktürmüşler….Aman Allahım, ne kadar güzel şeyler yapıyorlar…..Zaten yeni sene içinde aynılarının benim tarafımdan da hemen yapıldığını göreceksiniz en yakın zamanda…. Bayıldım hepsine….

Bir kaç örnek…
page
E, bu kadar mı? Olur mu hiç? İnternet başında, geceleri, yeni sezona, öğrencilerime yaptırmak için birşeyler arayıp duruyorum.
page

Bazen de Allposters‘a takılıyorum…İlginç boyama örnekleri bulayım diye…Mesela aşağıdaki örneği mutlaka bir kutu kapağına yapmam lazım…

Ya da bunu…

Ya da bunu…

30 Ağustos pazartesi televizyonda yokum…Özel program var….

6 Eylül pazartesi günkü yayın “bizim evin bahçesi”nden olacak…Kaçırmazsanız sevinirim….

Kalın Sağlıcakla…


25 Yorum on “>Yeni döneme Yeni projeler”

  1. >Sürprize bayıldım. Çok güzel düşünmüşsünüz. Eminim herkesin faydalanabileceği bir kaynak olacak. Kolay gelsin işiniz gerçekten zor, ama üstesinden geleceğinize eminim. 6 Eylül'ü bir yere kaydediyorum. Zevkle izleyeceğim.Sevgiler.Not: Belki gözünüzden kaçmıştır diye, daha önce "ALAÇATI ASMAHAN'DA KÜÇÜK BİR MOLA" yazınıza gönderdiğim, sizden esinlenerek yaptığım ekmekliğin linkini gönderiyorum. Fırsatınız olduğunda bir göz atarsanız çok sevinirim. Görüşünüz benim için çok önemli. Yoğun olduğunuzu biliyorum, acelem yok 🙂 http://chicolatta.blogspot.com/2010/07/kabartmal-ekmeklik-ve-tepsi.html

  2. >Hola! Cuanta inspiración encuentro en tu blog!! Un saludo.

  3. bahar dedi ki:

    >yine ben yineben… Kumbara azdan çoktan dolmaya başladı. Kız kerdeşim önümüzde ki ay Ankara'da olacak. Söyle marifetli hatun; ne istiyorsun? rüşvetse rüşvet.. haraçsa haraç? o sizin atölye dediğiniz benimse delirdiğim yere uğrayacak mutlaka. arzularınız emirdir benim için sevgiler saygılar bizden

  4. Yeşim dedi ki:

    >Zaman konusunda çok haklısınız. O kadar hızlı akıyor ki yakalamak neredeyse imkansız. Zaman hep böyle hızlı mı akardı? Yoksa biz mi yavaşladık? Bilemiyorum. Kitap haberi inanılmaz mutlu etti beni 🙂 Sabırsızlıkla bekliyorum. Bulduklarınızsa muhteşem 🙂 Yeni dönem çok renkli ve keyifli geçecek belli 🙂 Hayallerinizin gerçek olması dileğiyle mutlu bir hafta geçirmenizi diliyorum.

  5. ESRA dedi ki:

    >Haberler muhtesem! Kitabinizi sabirsizlikla bekleyecegim.Amerikadan alabilirmiyiz?Yaptiginiz her seyi ama herseyi begeniyorum!!!!!!Kalin saglicakla,Long Island /NY tan sevgiler….

  6. hobivakti dedi ki:

    >Merhaba :)Kitabınız çıktığı zaman alıcılarından biriside ben olurum kesin. :)Kolay gelsin.

  7. Sandrina dedi ki:

    >Olá,ainda bem que regressou estou desejosa por ver novos trabalhos.Sou fã deste blog,será que não daria para fazer uma explicação mais explicita de como fazer o relevo nas peças assim como qual o material a utilizar?Por favor queria tanto aprender.Beijinhos de PortugalSandrina

  8. Proje Çantası dedi ki:

    >Tek kelimeyle muhteşemsiniz!Örnek aldığım insanlar arasındasınız.Hazır olduğumda sizinki gibi bir atölyeye sahip olmak istiyorum. Bunun için 'iş'birliği yapacağımızı temenni ediyorum.Sevgilerimle.

  9. nur dedi ki:

    >Sevgili ece merhaba nasıl güzel bir haber bu …anlatılmaz yaşanır ..benim gibi sizin ve sayfanızın ,yaptıklarınızın delisi bikız ancak bukadar mutlu olabilirdi…ne olur tez vakitte o vakitsiz vaktinizde hoop diye çıksın bu benim için umman kaynak.. ece nin dibi görünmeyen içi tıkabasa yalnızca güzellikLERLE dolu kaynağı …çok sevindim çok ..paylaştığınız resimler nasıl zarif hemen çktı alıp uygulamalı …sizi çok seviyorum ece çok.. iyiki varsınız ..ve kattığınız öğrettiğiniz her güzellik için binlerceKEZ teşekkür sevgimle sarıldım nurcan gökseven

  10. Lavanta Bahçesi dedi ki:

    >bir yayın olacağını düşünmüştüm zaten :)) bekliyoruz, yenilikleri, güzellikler 😉

  11. fidoş dedi ki:

    >Canım Ece'cim,gönülden kutluyorum seniyeni bi başarıya daha imza atıcan,ne kadar paylaşımcı olduğunu bir kez daha kanıtlıcanheyecanla beklicem kitabınısayfamda yine yerini aldın,kendini kanal b de görmek istersen buyur:))))bi başka sürprizini yine bekliyorum,tanışma konusunda yani:)))

  12. Ufuk'ta mutfak dedi ki:

    >Ece Hanım merhaba,kitap haberine çok sevindim. Kitap marifeti ile; sizin kadar olmasa bile bizde ufak tefek şeyler yapabiliriz belki. Sayfanıza, yaptıklarınıza tekrar tekrar bakıyorum ve kendimden geçiyorum. Ahh birde İstanbul'da olsanız…bire bir öğrensek, boyasak, hayallerimizi objelere yansıtsak…. Ne güzel olur diyorum.:))

  13. >Bello, me encanta tanta creatividad, felicitaciones.Saludos de Chile.Mary

  14. >Sizi çok özledim, aklım hep atölyede, kafamda bir dolu yapılacak iş var, ama bu sene de zor gibi çocukları bırakmak,eşime tam sizin karşıda Galerianın karşısında muayenehane açtık,o da bakamaz bebelere artık, anneanne de takvime inat dinçleşerek yaşıyor, annem de onun peşinde işte.Kitap fikri çok çok hoş.İnsan gelse de unutuyor yaptıklarını.Sizi özledim,çağlaya selamlar.SİNEM (BORA DORANIN ANNESİ)

  15. Anonymous dedi ki:

    >Muita criatividade e bom gosto…Amei. Ana Amélia-Brasil

  16. çınar dedi ki:

    >süpriz süpermiş. biran önce çıksada alsak diye bekliyorum. çok faydalı olacak bizim için

  17. zeyno dedi ki:

    >ece hanım kitap haberi çok hoş alıp faydalanncam ama ben istanbula taşınıyorum gibi bir sürpriz bekliyordum neyse bir gün olur inşallah (istemeye devam).resimlerde harika,o günkü programıda kaçırmam dört gözle izlerim…öpüldünüz. zeynep bayram

  18. >Böyle bir kitap düşüncesi süper.Gerçekten bu konuda kaynak bulmak o kadar güç ki.Merakla BEKLİYORUM.SEVGİLER

  19. >Kitap harika bir haber..Çok sevindim..6 eylülüde not ettim..sevgiler..

  20. ipek dedi ki:

    >Merhaba Ece Hanım,Size ulaşabileceğim bir mail adresiniz varsa öğrenebilir miyim lütfen? Sizinle paylaşmak istediğim birkaç çalışma ve "girişimci kadınlar" hakkında birtakım yazılar var. Yanıtınızı buradan bekliyor olacağım. Sevgiler.

  21. >Merhaba Ece Hanım,Süpriziniz çok güzel… Kitabınızı 4 değil 14 değil 24 gözle bekleyeceğim.. ve aldıktan sonra da Ankara'ya gelip size imzalatacağım inşallah…Ama yine rica ediyorum sadece kitap yetmiyor doğrusu, biz İstanbul da oturanları da ihmal etmeyin ve bizim için de sizle çalışma fırsatı yaratın ne olur :))Sevgiyle kalın…

  22. >Tek kelimeyle harikasınız! Kitabınızı sabırsızlıkla bekleyeceğim. Ne zaman sitenizi ziyaret etsem yeni şeyler yapmak için ışıklar çakıyor kafamda, heveslendiriyor ve imrendiriyorsunuz çok:) Sevgilerimle!

  23. ÖZNUR dedi ki:

    >Sevgili Ece,Belki bilgin vardır. Bloglar yarışıyor diye bir yarışma var. Herkes kendi dalında mesela sen Hobi dalında yarışmaya katılabiliyorsun. Son katılım tarihi 31.08.2010. İlk üçe girenlere maddi ödül ve başka olanaklar var. Eğer uygun görür sen de katılırsan seni sonuna kadar destekleriz. İletişim adresi http://www.bloglaryarisiyor.com . Oylamalar 1-7.09.2010 tarihleri arasında. İstersen bir düşün. Bu kadar emeğin az da olsa bir karşılığı olmalı ve de biz sana destek vermeliyiz derim. Kucak dolusu sevgiler.

  24. NEFİSE dedi ki:

    >Ece'cim .. geçmiş olsun!Sağlık diliyorum sana…Kitap olayına çoook sevindim.Evinin kapılarını bizlere açtığın için ayrıca teşekkürler canım.. iç açıcı ,sıcak ve doğal buldum .. hepsi birbirinden güzel . güle güle otur.Sevgilerimi yolluyorum.


Yorum bırakın